Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Little Whinging 4 - Surrey - England

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo okt 26, 2011 19:14 

Deianira~ schreef:
Haha, ja, ik ben zelf half-aziatisch en ik luister ook heel veel naar Filipijnse, Japanse en Koreaanse muziek. Dus al mn vrienden noemen we nu China. Ja, heel logisch xD heb verder helemaal niks met China te maken haha!


Volgens mij vinden ze China gewoon makkelijker dan Filipijnen, Japan en Korea XD
Maar wel grappig dat ze je dan zo gaan noemen.

Mijn bijnaam is vaan Ang. De afkorting van m'n naam.
Een vriendin noemde me vroeger op school vaak ansjepansjekevertje.
Van het liedje Hanse pansje kevertje, klom eens op een hek, neer viel de regen die spoelde alles weg enz.

Voor de rest heb ik niet echt veel bijnamen.

_________________
'Hou daar eens mee op!', riep ze, toen voor de zoveelste keer het licht uit de kamer uit ging.
'Sorry, sorry', zei Ron. Hij klikte met de Uitsteker.
'Ik weet zelf ook niet waarom ik het doe.'
'Kun je niks nuttiger verzinnen?'
'Zoals, sprookjes lezen?'


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo okt 26, 2011 19:43 

Mijn bijnaam is Brony of Appelflap


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo okt 30, 2011 16:42 

Mijn bijnaam is mijn username, alleen zonder Wemel.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Spinner's End
BerichtGeplaatst: wo nov 16, 2011 0:34 

@Tosti Wemel: Hoezo tosti, lust je graag tosti's , of heeft het een andere rede :) ?

Mijn bijnaam is eigenlijk voor namelijk Macht (van Machteld) maar in Engeland (waar ik woon) Is het meestal Mags, of Maggie, of Mag en eigenlijk begint dat in Nederland nu ook zo te worden. Mijn vriend noemt me tegenwoordig best vaak Magster (en hij is nederlands) en zijn vrienden Margeret (om me te plagen) O.o Maar voor mijn mama en papa ben ik nog altijd Macht of Machteld haha!

_________________
Don't cry because it's over, smile because it happened


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 16, 2011 16:36 

De laatste tijd gaan sommige mensen me steeds vaker Paul noemen omdat ik soms nogal lomp ben, zowel letterlijk als in de omgang. Als ze iets van me willen, of ze zijn gewoon in een melige bui, wordt het dan Paultje.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 16, 2011 19:48 

Zelf heb ik geen eigen bijnamen bedacht. Ik kreeg van anderen wel snel een bijnaam. Want mijn achternaam is voor menigeen lastig te schrijven en uit te spreken. Dus op de bassischool/middelbare stond ik bekend als crashcoureur. xD Als in.. in de verte heeft het wat weg van mijn achternaam. :lol:

En wat betreft mijn voornaam, tja er zijn sommige die de neiging hebben mij Joostje te noemen :roll: Of van lang vervlogen tijden Joosteproost (the obvious variant) :P Maar verder.. not so much.

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: wo nov 16, 2011 19:59 

Haha, kijk dat vind ik nou vindingrijk. Crashcoureur heeft op twee manieren wat weg van je achternaam, qua uitspraak komt het wel ergens in de buurt, bovendien vind ik de betekenis van je achternaam helemaal passend wanneer een coureur crasht. :mrgreen:
Maar ja, als geen ander weet ik dat mensen verdacht veel last hebben van Franse achternamen. Wat is er zo moeilijk aan, gewoon even knippen!

Ben ik even blij dat heel veel mensen het nalaten om mijn achternaam uit te zoeken, anders was daar ook heel wat mee te doen. (a)

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: za nov 19, 2011 15:24 

Haha, heb van iemand uit IndonesĂŻe een nieuwe nick gekregen (ken haar via Tumblr)

Sophiehontas

Het zit dus zo, ik heb tegenwoordig erg lang haar, laten we zeggen dat mijn haar tot aan mijn ellebogen rijkt of zelfs tot net onder mijn ellebogen.
Waarom is het zo lang? Ten eerste en de grootste reden; ik ben te lui om naar de kapper te gaan en ik zou ook niet weten hoe ik mijn haar moet knippen, ben al een tijd aan het denken over een nieuw kapsel maar ik heb een rond gezicht en fijn haar, kapselkeuzes blijven vrij beperkt bij mij dus.
En ten tweede; ik krijg zoveel complimenten over mijn haar en dat ik mijn haar echt niet mag laten knippen enz dat ik het maar zo een tijdje laat. Ik vind die complimenten wel leuk en met lang haar kun je ook wel veel doen, probeer er nu mee te experimenteren (yay voor Hair-tutorials op YouTube! : D)

Dus het meisje dat me die nick gaf had een foto van haar eigen haar gepost dat nog langer is dan demijne (plus; zij heeft krullend haar, als het gestijld zou zijn zou het nog langer zijn) dus zei ik tegen haar dat haar haar nog langer is dan de mijne en dat mensen op school mij al Pocahontas noemen. En toen was 'Sophiehontas' geboren. : P

Serieus, mijn haar is echt hét-topic op school, like WHUT.

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mijn wonderlijke wereld

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 16, 2013 17:08 

Iedereen noemt me altijd Daf of Daffie, vroeger ook Daffie Duck. :mrgreen:

_________________
Volg je gevoel, recht naar je doel


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zweinstein

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 19, 2013 21:29 

Niet ergbijzonder, maar wordt door de meeste van mijn vrienden Yf genoemd, afkorting van mijn naam Yvonne. Soms wordt ik op mijn werk ook nog een Yvonneke genoemd... Schijnbaar ben ik dus al ingeburgerd...

_________________
Afdeling: Zwadderich!


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 03, 2013 19:16 

Mijn echte naar is dus Leah. Meestal noemen de mensen me gewoon Leah, maar als ze me al een bijnaam geven is het iets idioots als Leo (sorry voor de mensen die Leo heten... ik heb niets tegen die naam, ik heb er enkel iets tegen als mensen me zo noemen.) Mijn vader noemde me vroeger vaak Lees of Leesie. Lena word ook wel eens gezegt, maar ik denk dat eerder kwestie van verspreken is :)
Beng noemen ze me ook wel eens... vanwege mijn dwaze verspreking over de Big Ben...

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme