Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 0:07 

Lily_flower schreef:
Deianira~ schreef:
Oh my god, ben je gek? XD ik zit zelf ook in de toerisme en het is echt vermoeiend om stage te lopen in de zomervakantie, je bent nooit vrij XD 'één jaartje is wel te doen, maar daarna wordt het toch wat minder leuk :evil: Ik heb vorige keer 4 maanden stage gelopen in Frankrijk...


Ik wil het al heel lang, een van de redenen dat ik Toerisme heb gekozen dus hoop toch dat het niet gaat tegen vallen :O &ik ga waarschijnlijk ook naar Frankrijk! XD St. Tropez als het allemaal gaat zoals ik wil :P


Oeh, veel suc6 :D Ik hoop dat je het naar je zin hebt!

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In de PoiSonkast van Snape..
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 0:09 

Voor mij misschien weekendje Rome ofzo dit jaar :)

Veel meer zal er niet inzitten xP

_________________
-= Scars have the power to remind us the past is real =-


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bon Temps
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 11:41 

Deianira~ schreef:
Lily_flower schreef:
Deianira~ schreef:
Oh my god, ben je gek? XD ik zit zelf ook in de toerisme en het is echt vermoeiend om stage te lopen in de zomervakantie, je bent nooit vrij XD 'één jaartje is wel te doen, maar daarna wordt het toch wat minder leuk :evil: Ik heb vorige keer 4 maanden stage gelopen in Frankrijk...


Ik wil het al heel lang, een van de redenen dat ik Toerisme heb gekozen dus hoop toch dat het niet gaat tegen vallen :O &ik ga waarschijnlijk ook naar Frankrijk! XD St. Tropez als het allemaal gaat zoals ik wil :P


Oeh, veel suc6 :D Ik hoop dat je het naar je zin hebt!



LOL, waarom zou je in het hoogseizoen op vakantie willen? Dan is alles duurder, zit alles vol, is alles druk. Ik vind het heerlijk dat ik met mijn werk altijd op vakantie kan buiten de schoolvakanties. Geen blerende kinderen in het vliegtuig, geen drommen mensen bij de toeristische attracties, en ook nog eens 20 procent goedkoper. Heerlijk!

Werken in de zomervakantie is daarnaast ook superleuk als je in het goede werkveld zit. Veel mensen zijn vrolijk, wat je werk meteen een stuk leuker maakt.

_________________
    GRYFFINDOR!


    "Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 14:10 

@BeeGee: Ik heb het even gevraagd en we gaan van 8 tot 22 juli (: Wadlopen is inderdaad leuk, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht *gaat lijstje maken*

En ik zou ook niet op dit moment naar Egypte willen, haha, maar misschien over een jaar of 10, in ieder geval als het allemaal weer helemaal rustig is. Ik ben al van jongs af aan gefascineerd door piramides en het lijkt me ook heel gaaf om daar te duiken (:

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 17:18 

Wij gaan zowiezo met school de week voor de paasvakantie naar Rome ^^.

Verder ga ik deze zomer waarschijnlijk met 4 ander vrienden naar Zweden.
We willen gaar eerst wat werken op een boerderij (voor kost en inwoon)(met Wwoof en daarna nog wat trekken. Ik kijk er echt al zo enorm naar uit :).

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Little Whinging 4 - Surrey - England

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 17:30 

Ik ga met mijn ouders en broertje naar Egypte in de zomervakantie.
We gaan daar lekker in een all-inclusive hotel zitten. Lekker zwemmen en vol eten ;)

Mocht er dan daar nog steeds gerotzooi zijn dan moeten we de vakantie omboeken naar iets anders. (maar daar ga ik niet van uit)

_________________
'Hou daar eens mee op!', riep ze, toen voor de zoveelste keer het licht uit de kamer uit ging.
'Sorry, sorry', zei Ron. Hij klikte met de Uitsteker.
'Ik weet zelf ook niet waarom ik het doe.'
'Kun je niks nuttiger verzinnen?'
'Zoals, sprookjes lezen?'


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 16:59 

Ik ben gek van de UK, daarom ga ik dit jaar naar Cornwall en streek in Engeland. Ik ben echt een freak van Engeland. Ik hou van een landschap, de mensen en het accent. Het weer valt ook best mee. Het is een beetje zoals in Belgií« en ik hou van de regen. Zolang er maar een maand goed warm weer is is het goed.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 21:48 

BeeGee Kenobi schreef:
Deianira~ schreef:
Lily_flower schreef:
Deianira~ schreef:
Oh my god, ben je gek? XD ik zit zelf ook in de toerisme en het is echt vermoeiend om stage te lopen in de zomervakantie, je bent nooit vrij XD 'één jaartje is wel te doen, maar daarna wordt het toch wat minder leuk :evil: Ik heb vorige keer 4 maanden stage gelopen in Frankrijk...


Ik wil het al heel lang, een van de redenen dat ik Toerisme heb gekozen dus hoop toch dat het niet gaat tegen vallen :O &ik ga waarschijnlijk ook naar Frankrijk! XD St. Tropez als het allemaal gaat zoals ik wil :P


Oeh, veel suc6 :D Ik hoop dat je het naar je zin hebt!



LOL, waarom zou je in het hoogseizoen op vakantie willen? Dan is alles duurder, zit alles vol, is alles druk. Ik vind het heerlijk dat ik met mijn werk altijd op vakantie kan buiten de schoolvakanties. Geen blerende kinderen in het vliegtuig, geen drommen mensen bij de toeristische attracties, en ook nog eens 20 procent goedkoper. Heerlijk!

Werken in de zomervakantie is daarnaast ook superleuk als je in het goede werkveld zit. Veel mensen zijn vrolijk, wat je werk meteen een stuk leuker maakt.


Mensen vrolijk? Waar werk jij??? @@

In het hoogseizoen is het idd druk.., maar met mijn opleiding heb je gewoon geen vakantie @@ Dus ook niet buiten de zomervakantie...

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 25, 2011 13:49 

Zomervakantie... Wat klinkt dat nog ver weg :') Ik heb nog geen concrete plannen, behalve dat ik waarschijnlijk enkele weken hard aan het werk ga om m'n spaarrekening te spekken voor een nieuw schooljaar.

Ik ben in 2008 heel goedkoop 3 weken naar Tsjechií« geweest om daar vrijwilligerswerk te doen (opknapwerkzaamheden in een klooster) en dat is me als een hele positieve ervaring bijgebleven. Ik zit er over te denken om dit jaar weer met zo'n werkvakantie mee te gaan. Ik heb het programma van dit jaar even bekeken en er zit een project in Polen bij dat me heel erg trekt (: Dus wellicht ga ik drie weken naar Polen als ik het geld bij elkaar kan krijgen voor die tijd.

Verder kreeg ik gisteren een mailtje van een van m'n beste vriendinnen. We proberen met ons groepje van vier eigenlijk elke zomervakantie iets met z'n vieren te doen, en vorig jaar zijn we een weekje naar Ameland geweest. We hebben al even gekeken of dat dit jaar weer kan maar die kans is niet zo groot. Dus mailde die vriendin of het een leuk idee was om naar Concert At Sea te gaan (: Wie weet ga ik dus ook daar heen in de zomervakantie.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bon Temps
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 19:27 

Deianira~ schreef:
BeeGee Kenobi schreef:
Deianira~ schreef:
Lily_flower schreef:
Deianira~ schreef:
Oh my god, ben je gek? XD ik zit zelf ook in de toerisme en het is echt vermoeiend om stage te lopen in de zomervakantie, je bent nooit vrij XD 'één jaartje is wel te doen, maar daarna wordt het toch wat minder leuk :evil: Ik heb vorige keer 4 maanden stage gelopen in Frankrijk...


Ik wil het al heel lang, een van de redenen dat ik Toerisme heb gekozen dus hoop toch dat het niet gaat tegen vallen :O &ik ga waarschijnlijk ook naar Frankrijk! XD St. Tropez als het allemaal gaat zoals ik wil :P


Oeh, veel suc6 :D Ik hoop dat je het naar je zin hebt!



LOL, waarom zou je in het hoogseizoen op vakantie willen? Dan is alles duurder, zit alles vol, is alles druk. Ik vind het heerlijk dat ik met mijn werk altijd op vakantie kan buiten de schoolvakanties. Geen blerende kinderen in het vliegtuig, geen drommen mensen bij de toeristische attracties, en ook nog eens 20 procent goedkoper. Heerlijk!

Werken in de zomervakantie is daarnaast ook superleuk als je in het goede werkveld zit. Veel mensen zijn vrolijk, wat je werk meteen een stuk leuker maakt.


Mensen vrolijk? Waar werk jij??? @@

In het hoogseizoen is het idd druk.., maar met mijn opleiding heb je gewoon geen vakantie @@ Dus ook niet buiten de zomervakantie...


Ik ben werkzaam in de journalistiek. Zomers hebben we vaak wat lichtere items in onze bulletins waardoor je leuk op pad mag met het mooie weer om verslag te doen van bijvoorbeeld leuke evenementen.

Hoe kan het dat je geen vakantie hebt? Iedereen in Nederland en Belgií« heeft volgens CAO afspraken recht op een minimum aantal vakantiedagen. Tenzij je natuurlijk voor jezelf werkt (ik ben bijv. ZZP'er waardoor ik mijn vakanties zelf kan indelen).
Ik snap dat je in de toeristische sector niet in de zomer weg kan, maar haar daar je voordeel uit. In de zomer zijn veel landen toch te heet. Het bevalt mij prima om in oktober op vakantie te gaan. Dan is het in de zuidelijke landen nog lekker warm en niet te druk.

_________________
    GRYFFINDOR!


    "Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 13:48 

Ik ga soms weg in de zomervakantie, maar vaak ook niet. Vorig jaar ben ik naar Kroatií« geweest met vriendinnen, maar dat was voor het eerst sinds 2 of 3 jaar.
Ik weet eigelijk nog steeds niet of ik van vakantie houd. Ik houd van vrije tijd en dagjes leuke dingen doen, maar echt voor een lange tijd naar een ander land ofzo... ik weet niet. Vaak denk ik na een vakantie: was het leuk? gaat wel.
Maar eigelijk heb ik dit jaar wel zin om ergens heen te gaan.


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 14:06 

Ik vind het persoonlijk erg leuk als het vakantie is of om op vakantie te gaan. Ik ga elk jaar naar Frankrijk omdat mijn pa daar woont. Maar de locatie waar hij woont is het platteland en er valt niet bepaald veel te beleven. Eén kilometer verder is er een piepklein dorpje waar ook niet veel te doen is en mijn pa gaat ook niet zo graag weg dus ik zit me er vaak erg te vervelen. Het is wel goed als je een erg rustgevende vakantie wilt maar ik raad Saint-Plaisir zeker niet aan als toeristische attractie (die plaats is trouwens ook nergens te vinden in de Atlas en de GPS kent hem ook niet XD)

Deze vakantie gaan we met het gezin voor de tweede keer naar Turkije. Ik kijk er zeker naar uit want vorige keer in Turkije was het erg gezellig en zeer aangenaam. <3 En we verblijven deze keer in een Russisch hotel waar ze het rode plein hebben nagemaakt dus dat word denk ik wel totally awesome. : D

Hier zijn landen waar ik al ben geweest:

- Engeland (3x)
- Schotland (1x)
- Nederland (2x)
- Frankrijk (meer dan 10x waarschijnlijk, weet de tel niet meer XD)
- Spanje (2x)
- Turkije (1x)

En that's it denk ik, eigelijk niet zoveel. Maar ik wil sowieso meer landen bezoeken, zou ook eens buiten Europa op vakantie willen gaan.

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 13, 2011 14:33 

Sophie Weasley schreef:
Hier zijn landen waar ik al ben geweest:

- Engeland (3x)
- Schotland (1x)
- Nederland (2x)
- Frankrijk (meer dan 10x waarschijnlijk, weet de tel niet meer XD)
- Spanje (2x)
- Turkije (1x)

En that's it denk ik, eigelijk niet zoveel. Maar ik wil sowieso meer landen bezoeken, zou ook eens buiten Europa op vakantie willen gaan.


Zo leuk dat je al in Schotland bent geweest. Ik zou er echt super graag naar toe gaan. Maar het is wel redelijk duur. Als ik van school ben en ik heb werk ga ik zeker naar Schotland. Welk deel van Schotland ben je geweest? Het noorden of meer naar Edinburg toe? Of allbei kan ook natuurlijk?
Ik ben niet zo aan Frankrijk. Het spreekt mij niet aan om daar op vakantie te gaan. Alleen Parijs wil ik wel eens zien. Misschien ga ik dit jaar met school naar Parijs. Maar dat is nog niet zeker.
Ik ben ook al drie keer naar Spanje geweest. Ik vind het daar super leuk. Het is voor mij ook gemakkelijker daar omdat ik Spaans spreek. Waar in Spanje ben je op vakantie gdweest?

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: zo maart 13, 2011 16:52 

Leintje schreef:
Sophie Weasley schreef:
Hier zijn landen waar ik al ben geweest:

- Engeland (3x)
- Schotland (1x)
- Nederland (2x)
- Frankrijk (meer dan 10x waarschijnlijk, weet de tel niet meer XD)
- Spanje (2x)
- Turkije (1x)

En that's it denk ik, eigelijk niet zoveel. Maar ik wil sowieso meer landen bezoeken, zou ook eens buiten Europa op vakantie willen gaan.


Zo leuk dat je al in Schotland bent geweest. Ik zou er echt super graag naar toe gaan. Maar het is wel redelijk duur. Als ik van school ben en ik heb werk ga ik zeker naar Schotland. Welk deel van Schotland ben je geweest? Het noorden of meer naar Edinburg toe? Of allbei kan ook natuurlijk?
Ik ben niet zo aan Frankrijk. Het spreekt mij niet aan om daar op vakantie te gaan. Alleen Parijs wil ik wel eens zien. Misschien ga ik dit jaar met school naar Parijs. Maar dat is nog niet zeker.
Ik ben ook al drie keer naar Spanje geweest. Ik vind het daar super leuk. Het is voor mij ook gemakkelijker daar omdat ik Spaans spreek. Waar in Spanje ben je op vakantie gdweest?


Yup, dat was intussen al een paar jaar geleden. Omdat ik dat jaar erop naar het middelbaar ging wou mijn moeder mij meenemen op vakantie en ik mocht kiezen waar we naartoe zouden gaan. Eerste keuze was Schotland en mijn moeder ging akkoord. : D
Ons verblijf was in Edinburgh maar ik ben ook een dagje naar Loch Ness gegaan, was heel plezant! Was wel een lange reis om bij het meer te geraken maar het was het zeker waard, heb ook de brug gezien waar de Hogwarts Express reed (die toch gebruikt is in de film).
En ja, het was een dure reis, op voorhand goed sparen is de boodschap, maar het is het zeker waard! ;D

Ik vind Frankrijk wel leuk, maar het gebied waar ik altijd naartoe ga is niet zo geweldig. Het dorpje een kilometer verderop is wel gezellig om een wandelingetje te maken maar zoals ik al zei, het is zeker geen toeristische attractie. Ik zou ook graag Parijs bezoeken en wij moeten er altijd doorheen als we naar Saint-Plaisir rijden maar mijn pa is niet zo cultureel ingesteld, we stoppen er nooit wat heel jammer is. Heb er letterlijk nog nooit een voet gezet, alleen door gereden. XD

Spanje vond ik niet zo geweldig, niet een van de landen die ik wil terugbezoeken. Ik ben een keer geweest toen ik 5 was met mijn grootmoeder, ik weet niet meer waar precies. En de laatste keer dat ik er was was ergens dicht bij de woestijn waar een nagemaakt cowboystadje was, maar ik weet de naam niet meer. Wel awesome dat je Spaans spreekt!

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 13, 2011 19:46 

Sophie Weasley schreef:
Yup, dat was intussen al een paar jaar geleden. Omdat ik dat jaar erop naar het middelbaar ging wou mijn moeder mij meenemen op vakantie en ik mocht kiezen waar we naartoe zouden gaan. Eerste keuze was Schotland en mijn moeder ging akkoord. : D
Ons verblijf was in Edinburgh maar ik ben ook een dagje naar Loch Ness gegaan, was heel plezant! Was wel een lange reis om bij het meer te geraken maar het was het zeker waard, heb ook de brug gezien waar de Hogwarts Express reed (die toch gebruikt is in de film).
En ja, het was een dure reis, op voorhand goed sparen is de boodschap, maar het is het zeker waard! ;D


Het schijnt dat het mooiste deel van Schotland het noorden is. Maar ik geloof best dat de rest ook mooi is. Zo cool dat je die brug hebt gezien van in de films. En heb je het monster van Loch Ness ook gezien :D
Waarom heb je voor Schotland gekozen? Ik bedoel de meesten van die leeftijd zouden dat niet kiezen denk ik. Op die leeftijd zou ik liever naar een plaats gaan waar veel zwembaden en een pretpark is.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 89 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme