Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: vr nov 01, 2013 19:30 

Het is een blunder maar ook wel leuk.

Ik was bijna getrouwd van de week. haha
In de pauze op me werk met 2 vrouwen aan t praten onder t eten, hebben we t over ringen en onze smalle vingers en dat ik die van hun vast niet zouden passen.
De ene dame doet ondertussen de trouw ring af en geeft m aan mij, en ik probeer m maar in principe was ie wel wat groot, maar eenmaal naar achter geschoven zat ie opeens vast!
Ik trekken en draaien ik kreeg m er niet af, en de andere dame zegt:
Kom je dadelijk thuis en vraagt je man waar je ring is, nu zijn jullie getrouwd.. zoiets in die trance. Zij ligt in een deuk ik ook wel maar begin wel rood aan te lopen.
De vrouw van de ring doet een facepalm.
Het duurde ieder geval niet al te lang tot ik m eraf kreeg t ging net.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 08, 2014 14:18 

Ondertussen al een paar jaar geleden, maar het is de grootste faal die ik ooit gemaakt heb (':

Mijn zus: "ja, en dat schilderij van Rubens."
Mijn vader: "ja, dat is echt heel mooi. De compositie is heel mooi, daar was Rubens goed in."
Ik (loser die ik ben): "leeft die eigenlijk nog, Rubens?"

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 30, 2014 23:29 

Okay ik heb altijd zo'n super erge faal momentjes met een vriendin van mij. Wij hebben dus een YouTube kanaal, en dat meisje heet Zoey. Dus ik zeg zo in die video in de intro 'Hooi ik ben Zoey!' heb me dood gelachen. Daarna goot ik per ongeluk wijn in de pan. Dacht dat het iets anders was. En toen waren we papier in brand aan het steken. Wij waren zo slim dat we geen water hadden. Dus ik alles doven met een bananenschil :') Zit ik daar met een slappe lach, merken we een paar seconden later dat het gras helemaal aan het verbranden is. Als die bananenschil er niet was was mijn hele tuin afgebrand. Ook heel erg slim... En een jongen vroeg wat church betekende. Maar hij sprak het uit als crush. Toen ik zei wat dat betekende had hij echt zo'n face van :lol: .


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: wo feb 05, 2014 17:56 

Nou dat was ook lekker laatst hé, schijnbaar hadden we kaartjes nodig voor het chinees nieuwjaar bij Ikea voor t onbeperkte eten. Ik heb nog gezocht op i-net niks gevonden. Dus wat ze op de kaartjes hadden gezet was halve informatie. Nou ik vraag aan de kassa of we management kunnen spreken, en vraag vriendelijk is er een ander manier nee blijkbaar niet...
Dan maar zo eten daar, oké een nieuw menu 15 balletjes, friet, groente en frisdrank 8.85. Bij de kassa dat is dan 10 euro zoveel meneer... wat?
blijkbaar een bord gepakt maar zag niks anders, moest een kom hebben die dezelfde inhoud heeft? en er lag bijna geen groente.
Oké terug naar de kassa dat is dan 9 euro zoveel meneer.. Wat?
Ondertussen wordt me eten koud, en de er staat een rij mensen de mevr achter me haalden er iemand bij om ook haar eten opnieuw te geven.
En ja hoor er was weer iets blijkbaar met me drinken, moet een inschenk kopje hebben voor de frisdrank, ja er was limonade maar geen chocomelk?? Op dat punt had ik er zo genoeg van, ik bleef beleefd maar liet merken dat ik boos was, de mensen achter me gaven me gelijk. Ik ging gewoon eten zonder te betalen, zonder het drinken. Dus erna gewoon weer het management gevraagd kreeg dezelfde vrouw en vertelde haar wat er nu was. Ze gaf toe dat het me niet meezat, ik kreeg me chocomelk en betaalde gewoon 8.85 euro. En ik zei dat de kassier sorry dat ik boos werd en ze snapte het wel.
Tja dan moeten ze het er maar beter opzetten, ik kon dat niet weten en dan was dit allemaal overbodig geweest.

Oh ja voor ik ging eten, zei degene die uit de rij ondertussen had betaald omdat ze ook wilde eten. Dat ik gauw achter me vriendin aan moest gaan die is vast al eten. Me moeder moest er zo om lachen toen ik dat zei.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2016 15:24 

Er is kermis in de stad en van de week wilde ik eerst even kijken.
Ben uiteindelijk met z'n schuif geld machine wezen spelen van 3 tot half 8 en dan nog een tijd prijzen uitzoeken dus om half 9 thuis.
Al die tijd niet gegeten of gedronken, iets meer uitgegeven dan ik wilde 30 euro en heb er een waterkoker en muziek oordopjes aan over gehouden. whoops! :S dat was ook niet m'n bedoeling geweest.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme