Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 18:00 

De meeste mensen noemen me ook Paulien, nogal saai dus ^^

Polla - Zo noemen mensen van het lager me. Ik denk dat het M. was die me op een gegeven moment zo ging noemen, en tjah, dan gaat iedereen dat gaan doen. Maar die wordt echt enkel gebruikt door mensen die ik al van het lager ken.

Paulette - Om de Ă©Ă©n of andere reden denken mensen altijd dat ze gigantisch origineel zijn als ze me Paulette noemen (van de film dus, Pauline & Paulette). Ik vind het niet erg, maar ook niet fantastisch ofzo.

Poezewoefke - Zo noemt m'n moeder me als ze iets van me wilt en dus poeslief gaat doen.

Polleke - M'n moeder weer, maar dan in everyday life.

Lerminez/Lerminezke - M'n ene oom noemt me zo omdat hij vindt dat ik erg op m'n grootmoeder (zijn moeder) lijk en dit was haar familienaam.

Paulientje - meest obvious verkleinwoord van m'n naam.

Genner/Gennie - Deze wordt enkel gebruikt door mensen die ik via internet ken, ook als ze m'n echte naam wel kennen blijven de meesten me zo noemen.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 18:02 

Jalf schreef:
En toen ik klein was neomen m'n moeder me altijd Tijgerlelie, naar dat indianenmeisje uit Peter Pan


Oww, ja, mijn tante noemde me altijd Hiawatha, omdat ze me op een indiaan vond lijken. En dat vond ik nooit leuk, omdat Hiawatha een jongen is. Later werd het dus Pocahontas xD

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw common room
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 19:20 

@Yaraa; HĂ© wat is er gebeurt met Yarypary @@

Dine is zowel mijn forumnaam als de meest gebruikte afkorting van mijn naam, Nadine. Daaruit volgen verder nog;
Dineline en Dinus (door een vriendin), Dine-pine-mutte (naar het aftelrijmpje), Flien(tje) (door m'n beste vriendin), Nadineke (door mijn vader, soms ook waar vriendinnen bij zijn, best schaamtelijk), Nadientje (door mijn ex).
Oh en toen Raya niet wist hoe je mijn naam uitsprak heeft ze mee een keer 'Nadiné' (na diner xD) genoemd...

En m'n moeder noemt me Prinses. Omdat ik vroeger altijd haar kleine prinsesje was. En blijkbaar nu nog steeds xD

_________________
    Life isn't about how many breaths you take; it's about the moments that take your breath away.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In the tomb along with Allison
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 9:56 

Nu wordt ik weer aan het denken gezet...

Pinda. Het begon al op de basisschool, omdat het op mijn naam rijmt. En nu wordt ik nog steeds door hen Pinda genoemd xD

Mel. Deze wordt weinig gebruikt, maar er zijn wel een aantal die me zo noemen.

Melli. Familie noemt me vaak zo.

Mijn broertje is soms ook bezig met het verzinnen van vele, vreemde bijnamen, waaronder de volgende woorden:: Hinnebal, Nurdi en nog meer van die rare woorden. Het stamt af uit de tijd dat ik 7 was en hij 5 xD Nu wordt het af en toe voor de grap tegen mij gezegd.

_________________
Watch your backs. I didn't --A


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 20:24 

@Nadiné: Allemaal bewust gedaan. Het is mijn koosnaampje voor jou. @@

Veel bijnamen heb ik eigenlijk niet. Buiten de voorspelbare Raay, Raays of Rayapapaya denk ik niet dat ik vaak andere dingen te horen krijg. En dat is dan ook enkel via internet en e-mail e.d. want in real life gebruiken mensen enkel m'n echte naam, op de mensen na die ik ken via HPF. Ach, ik vind het allemaal best. :)

_________________
    GRYFFINDOR


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 16:52 

Op internaat noemen ze me Leintje. Dat komt omdat een vriendin van mij (paulien) en ik zelf (lien) als we iets typen altijd de I en E omwisselen van plaats. Onbewust. We zijn dat van elkaar te weten gekomen en sindsdien is het Paulein en Leintje. Het 'tje' gedeelte staat er ook bij omdat velen ook Lientje zeggen (zelfs leerkrachten zeggen Lientje). Alleen mijn zus zegt totaal iets anders en dat is: Piewie. Wrm ze dat plots is beginnen te zeggen weet ik niet. Waarschijnlijk heeft het te maken met het fijt dat ik af en toe wel iets stoms/schaamelijks doe :oops:

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Brabant
BerichtGeplaatst: vr apr 01, 2011 12:52 

Ik heet Steffie dus het is of "Stef". Mijn beste vriendin noemt me Feffie.
En thuis noemen ze me altijd Tessie omdat ik mezelf vroeger zo noemde.

_________________
    By Gryffindor, the bravest were
    Prized far beyond the rest

Sometimes the HEART
Should follow the MIND
Sometimes the HEART
Should tell the MIND to
STAY AT HOME and
STOP INTERFERING


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 01, 2011 13:45 

Ik heet dus Manouk, even ter verduidelijking xD Met die naam kun je echt alles xD

Nouk - Well, dat lijkt me obvious. Zo noemt praktisch iedereen me eigenlijk wel. Thuis is het ook altijd Nouk en niet Manouk, eigenlijk.

Noukie, Noukje - Mijn broertje gebruikt de eerste vaak en mijn opa de tweede. Zelf heb ik in een ver verleden Noukju als nick gehad op HPF. Op sommige sites heb ik het nog. Of omdat ik die toen had aangenomen, of omdat alle nicks die ik kan bedenken bezet zijn en dan val ik maar terug op die xD

Noudle - Die heeft Kirsten/Elleaf geloof ik bedacht. Volgens mij is ze ook de enige die hem gebruikt xD

Nouka - Van Pim/Neville. Zeg je dat eigenlijk nog steeds? Ik weet het niet eens meer xD

Sjaak - Op de middelbare school gingen wat vriendinnen en ik elkaar jongensnamen geven, voor de fun. We hielden het een week ofzo vol, maar mij blijven sommigen nog steeds Sjaak noemen. Ik ben er zo aan gewend dat ik er serieus op reageer xD

Er zijn nog heel veel varianten op mijn naam, zoals Manoukje, Manoukerd, Nouksel, Manouk Pannenkoek (ja serieus), Chinouk, eh, ik weet het zo even niet.

Ik word ook heel vaak Manon of Anouk genoemd, wat ik persoonlijk bloedirritant vind. Gewoon omdat mensen mijn naam verkeerd verstaan of onthouden.

Mijn internetnicks zijn Manoukje (op LJ), Arianna (naar het personage uit Stravaganza) en op Twitter heb ik imsafewithyou. Alles was daar bezet en dat is een tagline van HP6 die ik mooi vond.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Irritating Umbridge, with Draco at Hogwarts <3.
BerichtGeplaatst: za apr 02, 2011 17:25 

Ik heb een aantal bijnamen. De meest gebruikte zijn afkortingen van mijn naam zoals Suus, Suuzzle (een vriend van mij heet Axel, vandaag ^^), Suusje etc. Dat zijn ook voor zichzelf sprekende namen.

Op een ander forum waar ik veel rond zwerf word ik HJ of Hertog Jan genoemd. ^^ Mijn echte nickname is daar Heroinjunk en HJ is daar een afkorting van. Als mensen HJ zien staan, gaan ze heel snel van Hertog Jan uit, dus dat is wel leuk. :P

_________________
Dragon <3


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The dark side of SPSS
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 23:30 

@ Pumpkinsoup: Hihi, Hertog Jan is echt briljant :P

Mijn nicknames zijn
- de vele varianten op mijn namen: Naat, Nathie, Naatje, Sief, Bali
- n.a.v. faalacties: mankpoot, falert
- n.a.v. vriendenlol: PF; wat staat voor pseudologia fantastica (ga maar google'en wat dat betekend :P)

_________________
EFFYEAHPATRICIAWINT


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 20:24 

Nou, mijn nieuwste bijnaam is dus Stoeipoes... xD maar hij staat nog niet vast, waarschijnlijk verzinnen ze nog wat anders, iets ergers ben ik bang...

Verder gebruik ik vaak NCL, wat van mijn naam Nicole komt.

En Dei, van de gebruikersnaam die ik hier gebruik.

Verder is er niet zo veel, niet wat ik kan verzinnen tenminste..

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zuid-Holland
BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2011 13:33 

Mijn bijnamen zijn vooral As en Assie! Vooral mijn zusjes noemen mij zo, en vriendinnen soms ook. Het zijjn gewoon de simpele afkortingen van mijn naam. ;)

Op de middelbare school maakte mensen er wel eens Astrut van. Achteraf kan ik erom lachen, maar op dat moment vond ik het niet zo heel erg grappig. :P


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: wo okt 26, 2011 2:30 

Mensen noemen me de laatste tijd China xD

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo okt 26, 2011 9:46 

Deianira~ schreef:
Mensen noemen me de laatste tijd China xD

Wat? :shock: China? Waarom?

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: wo okt 26, 2011 17:58 

Haha, ja, ik ben zelf half-aziatisch en ik luister ook heel veel naar Filipijnse, Japanse en Koreaanse muziek. Dus al mn vrienden noemen we nu China. Ja, heel logisch xD heb verder helemaal niks met China te maken haha!

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme