Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 23, 2012 17:08 

Ik ken alleen MissGlamorazzi, via Luke Conard, omdat hij in Ministry of Magic zit (een wrockband). Ik heb wel eens haar videos gezien en ze kan onwijs goed presenteren. Maar ik sla make-up tutorials vaak over omdat ik er geen zin in heb, ze lang duren en ze vaak allerlei termen gebruiken die ik niet ken.
Ik kijk die tutorials dus niet zo vaak. Ik vind het wel leuk om af en toe beauty goeroes te kijken, maar dan kijk ik liever naar kleding. Ik wil ook haar tutorials gaan kijken, want ik zou graag willen leren invlechten.

Ik heb wel laatst een meisje in de Kruitvat gevraagd hoe je eigelijk oogschaduw opdoet, aangezien ik haar al had geholpen met een kleurspoeling uitkiezen. ^^ Toen heb ik dat 's avonds uitgeprobeerd en het zag er heel leuk uit. Ik moest wel een kwastje lenen van een huisgenoot, want met m'n vingers ging het blijkbaar niet. ^^ Ik wil ook leren om wenkbrauw poeder op te doen, omdat ik bijna onzichtbare wenkbrauwen heb. Anderzijds vind ik het onzin dat ik ze dan moet kleuren omdat ik blonde wenkbrauwen eigelijk ook prima vind. *moeilijk* Ik denk dat ik altijd een ambivalente houding tegenover make-up zal hebben - enerzijds vind ik het heel leuk, anderzijds een hoop gedoe en niet nodig.


 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 25, 2012 1:11 

Ik kijk er wel eens naar ja, niet zoveel omdat ik maar weinig make-up gebruik. Ik heb wel veel make-up, maar ik gebruik het eigenlijk alleen als ik foto's maak. Normaal gezien heb ik niet zoveel behoefte aan het gebruiken van make-up en - vooral - helemaal geen zin in al dat gedoe, maar als ik het dan gebruik valt het me wel op dat het verschil (vooral op foto's) enorm drastisch is, ook al gebruik ik niet eens zo heel veel. Soms als ik er zin in heb gebruik ik wat eyeliner en heel eventueel mascara, maar daar houdt het dan ook wel mee op.

Als ik dan zulke filmpjes kijk vind ik het eigenlijk ook wel fijn om naar nederlanders te kijken, aangezien die gewoon producten gebruiken die je hier ook hebt en geen termen gebruiken waarvan ik denk "dafuq is dat??". BeautyLabNL vind ik zelf wel een leuke, maar in het engels kijk ik bijvoorbeeld ook xSparkage omdat zij wel leuke extreme/bijzondere/kleurrijke looks heeft wat vaak precies is wat ik zoek. Misschien zijn er daar wel meer van hoor, maar ik verdiep me er weinig in, het is echt alleen maar als ik iets specifieks wil doen of inspiratie zoek voor een foto.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Maze
BerichtGeplaatst: za jan 05, 2013 16:55 

Oeeh, I love make-up! ^^

Ik ben rond mijn 14e begonnen met te make-uppen. Niet echt spectaculair hoor, een beetje mascara en dat was het. Ongeveer een jaar later werd het nogal extreem, toen ging ik van alles gebruiken en ook veel te veel van alles; m'n gezicht leek wel een mandarijn, zo oranje was het van de foundation.

Gelukkig weet ik het tegenwoordig wel subtieler aan te brengen, haha. Ik ga ook haast nooit zonder make-up de deur uit! Behalve als ik een dagje heb dat het me echt niks kan schelen.

_________________
I love you
for all that you are
all that you have been
and all that you're yet to be


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Grimboudplein 12

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 24, 2013 12:36 

Ik gebruik bijna nooit make-up. Hooguit lipgloss voor mijn droge lippen, verder niks.

_________________
Met een glimlach op zijn gezicht viel hij achterover.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme