Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

1e jaars



Offline
BerichtGeplaatst: za jun 30, 2012 13:16 

Ik weet dat jullie ons hebben gemist~

Ik ben net aangekomen in Seoul, Zuid-Korea. Terwijl ik de WIFI in HOLYS hijack, praat ik Ri dus even bij :')

Ik: iedereen loopt hier trouwens in shorts, met een paraplu xD
Ri: waarom paraplu? o_O
Ik: tegen de tonijn die hier uit te lucht valt ^^'


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za jul 07, 2012 21:38 

Dennis, Pim en ik hebben het over New York (Want daar ga ik binnenkort heen) en ik vertel dat ik eigenlijk wel zin heb om naar een musical te gaan. Helaas is Dennis niet zo goed in afkortingen. XD

Dennis zegt
heb je al kaartjes
Irene zegt
Nee
Dennis zegt
of ga je gokken
Irene zegt
Maar we gaan naar de last minute service
Dennis zegt
lol
Irene zegt
En m'n zusje gaat nu al heea regelen, want die zit d'r al
Dennis zegt
jaa heb ik over gehoord
ohhh tof
alleen heea zegt me niks xD
Irene zegt
Het een en ander ;)
Dennis zegt
ooh lol ik dacht een titel xD
Irene zegt
haha XD
Pim zegt
Dennis xD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: ma jul 09, 2012 16:53 

Gisteren stond ik midden in de regen op een groot doorweekt grasveld. Ok, een moeras is misschien een beter woord. In ieder geval was het gezellig kletsen met een van de artiesten. En na wat flauwe opmerkingen over en weer, besloot hij medebier te halen. Waarop ik maar vond, hoopte, dat hij onderuit zou gaan. Ik kreeg helaas niet waar ik op hoopte, maar in plaats daarvan moest ik een middag lang uitkijken, want ik ben 8x bijna onderuit gegaan. :mrgreen:

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo jul 22, 2012 12:06 

Deze vond ik ook wel leuk. Catie en ik spelen songpop op Facebook.


Tango Whiskey zegt
ik herkende justin bieber, that is kinda scary
Irene zegt
Ja, eng he? XD
Tango Whiskey zegt
i've never listened to any of his songs XD
Irene zegt
Ik wist hem ook
Tango Whiskey zegt
ik was sneller dan jou (a)
Irene zegt
dat is niet iets om trots op te zijn, eigenlijk XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: wo aug 01, 2012 14:17 

Een blunder topic! Dat is nou echt iets voor mij... haha Ik doe/zeg bijna dagelijks domme dingen. Ik zat vorige week op de fiets toen ik dacht dat ik aan de overkant van de straat mijn vriendin zag. Ik begon heel hard te zwaaien en te roepen, maar dat bleek dus helemaal mijn vriendin niet te zijn hahahhahaha Lekker slim weer. Ik moet voor een hockeytoernooi flyers drukken en gelukkig keek mijn zus nog even naar de spelling want ik had mooi HOCKY geschreven ipv HOCKEY! nou dat soort dingen gebeuren mij nou altijd!
Fijn dat ik in dit topic even mijn ei kwijt kan!

Fijne dag allemaal
:)


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York
BerichtGeplaatst: di aug 28, 2012 22:29 

Na eeuwen heb ik me speciaal hiervoor weer eens ingelogd; gesprekken met Esther zijn simpelweg te briljant om in de vergetelheid te raken <3 Ik was vrolijk aan het doorvertellen wat m'n bf en zijn vrienden naar me whatsappten, en toen:

Richelle zegt
nog even en de mannen komen ze van die mooie witte pakjes brengen waarin ze zichzelf 24/7 kunnen knuffelen

Esther zegt
omg dat zou awesome zijn
oh wacht
zulke pakjes
hahahahaha oeps.
... i'll just go hide now

_________________

Barney Stinson always gets the yes.


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 29, 2012 22:07 

Oohhh, Esther (Glauces) is zo geschikt voor dit topic. Vandaag hadden we het over werk, en toen zei ze:

"Ik ga maar weer bijles geven. Want ja, er moet toch geld op brood komen."

(i.p.v. brood op de plank/geld in het laatje, voor degenen die 'em nog niet doorhadden. xD)


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 03, 2013 15:54 

Ik: ''Hee... hee, Anita.''
niet-Anita: ''... ik heet geen Anita.'' *lange stilte*
Ik: ''O. Hoe heet je dan?''
Annelies: ''Ik heet Annelies. Maar ik snap het wel, want we hebben beide blond haar.''
Ik: ''O ja, dat zou het zijn.''

Ja, dat was een beetje ongemakkelijk.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Grimboudplein 12

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 06, 2013 10:39 

Mijn ex schoonzus en zwager gingen trouwen. Ze hielden hun feest in een mosterdmuseum. Ja, dat bestaat echt. Is erg mooi om daar rond te kijken.

De meeste gerechten hadden mosterd: mosterdsoep, mosterd bij het eten, enz. enz. Op iedere tafel stonden minstens 3 verschillende soorten mosterd en die bleven ook na het eten staan.

Later op de avond kwamen de obers langs met bitterballen en andere lekkere snacks. Vraag ik (niet blond): "Heeft u misschien ook mosterd bij de bitterballen?" Algemene hilariteit natuurlijk, want het stond gewoon op tafel. Ik schaamde me dood.

_________________
Met een glimlach op zijn gezicht viel hij achterover.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mijn wonderlijke wereld

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 15, 2013 15:29 


Deze blunder is niet door mij gemaakt, maar door bff

Ik ging een keer afspreken met m'n bff en toen gingen we Harry Potter spelen (doen alsof we HP personages zijn)
Toen maakten we allemaal briefjes over de personages. (bijv. I'm Severus Snape, the Potions Master)
Ik maakte er ook een van Hermione en liet die zien.
Z: Uhm, je schrijft het fout, het is niet Hermione, maar HERMOINE (alsof ze het beter wist)
En daar komt de echte betweter:
Ik: UHM NEE HET IS HERMIONE OMG! WIST JE DAT NIET? HAHAHA!


_________________
Volg je gevoel, recht naar je doel


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 17, 2013 9:48 

Deze heeft mijn nicht vertelt. Ik vond hem best wel grappig :)

Nicht 1: wat is er vanavond op TV
Nicht 2: rien de doppn (West-Vlaams voor niets, als je'm nog niet had :))
Vriendin van nicht 2: Wat is dat? Ik heb nog nooit gehoord van 'Rien de doppen'

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za mei 11, 2013 18:12 

Ik heb van die goeie nieuwe winter schoenen, probleem laatste tijd is dat ik last van een bultje van de schoen heb erg pijnlijk. Dus denk laat ik maar even langs de schoenen maker gaan.. Net voor ik daar binnen kom besef ik opeens: heb ik niet 2 zooltjes in me schoen zitten? Ik kijken en natuurlijk totaal vergeten, eruit gehaald en ik had gelijk geen probleem meer.
Meneer en ik beiden kijken en idd dat was het probleem, en hoeft aan dat bultje niks te gebeuren.
Dus voortaan beter kijken, weer wat geleerd..

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: ma mei 20, 2013 13:31 

Ik en mijn vriend zijn dit weekend naar Amsterdam gegaan. Het hele weekend tot op detail gepland hadden we niet gedaan, de busrit wel maar aangezien we zagen op internet dat er hotels in overvloed waren dachten we dat we om elke straat er wel eentje zouden vinden.
Eens aangekomen was het al vrij laat en we moesten ons nog een hotel zoeken. We zijn van het centrum af een paar straten ingeslagen in de hoop iets te vinden van een deftig hotel maar helaas was er nergens iets te bespeuren, en als we een hotel vonden, dan was het al volzet. We begonnen ons zorgen te maken of we wel een slaapplaats zouden vinden maar die vonden we uiteindelijk. De hoteleigenaar had naast zijn hotel nog een klein appartementje dat hij verhuurde voor twee dagen, omdat er niets anders opzat besloten we dat maar te nemen.
We hadden niet echt gekeken waar we precies zaten, opzich was het niet zo druk toen we incheckten dus we dachten dat we in een normale buurt zaten.
Maar, eens we in ons appartement waren en wouden kijken uit het raam zagen we aan de overkant schaars geklede vrouwen achter hun raampje met rode lichten en daarnaast een (bekend?) theater waar vanalle toestanden gebeurden. XD Onze buren bleken ook hetzelfde te openen, Coffeeshops waren er in overvloed en de wallen liepen overvol van de luidruchtige feestgangers en vrijgezellenfeestjes. We zaten dus zonder het zelf eerst te beseffen in de rosse buurt van Amsterdam, heel fijn allemaal. XD
Ondanks dat was het allemaal goed meegevallen, we hadden beiden wel een cultuurshock opgedaan maar we hebben het overleeft. :') Maar we weten nu wel dat we eerst eens goed moeten rondkijken waar we precies zijn vooraleer we een hotel boeken en dat we op voorhand best dit ook via internet al boeken, dan maken we achteraf geen blunders meer mee zoals deze. XD

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mijn wonderlijke wereld

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 27, 2013 16:29 

Deze blunder is al een hele tijd geleden maar ik moet hem gewoon even met jullie delen.

Ik wilde een keertje sokken aandoen, maar die kwamen net uit de was en waren dus nog nat. Dus ging ik ze föhnen.
Ik föhnde ze een voor een.
Het duurde best een tijdje voor de sok droog zou zijn, dus op een gegeven moment dacht ik: 'ik zet de föhn gewoon op de sok'.
Dus ik legde de sok op bed, en zette de föhn erop.
Ik keek eventjes een andere kant op, en toen keek ik terug naar de sok, en er kwam rook onder de föhn vandaan.
Dus ik haalde gauw die föhn eraf en zag dat er een brandgat in de sok zat, dus ik hield hem gauw even uit het raam.

Ik föhn dus echt geen sokken meer!

_________________
Volg je gevoel, recht naar je doel


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 09, 2013 21:07 

Ik en mijn broer waren dus aan het "voetballen" wat ik totaal NIET kan.
Ik: Je moet wel gek zijn als je hier geen blessure bij krijgt.
Net toen ik "krijgt" zei kreeg ik een bal tegen mijn hoofd...
Mijn broer en moeder kwamen net terug van een potje tennis, en mijn vader is de Alph du Zes or something aan het kijken.
Ik: Wie heeft er gewonnen?
Mijn vader: Het gaat niet per se om een winnaar, het gaat erom dat je zo vaak mogelijk de berg-
Ik: Wie zegt dat ik het tegen jou heb?
Dit zijn de blunders die vandaag gebeurt zijn, moet je eens kijken hoeveel dat er in een jaar zijn! XD

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme