Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 21:20 

Avatar: Het is de bekendste Ierse knoop: de triquetra. Het symboliseert in de meeste gevallen leven, dood en wedergeboorte.

Woonplaats: ach, een mens moet iets invullen. Voor hetzelfde geld verander ik tusschen hoop ende vreesch morgen weer in dromenland.

Onderschrift: Oscail an Doras, mijn favoriete nummer uit Riverdance, het betekent open de deur. In feite moet je voor alle mensen de deur openhouden, al mag je ze nog zo slecht.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: " ...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!..." 
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 22:10 

Afbeelding

Kijk nu toch eens hier... Een super mooi plaatje van meester.
Het werd ook langzaam tijd dat ik een avater van meester zal krijgen.
Al heb ik dat aan te danken, aan...*trommels*..Helen(!)
Ik ben er echt blij mee :D

_________________
" Schaduwen van morgen, zijn in het verleden gezaaid.
Opdrijfzand en zorgen, gehuld in mist of gebeiteld in steen... " 


" Tom Riddle" 


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Once upon a time.
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 15:53 

Avatar: like.. het is Snape, dat zegt genoeg.
Woonplaats: omdat ik gek ben op sprookjes en Disney :)
Onderschrift: quote uit HP van - verrassing - Snape.

_________________
"The Dark Lord does not complain that I stayed, so I do not see why you do."


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw common room
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 19:21 

Mijn avatar staat natuurlijk voor mijn prachtige afdeling Ravenclaw! Kwam 'm tegen op een LiveJournal toen ik Ravenclaw-icons zocht.
Woonplaats: zie het bovenstaande ;)
En mijn onderschrift is een quote van... *Google is je beste vriend* Jack Handey. Ik weet niet, ik vind het een geniale verdraaiing van de uitdrukking, echt een slim woordgrapje. I just like it :mrgreen:

_________________
    Life isn't about how many breaths you take; it's about the moments that take your breath away.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 20:29 

Mijn profiel even verGryfd.

Mijn onderschrift spreekt voor zich neem ik aan en mijn ava heb ik zelf gemaakt. Vond het wel mooie warme kleuren. Rode ogen op een achtergrond van Gryffindorschilden.
--------------------------------------------
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


Afbeelding

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 15:18 

Ik vond mijn profiel echt supermooi xD Maaar ik ben een true Gryff, dus ik ga ook lekker onze afdeling promoten. Want Gryffies zijn loyaal, after all :D

Afbeelding
Omdat het gewoon ontzettend waar is :) Dapperheid/moed betekent niet perse dat je nergens bang voor bent, het betekent vooral dat je die angsten durft te overwinnen. Of dat dan tch probeert :) Gemaakt door wicked_visions op LJ.

'Only a true Gryffindor could have pulled that sword out of the hat, Harry,' said Dumbledore simply.


Well. Het is een mooie quote van Dumbledore :) Ik heb alleen 'sword' toegevoegd, dat stond er oorspronkelijk niet in.

Mijn woonplaats is de Gryffindor Tower! Natuurlijk. En ik houd mijn eigen kleurtje, want ik vind het fijn herkenbaar te zijn aan je kleurtje.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 18:10 

Ik heb m'n eerste profiel niet gepost, maar het is dus veranderd ^^

    Afbeelding

Dit is m'n nieuwe icon. Net zoals de vorige Ravenpride ^^ Ik heb hem uit het Ravenpride-topic, waar Dine hem gepost heeft.

Mijn woonplaats is nog steeds RAVENCLAW TOWER, omdat ik voorlopig niets anders weet.

Mijn onderschrift was een uitspraak van Perkamentus ("It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities"). Nu is het een stukje uit 'A Clockwork Orange' van Anthony Burgess dat ik wel wat vond hebben:

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 19:26 

Ava:
Afbeelding
Ik vond dit wel een leuke foto voor een ava. Een hele blije slang die ook nog es in de vorm van een S staat. Lekker slyth-verantwoord @@ En ik heb m Tard genoemd, naar Serpentard @@ (en retard)

Woonplaats:
Slytherin Dungeon
Klonk wat leuker dan Slytherin common room.

Onderschrift:
Citaat:
    SLYTHERIN FTW
    Magic is Might

    T
    ♥R

Slytherin for the win, like duh. En ik heb de kleuren aangepast sinds vorige keer. Nu past het mooi bij Tard.
En T staat voor Tard en R voor Relnicht de Feniks, want die 2 hebben een relatie en een kind.

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 0:30 

Icon:

Afbeelding
Tjah, hoe kan je die niet leuk vinden XD

Woonplaats: Rokkenjima, een eiland waar het verhaal Umineko No Naku Koro Ni afspeeld :twisted:

Onderschrift:
...Can't Nobody Hold Us Down...

..I Believe That Life Is A Price But To Live Doesn't Mean Your Alive..
..I'm Really Trying Make It More Than What It Is Cause Everybody Dies, But Not Everybody Lives..


Eerste zin van het liedje Can't Nobody van 2NE1. Mijn favo nummer op het moment.
En de andere twee zinnen komen uit Moment 4 Live van Nicki Minaj ft. Drake. Tjah, de tekst spreekt wel de waarheid...

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 12:59 

Mijn avatar vond ik op LJ (iconomicon) en hij heerst. Disney en internet memes zijn gewoon een gouden combinatie.

Mijn woonplaats lijkt me vrij duidelijk. Ik wou dat ik daar was op dit moment.

Mijn onderschrift komt uit het liedje 'Muse' van Darren Criss (: Ik vond 't een heel mooi stukje en het past ook wel weer een beetje bij mijn interesses.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 14:42 

Ook even mijn profiel toelichten

Avatar:
Afbeelding
Ik ben stiekem een beetje gay voor Helena Bonham Carter xD Ik vind haar zo'n tof mens. En deze icon is gewoon mooi. Ik kan de livejournal waar ik hem vandaan heb eventjes niet vinden. Maar ik heb er echt nog veel meer mooie op gezien, dus ik ga ze zeker opzoeken en dan vertel ik het wel ^^

Woonplaats:
The Chamber of Secrets

Ik vond het wel Slytherinish klinken ^^

Onderschrift:

    Let's match the power of Lord Voldemort, Heir of Salazar Slytherin against the famous Harry Potter!




Het eerste zegt Tom Riddle natuurlijk tegen Harry in The Chamber of Secrets, wat weer mooi bij mijn woonplaats past. Het is gewoon een awesome quote <3
Dat tweede is the family motto van de Blacks en betekend dus altijd puur(bloed). En het is meteen een link naar mijn pc crea topic <3

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do feb 17, 2011 9:55 

Afbeelding

Ik vond de "Comeback" episode van Glee (2x13) zo hilarisch met de Justin Bieber Experience dat ik er een icon van móest hebben. :')
En toevallig kon ik er een van vinden op Livejournal. <3


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 24, 2011 10:38 

Afbeelding

Nieuwe icon. Heerlijke flauwe woordgrap en ik denk dat ik heel snel weer een nieuwe icon heb, maar voor nu vind ik 'm erg leuk (:

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 11:58 

Ik heb mijn Profiel weer eens een beetje ge-update. Ik heb een tijdje een Kurt Hummel/Chris Colfer-related profiel gehad, daarna een Marion Cotillard/La Vie en Rose-related profiel en nu heb ik een samengooisel van wat kleine dingen-profiel: LOST, Kubrick/films, Glee en QAF. :')

Icon:
Afbeelding
Screenshot van Jack uit LOST. Ik vond 'm mooi.

Onderschrift:

    A film is - or should be - more like music than like fiction.
    It should be a
    progression of moods and feelings.
    The theme, what's behind the emotion, the meaning, all that comes
    later.

Een quote van Stanley Kubrick m.b.t. filmmaking, always relevant. En het vetgedrukte is stiekem een link enzo.

Mijn rank is het QAF-gedeelte en mijn woonplaats het Glee gedeelte. En ik vind het leuk om de kleurtjes aan elkaar aan te passen dus dat heb ik dan ook gedaan. Bij deze!

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 11:25 

Nieuwe icon om m'n Glee addiction uit te drukken xD

Afbeelding
Ah, she's so pretty! Alleen heb ik wel het idee dat de kwaliteit achteruit is gegaan door het uploaden, beetje jammer.

En m'n woonplaats wordt nu:
to wherever the wind may take us

Over mijn onderschrift ga ik nog even nadenken.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme