Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: di jun 14, 2011 13:54 

Begin juli kan ik 2 daagjes naar huis! Kan niet wachten! Ben nu al aan het aftellen :D

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 21:35 

Oké, ik ben op dit moment heel blij en gelukkig en ik ga even op een rijtje zetten waar dat door komt.

- Ik heb zomervakantie, nu ik mijn eindebeoordelingen succesvol heb overleefd.
- In de zomervakantie (in augustus, om precies te zijn) ga ik 3 weken naar Polen, op werkvakantie.
- Na de zomervakantie ben ik officieel 4e-jaars kunststudent en ga ik dus afstuderen (ik weet nog niet of dat uiteindelijk wel een leuk ding is maar op dit moment voelt het heel goed haha).
- Mijn tekenwerk loopt lekker.
- De aanloop naar mijn scriptie van volgend jaar loopt lekker.
- Volgend schooljaar hebben we in ieder geval al twee trips gepland: een week naar Venetië en een midweek naar Keulen <3
- En, om nog maar wat verder in de toekomst te kijken: nadat ik ben afgestudeerd ga ik naar Nieuw-Zeeland : D Yaaaaay.

Iets minder 'life changing' maar toch iets waar ik heel erg naar uitkijk: wanneer alle series die ik volg weer beginnen <3


Oh EN: niet afgelopen zondag maar de zondag daarvoor was ik officieel 7 jaar lid van HPF! Landmark much? <3333

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 21:53 

Zo. Lowlands kaartje is officieel verkocht.

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 20:59 

Omdat ik eigenlijk gewoon al over ben naar mijn 2e jaar! Ik hoef mijn laatste 2 toetsen niet eens meer te halen, al wil ik dat stiekem wel zodat ik kan zeggen dat ik alles in 1 keer gehaald heb in het 1e jaar, iiiih! <3

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 6:37 

Eergisteren werd ik gevraagd voor een indie-folkband en of ik de dag erna al langs kon komen. Het was heel gezellig, de andere drie hebben al ervaring, maar zien het ook met mij zitten.
Nu heb ik dus heel wat te oefenen de komende tijd. Maar de muziek is ontzettend leuk. We gaan zelfgeschreven nummers spelen en zo af en toe wat coveren.
Woei, nooit gedacht dat dit mij zou overkomen.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di jun 28, 2011 10:59 

@ Aisling: Oeewh, dat is vet leuk! Eens een filmpje van jullie skills posten hoor :D

Verder ben ik héél blij dat ik officieel vandaag mijn diploma behaal.
Gedaan met school! Alhoewel dit met gemengde gevoelens is...Men leven gaat sterk veranderen en ik weet nog niet hoe dat zal verlopen. :") maar spannend wordt het wel!

Ook verlang ik heel hard naar zondag, want dan ik vertrek ik met mijn liefje voor een week naar Berlijn. <3 (Het enige wat ik niet zie zitten is het vliegen. X.X)


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 28, 2011 11:01 

-ik ben geslaagd voor mn opleiding Illustratie
-ik ga in augustus een paar dagen naar Praag
-ik heb zin in EFF Arcen @@
-ik heb bijna vakantie

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Brabant
BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 22:43 

Een nieuw forum dat ik heb ontdekt waar het allemaal draait om het cool spel
Weerwolven van wakkerdam!

_________________
    By Gryffindor, the bravest were
    Prized far beyond the rest

Sometimes the HEART
Should follow the MIND
Sometimes the HEART
Should tell the MIND to
STAY AT HOME and
STOP INTERFERING


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 30, 2011 14:05 

- Ik heb vakantie!
- Dinsdag was ik naar Mary Poppins en het was super. En ik wilde heel graag Sophie en William als Mary en Bert en dat was ook zo <3
- Morgen vier ik mijn verjaardag in Leiden en dat wordt vast heel gezellig :D

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: vr jul 15, 2011 19:58 

Mijn vader en ik waren onafhankelijk van elkaar naar het kijken naar eenzelfde voorstelling die op 31 augustus gespeeld zou worden. Hij vanwege de muziek en ik vanwege de hoofdrolspeler (Skottie van de band Scrum). Nadat ik dat op Twitter postte dat pa en ik beide iets met Pink Floyd hadden die dag, wees Skottie mij erop dat hij in een stuk van Pink Floyd zou spelen. Kortom, zoals het er nu naar uitziet mag ik binnenkort 2 tickets bestellen.
De hele samenloop van omstandigheden was echt leuk. Zeker omdat ik nu een soort van Twittercontact heb met Skottie. :mrgreen:

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 09, 2011 19:47 

-Ik heb mijn broer overtuigd om ook Dr. Who te gaan kijken en nu vind hij 't helemaal geweldig. <3
-Ik ga een Halloweenfeest houden.
-Ik heb een studieboek bijna uit - ik moet nog 50 pagina's van de 405. Ik ben zo trots op mezelf! En het tentamen is pas over twee weken. Nu de rest van de boeken nog, maar goed, het begin is er.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr okt 28, 2011 18:00 

- de harry pottermarathon met vriendinnen alle 8 de films gezien (A)
- de Date met mijn crush :D
- vakantie!!!
- binnenkort weer boekenbeurs

_________________
"to love is to destroy, and that to be loved is to be the one destroyed."


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 26, 2011 9:50 

Ik heb heel veel zin in morgen want dan ga ik met mijn drie beste vriendinnen een dag naar een zwembad c.q. saunaparadijs om een dag lekker te relaxen 8D

Also - het is kerstvakantie en ik ben niet ziek. Dat is echt al heel lang geleden : D

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: di dec 27, 2011 17:10 

- Morgen ga ik Sherlock Holmes zien met een vriendin, heel veel zin in!! : D
- Overmorgen ga ik naar Nederland met mijn vriend en zijn familie. Ik weet niet wat we precies gaan doen maar we gingen blijkbaar naar een Outlet shop gaan. En het zou ergens te doen zijn aan de grens dichtbij Duitsland. Ben benieuwd! : P
- Over een paar dagen Nieuwjaar, heb daar ook veel zin in. : )
- In februari word er ook de jaarlijkse lesmarathon gehouden op school en ik doe mee. : D Hierbij word geen moeilijke wiskundelessen of chemielessen gehouden, dit zijn aangepaste lessen die aangenaam zijn voor iedereen. Ik wil het zeker eens beleefd hebben dus ik heb me ervoor ingeschreven. : P En je steunt er ook meteen een goed doel mee dus waarom ook niet. : D
- En in maart ga ik met de school naar Wenen! : D Heb daar ook ongelooflijk veel zin in, de plannen zijn nog niet bekend wat we daar precies gaan doen maar ik denk dat het wel boeiend zal zijn. : )

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 12:33 

Dat het vakantie is.
Dat ik een hoop geld op me rekening ontvangen heb.
Dat ik een Harry potter Box heb gekocht.
Mooie films gezien heb.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme