Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 18:43 

Waarom heb je jouw gebruikersnaam gekozen? Bovendien, als je je naam ooit hebt veranderd of op FFF onder een andere naam door het leven ging, wat was die naam? Dit topic is dus niet alleen handig om het idee achter jouw gebruikersnaam uit te leggen, maar ook om erachter te komen of die ene persoon je inderdaad bekend voorkwam.




Mijn gebruikersnaam moge duidelijk zijn: Neville (Longbottom) is een van mijn favoriete HP-personages. En aangezien we op een HP-forum rondhangen, vond ik het wel zo leuk om een HP-nick te hebben!


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 18:47 

Mijn gebruikersnaam is gewoon mn eigen voornaam. Ik heb al heel wat namen versleten op internet, en ik ben nicknames na een tijdje vaak beu. Daarom heb ik maar mn eigen naam gekozen.

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 18:51 

Aisling is een die heel goed qua betekenis bij mij past. Het is namelijk het Ierse woord voor droom. Bovendien is het de naam van de dochter van een van mijn helden, namelijk Michael McGlynn.
Het zou me overigens niets verwonderen als ik Aisling ook gekozen heb voor een van de hoofdpersonen uit mijn verhaal. Maar tot mijn spijt durf ik dat niet met zekerheid meer te zeggen.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 18:53 

Ach, dat van mij is gewoon mijn naam. Zo heet ik. Niks meer en niks minder. Ik wist gewoon geen leuke nickname dus dan maar mijn eigen naam.

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 18:58 

Mijn nickname is ook gewoon mijn eigen naam. Met de creativiteit van het niveau 0 die ik heb, kom je ook niet veel verder xD


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 19:01 

Ik ben heel origineel. xD Mijn nicknaam is dus ook gewoon mijn eigen naam. Ik heette eerst Witch_Eva op HPF1. Toen HPF2 werd aangemaakt is het gewoon Eva geworden. Ik heette namelijk op FFF ook al zo. Dat is wel net zo handig om je eigen naam gewoon te gebruiken. Ik ben echt heel slecht in namen verzinnen. Meestal is het iets Luna/Ravenclaw achtigs. Ik sta heel vaak bekend onder EvaLovegood oid. Maar hier is het gewoon Eva.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Mister Moneypenny

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 19:02 

Geen hele poespas rondom mijn nickname, het is net als bij Malou, Helen, Kirsten en Eva mijn eigen naam. Op HPF 1 heette ik HarryPotterRocks voordat ik naar mijn eigen naam overging, maar daar wil ik nooit meer naar terug.

_________________
''Words are, in my not-so-humble opinion, our most inexhaustible source of magic. Capable of both inflicting injury, and remedying it.''


Laatst bijgewerkt door Kevin op wo feb 02, 2011 20:02, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 19:03 

Ik weet niet hoe ik op deze naam ben gekomen.. Ik gebruikte hem op andere fora en ben die steeds blijven meenemen. Waarschijnlijk koos ik hem vooral omdat ik hem vrolijk vond en omdat ik van de zon hou. xD

_________________
We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous. - Dean Winchester


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 19:14 

Jalf is gebasseert op een olifant uit een tentamen Engels uit 4Mavo. Die olifant heette Jace (Just Another Confused Eliphant) en dat vond ik zo leuk gevonden dat ik het op mezelf wilde toepassen. Just Another Lupin Fan, omdat Lupin mijn favoriete Character is/was. Afgekort naar Jalf dus, want ook gewoon als een naam klinkt. Sterker nog, er is heel lang op HPF gedacht is dat ik echt zo heette en voor sommige mensen is het zelfs vreemd om mijn echte naam te gebruiken.

Ik heb d'r nog over zitten nadenken om mijn nick te veranderen naar Demonic Rosebush, maar Jalf is praktisch en kort en bovendien ben ik op HPF/FFF gewoon Jalf.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 19:59 

Op HPF1 heette ik Sophie Wemel, maar sinds de overstap naar FFF had ik mijn nick veranderd naar 'Sophie Weasley' omdat Weasley leuker klonk. En nu gebruik ik gewoon dezelfde nick zoals op FFF.
Ik heet niet overal Sophie Weasley, maar in mijn nicks komt 'Weasley' wel meestal voor. En die nick had ik lang geleden bedacht toen ik juist HP fan was geworden, ik vond Sophie Wemel toen wel leuk klinken en sindsdien ben ik altijd blijven plakken aan die nick.

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 20:10 

Mijn naam is er eigenlijk omdat ik voor een bepaalde tijd het personage Charlie Weasley uit Harry Potter erg leuk vond en ik Charlie gewoon een hippe naam vind. Die passage in mijn leven is echter alweer lang voorbij, dus mijn tweede excuus is dat ik Charlie in LOST ook gewoon heel hip vind. En dat is wel nog steeds zo, dus dat is misschien beter als verklaring.

En stiekem ben ik hop HPF/FFF gewoon Charlie en heb ik geen zin om m'n naam te veranderen in Niels. Want áls ik m'n naam zou veranderen, zou het gewoon naar Niels zijn en niet naar één of ander nickname die dan weer verwijst naar iets anders (laik Justin ofzo. OF KURT! í¶)

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 20:21 

Gewoon Shirley, mijn eigen naam. Lekker makkelijk, en ook handig te onthouden. :p Sowieso ben ik nicknames ook altijd zat na een poosje, dus dan is dit de beste oplossing hé. Op FFF was mijn naam ook Shirley, en vroeger heette ik op HPF in een duister verleden 'Fairy_princess', wat ik graag snel wil vergeten. :'D

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: nowhere special
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 21:33 

TomFeltonGirly; toen ik 14 was vond ik Tom Felton heel erg knap nu is het gewoon nostalgisch...... Mijn account bestond nog van het oude HPF dus wilde hem houden.

_________________
When life becomes nothing but an illusion, Death becomes more and more visible
The Escape


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: HPF
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 22:50 

Well, mijn verhaal is iets anders.
Op HPf begon ik als DoubleD. Zonder erbij na te denken had ik die gekozen, omdat mijn initialen DD zijn. Vrij logisch keus, vond ik. Totdat ik erachter kwam dat deze naam werd gebruikt voor de fijne Dursly-zoon en het ook nog als een cupmaat geintrepeteerd kon worden. Dat besef kwam een aantal dagen later.
Toen ik naar FFF ging (weliswaar voor een korte tijd), greep ik mijn kans en doopte ik me om tot Debbert. Dit omdat mijn duikinstructeur in Thailand mij zo noemde en deze nick dus eigenlijk allemaal leuke herinneringen oproept.

Nu ben ik in ieder geval blij met m'n nick. Simpel en duidelijk, als je het mij vraagt.

_________________
    An expert in anything was once a beginner


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: St. Vladimir's Academy
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 23:17 

Hmm. Ik heette 'duffie' op het vorige hpf. Ik was toen een jaar of tien/elf geweest en echt helemaal in de ban van Hilary Duff. Vandaar dus duffie :')
Ik kon op niets beters komen, denk ik.

En dan nu heb ik er een x voorgezet omdat... naja, ik wist mijn wachtwoord niet meer van mijn oude account én mijn e-mailadres. Nogal dom, eigenlijk :') Ik heb hem eigenlijk ook gewoon gehouden omdat ik 'Kell' of 'Kelly' gewoon zo... droog vind en Duffie toch echt nog wel fijne herinneringen oproept. Ik heb een heleboel leuke mensen leren kennen onder die naam, dus vandaar :D

_________________
.
Men are natural warriors, but a woman in battle is truly bloodthirsty.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme