Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: vr apr 22, 2011 22:06 

Ergenis: Het was zo lekker weer en dan gaat het stormen... en ik heb een beetje koorts.., leuk hoor, ziekjes zijn als het warm is. Not!

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za apr 23, 2011 16:01 

Om in hetzelfde onderwerp te blijven...

Het is hier pokkewarm en dat zwembad hier is niet open! Om te stí­kken. En aangezien hier alles op de camping één open vlakte is, kan ik ook niet veel doen dan in de schaduw wat zitten puffen. (Kan niet zo goed tegen de blakende zon.) Bah. Ikwilzwembad @@

_________________
"Oh, look at that, he's heard of me. My fame grows." -Puck


Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za apr 23, 2011 19:03 

Niet echt een ergernis, maar meer iets wat ik me afvraag.

Ik vraag me namelijk af of de mensen die commentaar hebben op lange vrouwen die hoge hakken dragen ook naar kleine meisjes gaan om te vragen waarom ze platte schoenen dragen. Ik vind het namelijk heel erg vermoeiend om iedere keer als ik hakken dragen dingen te horen als "Ben je nog niet lang genoeg?", "Wat dacht je, ik doe d'r nog 10 cm bij?" of "Hoe lang ben je nu? 2 meter 30?"

Ja, ik ben lang. Ja, ik draag graag hoge hakken, maar ik draag ze niet om langer te lijken, maar gewoon omdat ik ze mooi vind.

Niet dat het echt een ergenis is, het is gewoon soms een beetje vermoeiend XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: za apr 23, 2011 20:16 

Eeh, jalf .. hoe lang ben je dan?
Ik heb je geloof ik 1x gezien en ik meende dat je niet boven mij uitstak.
Ik ben 1.82 en ik heb nog nooit dat soort reacties gehad als ik hakken draag.
Rare lui hoor, die mensen die commentaar daarop geven.

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 24, 2011 0:09 

Mevrouw: ''Wil je er wat bij?''
Ik: ''Nee, dank u.''
Mevrouw *smalend*: ''Weet je waarom je dat zegt? Omdat jullie tegewoordig niet meer kunnen terugtellen!''

Dit is een mooi voorbeeld van mijn volgende, grote irritaties:

1. Aannemen dat je precies het motief van een ander kent, terwijl a) je de ander helemaal niet kent, b) al ken je diegene, gedachtenlezen is echt onmogelijk en c) er kunnen ook een hoop andere opties zijn (bijvoorbeeld dat ik gewoon geen briefjes van 5 euro in m'n kassa had en daarom munten moest weggeven)
2. Aannemen dat ik dom ben omdat ik als bijbaantje in een supermarkt werk (tegelijkertijd ook maar aannemen dat mijn collega's dom zijn, uberhaupt winkelpersoneel).
3. Het huidige onderwijs chronisch in twijfel trekken omdat het vroeger sowieso altijd beter was.
4. Jezelf duidelijk beter vinden dan anderen, vanwege leeftijd/positie/''waargenomen'' bekwaamheid/whatever.


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 26, 2011 22:27 

Nu erger ik me aan het feit dat ik m'n haar twee weken terug geverfd heb, maar dat gefaald is. Het had knalknalknalrood moeten worden, maar 't is inmiddels een soort strontkleur. Duuss ik heb deze week een afspraak met de kapper zodat het écht proper gedaan wordt.

Maar nu gaat iemand d'r haar for some reason dezelfde kleur kleuren, verkondigt ze zojuist op Facebook. En that annoys the crap out of me @@ Ja, ik ben van het type dat zich irriteert als ze niet meer uniek is :') En het ergert me dat ze het suddenly doet, nadat ik dezelfde kleur heb genomen (en opnieuw ga doen). URGH. @_@

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: wo apr 27, 2011 9:08 

De energiedrank is op bij de supermarkt. @@

Edit: iew, spinnen :-| ik ben blij dat ik altijd automatisch even met mijn handdoek schud voordat ik mezelf afdroog na het douchen, er zat dus een vieze dikke spin in mijn handdoek @@

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 27, 2011 16:50 

- Mensen die er altijd in slagen om zich van alle schuld te ontdoen, nooit toegeven dat zij een fout hebben gemaakt, maar wel constant lopen te verkondigen dat ze niet perfect zijn.

- Mijn haar. Ik ben het dus echt zo beu om van die lelijke balliages te hebben. Volgende keer ga ik gewoon voor de volledige kleuring, wat moederlief er ook van denkt.

- De melk die bijna op is 's morgens, waardoor je ze uit de berging moet halen en dus je cornflakes met warme melk moet eten.

- Vlak voor je vertrekt plots je bril niet meer vinden.

- De batterij van je iPod die plotseling plat is en dat terwijl je onderweg bent, je verveelt en nood hebt aan muziek.

- Mensen die zich opgeven voor een verantwoordelijkheid om er zich daarna feestelijk niets meer van aan te trekken.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 22:04 

Ik erger me momenteel enorm aan mensen die voortdurend jouw afspraak met hem/haar afbellen omdat ze/hij liever met iemand anders iets gaat doen. Het is ronduit beledigend. En als er één keer iets tussenkomt, oké. Maar dit is al 3 jaar aan de gang. Ze zegt zelfs haar eigen voorstellen af! Daar word ik eens echt gek van xD [/geeft het op]

_________________
"Oh, look at that, he's heard of me. My fame grows." -Puck


Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 22:11 

Vanmiddag stond ik met de fiets bij het stoplicht van een druk kruispunt. Er stond een vrouw voor mij, maar ze drukte niet op het knopje. Dankzij haar heb ik ongeveer tien minuten (EN IK OVERDRIJF NIET EENS) bij dat stomme stoplicht gestaan. Hoe moeilijk is het om even één keertje op dat knopje te drukken zodat het stoplicht eerder op groen gaat?

Ja, ik ben er heilig van overtuigd dat die dingen echt werken en ja, als ik zelf bij het knopje sta druk ik dat tijdens het wachten constant in. Ik ben erg ongeduldig.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 23:56 

@Jalf: Ik snap je helemaal. Ik ben zelf ook 1.80 en ik word ook altijd moe van mensen die het leuk vinden om daar de hele tijd opmerkingen over te maken. Gelukkig valt het wel mee, maar zo nu en dan...

Maar mijn ergernis. Een jongen. Ja, heel puberaal erger ik me kapot aan een jongen. Hij is een vriend van twee vrienden van mij (die twee vrienden zijn een stelletje) en zo nu en dan komt hij mee stappen. En daarnet was hij er dus ook. Totaal onverwachts. Maar op een of andere manier haat hij mij. Echt waar, het liefst zou hij me een paar klappen verkopen (en dit is de waarheid!). Hij is vreselijk arrogant, grof en gewelddadig. En hij beledigd me áltijd. Het liefst zo vaak hij kan. En normaal ben ik ook niet op mijn mondje gevallen en ik heb altijd een weerwoord. Maar bij hem dus niet. Ik kan gewoon niet reageren op zijn valse opmerkingen. En hij doet het trouwens niet alleen bij mij. Hij is grof tegen bijna iedereen, wetend dat hij ze beledigd. En omdat hij zo gewelddadig is, ben ik ook een beetje angstig voor hem. Maar ik irriteer me er dus aan dat ik me zijn opmerkingen zo aantrek. Heel toevallig begon hij dus ook over mijn lengte. En de hele tijd opmerkingen tegen iedereen. Tis echt zo'n arrogante zak. Sowieso heb ik het idee dat meisjes voor hem gewoon producten zijn =.=. Hij doet het er gewoon om he. Mensen uitlokken tot een reactie, die hij van mij dus gewoon niet krijgt. Omdat ik geen weerwoord heb en ook niet zijn woede over me heen wil krijgen, negeer ik hem gewoon. Ik heb het idee dat dat het beste werkt. Beledigd hij me, schenk ik hem gewoon een warme glimlach. Ga je gang jongen, maar weet dat iedereen je uitkotst @@

Zo. He, dat moest ik kwijt xD

Wat ik hem dan na moet geven is dat hij wel een goede vriend is voor mijn vrienden dus. Hij staat echt dag en nacht voor ze klaar en ze proberen hem ook gewoon ''in toom te houden'' en zeggen hem dat hij me met rust moet laten. (Helaas kan hij dan niet het fatsoen opbrengen om dat meer dan een uur uit te houden...)

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: di mei 03, 2011 14:45 

@Jalf: Je bent niet de enigste. Ik ben zelf 1:78 en ook ik draag vaak lange hakken. Ik krijg ook altijd van zulke dingen te horen, echt vreselijk irritant.

@Jessica: Achum.., ooit gehoord van; meisjes plagen zoentjes vragen? Ik heb vroeger op de.. middelbare school alweer.. ook zoiets gehad. Het was echt een zak, maar het bleek dat hij me gewoon leuk vond... iets wat ik dus echt niet wist, de rest van de klas trouwens wel :S ik vond het ook echt stom toen ik het hoorde. Denktie nou echt dat ik hem leuk vind als hij me de hele tijd uit scheld? Jongens zijn zo raar...

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do mei 19, 2011 11:55 

Nu ben ik nogal pissig. Mijn moeder wil geen printer, 'want dat hebben we niet nodig'. Toch moet ik elke keer wat uitprinten, meestal voor school. Dat moet ik dan bij mijn vader uitprinten of bij de bieb (waar m'n moeder werkt). Maar als ik het in de bieb uitprint krijg ik het pas vanavond weer en bij mijn vader is er blijkbaar geen printerinkt. Dit is echt al de zoveelste keer dat zoiets voorkomt omdat mijn moeder gewoon geen printer wil, daardoor heb ik altijd dit gezeik.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 14:23 

dan koop je toch zelf een printer. Zo duur zijn ze nou ook weer niet.

Ik erger me aan ... alles
Een moeder die mijn geld uitgeeft alsof het water is, bouwvakkers die me om 7:15 uit bed halen met hun kabaal, de stellage die voor mijn achterdeur staat zodat ik niet in mijn achtertuin kan komen en mijn fiets half in de kamer en half in de hal bij de voordeur staat.
Ik slaap slecht, vroeg weer wakker, enz.

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 17:03 

Helen schreef:
dan koop je toch zelf een printer. Zo duur zijn ze nou ook weer niet.

Ik erger me aan ... alles
Een moeder die mijn geld uitgeeft alsof het water is, bouwvakkers die me om 7:15 uit bed halen met hun kabaal, de stellage die voor mijn achterdeur staat zodat ik niet in mijn achtertuin kan komen en mijn fiets half in de kamer en half in de hal bij de voordeur staat.
Ik slaap slecht, vroeg weer wakker, enz.


Waarom geeft jouw moeder in godsnaam jouw geld uit? O.O
Zou ik ook lichtelijk geí¯rriteerd door worden.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 132 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme