Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 15, 2011 16:21 

Lol, diezelfde avatar staat op mijn computer ook in zo'n zelfde map ^^ true indeed.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 21, 2011 0:49 

Afbeelding

''How can I be more than just an orphan?'' is de openingszin van het nummer Ascendio, van Ministry of Magic. Ik vind het een erg mooi nummer. Bovendien vind ik deze zin - en het nummer - iets heel oprechts en puurs hebben.

Unicorns United
Dat is een grapje van een meeting van een ander forum. We hadden het over boeken en opeens kwam ik met het idee voor een school voor unicorns en ik noemde het Unicorns United.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 19:36 

Icon
Afbeelding

De icon is van Lost. Het is Kate en deze scene vond ik best hip. Daarbij vind ik de kleurtjes ook wel heel erg mooi, eigenlijk.

Onderschrift

"Once you let your grief become anger, it will never go away" - Benjamin Linus.
"Que sera, sera."

De eerste regel is ook uit Lost en ik vind het een hele mooie quote. Het is echt een wijs zinnetje.
De tweede regel is zo'n beetje mijn motto. ^^

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 23:04 

Avatar:

Afbeelding

Nu ik toch echt bij Ravenklauw hoor, ben ik een Luna-supporter. Dus wat is typisch Luna? Dit dansje die ze samen met haar vader opvoert in Deathly Hallows part 1.

Woonplaats: do the lovegood dance!

Dat verwijst ^^ naar mijn avatar.

Onderschrift:

Ron Weasley: Hey!
Hermione Granger: You... complete arse, Ronald Weasley! You show up here after weeks, and you say 'Hey'?


Leuk fragment vind ik dat gewoon in de film (vandaar mijn vorige avatar) Maar in het boek alleen al lag ik er krom om. Ik kon het mij zo goed inbeelden hoe dat eruit zou gaan moeten zien xD

Schrijfkleur: FFCC00, past meer bij mijn avatar op het moment en is toch wat leuker dan ik tijdelijk had vandaag.

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


Laatst bijgewerkt door Harry, Ron & Hermione op ma aug 29, 2011 9:39, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 2:21 

Ik had ook weer nood aan een vernieuwd profiel. Die moordlustige blender ben ik ondertussen een beetje beugezien.
In plaats daarvan is mijn liefde voor Tinker Bell weer helemaal opgebloeid :')

Icon:

Afbeelding
Tinker Bell dus. Gemaakt uit zand. Of ja, eerder erin gegraveerd. Niet door mij. Dit is een afbeelding van een van mijn foto's van de zandsculpturen die elk jaar aan de Belgische kust zijn. Bijlange na niet het mooiste of indrukwekkendste kunstwerk dat er was, maar ik was gewoon in een Tink mood. En ik had wel zin in warme kleurtjes, dus dat is mooi meegenomen, toch?

Onderschrift:

    ..*Laughter is timeless, imagination has no age, and dreams are forever*..

Peter Pan en dus ook Tinkerbell-gerelateerd. En gewoon de waarheid. Met sterretjes, puntjes en kleurovergangen incluis. Geeft een beetje een meisjesmeisjesachtige indruk. En ja, daar had ik eens zin in! xO Het is eens wat anders :')

Mijn woonplaats is London. Nee echt. Serieus.
En mijn tekstkleur is nog steeds ongewijzigd gebleven, voor al 4 jaar of zo. Mijn kleur :')

Ja, ik heb zonet mijn profiel vertinkt.

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw common room
BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 21:36 

Dit is mijn avatar: Afbeelding

Een heleboel Ravenpride!!!! *kijkt trots* en vond het opschrift zo enorm schattig!

Mijn onderschrift komt uit HP DH en vond ik zo leuk... Het zegt veel over wie ik ben want ik heb zelf een heel rijkelijke fantasie en geloof dat er meer is dan we zien!

Mn woonplaats is de plaats waar zou zijn op Hogwarts!

_________________
Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?



 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 01, 2011 23:46 

Afbeelding
Hij is echt heel pretty <3 Ron & Hermione. Door lufaine op LJ.

    'Just because it's taken you three years to notice, Ron, doesn't mean no one else has spotted I'm a girl!'

Want ik vind hem grappig :) Van Hermione dus.

Ik woon nog steeds in Gryff en ik houd mijn kleurtje.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 02, 2011 18:27 

Oke, mijn Lovegood-bui was van korte duur.

Icon:

Afbeelding

Toen ik deze aantrof wist ik het meteen. Dit is gewoon humor :D

Woonplaats:

Snape, Snape, Severus Snape, Dumbledore! Wie kent hem niet. En om mijn profiel gelijk te schakelen vond ik hem wel zo passend van de Potter puppets.

Onderschrift:
"Well, well, Lupin. Out for a little walk... in the moonlight are we?" Snape said.

Snape op zijn best, met sarcastische ondertoon in Prisoner of Azkaban.

Dus mijn profiel is nu volledig omgetoverd qua thema waarbij Snape centraal staat.

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At the Triwizard Tournament
BerichtGeplaatst: vr sep 02, 2011 19:58 

Nieuw:

Afbeelding

Ik heb helaas geen Magic Quill kunnen bemachtigen op Pottermore, dus ik moet op Oktober wachten :C Nu ben ik ontzettend benieuwd of ik wel of niet in Slytherin terecht kom, maar om mezelf wat moed in te spreken heb ik deze Slyth avatar maar genomen :)

_________________
    We're only young and naive


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 02, 2011 21:39 

Een nieuwe icon, want ik hou van het heelal (: Zelfgemaakt.

Afbeelding

En een nieuw onderschrift - een gedeelte van een oud Engels rijmpje wat ook in een aflevering van Doctor Who wordt gebruikt (:

    Something old
    Something new
    Something borrowed
    Something blue

En m'n woonplaats heb ik niet veranderd want daar ben ik teveel aan gehecht <3

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma sep 05, 2011 17:32 

@PG, oeh, hippe icon!

Mijn nieuwe icon:

Afbeelding

Het is Harry bij Quidditch. De kleuren van de icon passen wel bij mijn huidige tekstkleur, dus nou hoef ik die niet aan te passen. En ik vond de icon wel grappig. Gemaakt door Breakthesky89 op LJ.

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma sep 05, 2011 18:02 

Nieuwe alles, want had m'n andere icon/onderschrift al weer veel te lang. Dit keer in Queer as Folk-stijl. 8D

Icon
Afbeelding

Brian & Justin. :3 Toevallig ook van Breakthesky89 op LJ.

Onderschrift

So the thumpa-thumpa continues. It always will.

Quote van Micheal over Babylon.

En ik woon in the diner, haha.

_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 07, 2011 16:43 

Ik heb gisteren ook een nieuw profiel ingesteld.

Icon
Afbeelding
Ik vind hem stiekem hilarisch. Toen ik hem zag vond ik hem zoveel op een haai lijken xD Beetje van die gekartelde tanden en de grijs/groen/blauwe kleuren. Ik vind de crop mooi en hij is lekker scherp en een goed contrast. Ik vind hem gewoon mooi.

Onderschrift
Citaat:


    "It is impossible to live without failing at something, unless you live so cautiously that you might as well not have lived at all - in which case, you fail by default."

    — J.K. Rowling


Een quote van Rowling die ik tegenkwam. Ik vond hem wel mooi en hij klopt ook gewoon. En ik wilde een mooi HP-related profiel, dus vond deze passen. (Al was mijn vorige onderschrift een quote van Voldemort zelf...)

Woonplaats

The Riddle House

Ik was een tijdje geleden verhuisd naar een kasteel, maar ik ben weer terug in het vertrouwde Riddle House <3

Yay voor Vollebol <3

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 08, 2011 16:29 

Tijd voor een nieuw profiel :'D

Afbeelding
Van Pairodocs op LJ, want dit vond ik eens van de gaafste momenten in DH2 :'D


    I'm 13 weeks and craving Double Chocolate Chip Chrunchy Cookies

Dit krijgt geen uitleg, muahaha! It's not what you think it is @@

En mijn kleurtje is nog steeds hetzelfde want hij bevalt me eigenlijk wel en het is een Ravie-kleur (:

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 17, 2011 0:07 

Afbeelding

Omdat ik een Dr. Who icon wilde, het liefste eentje die aangaf waar ik ongeveer ben en ook eentje die niet te veel spoilert. Ik ben nu bij s2/ep4 en deze is van s2/ep1, dus het zit in de buurt.
Ik kreeg een beetje een benauwd gevoel bij deze icon, omdat ze een heel rare hoek lijkt te maken. Maar ik vond het ook wel wat hebben. Bovendien vond ik de episode heel leuk en origineel
Spoiler:
, aangezien er bodyswitches waren en dat was heel grappig. De Rose op deze icon is dan ook eigelijk Cassandra. Ik had ook de keuze uit een zoenende Rose/Doctor en een uitzicht op New Earth, maar deze vond ik origineler (en minder spoilerig).


Mijn onderschrift is
Bite me, alien boy! vanwege dit.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme