Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 22, 2013 1:04 

Ik speelde vroeger viool, al bleek ik daar niet echt aanleg voor te hebben. Mijn vader is vioolleraar, dus die gaf het gezin les, als uitslag dat alleen hij het kon spelen. Nou geeft hij voor geld les aan onbekenden, en ben ik ermee gestopt ( :D )

Nu speel ik sinds mijn vijfde piano. Ik heb echt een stomme leraar. Hij werkt helemaal niet door en maakt alleen maar grapjes. Wat ik nu heb bereikt kon ik makkelijk in een jaartje halen. Maar nu heb ik pech. Op dit moment speel ik Uncover, gewoon voor tussendoor. Ik vind het best wel een mooi instrument, maar mijn probleem is dat ik niet graag verantwoordingen neem, leuk of niet. Verplichtingen ook niet. Kijk, school moet nou eenmaal maar pianoles dus niet, maar volgens mijn ouders hoort dat bij de opvoeding. Zodra ik de kans krijg zoek ik zo snel mogelijk een andere leraar of ga ik er zo snel mogelijk af. Dit heeft toch geen zin.

Verder zing ik wel, maar alleen als ik alleen ben :P . Ik ben niet van plan er iets mee te doen maar ik vind het gewoon leuk en gemakkelijk om dat te doen. Ik zing ook wel eens (zelden) in de auto met mijn gezin erbij of (altijd) onder de douche of op de wc...

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme