Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 17:39 

Nu erger ik mij verschrikkelijk aan mensen die absoluut op het tegenovergestelde pad moeten lopen terwijl ze aan de overkant van de straat zouden moeten lopen. Ik rij dagelijks met de fiets naar school en moet ook elke dag over een grote brug heen. Ik heb het al vaker meegemaakt dat mensen gewoon even doodleuk op het fietspad lopen in de tegenovergestelde richting terwijl ze aan de andere kant zouden moeten lopen. Ik bedoel maar, ik moet ze dan ontwijken (hoewel sommige mensen zo vriendelijk zijn om even aan de kant te gaan staan om mij te laten passeren maar dat gebeurd niet altijd) maar dat is levensgevaarlijk als de auto achter mij hard rijd... Het zou vele slimmer zijn als ze op het juiste pad zouden lopen maar nee, het moet absoluut op het tegenovergestelde pad gebeuren terwijl ze ook gewoon even kunnen oversteken, zo moeilijk is dat toch niet? Da's niet alleen voor hun gevaarlijk maar ook voor fietsers die toevallig moeten passeren en op diezelfde brug rijden veel vrachtwagens rond die erg hard durven rijden. :/

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 20:00 

Dit is meer klagen in plaats van een ergenis - ik vind het zo vervelend dat ik in tentamenperioden/scriptie perioden (nu, dus) met bijna niemand wil afspreken omdat ik bang ben dat ik dan tijd tekort kom. Om vervolgens die tijd op het Internet te spenderen en me kei-eenzaam te voelen. :/ Niet echt slim.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 21:38 

Trijn schreef:
Helen schreef:
dan koop je toch zelf een printer. Zo duur zijn ze nou ook weer niet.

Ik erger me aan ... alles
Een moeder die mijn geld uitgeeft alsof het water is, bouwvakkers die me om 7:15 uit bed halen met hun kabaal, de stellage die voor mijn achterdeur staat zodat ik niet in mijn achtertuin kan komen en mijn fiets half in de kamer en half in de hal bij de voordeur staat.
Ik slaap slecht, vroeg weer wakker, enz.


Waarom geeft jouw moeder in godsnaam jouw geld uit? O.O
Zou ik ook lichtelijk geí¯rriteerd door worden.

oh,ik ben niet lichtelijk geí¯rriteerd hoor. Ik ben zwaar p*ssed.

ik ben met mijn tuin bezig. Nieuwe bestrating moet erin en zo ook nieuwe schuttingen. Zij heeft gekeken naar schuttingen en zonder overleg de boel aangeschaft. Volgens haar was dat zo afgesproken maar ik weet zeker dat dat NIET het geval was.

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 03, 2011 3:18 

Vrijdagochtend zijn onder volledige narcose alle 4 mijn verstandskiezen getrokken. Eergisteren plus gisteren heb ik best veel pijn gehad, en mijn wangen zijn ook best wel dik geworden, maar het was enigzins uit te houden. Alleen nu heb ik daarnaast het gevoel of iemand met satéprikkers in m'n tandvlees zit te steken, en dat is even echt te veel. AARCH!!!

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: zo jul 03, 2011 21:40 

Een of andere onbenul heeft de stekker van mijn koelkast uit het stopcontact getrokken, waardoor mijn koelkast minimaal een dag geen stroom heeft gehad. Maar gezien de temperatuur zou ik zeggen dat het al een dag of 3 moet zijn geweest.
In ieder geval heeft het geleid tot het feit dat ik merendeel van de inhoud weg heb moeten gooien. Toch wel een halve prullenbak, omdat ik net vorige week nog boodschappen had gedaan. Zodat ik deze week niet zoveel hoefde te kopen in verband met de visite komend weekend.
Dat houdt dus in dat ik voor minstens 20 euro opnieuw eten mag kopen, een koelkast schoon moet maken en ook nog een keukenvloer. Getsie.
Naja, er zijn altijd ergere dingen.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: ma okt 10, 2011 17:34 

Ik erger me aan het feit dat mijn bb het niet goed doet @@ kom op mensen! Wanneer is dit probleem gefixed?

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma okt 10, 2011 18:31 

Mensen die recht voor de ingang van de bus gaan staan, terwijl ze helemaal niet met die bus hoeven. En dan ook niet bedenken dat d'r misschien wel mensen zijn die keurig achter hen zijn gaan staan en daar dus voor Jan Joker staan en nu over de straat moeten lopen om bij de bus te komen, terwijl zij heel demonstratief voor de deur van de bus blijven staan. @@

Dit is nou een typisch voorbeeld van de kleine dingen in het leven waar ik echt heel erg geïrriteerd kan raken XD

Oh, en mensen die heel geïrriteerd reageren als ik moet hoesten @@ Ik heb longontsteking gehad en hoest nog steeds heel erg veel en erger me kapot aan mensen die je dan gaan aankijken als of je d'r voor kiest om de longen uit je lijf te hoesten @@ Ik vind het zelf al beroerd genoeg dat ik steeds zo moet hoesten.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: wo okt 19, 2011 18:14 

@Jalf Oh dat vind ik ook zo vreselijk als mensen je geïrriteerd gaan aankijken als je net wat te lang hoest, alsof je het allemaal express doet om die mensen te pesten ofzo. XD Hou die 'THE F BRO?' -look in het vervolg voor jezelf zou ik zeggen tegen die mensen.

Nu erger ik mij ietwat aan de directie van mijn school.
Het zit dus zo; onze school heeft besloten een nieuw logo en huisstijl te ontwerpen aangezien die dringend aan vernieuwing toe is. Aangezien onze school een richting heeft waar je Publiciteit kan volgen en ik en mijn enige klasgenoot in ons laatste jaar zitten en aan een GIP (eindwerk) toewaren besloot te school ons de taak te geven om ons het nieuwe logo en huisstijl te laten ontwerpen. Zeer grote eer voor ons en het is heel leuk om te weten dat dit ook echt zal worden uitgevoerd.

Enkele weken geleden had de technisch adviseur ons al ontwerpen laten uitvoeren aangezien onze leerkracht plotseling ziek was geworden en zodat we toch met iets bezig zouden zijn tijdens de studie.
Jammer genoeg komt de technisch adviseur tussen onze uitvoering en moet het allemaal volgens 'haar stijl' zijn en die van de directrice. Geen probleem, maar je moet wel iets kennen van ontwerpen vind ik. Ik had een paar lettertypes uitgetypt zodat ze haar voorkeur eruit kon nemen, jammer genoeg heeft deze vrouw juist een lettertype uitgekozen dat wel erg goed lijkt op het lettertype van het oude logo. Het gevolg? Het nieuwe logo lijkt nog steeds erg veel op het oude logo, alsof er niet echt iets aan veranderd is.

En dan komt de directrice zich dan ook moeien met welke kleuren wij moeten gebruiken en wat de directrice haar voorkeuren zijn van kleuren. Maar zij heeft nu werkelijk onmogelijke kleurencombinaties gegeven. Natuurlijk is het de directrice haar school en ik begrijp het best dat ze het mooi moet vinden en dat ze ook trots kan zijn op het logo. Maar ons onmogelijke kleurcombinaties geven die totaal niet bij elkaar passen of helemaal niet flatterend zijn voor het oog helpen helemaal niet. Ik vind het overigs vreemd dat ze mijn ontwerpen als voorkeur hadden maar dat ontwerp lijkt nog steeds op het oude logo. Ik vond persoonlijk dat ze een ontwerp hadden moeten nemen van mijn klasgenoot aangezien zij grafisch beter is als ik en omdat ze een paar zeer leuke, in het oog springende ontwerpen had. Maar blijkbaar wil de directie niet helemaal af van het oude logo wat ergens wel jammer is.

Het komt er eigelijk in feite op neer dat ik mij een beetje erger aan de directie die zomaar even komt tussenspringen en zomaar even beslist welke kleuren wij moeten gebruiken, hoe het eruit moet zien, etc. Ik begrijp het al te goed dat de directrice een nieuw, fris logo wilt voor haar school maar als ze niets kent van hoe publiciteit en ontwerpen in elkaar zit dan hou je je er het best bij buiten. Laat ons gewoon ons werk doen en wij zullen wel zoeken naar goede kleurcombinaties, compositie, lettertype, etc. Daarna kun je nog altijd voor een paar aanpassingen vragen ofzo, maar kom alsjeblieft niet af met vreselijke kleurcombinaties of met bijna exact hetzelfde lettertype van het oude logo. En blijkbaar verwachten ze ook dat het logo binnen deze week nog klaar is wat onmogelijk is, een goed logo ontwerpen heeft wel zijn tijd nodig.

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 20, 2011 23:57 

Klanten die in de winkel tegen je zeggen: ''Moeilijk hè?'' en ''BRILLETJE!'' als je even de moeite neemt om een kassabon te bestuderen omdat iemand iets wilt retourneren. Ga je opgefokte zelf even ergens anders op afregeren, dank u.

Ook een unieke situatie van vorige week: ik reed met een gigantische bakfiets met een kast erin door Leiden. Waarom ik dat in vredesnaam deed - we maken allemaal fouten, laat ik het maar zo stellen - maar WAAROM besluiten fietsgangers dan gewoon tussen die vijftien centimeter tussen de bakfiets/ik en de stoep er nog even tussendoor te gaan karren, terwijl je duidelijk ziet dat ik compleet naar links wijk en je duidelijk ga raken?


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di okt 25, 2011 17:42 

Effe weer klagen hoor T_T

Ik heb zooooo'n pijn aan mijn ribben. Het is nu al anderhalve dag zo en ik word er gestoord van. Voornamelijk omdat (in)ademen veel pijn doet. En bewegen is ook een ramp. Ik heb geen idee wat het is. Ik neem aan een spier, want het schoot er ineens in, zonder dat ik iets raars deed ofzo. Ik zat gewoon en ik belastte niks en ineens deed ademen zooo'n zeer. Ik nam aan dat het wel over zou zijn als ik de volgende dag wakker zou worden, maar niets is minder waar. Ik word er gestoord van, want de pijn breid zich uit naar mijn schouder en nek. Ik hoop echt dat het snel beter word, want in iedere positie doet het zeer, dus ik kan me niet echt ontspannen en ik moet morgen gewoon werken.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo okt 26, 2011 13:31 

gedoe hee, ik hoop dat het nu al wat beter gaat?

ik erger me nu aan de proefwerkweek van school -.-. Waarom plannen ze die dingen precies na de vakantie?? Ik weet wel wat leukere dingen dan 3 hoofdstukken maw en maatschappijleer in me hoofd te stampen. Volgens mij is mijn school ook de enige school die zoiets flikt. In ieder geval in deze regio.

_________________
"to love is to destroy, and that to be loved is to be the one destroyed."


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 01, 2011 16:05 

@Lies: Ik had medicijnen gekregen en mijn bloed was schoon. Ben weer de oude gelukkig =)

AAAAAH. Pinpas kwijt. Overal gezocht. Hij is echt weg. Gestolen of verloren, dat weet ik niet, maar ik heb hem net laten blokkeren. Gelukkig was het ING-mannetje heel aardig en behulpzaam want ik streste hem zwaar. Stond ik een partij voor lul in de winkel =.=

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr nov 18, 2011 23:33 

Ugh je zou toch denken dat als je een 50+ jarige man bent dat je dan toch wel een beetje volwassen bent of niet? (De Ravenclaws kennen deze rant al dus zij mogen dit bericht overslaan xD)

Ik werk dus bij de radio/tv. Ik doe dit vrijwillig omdat ik in het verleden mijn vader hielp met sommige dingen. Mijn vader is alleen gestopt met het werk, dus ik was het enige die het werk over kon en wou nemen. In principe is het beter dat het werk door meerdere mensen gedaan word, dus mijn "baas" is opzoek gegaan naar iemand anders die het werk wou doen. Nu wil niemand het vrijwillig (=gratis) doen, dus er is een man aangesteld die er betaald voor krijgt. Nu klinkt dit onredelijk omdat ik het dus wel gratis/vrijwillig doe, maar volgens het contract heeft deze man ook overduidelijk meer taken en meer verantwoordelijkheid, dus ik ging akkoord. Nu blijkt dus dat die man bijna niks doet. Ik zit voornamelijk zijn werk over te nemen. Terwijl hij er gewoon voor betaald krijgt.

Nu hebben we een tijd geleden een tussenevaluatie gehad en het werd voor die tijd wel duidelijk dat we misschien niet met hem verder willen omdat hij dus niet veel doet. Alleen bij de tussenevaluatie (waar ik ook bij zat) heeft hij gewoon gelogen en gezegd dat hij wel zijn dingen doet terwijl ik daar gewoon niks van merk. Ik voelde me ook echt heel lullig want het was gewoon zijn woord tegen die van mij. Ik snap dus niet waarom je als volwassen man niet gewoon je eigen veranwoordelijkheid neemt en eerlijk zegt wat er aan de hand is.

Nu gebeurde het vanavond dus weer. Hij had mij een paar weken geleden gemaild dat hij iets zou doen en ik merk er vervolgens niks van. Nu hoor ik vanavond dat hij die taak in de afgelopen weken wel gedaan heeft. Liegt hij dus weer? Of spreekt hij de waarheid? Ik kan namelijk gewoon zien dat hij het niet gedaan heeft, maar waarom zou hij er over liegen? Sowieso zit ik nu gewoon weer in een lastige positie, want ik wil hem niet ergens van beschuldigen of belachelijk maken maar ik heb gewoon echt niet gemerkt dat hij het gedaan heeft. Mijn collega's die kunnen mij ook niet helpen omdat die man en ik de enige zijn die met dit werk bemoeien. Zij weten dus niet wie er gelijk heeft in deze situatie. Ik wordt nu dus in een lastige positie gezet en ik vind het irritant. Voornamelijk omdat hij dit ook al geflikt heeft bij die tussenevaluatie.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za nov 19, 2011 13:46 

@ Eva: Ik zou ervoor zorgen dat je kan zien wat hij gedaan heeft (ik weet niet precies waar het over gaat en hoe duidelijk dit te zien zou moeten zijn). Als jij dat niet wilt, dan kan je het vragen aan een superior/baas. Ik zou dat anders eens voorstellen aan je baas - je kan hem/haar (je baas) uitleggen dat je het idee hebt dat hij helemaal niks maar dat je hem niet valselijk wilt beschuldigen en je het daarom een goed idee vind als je baas hem zo nu en dan controleert. Kan je daar wat mee?
Wat betreft dat jij zijn taken overneemt - dat is inderdaad heel *censuur* en zeker als hij betaald krijgt en jij niet. Wat gebeurd er als je weigert zijn taken over te nemen? Misschien kan je dat eens proberen. Misschien gaat hij wel aan het werk... of hij wordt gesnapt omdat hij niks doet. Het is wel lastig want ik begrijp dat jullie samen verantwoordelijkheid hebben voor taken?

Ik heb ook wel eens akkefietjes op het werk en meestal probeer ik gewoon te zeggen tegen een suprerior wat mij dwars zit... het werkt niet altijd maar dan heb ik het in elk geval duidelijk gemaakt.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: zo nov 20, 2011 16:56 

Deze periode ga ik besteden aan mijn afstudeeropdracht, maar meteen loop ik al tegen het gedoe met probleemstelling en vraagstelling aan. Er staat nergens een lekkere omschrijving wat er bij welke van je verlangd wordt en wanneer je op internet gaat zoeken, worden ze nogal eens door elkaar gebruikt.
Kunnen ze niet gewoon een lijst aanleggen waarin het voor de student duidelijk wordt wat er van hem verlangd wordt.
Ik erger me dood aan die puzzels die je eerst moet oplossen voordat je lekker bezig kunt met het schrijven van je werkplan.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 132 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme