Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Living my Great Perhaps
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 16:26 

Pff. Ik vind het maar moeilijk hoor. Op het moment denk ik dat ik in ieder geval niet "alleen" met de zomervakantie weg ga dit jaar, omdat ik volop aan het sparen ben voor een reisje Amerika volgend jaar. Op het moment zet ik iedere maand een bepaald bedrag op mijn spaarrekening, en als ik genoeg heb ga ik een hele maand en misschien nog langer als het kan naar Amerika. Ik ben er nog nooit geweest en wil zo veel dingen zien!!

Weet nog niet precies hoe ik het ga doen though. Ik denk niet dat iemand van mijn vrienden genoeg geld bij elkaar krijgt om mee te gaan als ik weg wil, maar meer dan een maand alleen zijn is wel lang. Toch heeft dat ook wel weer iets, gewoon om dat ook een keer meegemaakt te hebben. Ik denk ook dat je veel sneller nieuwe mensen ontmoet als je alleen bent.

Op het moment staan op mijn verlanglijstje:
    New York, New York
    Niagara Falls, New York
    Grand Canyon, Arizona
    Yellowstone Park, Wyoming
    Lancaster, California (Kan daar waarschijnlijk bij een vriendin blijven voor een weekje ofzo)
    San Francisco, California
    Indian Spings School, Birmingham, Alabama

Die laatste eigenlijk alleen omdat John Green's boek Looking For Alaska zich afspeelt op die school. Maar dit is geen must see.


Heeft er iemand nog een paar toevoegingen? Kun je me plaatsen aanraden? Ik ben er vast veel vergeten.

_________________
Patricia FTW!


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 16:37 

Yay, ik wil ook naar Indian Springs School..
Ik heb er trouwens nog aan gedacht om met een paar vrienden een minivan te huren wanneer we in Orlando zijn, om vervolgens naar Agloe, New York te rijden xD
Dus tja, dat is je toevoeging!! [a]

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 17:32 

Patricia schreef:
Yay, ik wil ook naar Indian Springs School..
Ik heb er trouwens nog aan gedacht om met een paar vrienden een minivan te huren wanneer we in Orlando zijn, om vervolgens naar Agloe, New York te rijden xD
Dus tja, dat is je toevoeging!! [a]


Dat gaat niet gebeuren dan? Want het klinkt leuk.... Ik zou meegaan (of je een minivan kan krijgen is wat anders, of er moet iemand van minimaal 25 bij zijn)

_________________
May the forces of evil become confused on the way to your house - George Carlin

Ravenclaw FTW!


Team Patricia: Professionele mollenvanger!


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Far Far Away

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 17:34 

Ik ga dit jaar naar LONDEN. Helaas wel net voor de HP premiere,, maar we gaan wel allemaal spots uit de films bekijken! :love:
Ik ga met drie vrienden een paar dagen lekker toeristjes spelen in Londen. Van die leuke toeristenfoto's maken, musea bezoeken, naar een musical, London Eye, Shakespeare Globe, etc., etc.!
Ik heb er zin in! :)

_________________
Proud to be a Hufflepuff!^^
We are the Harry Potter generation!


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 17:58 

Vivica schreef:
Patricia schreef:
Yay, ik wil ook naar Indian Springs School..
Ik heb er trouwens nog aan gedacht om met een paar vrienden een minivan te huren wanneer we in Orlando zijn, om vervolgens naar Agloe, New York te rijden xD
Dus tja, dat is je toevoeging!! [a]


Dat gaat niet gebeuren dan? Want het klinkt leuk.... Ik zou meegaan (of je een minivan kan krijgen is wat anders, of er moet iemand van minimaal 25 bij zijn)


Nouja, het is gewoon erg prijzig om 1) een minivan te huren, 2) om uberhaubt een auto te huren 3) om dan weer via New York terug te vliegen xD

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Assiah.
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 2:46 

Ik ga met mijn familie van 19/02 tot en met 26/02 op wintersport. Dat hebben we al een tijdje niet gedaan, dus is wel leuk om weer eens te doen. Waarschijnlijk ga ik voor de eerste keer ooit snowboarden in plaats van skií«n. :')

Voor de zomervakantie.. Hm. Eigenlijk ga ik elk jaar mee naar Servií«, maar de afgelopen twee jaar ben ik dat steeds minder leuk gaan vinden, ondanks het feit dat een goede vriend van mij mee mocht (misschien dat dit het juist erger maakte, omdat mijn ouders te homofoob zijn en ik dus zonder mijn vriendin zat, maar met iemand die zij haat door bepaalde omstandigheden). Meh. Bovendien was mijn vakantie sowieso een beetje een hel, omdat mijn vriendin ook wat geflikt had en we veel ruzie hadden. Dit jaar zouden we met z'n tweeí«n naar Engeland gaan, maar ik weet niet zeker of dat door gaat.. Mijn studie is belangrijker, en ik moet sparen om een kamer te kunnen betalen. Misschien dat we nog iets kunnen bedenken, of niet zo gek lang gaan. Ik zie het nog voor mogelijk om een week of twee naar Servií« te gaan om alsnog wat familie te zien, maar ik weet het nog niet zeker. Om eerlijk te zijn lijkt het me veel fijner om zorgeloos vier weken met mijn vriendin in Nederland te zijn, dan vier weken weer met een hoop gezeik en depressief in een ver land. Ohwell. Ik zie allemaal wel hoe het loopt. Ik ga zo goed als fulltime werken en als ik alles opspaar, zal ik best een week (of twee) naar Engeland kunnen van het geld..

_________________
T S U N A G A R I


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 7:43 

Ik ga dit jaar niet op vakantie. Waarschijnlijk. In de zomer ga ik niet met mijn ouders op vakantie, want we we gaan sparen voor volgend jaar om een verre reis te kunnen maken. Afgelopen zomer zijn we naar Turkije geweest, en nog geen half jaar eerder naar de Dominicaanse Republiek, dus we doen even rustig aan nu. Maar dat maakt mij niets uit, want ik kan wel de hele vakantie gaan werken. Ik heb al vanaf 1 juni vakantie (vanwege de examens in mei), tot eind augustus, dus dat wordt cashen. ;)

Misschien dat ik in de voorjaarsvakantie naar Noorwegen ga, naar een vriendin van me die daar woont. Maar dat weet ik nog niet zeker, aangezien zij zelf nog niet weet wat ze gaat doen xD Als ze daar blijft (beetje afhankelijk waar, want ze moet ook op d'r kosten letten), ga ik er wel naar toe, als ze voor een weekje terug naar Nederland komt, dan heeft het niet zoveel zin hé. xD Dus, zie wel ^^


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bon Temps
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 12:15 

Er staan voor dit jaar alweer wat vakanties gepland, gelukkig maar want ik hou heel erg veel van reizen.

Over drie weken staat mijn eerste London tripje alweer op het programma. Gemiddeld ga ik een keer in de drie a vier maanden naar London. Gewoon om lekker rond te slenteren, te winkelen, lekker te eten en om mooie shows of evenementen te bezoeken. Maar ook om weer es bij te kletsen met vriendinnen.

Dit keer gaan we naar een comedy show van Russell Howard van Mock the Week. Hij staat in de 02 Arena.

Verder staan er tripjes naar Texel en Terschelling (Oerol Festival) geplant. Lekker uitwaaien en cultureel leuke dingen doen.

Verder ga ik volgende week met een vriendin boven de vakantieboeken hangen voor een tripje naar Parijs, New York of een andere leuke bestemming. Ik hoop dat ik haar kan overhalen om met mij een rondreis door de VS te doen.

Mogelijk ga ik in de zomer nog naar London voor de HP premiere. Maar dat moet nog geplant worden.

@Jaali: leuk lijstje met bestemmingen, maar als ik je een tip mag geven: trek niet meer dan een paar uurtjes uit voor de Niagara Falls. Daar ben je namelijk zo op uitgekeken. Wij waren er 7 uur, en hebben ons stierlijk verveeld daar. :lol:

_________________
    GRYFFINDOR!


    "Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Living my Great Perhaps
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 15:47 

BeeGee Kenobi schreef:

@Jaali: leuk lijstje met bestemmingen, maar als ik je een tip mag geven: trek niet meer dan een paar uurtjes uit voor de Niagara Falls. Daar ben je namelijk zo op uitgekeken. Wij waren er 7 uur, en hebben ons stierlijk verveeld daar. :lol:


Is genoteerd. Dankje!

@Patricia: Ja daar zat ik ook over na te denken. Het lijkt me echt wel heel cool om te doen, maar in Agloe is volgens mij echt helemaal niks xD. Het zou misschien wel ergens op een tussenstop kunnen als ik toch in New York ben voor NYC en Niagara Falls..

Als ik heel eerlijk ben zou ik eigenlijk ook nog heel graag naar Fairbanks, Alaska gaan voor The Magic Bus, van Into The Wild. Die wil ik ook nog heel graag een keer zien in mijn leven, maar om die reis te maken heb je eigenlijk veel meer kampeer-/overlevingservaring nodig. Dus dat komt er waarschijnlijk niet van..

_________________
Patricia FTW!


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 15:52 

Jaali schreef:
Die laatste eigenlijk alleen omdat John Green's boek Looking For Alaska zich afspeelt op die school.


Fantastisch boek <3

Deze zomer word eigenlijk best druk. Eerst ga ik een dag met wat vrienden naar Rock Werchter. Ik ben nog nooit naar een festival geweest maar ik denk wel dat het heel leuk ga worden! :) Ik vind Kings of Leon en Arctic Monkeys echt helemaal te gek en The National vind ik wel goed maar niet echt van 'wauw' dus het word sowiso zeer leuk.

Daarna ga ik 3 weken naar Miami, waarvan ik 2 dagen van naar Orlando ga. Voor die trip spaar ik eigenlijk al lang dus je hebt echt geen idee van hoe erg ik daar naar uitkijk!

Ook ga ik nog een paar dagen naar Parijs met mijn moeder. In de Kerstvakantie was ik voor een dag naar Parijs gegaan met een vriendin, m'n zus & haar vriend en desondanks dat we zo weinig tijd hadden daar, hebben we best wel veel gezien. Ik vond Parijs echt een mooie stad maar ik heb nog niet alles gezien wat ik wou zien, plus mijn moeder wil ook nog eens teruggaan omdat ze er al zo lang niet meer geweest is, dus hebben we afgesproken samen te gaan in de zomer!

Dat die zomer maar vlug komt.


@Cho: Londen is echt een zeer leuke (én, tegenover Parijs, propere) stad om te bezoeken! Ik heb daar zelf ook wat Harry Potter sight-seeing gedaan en dat vond ik een echte ervaring. : )

_________________
    GRYFFINDOR


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 16:17 

@Nouk; Oeh, Kroatií« : D daar spreken ze ook wel veel Duits en Engels, hoor. En anders mag je altijd nog mijn Kroatische woordenboekje lenen, haha.
@Cho; dat zijn een beetje dezelfde dingen als die ik afgelopen april heb gedaan. I loved it! The Globe is trouwens ook echt heel gaaf, alleen zo jammer dat je geen foto's mag maken binnen D:

Ik ga dit jaar eerst met mijn ouders mee die twee weken naar Friesland gaan. Daar hebben ze een huisje gehuurd in een bungalowpark (joepie...) maar we zijn wel van plan om elke dag er opuit te trekken, dus ik wil naar Groningen, Leeuwarden en Dierenpark Emmen. Verder iemand nog tips?
En verder ga ik voor het eerst samen met m'n vriendje op vakantie naar Italií«. Waarschijnlijk gaan we richting het Gardameer, maar ik ben wel een beetje bang dat het daar te toeristisch is... Als we daar zijn wil ik sowieso Verona bezoeken (Romeo & Juliet!) en we gaan vast ook langs Italií«'s grootste pretpark Gardaland.

Als ik zou mogen kiezen zou ik heel snel weer terug gaan naar Londen en verder wil ik graag naar Amerika (en dan vooral voor NY en alle pretparken), Australií« en Egypte.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bon Temps
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 17:43 

@San: LOL, ik zou nu absoluut niet naar Egypte willen. De komende jaren trouwens ook niet. Mij een beetje te instabiel ;)
Voor tips over Friesland en omgeving hangt het er vanaf welke data jullie hier zijn. Er zijn echt zoveel evenementen en leuke dingen om te doen. Die zijn echter wel aan data gebonden. Als je zegt wanneer jullie (ongeveer) gaan kan ik even kijken wat er zoal te doen is. :)

Zomers is het wad altijd erg leuk. Wadlopen is bijvoorbeeld een aanrader. Maar ook de wat kleinere stadjes zoals Hindeloopen en Sloten hebben zomers een leuke vakantiesfeer.

_________________
    GRYFFINDOR!


    "Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 23:15 

Ik ga dit jaar in de zomer naar Marmaris en heb er nu al zin in :D dit word mijn laatste zomervakantie omdat ik vanaf volgend jaar door mijn opleiding Toerisme in het buiteland zit voor stages en daarna voor werk en dan word het moeilijker om in het hoog seizoen op vakantie te gaan, dus ik neem het er nog even van! :P

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 23:27 

Lily_flower schreef:
Ik ga dit jaar in de zomer naar Marmaris en heb er nu al zin in :D dit word mijn laatste zomervakantie omdat ik vanaf volgend jaar door mijn opleiding Toerisme in het buiteland zit voor stages en daarna voor werk en dan word het moeilijker om in het hoog seizoen op vakantie te gaan, dus ik neem het er nog even van! :P


Oh my god, ben je gek? XD ik zit zelf ook in de toerisme en het is echt vermoeiend om stage te lopen in de zomervakantie, je bent nooit vrij XD 'één jaartje is wel te doen, maar daarna wordt het toch wat minder leuk :evil: Ik heb vorige keer 4 maanden stage gelopen in Frankrijk...

Ik zelf ga bijna nooit op vakantie, omdat ik en mn ouders altijd sparen om naar de Filippijnen te gaan. We hebben het niet echt breed dus een reis naar de andere wereld is niet niks. Laatste keer was in 2008 en hopelijk ga ik in 2013 weer :D
Maar ik ga over een maandje een weekje naar Barcelona met mijn klas voor school, telt dat ook? ;)

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 23:43 

Deianira~ schreef:
Oh my god, ben je gek? XD ik zit zelf ook in de toerisme en het is echt vermoeiend om stage te lopen in de zomervakantie, je bent nooit vrij XD 'één jaartje is wel te doen, maar daarna wordt het toch wat minder leuk :evil: Ik heb vorige keer 4 maanden stage gelopen in Frankrijk...


Ik wil het al heel lang, een van de redenen dat ik Toerisme heb gekozen dus hoop toch dat het niet gaat tegen vallen :O &ik ga waarschijnlijk ook naar Frankrijk! XD St. Tropez als het allemaal gaat zoals ik wil :P

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 89 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme