Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: zo maart 06, 2011 14:45 

Eind maart al naar Barcelona met mijn klas! Word gezellie @@ wij hebben gewoon de beste show, Vila Nova Park, maak je borst maar nat :cool:

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 19:30 

@Agenia Idd <3 Maar de jongens in mijn klas hebben ze niet allemaal op een rij :') Ik moest er met Ă©Ă©n dansen die me voortdurend zo doordringend aankeek dat ik de slappe lach kreeg xD Ze zijn geweldig : D

Verder maakt de gedachte aan afgelopen weekend me blij. En ook de onnodig veel aankopen die ik heb gedaan tijdens dat weekend (BOOEEEEKKEEEEEN!!!) zijn enorm geweldig momenteel <3

_________________
"Oh, look at that, he's heard of me. My fame grows." -Puck


Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 12:07 

Yeuy, ik ben blij dat Cis er op 1 april bij is met Omnia, en dat we samen naar Blankeberge en de vierdaagse gaan :D . Daarnaast ben ik bij de kapper geweest en ga ik vanmiddag lekker een schoonheidsbehandeling laten doen. Heerlijk ontspannend =) .

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: za maart 26, 2011 21:00 

Morgen Barcelona!!! @@ Mn klas en ik gaan terror zetten in het vliegtuig, in de bus en op de camping!! :twisted: :twisted: :twisted:

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Brabant
BerichtGeplaatst: ma apr 04, 2011 21:49 

wat mij nu echt vrolijk maakt. De LENTE
Bijv Lammetjes! dan smelt ik helemaal weg

_________________
    By Gryffindor, the bravest were
    Prized far beyond the rest

Sometimes the HEART
Should follow the MIND
Sometimes the HEART
Should tell the MIND to
STAY AT HOME and
STOP INTERFERING


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 04, 2011 21:54 

Preu schreef:
wat mij nu echt vrolijk maakt. De LENTE
Bijv Lammetjes! dan smelt ik helemaal weg


Op mijn bord, ja : D


Agh, ik word ook blij van het weer. En dat mijn training over 2 dagen afgelopen is.

En dat ik Friends opnieuw aan het kijken ben. En dat ik uitzicht heb op mijn rijbewijs. Oftewel: Te veel dingen om blij om te zijn.

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: di apr 05, 2011 21:59 

Blijerd schreef:
Preu schreef:
wat mij nu echt vrolijk maakt. De LENTE
Bijv Lammetjes! dan smelt ik helemaal weg


Op mijn bord, ja : D


Wees eens lief @@

Ik ben blij dat ik nog maar 2½ week school heb (a) Al lijken die dagen zo langzaam voorbij te gaan....

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 19, 2011 18:20 

@Blije: Rofl xD

Ik word nu super blij van het weer. Ik houd zoveel van de zon <3 Ik ben ook echt een zomermens, want de winter vind ik maar depressief. Maar lekker heerlijk in de zon zitten/liggen met een koel drankje en wat te lezen. I love it. En vrijdag ga ik naar het strand. Het water zal wel koud zijn, maar ik ben toch niet heel erg geĂ­ÂŻnteresseerd in zwemmen :P Ik vind het veel fijner om lekker een balletje te trappen, te zonnen, mensen (jongens xD) te kijken en gewoon hersenloos kletsen met vriendinnen. Of een kaartspelletje te spelen. Het is op het strand natuurlijk frisser dan in je tuintje, maar goed, het wordt vast wel gezellig en daar gaat het natuurlijk het meest om.

Maar DIT WEER <333

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 23:05 

Ik heb een rotweek achter de rug. Serieuze hooikoorts, enorm veel pijn aan de luchtwegen, geen stem, veel ruzie en de ergste die ik ooit gehad heb met mijn allerbeste vriendin, problemen met m'n ouders. En net als ik denk dat ik er helemaal doorzit, krijg ik een enorm lief en enorm steunend berichtje van iemand van wie ik het helemaal niet verwacht had, zeker niet op vrijdagavond om 0.00.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 10, 2011 13:04 

Ik ga naar het Royal Beach Concert in Scheveningen :D Ik wil er heen omdat Bryan Adams er is en hij is echt 1 van mijn favo zangers <3 En als leuke extra heb ik dan Elton John, Do en The Golden Earring.
Ik ga samen met mijn vader :D Het was wel een verrassing want ik zat de kaartjes op VakantieVeilingen wel in de gaten te houden, maar ze gingen steeds voor €50+ weg en mijn ouders hadden eerst gezegd dat ze niet meer dan 40 euro willen bieden. Maar nu roept me moeder ineens ''Jij gaat naar Bryan Adams, he?'' En ik echt zo van AAHHH =DDDDDD Voor 58 euro 2 vak A kaartjes, terwijl die normaal 90 eurp per persoon zijn.
YAAAAAY *Hypert* :D :D :D

Dit wordt trouwens mijn allereerst concert xD

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: di mei 10, 2011 17:03 

Yay! als het goed is ga ik over 2 week naar de Efteling. Yay!
Daar ben ik in geen jaren meer geweest en ik wilde er vorig jaar al naartoe.
Eindelijk gaan we.

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 10, 2011 17:06 

Ik ga volgend jaar in Sevilla studeren <3

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 17, 2011 7:17 

Ik ga straks mijn rijbewijs aanvragen! : DDD Na drie keer examen doen ben ik eindelijk geslaagd which means noooooooit meer naar die vreselijke mensen die werken bij het CBR! Ik ben zoooo blij!

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: ma jun 13, 2011 17:33 

Waar zou ik blij voor moeten zijn hmmm...
Dat ik op een goeie moment op een boerderij werk, en nu allemaal kleine dieren worden geboren. En zelfs t oerpaard heeft zo'n lief veulentje.
En natuurlijk het lekkere weer, niet te warm en lekker bries. En lekker wat regen er tussen door.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: ma jun 13, 2011 18:04 

Het festivalseizoen is weer begonnen en dat is veel muziek, veel vrienden en vooral lekker genieten van het weer. Vorig weekend Keltfest en over een paar weekjes Keltisch Midzomer Festival. (En dan duurt het nog maar eventjes voor Castlefest alweer op de stoep staat) Heb er echt enorm veel zin in, met name omdat je steeds meer nieuwe gezichten ontmoet.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme