Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Volgende

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 18:28 

@Hierboven: Die verfilming van dat dagboek is echt mooi.

Een donut. Met chocolade.
Stout van mij *zucht* ik weet het. Maar ik had erna conditietraining? Dus laten we onszelf maar wijsmaken dat ik die er al af heb "getraind"? :')

_________________
"Oh, look at that, he's heard of me. My fame grows." -Puck


Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Department of Mysteries
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 22:43 

Volgens mij was dat een jurkje, Sonata Arctica-vest en een klein schilderijtje. Een vriendin van me en ik gingen een dagje naar Amsterdam en daar heb dus ik toch wel wat leuke spulletjes gekocht. :)

_________________
Sometimes a dream turns into a dream...


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Brabant
BerichtGeplaatst: vr feb 11, 2011 10:46 

en nieuwe telefoon Samsun C3500 (chat)
en een t-shirt van de Gorillaz met "super fast jelly fish"
Als valentijns kadotje voor mijn vriendje

_________________
    By Gryffindor, the bravest were
    Prized far beyond the rest

Sometimes the HEART
Should follow the MIND
Sometimes the HEART
Should tell the MIND to
STAY AT HOME and
STOP INTERFERING


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow
BerichtGeplaatst: vr feb 11, 2011 15:43 

een nieuwe bril;

Afbeelding

_________________
we see what we expect to see, not necessarily what's really there


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beiijing
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 11:47 

@James-Potter: Die bril staat je echt beeldig! So totally you^^

Ikzelf heb onlangs een vertaalboek gekocht, om mij zo in de Chinese taal verder te verdiepen. Het is de PinYin vertaling, wat eigenlijk als de officiele taal van China wordt bezien. Het is wel een grote aanpassing tegenover onze Nederlandse grammatica. Want in de PinYin vertaling heb je vier verschillende hoogklanken die vaak frustrerend werkt.

_________________
"Sabertooth-Tiger!"


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 18:04 

@James-Potter die bril is amazing! Hij staat je echt goed ^^

Ik heb een nieuwe jas gekocht! Ik ben super blij omdat ik ten eerste al twee kledingmaten gezakt ben (yay voor dií«ten) én nu eindelijk een (nep)leren jas heb! Oh, ik ben nu zo vrolijk! : D

_________________
"Oh, look at that, he's heard of me. My fame grows." -Puck


Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 0:39 

Lege cd's, alleen ik moet mijn ouders er nog wel even voor terugbetalen, want zij hebben ze voor me gekocht toen ze naar de supermarkt gingen. xD We hadden alleen nog maar lege DVD's en die leest een PS1 niet :') (tenminste, dat denk ik) .

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Far Far Away

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 21:03 

Laatste aankoop,, hmm volgens mij was dat een patatje mayo :D :oops: Maar hetzelfde als Duffie, ik ging hem erna ook weer eraf trainen :mrgreen:
Mijn laatste serieuze aankoop waren een paar nieuwe laarzen.. Ze zijn grijs, een hakje en met veters met een enorme strik. I'm in love with them :love:

_________________
Proud to be a Hufflepuff!^^
We are the Harry Potter generation!


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 17, 2011 8:13 

Cho. schreef:
Laatste aankoop,, hmm volgens mij was dat een patatje mayo :D :oops: Maar hetzelfde als Duffie, ik ging hem erna ook weer eraf trainen :mrgreen:
Mijn laatste serieuze aankoop waren een paar nieuwe laarzen.. Ze zijn grijs, een hakje en met veters met een enorme strik. I'm in love with them :love:



Waarom schaam je je ervoor dat je een patatje eet? :S Zulke dingen zal ik nooit snappen.

Anyways, mijn laatste aankoop: donkerblauwe pumps. Ik had ze nodig voor mijn werk, dus dan moet je wel he. Ook heb ik gisteren een nieuw SD kaartje van 8 GB gekocht voor in mijn camera. Ik hou namelijk van veel foto's maken en ze zo lang mogelijk op het kaartje bewaren. Mijn camera is ook best wel huge, dus ik heb wel een groot kaartje nodig. Ik hou namelijk niet van kwaliteitsverlies.

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 18, 2011 17:22 

Afbeelding

Ik koop nog steeds cd's, vandaag viel deze op de deurmat. Hij is ergens uit Azií« met het vliegtuig verzonden, want heel goedkoop, dus het viel me mee dat hij vandaag er al was (hij was dinsdag verzonden). Ik vind album uit vorig jaar van haar leuker dan haar debuut, het is net wat meer folkachtig, ipv. pop.

Ik wacht ook nog op 3 andere cd's maar die zullen dan ook wel snel komen.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za feb 19, 2011 19:57 

@Chris: Eindelijk! Iemand die ook nog steeds cd's koopt! Ik dacht dat ik al deel uitmaakte van een uitstervend ras :')

Mijn laatste aankopen... Het leukste armbandje dat je ooit hebt gezien van een andere minionderneming. Serieus, zo cute! (Zal eens kijken of ik er één van de dagen een foto van kan trekken.) Ook nog heb ik Elixer van Hilary Duff gekocht.

Afbeelding

En Robijnrood: Eindeloos verliefd van Kerstin Gier.

Afbeelding

Rare cover, kinderachtige titel, maar het verhaal spreekt me echt aan. Hopelijk is het ook echt goed :')

_________________
"Oh, look at that, he's heard of me. My fame grows." -Puck


Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 20, 2011 11:14 

-Roze iPod Nano 6th Generation:
Afbeelding
M'n paarse nano 4th generation valt steeds randomly uit, dus dat is heeeeeel irritant. En mn nano 2nd generation en ipod mini vind ik een beetje te verouderd om als 'main ipod' te gebruiken. Vroeger liepen ipods nog leeg terwijl je ze niet gebruikte, dus dat is gewoon niet handig.
En ik had nog geen roze.

-Fullmetal Alchemist manga vol. 24
Die had ik nog niet.

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 22, 2011 17:23 

Ik ben gisteren naar de stad geweest, en toen heb ik een paar leuke (en nuttige!) dingen gekocht (:

- Een jaaragenda. Ik voel me extreem volwassen nu, aangezien ik altijd schoolagenda's gebruikte. Ik heb ook een schoolagenda voor dit jaar, dus vanaf september ga ik m'n nieuwe jaaragenda pas gebruiken, maar hij was zo mooi dat ik 'm niet kon laten liggen. Het is een moleskine-model - zwart, handzaam en met een handig vakje achterin (:
- Een schetsboek. Want tekenen op dat stomme, gladde printerpapier dat hier bij m'n ouders ligt kan gewoon echt niet.
- Twee CD's: een CD met stukken Tchaikovsky's beroemdste composities (waaronder Swan Lake, main reason voor aanschaf na het zien van Black Swan) en een CD met de Passion van de componist Arvo Pí¤rt.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Hufflepuf spamtopic

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 22, 2011 18:32 

twee nagellakes & een lipsmacker.
En een camera. Een samsung ES65
Afbeelding

_________________
BAM! HUFFLEPUFF MODE!


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: di feb 22, 2011 21:16 

Zojuist even een kaartje gekocht (besteld) voor Poí«tree van 27 maart. Voor de rest waren 8 psychologieboeken het laatste wat ik aangeschaft heb. Dit voor de studie. En dan te bedenken dat ik er nog steeds eentje aan moet schaffen.
Oja, en een verjaardagscadeautje (boek met mandala's) gehaald afgelopen vrijdag bij het leukste winkeltje in Zwolle.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 325 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme