Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 19:49 

Jalf is helemaal gek op musicals en speelt er dan zelf ook in. Binnenkort speelt ze in Bare (of speelt ze maar in) en ondanks dat ze maar een klein rolletje heeft vind ze het helemaal geweldig! Verder heeft haar naam iets met Lupin te maken, al ben ik even kwijt waar de connectie lag...

Jalf zit in Slytherin en zit zo lang als ik het mij al kan herinneren op HPF! :)

_________________
smile for once, for a moment.
it makes us happy.
what we need is here.


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 10:08 

Camisado heet eigenlijk Susan. Haar forumnaam komt van een nummer van Panic at the disco! Ze is 18 jaar en woont in Nederland en ze kijkt graag naar series. ^^ En ze is een mede-hufje.

_________________
We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous. - Dean Winchester


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: di feb 15, 2011 0:50 

Sunny heet eigenlijk al 19 jaar Kelly. Als ik me niet vergis zit ze op een hogeschool die vrij weinig rekening houdt met het feit dat studenten naast school ook nog een leven hebben. En als dat niet is, komt dat nog wel [/eigen ervaring spreekt hier]. Ze doet basisonderwijs daar :P Ze kijkt graag naar Supernatural want ze vindt demonen en zo tof. En ze speelt akoestische gitaar =')

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw common room
BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 0:41 

Lana is een Belginnetje en een mede-Raafje. Ze prefereert kwaliteit over kwantiteit. Ze heeft zowel het boek als de film 'Haar naam was Sarah' niet gelezen / gezien ( @@ ) Ze kijkt Glee maar post niet zo obsessief gifjes als sommige andere mensen. Haar kotbazen zijn lief. En haar vader ook, want die had haar 'oorprobleempje' opgelost.

Ennnn ze heeft (samen met Charlie) de meeste pagina's in haar voorsteltopic in King's Cross. WANT WE HOUDEN ALLEMAAL VAN LANA :mrgreen:

_________________
    Life isn't about how many breaths you take; it's about the moments that take your breath away.


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 2:15 

Dine is een oude bekende van HPF1. Nou ja, bekende... Ik ken haar eigenlijk niet zo heel goed. Ze zit duidelijk in Ravenclaw en maakt haar house pride goed duidelijk door middel van haar icon.

Ze houdt van Glee en is ook actief in de RPG sector. Ooh, en ze heeft een heel mooi masker (:

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 11:13 

Blijerd heet Marije en dwaalt al zo lang als ik me kan herinneren over HPF. Tegenwoordig zit ze in Slyth, maar ze heeft heel lang in Gryff gezeten. Ook houdt Marije van RPGen en heeft ze op HPF1 meegedaan met sluipmoordenaar (en er een ranking aan overgehouden), het grote Omberspel (wat je nog in haar profiel kan zien) en WIDM op FFF. Dat was het wel zo'n beetje.

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 12:21 

Vivian zat ook al op HPF1. Ze is een trotse Hufflepuff en dat zie je ook aan haar icon. Op FFF zat ze in Efanos en daar is ze lang Stadhouder van geweest. Vivian heeft geloof ik Keltische talen en cultuur gestudeerd, maar ik ben niet zeker of ze dat heeft kunnen afmaken. Ze houdt in ieder geval wel van alles wat Keltisch is. Ze is ook muzikaal en speelt al een half jaar harp. Ze speelt ook andere instrumenten, maar die kan ik zo gauw niet bedenken. Ze heeft ook een fotoshoot gedaan en daarvan staan twee foto's in het Smoelenboek. Ze woont in Nederland. Ik geloof dat ze het goed kan vinden met Aisling, omdat ze alletwee wel geĂ­ÂŻnteresseerd zijn in Keltisch/Ierse cultuur.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 14:40 

Genner is me al meerdere keren opgevallen vanwege de inhoud van haar posts. Is overigens een wonder, want meestal onthoud ik geen namen. Kortom, Genner moet dus wel degelijk wat bijgedragen hebben in de verschillende discussies.
In het dagelijks leven staat ze overigens bekend onder de naam Paulien, die de mensen van FFF ook kenden als Winterwolf. Lang leve Muzanon!
Houdt verder van schrijven, komt er hier ook weer wat te lezen?
Overigens kan ik niet zeggen of je op HPF1 al bekend was, omdat ik daar zelf nauwelijks heb gepost, maar op FFF en HPF2 ben je zeker geen onbekende.

@ Vivian: het is de dochter van Michael McGlynn. :mrgreen:

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


Laatst bijgewerkt door Aisling op ma feb 28, 2011 14:52, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 14:47 

Aisling is een enthousiaste discussieerder die al snel tegenkomt als je in een topic kijkt. Deze Huffelpuffer heeft zich, zoals ze zelf al zegt, op HPF1 niet al teveel laten zien, maar op FFF is ze zeker geen onbekende. Verder is ze, net als ik, lekker muzikaal bezig, en houdt ze van onder andere schrijven en Ierse en Keltische muziek en cultuur. Oh, laat ik de keren dat zij en ik elkaar meesleurden naar Rapalje, Holiday on Ice, Keltisch Midwinter Festival, Omnia, Castlefest, Anuna (en wat ben ik nu nog vergeten?) ook maar even noemen (a) . Oh juist.. Aero Fragment xD. Wacht, ze is ook een fan van Mike Boddé en Michael Flatley. Bovendien is haar forumnaam naar de dochter van laatstgenoemde Michael McGlynn vernoemd.

@ Genner: Je zat dus helemaal goed ^^. Mijn studie heb ik btw niet kunnen afmaken.

edit: *slaat zichzelf* xD

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 15:56 

Vivian zit al heel lang op HPF/FFF en is ooit ook op HPF 1.0 klassenoudste geweest van de afdeling Huffelpuf. In die afdeling zit ze nu nog steeds, ik vind haar daar ook goed bij passen. Ook op FFF was ze actief en daar was ze voor lange tijd de stadshouder van Efanos, wat ze anderhalf jaar heeft volgehouden, ondanks dat ze met mij soms moest samenwerken.

Vivian houd net als Aislang van Omnia (zie haar lijstje in het Last.FM topic) en ook Rapalje. Daarnaast speelt ze zelf ook de harp, wat haar goed af gaat, ze zit in een leuk muziekprojectje in dezelfde stijl/genre als voorgaande bands.

Ik heb Vivian nu 2 keer (of was het maar 1 keer? (a) ) gemeet. Een keer tijdens de wintereftelingmeet en de andere keer kan ik mij niet zo meer herinneren. Dus misschien was het toch maar 1 keer en heb ik die andere verzonnen. xD Ik weet het nu weer, het was volgens mij vorig jaar in Utrecht. Dus toch 2 keer.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme