Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: vr apr 22, 2011 21:59 

Tijdens Engels...

T: What did you do this weekend?
I: Eh-.. I went out... we went to... wat is Nachtwacht in het Engels? ... Nightwait

X'D

Oh, en voor smsen hebben we niet Goeie Moggel maar Slaap Oekker :lol:

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za apr 23, 2011 16:00 

Ha! Een vriend van mij had weer een slim moment.

We hebben het dus over het feit dat D. naar de gevangenis zou vliegen. (Geen idee waarom, just go with it.)

D: Maar in Geel zal al niet gaan hé. Daar hebben ze het gesticht gesloten.
C: Nee! Echt? Serieus?
B: Damn, daar gaan mijn Geelgrappen.
D: Dus het zal naar een gewone gevangenis worden.
Ik *stil tegen K*: Daar zal hij dan ook al wel niet veel chance hebben. Alle gevangenissen zitten hier vol in Belgií«.
B: *hoort me praten tegen K* Ja, D. Dat zal dan toch ook wel niet gaan hier in Belgií«, aangezien al onze gevangenissen volzitten hé. Maar geen paniek, je kan nog altijd naar de Walen gaan.
Iedereen staart hem aan.
B: Een gevangenis ... in de Walen? Weet je wel?

Snugger :') Het duurde nog eens vijf minuten voordat hij zelf zijn fout doorkreeg xD

_________________
"Oh, look at that, he's heard of me. My fame grows." -Puck


Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 01, 2011 21:03 

Deze was echt heel lame. xD Vanochtend: Mijn moeder staat in de woonkamer op de kalender te kijken, en ik sta in de keuken de vaatwasser uit te ruimen.

Moeder: *Gilt richting de keuken* "Oh kijk, het is vandaag de dag van de arbeid."
Ik: *Verstaat het niet goed, want de afzuigkap staat aan in de keuken* "Wat? De dag van de aardbei? Is daar tegenwoordig ook al een dag voor? o_O"
Moeder: *Facepalm*

Aangezien je tegenwoordig ook al een dag van de pannenkoek en weet ik het wat allemaal hebt, vond ik het niet eens zo vreemd, maar m'n moeder begon me uit te lachen. =\

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 11, 2011 23:43 

J.: *koopt een Breezer*
Ik: ''Ah, ik ben blij dat er nog steeds twintigers zijn die Breezers kopen.''
J.: ''Maar ik ben vijfentwintig!''

M: ''Ik heb thuis zoveel bestek liggen! Die heb ik allemaal georven.''

Ik had net een hospiteeravond in mijn huis en we deden een voorstelrondje.

K.: 'Hallo, ik ben K. en ik studeer biologie. Ik kom net terug van wereldreis met -''
P.: ''Vertel over die mol!''
Ik: ''Die mol?''
K.: ''Ja, er ligt een mol in de vriezer, al een halfjaar ofzo hoor, en die ga ik binnekort uitkoken.''
Ik: ''Hoe doe je dat dan?''
K.: *luchtig* ''Nou, eerst ga ik hem koken in Biotex, dan hakl ik het hoofd eraf, dan de huid en het vlees en dan *legt het uitgebreide plan uit*... Maar goed, dit is niet echt stof voor een hospiteeravond.'' *bloost en glimlacht zoetjes*
Ik: *kijkt ontzet en realiseer mij dat ik haar pannen heb gebruikt*
P.: *blij* ''Nu wilt in elk geval niemand je pannen meer gebruiken!

Een meisje dat kwam hospiteren: ''Ik heb ook bij de communisten gezeten en ik was daar dictator. Maar dat van dictator was met een knipoog.''
P.: ''Dat betekent dus voorzitter?''
Meisje: "Ja.''
Ik: ''...en dat van communisme, dat was ook een grapje?''
Meisje: *verschrikt* ''O, ja, Jezus, natuurlijk!''

K.: ''Dit is P., hij houd van computers en games...''
Ik: ''En hij kijkt Glee en luistert naar Taylor Swift!''
P.: ''Stt! Ik ben stoer en mannelijk!''


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: di mei 31, 2011 17:57 

Zondag zat ik bij mijn vriend, ik had een lichtbak nodig voor mijn flipboekje te maken en hij had er toevallig eentje, dus kon ik er gebruik van maken terwijl hij bezig was aan zijn zelfportret. : p Onze namiddag samen zorgde wel voor een paar hilarische momenten wat ik toch zelf hilarisch vind

Ik: 'Sven, heb jij toevallig Tesacrep?'
S: *kijkt raar op* 'Wat is Tesacrep?'
Ik: 'Euhh... zo kleefband dat je er gemakkelijk af kunt scheuren dat zo papierachtig is?'
S: 'Oh papierkleefband! Ja die heb ik.' *gaat die even halen, komt dan terug*
Ik: 'Noem jij dat nu serieus papierkleefband? XD'
S: 'Ja, vind Tesacrep toch een rare benaming hoor. XD'
Ik: 'Da's geen rare naam, het heet gewoon zo! Op jouw planeet noemen ze het misschien papierkleefband maar hier op aarde is het Tesacrep! XD'

Heel gedoe of het nu Tesacrep is of papierfkleefband was, ik ben het zelf gewend het Tesacrep te noemen aangezien mijn leerkrachten het zo noemen, hij zal dat waarschijnlijk zo noemen omwille van dezelfde reden.

Dan over wanneer we zouden gaan eten.

S: 'Het is goed als we naar het frituur gaan he?'
Ik: 'Yup, zeg maar wanneer je wilt vertrekken.'
S: 'Ok, maar om hoelaat zou jij willen eten eigelijk?'
Ik: 'Mij maakt eigelijk niet uit, thuis eten wij altijd rond 8 uur. 8D'
S: '<_< Zo laat eten wij dus nooit! X'D'

Hij vind het zelf erg vreemd dat wij hier in huis nogal laat eten soms (heb wel al gemerkt dat de meeste mensen dat vinden als ik zeg dat wij pas rond 8u ofzo eten s'avonds) maar ik vond zijn reactie erop kapotliggen. XD

Tegen het einde van de avond was zijn zelfportret zo goed als klaar en besloten we mopjes te vertellen uit een moppenboek dat hij random had gevonden.

Ik: 'Twee muizen liepen naast elkaar, zegt de ene muis tegen de andere terwijl hij naar een vleermuis wees: 'Later als ik groot ben, ga ik bij de luchtmacht!' *gaat helemaal strijk omwille van die mop*
S: *moet zelf ook lachen, maar stopt na een tijd* 'O__o Ok da's wel duidelijk dat je die hilarisch vond. XD'

Ik heb zeker 5min lang nog liggen strijkgaan om die ene mop ookal was die niet zo heel grappig. XDD Maargoed, dat waren de topmomenten van die ene namiddag denk ik.

EDIT: Oh deze was ik nog vergeten toe te voegen.

Ik: *krijgt rapport* Oh what the- ze hebben mijn naam weer verkeerd gespeld! Nu heet ik 'Sofie' inplaats van 'Sophie'! D:'
Leerkracht: 'Oei, weeral. Heb ik ook eens voorgehad, weet je nog. XD'
Ik: 'Yup.'
Leerkracht: ' "Spohie" was toch nog het beste hé, TROLOLOL. XDD' *ligt zelf helemaal strijk*

Yup, mijn leraar had ooit eens 'Spohie' geschreven inplaats van 'Sophie op mijn rapport, veel mensen hebben mij toen nog zo genoemd. En mijn leerkracht vind het ook nog steeds EPIC LULZ blijkbaar. XD

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 14, 2011 13:39 

Ik was bij Debby thuis voordat we naar DH part 2 gingen.

Debbs moeder: ''Komt er vanavond nog iets leuks op tv?''
Debby & ik: *in koor* "Ja, Harry Potter!''

Mijn moeder had een tv programma gekregen waar Harry Potter fans te zien waren en er was haar iets opgevallen...

M: ''En toen zag ik dat ze allemaal zo'n sjaal hadden. Zo'n sjaal! En toen dacht ik: waarom heb jij niet zo'n sjaal?''

Zo lief. <333

Charlotte: Ik ben nu bezig met een Hogwarts acceptance letter voor een meisje op het Internet die er graag eentje wilde hebben
Jongen zegt: zomer is in dat opzicht ideale tijd
Charlotte zegt: Vandaar het plaatje, dat heb ik heel primitief getekend xD
Jongen zegt: een watte?
Charlotte zegt: Een plaatje
Jongen zegt: ja dat snap ik, maar een hogwart?
Charlotte zegt: Hogwarts? Nee?
Jongen zegt: wat is een hogwarts acceptance letter?
Charlotte zegt: Een brief die je krijgt als je aangenomen bent bij Hogwarts
Jongen zegt: en wat is hogwarts? universiteit ofzo?

...ik ben gemeen. xD


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 25, 2011 11:26 

Op vakantie in Turkije kwamen we een stel Limburgers tegen. Mijn Amsterdamse vriendje had nog nooit van het woord 'wablief' gehoord :')

Hij: "Wablief? Wat? Dat klinkt als een geslachtsziekte! "Ik heb jeuk aan mijn wablief!""

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: wo jul 27, 2011 1:08 

Ik stond in de sportschool me om te kleden, ik was net klaar. Er kwam iemand de kleedkamer binnenlopen, diegene zei "Hoi" tegen mij, dus ik zei "Hoi" terug. Ik keek even naar die persoon, en toen flapte ik eruit: "Dit is de vrouwenkleedkamer.". Ik ging verder met me om te kleden, zegt diegene naast me "Dan zit ik hier toch goed!". En toen keek ik nog een keer, bleek het wél een vrouw te zijn! Ik dacht dat het een man was. Dus ik heb meteen m'n excuses aangeboden, ik was knalrood! Ik schaamde me zooo ontzettend! Toen ik wegging zei ik tegen haar "Prettige dag nog!" Ik vond het zoo sneu!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 09, 2011 21:17 

Ik was bij Sander (Lupos Freak) op bezoek gegaan. In zijn badkamer heeft hij een muur waar mensen briefjes mogen ophangen met een tekst. Ik schreef op: ''A bar of chocolate a day, keeps the Dementors away!'' Sander wilde echter die spreuk graag nog even specificeren.

S:''Het is maar goed dat je niet ''A bar of chocolate a day keeps the the Doctor away'' had neergezet. The Doctor mag altijd langskomen!'

Na m'n werk hadden collega M. en ik het over lijken en zombies. Ze zei dat ze een lijkenfobie had, omdat ze altijd dacht dat lijken in zombies zouden veranderen.

Ik: ''Dus daarom heb je altijd zout bij je.''
M.: ''Nee, van zombies moet je gewoon hun hoofd afhakken. Zout werkt alleen bij spoken.''
Ik: ''Nee, zout werkt echt voor zombies. Bij spoken moet je een seance doen. Of je moet ze opvouwen in een doosje.''
M.:''Kijk je geen Supernatural? Zout werkt alleen bij spoken.''
Ik: ''... dus mijn hele jeugd is een leugen geweest?'' oO
M.: ''Ja.''

Mijn moeder had haar Harry Potter momentje.

M: ''Ze heette net als dat meisje van Harry Potter.''
Ik: ''Hè, hoe dan?''
M: ''Ja, Hedwig.''


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: za nov 26, 2011 23:46 

Ik en mijn vriend waren deze avond in een Chinese A Volonté restaurant gaan eten. Een paar fragmenten.

*wilt drankboek aan de kant leggen maar er lag blijkbaar nog iets onder*
S: 'Niet neerleggen, er ligt iets onder.'
Ik: *houd het even omhoog, wilt het weer neerleggen*
S: 'Nee niet neerleggen, niet neerleggen, niet neerleggen, niet neerleggen, niet-'
Ik: *legt het toch neer*
S: *FACEPALM* 'Ik zeg toch steeds niet neerleggen! XD'

Na het hele restaurantgedoe besloten we rond te wandelen in de stad, we waren eerst van plan nog iets te gaan drinken ergens anders maar we hadden niet zoveel zin om weer zo lang te gaan zitten dus besloten we een wandeling te maken.

*lopen door straat, merkt plots iemand achter hun (dacht dus dat het een man was die achter ons liep)*
Ik: *fluisterd* 'Schat, er loopt iemand achter ons...'
S: 'Ja, en? t'Is een vrouw, moet je geen schrik van hebben hé.'
Ik: 'Ow ok, dacht dat het een man was.' *begint te lachen*
*vrouw steekt ons voor*
S: 'Zie je wel schat? Straks besteeld ze je nog, DUN DUN DUNNN!!!'

Een hele poos later gingen we terug naar het station, jammer genoeg begon ik last te krijgen van mijn maag en mijn voeten begonnen ook zeer te doen aangezien ik hoge schoenen droeg. Mijn vriend stelde voor dat hij me zo dragen in zijn rug, maar ik had amper houvast en ik glee steeds naar beneden. We waren amper een paar meter verder toen hij me wou laten zakken maar ik kon nergens meer aan vastgrijpen en ik viel dus op de grond en daarbij trok ik hem ook mee. Dus we lagen even beiden op de grond, we leken wel een dronken koppel ofzo. XD

Ondanks al het niet zo lekker eten, buikklachten en de voetpijn was het toch een fijne avond. Ik maak wel elke keer zo'n blunders als we eens weggaan. XD

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 12:31 

Ik weet niet eens meer wat me grootste blunder was, je maakt er zoveel mee.

Leraren of andere mensen, mama of papa noemen.
Een mooi fotomoment missen, terwijl ik altijd n camera bij me heb neem ik m die dag net niet mee.
Sleutel vergeten, zodoende niet het huis in kunnen en paar uur wachten.
In bepaalde reclames trappen, waardoor ik geld verlies.
Gele kaarten krijgen (nablijven) die ik niet verdiende!
Vuurtje stoken in afvalbak > (wil je t verhaal weten ask!)
En nog wel zoveel meer.

Tijdje terug.
-Ik stoot me knie - 3 dagen last van gehad
-Ik stoot me vinger, terwijl ik wat aan het doen ben en snel naar de deur moet omdat de bel gaat. Dus moet tig dingen doen opeens en vlug een pleister.
-Ik heb net een nieuwe electrische fiets nogal duur, nog opgelet waar ik rijd. 1e keer bijna door glas net gezien. 2x was het raak maar wist niet waardoor het kwam.
Ondekte ik net toen ik naar me werk moest, ach t was dichtbij kon ook lopen maar kwam laat aan.
Nou kon ik dus laatst voor een gratis controle langs voor de fiets, lekker balen met die fiets, kon ik die band er nog bij betalen dus niks gratis.

-Ook nog me chipkaart kwijt, terwijl ik het hele weekend thuis was gebleven? nieuwe aanvragen kan er gaan voor betalen.

Laatst wilde ik gaan zitten op zo'n stoel dat rolt, nu stond ie goed en keer op keer ging ik ook prima zitten.
Alleen die keer om welke reden dan ook, terwijl ik ging zitten rolde ie weg. Had het op tijd in de gaten wilde de tafel nog grijpen.
Maar viel toch, ach ik moest er wel om lachen.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 1:14 

Richel kent een brony, i.e. een mannelijke My Little Pony fan.

R: ''Het is zo schattig, helemaal van ''bronies before honeys'' enzo.''
Ik: ''Ja, maar is het ook bronies before ponies?''
R: ''Ik zou 't even vragen...''
*even later*
R: ''Hij zegt: ''De ponies zijn altijd nummer 1 @@ .''


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 27, 2012 11:42 

Ik, overlaatst tegen mijn vader:

Wat is jouw chinees sterrenbeeld?
Geit, leah, bedankt
Je moet dat positief opvatten, een geit stoot zich niet 2x aan dezelfde steen XD


Ps: @ 2deamon, graag dat verhaal van dat vuurtje :D

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: wo jun 27, 2012 22:47 

Ik ben net terug van mijn proclamatie. : D Toen ik samen met mijn ouders naar huis wouden kwam ik een meisje tegen dat mij altijd knuffels geeft (sinds we samen naar Wenen zijn geweest doet ze dat altijd, daarvoor spraken we eigelijk nooit met elkaar :') Ik weet niet goed of ik haar een vriendin moet beschouwen of niet XD)

D: 'OMG SOPHIEEEE' 8D
Ik: 'OMG DAGMARRRRR' : D
*knijpen elkaar zowat plat*
D: 'OMG we moeten zeker nog eens afspreken in de vakantie, hé?' : D
Ik: 'Inderdaad moeten we zeker doen! : )'
D: 'Awel ja! Alé, nog eens proficiat hé!'
Ik: 'Ja gij ook hé! Give me a high-five!'
*doen twee pogingen die niet lukten, derde keer lukte wel*
D: 'Voila zo doen wij da se! ;D'
Ik: 'Alé, ik moet eens door, salutjes hé!'
D: 'Ok Sophieke, SALUUUUUU!'
Ik: 'DAAAAAAAAAAAG!'

En zo gaat dat meestal als we elkaar tegenkwamen. :')
Op de avond zelf was er een meisje van een andere klas ietwat dronken geworden en door de alcohol zal de emotie wat zijn opgelopen, ze was uiteraard wel blij dat ze haar diploma had gehaald maar ze had het moeilijk met het feit dat ze haar klasgenoten niet meer zou zien. Misschien wat cru om te zeggen maar zelfs als ze dronken was bleef ze ongelooflijk schattig. :')

'Ik ben wel een heel klein beetje blij maar ik ben toch ook wel een heel klein beetje verdrietig. :'('
'Ik ga mijn vriendjes zo hard missen! D:'

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


Laatst bijgewerkt door Sophie Weasley op do jun 28, 2012 10:40, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 28, 2012 10:13 

Even voor ik het post, het was een verspreking, oké?

Ik: Ik zou graag eens naar Londen gaan.
Mijn zus: Waarom?
Ik: Ik zou graag eens de big beng zien

Schaaaaaam. :oops:

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme