Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: di maart 01, 2011 22:37 

We hebben dus al een topic vol met ergenissen. Waarom niet een topic vol met leuke dingen? :) Wat maakt jou nou blij?

- In april komt er een nieuwe trein (highspeed, Fyra) die van Rotterdam naar Breda rijdt.

- Ik heb volgende week vakantie

- Die man die op Rotterdam Centraal altijd de spits uitdeelt met een lach, ondanks de kou @@ Respect!

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 0:36 

Ow, dit topic doet me goed. Omdat ik de laatste tijd echt last heb van een vreselijke winterdip, vond ik het super leuk om madeliefjes te zien toen ik laatst te hond uitliet. En ook van die groene stengels waar narcissen uit gaan groeien! =D Ik ben echt toe aan de zomer.

Verder... de klassieke intro's van Disneyfilms. Klinkt heel sentimenteel, maar dit maakt me blij:


xD

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 9:13 

Yay, wat een heerlijk positief topic zeg! =D

Wat me op dit moment blij maakt...

- Als het goed is hoef ik in verband met Carnaval tot volgende week woensdag niet te werken. =D

- Maandag Taylor Swift concert in Ahoy samen met Eva. SQUEEEEEEEEEEE!!! xD

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 11:19 

Gisteren had ik muziek op staan (Mein Sohn van Hadewych Minis en Mike Boddé), waarbij ik tot de conclusie kwam dat het ideale dansmuziek is. Dus ik kon het niet laten om te tweeten dat ik bezig wilde voor een choreografie.
Als reactie krijg ik de vraag of ik het op wil nemen. :cry: (->wauw)

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 12:10 

Shirley schreef:
- Maandag Taylor Swift concert in Ahoy samen met Eva. SQUEEEEEEEEEEE!!! xD

ZOMG WAT ZIJ ZEGT!!!! <3 Ik ben de laatste tijd echt druk geweest met andere dingen en heb weinig tijd voor mezelf gehad omdat ik steeds bezig was voor anderen. Ik kan dus echt naar uitkijken om een keer lekker naar een concert te gaan. Sowieso heb ik Shirley al te lang niet meer gezien dus dat lijkt mij al gezellig, maar het feit dat we Taylor Swift gaan zien is natuurlijk al helemaal awesome! <3 *SQUEEE*

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 12:28 

Oeh, leuk topic <3 .

Ik ben op dit moment vrolijk van de leuke maand die me te wachten staat. Mijn komende 5 weekends worden geclaimd door Aero Fragment (streetplay en minitheater concert) en Omnia (fairyball, poí«tree, theater), gevolgd door nog ergens daarna EFF en waarschijnlijk nog ander leuk uitje. Daar nog bovenop ga ik over een week beginnen aan een cursus visagie, heb er zin in!

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Friesland
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 20:36 

Een huiswerkvrije dag. =']
En hoge cijfers op toetsen momenteel.

_________________
"You don't have to call me 'sir', Professor."


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 20:44 

Eva schreef:
Shirley schreef:
- Maandag Taylor Swift concert in Ahoy samen met Eva. SQUEEEEEEEEEEE!!! xD

ZOMG WAT ZIJ ZEGT!!!! <3 Ik ben de laatste tijd echt druk geweest met andere dingen en heb weinig tijd voor mezelf gehad omdat ik steeds bezig was voor anderen. Ik kan dus echt naar uitkijken om een keer lekker naar een concert te gaan. Sowieso heb ik Shirley al te lang niet meer gezien dus dat lijkt mij al gezellig, maar het feit dat we Taylor Swift gaan zien is natuurlijk al helemaal awesome! <3 *SQUEEE*


Oh. Daar wilde ik ook zo graag heen. Maar dan moest ik helemaal naar Brussel. Op een schoolavond. En dat zag mijn moeder niet zo zitten. *grumbles* En aangezien zij dan voor chauffeur zou spelen... :')

Eender welk boek van Richelle Mead of Katie MacAlister kan me zo uit een dipje halen!

Het concert van Rihanna waar ik in november naartoe ga met een goede vriendin. Dat wordt echt geweldig.

De camping... Ik ga echt al sinds mijn broer net leerde stappen. Het voelt daar aan als een tweede thuis, alsof iedereen daar familie is. De winter is dan soms ook echt een hel. Maar die mensen daar... Ik hoef nog maar een smsje te krijgen van hen of mijn dag is alweer helemaal gemaakt.

Schrijven. Schrijven maakt me ook altijd vrolijk. Zeker de dramatische stukjes in een verhaal. Begrijp me niet verkeerd, lovey-doveymomenten zijn ook zeker leuk om te schrijven, maar de drama... *grins*

Goh... En verder... Hoe cliché kan het zijn? Mijn vrienden in het algemeen?

_________________
"Oh, look at that, he's heard of me. My fame grows." -Puck


Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 18:03 

@Duffie: voor jou valt dat toch nog mee? Of situeer ik je helemaal verkeerd in het land :p

De stage Engels verloopt super (itt geschiedenis). Eindelijk eens een vakleerkracht die in me gelooft, me steunt en dat ook verbaal laat weten. Het doet wonderen voor je vertrouwen, waardoor de lessen ook beter gaan. Vandaag zei hij zelfs dat hij mij niet veel meer te leren had - en dat terwijl de vorige stage zo'n ramp was dat die ene leerkracht zelfs steeds zei dat ze het opnieuw zou moeten geven omdat de leerlingen het volgens haar helemaal niet begrepen.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 19:58 

@Genner Ik woon in Antwerpen, tegen de Nederlandse grens aan (Putte, Kapellen, Ekeren enzo :')) Met de trein is dat zo'n driekwartier ofzo? Maar ik denk niet dat ik dan nog een trein terug heb na dat concert x'D

Verder vind ik het Rock 'N Roll dansen met de jongens uit mijn klas ook enorm opbeurend : D

_________________
"Oh, look at that, he's heard of me. My fame grows." -Puck


Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 20:22 

Het klinkt misschien heel lame, maar op m'n werk zijn we met het thema "De Wereld rond". Deze week zijn we in Europa en vandaag bij het land Griekenland. Ik ging de Sirtaki dansen met de kinderen en ik vond het zo leuk om te zien hoe enthousiast ze waren over die oude muziek. Even geen K3, Mega Mindy of Ali B, maar ze werden helemaal blij van een Grieks gitaartje en een liedje zonder tekst. XD Ik werd d'r zelf ook gewoon blij van.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 20:50 

@Jalf de Sirtaki is awesome <3

Morgen hebben we maar twee uurtjes les ofzo aangezien we het 3de en 4de uur naar het optreden gaan kijken van het 6de jaar (die hebben 100-dagen morgen) en tegen dat die show gedaan is is het al middagpauze, dus geen les. En na de middag gaan we naar een theaterstuk kijken wat ik altijd leuk vind dus eigelijk word het een hele chille dag morgen. En dan een weekje vakantie! <3

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 21:10 

Dat het volgende week vakantie is maakt me blij :)

En dat er sinds vandaag eitjes in mijn broedmachine liggen en ik dus binnen 21 dagen kuikentjes heb

En dat de zon vandaag zo veel heeft geschenen I <3 Zon

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 06, 2011 10:53 

@duffie; dansen met jongens is toch altijd fijn? :'D mij is laatst de salsa geleerd, en hoewel ik vreselijk faalde was het wel superleuk

ik word zo vreselijk blij van de zon, ik krijg er zo'n zin in de zomer van. Zin in barbecuen en liggen op het grasveld en zwemmen in het meer en 's avonds kampvuur maken en muziek door n vriend zn boxjes en weerwolven tot diep in de nacht (ja, wij zijn zo diehard xD)

oh, en ik heb gister gepaintballd., en hoewel mijn duim nog steeds pijn doet waar ie op geschoten is ( :'( ) was t wel suuuuuuuuperleuk xD je mocht niet schieten op n afstand minder dan 4 meter, maar n vriendin kwam net n hoekje om en schrok, dus ze schoot in n reflex xO en nu zit er n blauwe plek op mn been xO hahaha

en vrienden ja, idd. Care dat het cliche is. Ik zou denk ik depressief zijn al dan niet suicidaal als ik ze niet had xD

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: " ...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!..." 
BerichtGeplaatst: zo maart 06, 2011 13:17 

OOh

- Heb zonder problemen twee dagen vrij kunnen krijgen,
voor een concert van OMNIA!!...*^^*
Dat nog wel 1 April, en dat is geen grap.

- In Mei lekker naar Blankeberge, wandelen^^ XD

- En in juli...4-daagde..yay

Ooh en er komt nog een weekje ergens naar Assen toe..heel gezellig^^

_________________
" Schaduwen van morgen, zijn in het verleden gezaaid.
Opdrijfzand en zorgen, gehuld in mist of gebeiteld in steen... " 


" Tom Riddle" 


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme