Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 07, 2011 21:47 

Wat make-up betreft ben ik vrij lui :') Ik focus me normaal gesproken meer op mijn haar, dat is echt mijn pride and joy. Maar ik draag eigenlijk wel altijd mascara (meestal waterproof, aangezien mijn ogen nogal snel tranen). En ik doe 's ochtends altijd een beetje concealer onder m'n ogen zodat ik een frisse blik heb. Diezelfde concealer gebruik ik ook om onzuiverheden te maskeren (wauw dat klinkt echt als een zin uit een make-upreclame, haha).

Ik heb, net als Changetje, een zwak voor nagellak, though. Helaas kan ik door mijn opleiding niet zo lang van mijn gekleurde nagels genieten, aangezien mijn handen (en dus nagels) standaard onder de houtskool/potlood/stift/lijm/pennenstrepen zitten. Of misschien ligt dat gewoon aan mij en ben ik zo onvoorzichtig dat mijn nagellak er na twee dagen alweer half afligt XD Ik weet het niet. Maar ik vind het wel heel leuk om te doen en heb vooral een heleboel hele vrolijke kleurtjes in mijn assortiment (geel, appelgroen, blauw met glitters, etc).

Ik kom niet aan mijn wenkbrauwen. Ze zijn blond, dus ze vallen niet zo heel erg op, maar daar hou ik wel van. Verder hoef ik ze eigenlijk niet te epileren, aangezien ze op de een of andere manier gewoon uit zichzelf netjes zijn (: Daar ben ik wel heel blij mee XD

Wat mijn lippen betreft - ik heb heel snel droge lippen, en lippenstift/lipgloss zijn daar niet echt bevorderlijk voor. Ik heb wel altijd iets van Labello op zak, en op dit moment is dat de parelmoerversie. Dus er zit wel iets van een kleurtje op mijn lippen.

Nou ja, mijn ochtendritueel is wat make-up betreft dus eigenlijk heel simpel: huid reinigen, dagcrí¨me, mascara, concealer - klaar (:

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 07, 2011 23:35 

@Cho: Ik kijk ook steeds meer van die dingen. Ik zal ook eens naar jouw linkje kijken. Ik ga proberen iets te leren en op de EFF te dragen, goed? :D

Ik heb een beetje pech met mijn haren: ik wil heel graag een pony, maar dat kan niet :( Ik heb een 'kruin', zoals mijn kapper het noemt. Ik heb automatisch een middenscheiding en het is praktisch onmogelijk dat anders te doen :P En dus kan ik ook geen pony helaas, want mijn haar 'splitst' zich op in het midden. Ik heb daarom korte/losse plukjes rond mijn gezicht, verder niet echt.

Mijn wenkbrauwen zijn vrij donker (vooral als je bedenkt dat ik blond ben), dus ik doe er wel 'iets' aan. Ik haal de haartjes tussen mijn wenkbrauwen weg, ik wil er wel graag 2 houden ipv 1 :') Maar meer ook niet. Wenkbrauwpotlood heb ik totaal niet nodig :')

Nagellak vind ik ook leuk. Sinds een paar maanden ben ik daar echt mee bezig. Ik lak nu mijn nagels ook netter en sneller dan eerst, maar ik moet wel nog oefenen :P Helaas mag ik op mijn werk geen felgekleurde nagellak meer dragen, dus ik moet het er elke woensdag en vrijdag afhalen :( Ben daarom nu ook minder gemotiveerd het te doen. En ik zwem veel en het chloor is ook niet echt bevorderlijk :P

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 08, 2011 7:20 

Meestal maak ik me wel op, maar als ik moet werken of als ik me niet lekker voel heb ik daar geen zin in. Mijn make-up bestaat praktisch uit concealer, oogpotlood, mascara en een bronzer, al heb ik het idee dat deze niet veel helpt :') Mijn make-up is dus redelijk basic, al heb ik wel het idee dat het mensen opvalt als ik me niet heb opgemaakt.

Mijn wenkbrauwen vind ik echt dramatisch .__. Ze zijn huge! En nu kan ik dus zelf totaal niet epileren, dus ik heb het al een paar keer laten doen bij de kapper. Nu heb ik op de huishoudbeurs een depilator (?) gekocht; dat is een soort kammetje dat de haartjes er niet uit trekt, maar eruit trilt. Heb hem thuis nog niet gebruikt, dus ik weet niet of het werkt eigenlijk XD

Net als Changetje en Pottergirl ben ik verslaafd aan nagellak. Mijn favoriete merken zijn Catrice en Essence, want deze zijn lekker goedkoop en daardoor kan ik er veel kopen : D Natuurlijk wil ik ook nog een keer nagellak van Gosh en al die merken, maar daar wacht ik wel mee tot ik een goed salaris heb. Ook bij mij op mijn werk mag ik geen nagellak dragen, dus ik moet het elke week ervan halen. Dat vind ik wel echt vervelend en ook ben ik bang dat ik vergeet om het eraf te halen. Daarnaast heb ik vroeger nagel gebeten (en soms doe ik het nog steeds) en hierdoor zijn mijn nagels nog steeds nogal kort. Hierdoor wordt het lastig om snel en netjes mijn nagels te lakken.

Met mijn haar weet ik nooit zo goed wat ik moet doen :') Mijn haar is redelijk lang en nogal dik, dus ik kom eigenlijk nooit verder dan een staart/knot of een haarbandje. Ik heb ook even op dat YouTube channel gekeken die Cho had gepost en ik vind haar heel leuk : D Het meeste legt ze wel begrijpelijk uit en ik kan nu al een French Twist Braid. Ik probeer telkens weer van die bohemian vlechtjes te maken, maar dat lukt nog niet :') Ik ga wel oefenen op mijn zusje, want ik vind dat echt gaaf (:

Zo, dat was een lang verhaal, haha.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: vr apr 08, 2011 10:16 

@San, wat heb je gedaan om (bijna) van het nagelbijten af te komen?
Ik bijt ook mijn nagels en wil er wel eens vanaf. Kauwgom eten helpt niks, een smerig goedje op mijn nagels doen ook niet.
De enige oplossing die ik zie is acrylnagels maar er wordt gezegd dat je daar juist zwakke nagels van krijgt.

en dan een reatie op al die haar reacties. Met mijn haar is nu niks te doen Ik heb krulhaar en de kapster die mij kapte kon geloof ik niet luisteren. Ik had lang haar en zei dat ik het iets korter wilde en een leuk model. Wat doet die !@#$% maakt het nat en knipt er 20 cm vanaf. Toen het droogde zat het tot net onder mijn oren terwijl het eerst op mijn rug hing. Ik kan er nu, nadat het iets gegroeit is, nog maar net een klein staartje in.

Ik ben trouwens wel blij dat er nu goede haarproducten voor krul is. Vroeger had ik een bos pluis. Nu heb ik krullen :mrgreen:

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 08, 2011 10:26 

San Riddle schreef:
Net als Changetje en Pottergirl ben ik verslaafd aan nagellak. Mijn favoriete merken zijn Catrice en Essence, want deze zijn lekker goedkoop en daardoor kan ik er veel kopen : D Natuurlijk wil ik ook nog een keer nagellak van Gosh en al die merken, maar daar wacht ik wel mee tot ik een goed salaris heb.

DIT :D

Ik ben ook gék op nagellak en ik lak me nagels iedere week minstens 1 keer. Ook dit vind ik super gezellig om met vriendinnen te doen. 1 keer had ik het zelfs meegenomen toen we uitgingen en ik heb toen van mensen die ik amper ken nagels zitten lakken. Ben de hele avond bezig geweest haha. Was wel heel leuk. Essence en Catrice zijn super (ik heb nu Catrice Sweets for my Sweets op mijn nagels), maar ook Miss Sporty nagellak vind ik fijn. Die zijn ook goedkoop en die hebben een heel fijn borsteltje. Zo'n lekkere grote. Vooral de rode vind ik fijn.
Wat bij mij ook in het voordeelwerkt: ik heb geen werk waarvoor ik het eraf moet halen :) Ik heb wel behoorlijk zwakke nagels, dus wanneer ze eindelijk een aardige lengte hebben, breken ze achter elkaar af xD Vooral de nagels van mijn wijsvingers werken niet mee =.=

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 08, 2011 10:38 

Helen schreef:
@San, wat heb je gedaan om (bijna) van het nagelbijten af te komen?
Ik bijt ook mijn nagels en wil er wel eens vanaf. Kauwgom eten helpt niks, een smerig goedje op mijn nagels doen ook niet.
De enige oplossing die ik zie is acrylnagels maar er wordt gezegd dat je daar juist zwakke nagels van krijgt.


Voor mij was het een oplossing om te gaan werken met nagellak en nail art. Hierdoor vind ik het zonde om op mijn nagels te bijten en blijf ik er vanaf. Maar als ik er geen nagellak op heb zitten (zoals bijvoorbeeld na het werk) doe ik het nog net zo erg. Ik moet er wel bij zeggen dat dit waarschijnlijk niet voor iedereen werkt; nail art moet ook maar net bij je passen etc.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 08, 2011 11:56 

Jessica schreef:
San Riddle schreef:
Net als Changetje en Pottergirl ben ik verslaafd aan nagellak. Mijn favoriete merken zijn Catrice en Essence, want deze zijn lekker goedkoop en daardoor kan ik er veel kopen : D Natuurlijk wil ik ook nog een keer nagellak van Gosh en al die merken, maar daar wacht ik wel mee tot ik een goed salaris heb.

DIT :D


+ 1.
Ik heb veel verschillende kleurtjes, maar ze moeten wel een vrolijke kleur zijn, anders ga ik me heel depri voelen. Dat klinkt misschien raar, maar ik zie mijn handen wel de hele dag en als er zwart op zit, ga ik mij ook zo voelen...
Gisteren heb ik een oranje van Essence gekocht (hij zag er licht oranje uit, maar hij is gewoon-oranje... buh, daar heb ik er al vijf van ofzo) en een middenblauwe van Catrice.
Ze zijn redelijk in kwaliteit, maar ik moet zeggen - soms is hoe duurder, echt wel hoe beter. Ik heb een lila van Gosh en die blijft echt veel beter zitten.
Ik hoef het voor mijn werk er ook niet vanaf te halen, maar ik begrijp wel waarom sommige bedrijven dat liever hebben.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 08, 2011 15:04 

San Riddle schreef:
Helen schreef:
@San, wat heb je gedaan om (bijna) van het nagelbijten af te komen?
Ik bijt ook mijn nagels en wil er wel eens vanaf. Kauwgom eten helpt niks, een smerig goedje op mijn nagels doen ook niet.
De enige oplossing die ik zie is acrylnagels maar er wordt gezegd dat je daar juist zwakke nagels van krijgt.


Voor mij was het een oplossing om te gaan werken met nagellak en nail art. Hierdoor vind ik het zonde om op mijn nagels te bijten en blijf ik er vanaf. Maar als ik er geen nagellak op heb zitten (zoals bijvoorbeeld na het werk) doe ik het nog net zo erg. Ik moet er wel bij zeggen dat dit waarschijnlijk niet voor iedereen werkt; nail art moet ook maar net bij je passen etc.


Zo ben ik ook van nagelbijten afgekomen! :) Want als ik m'n nagels lak, wil ik ze wel graag mooi houden, dus dan bijt ik niet. Ik doe het nu al twee jaar niet meer, yay. Maar ik houd nog steeds m'n nagels vrij kort. Ik typ veel en het typt gewoon niet lekker als ik lange nagels heb. Bovendien heb ik twee misvormde duimen (oké, zo misvormd zijn ze niet - meer mensen hebben duimen zoals ik - maar ze zijn wel apart. Ik vind ze trouwens wel gaaf, ze zijn heel handig bij het gamen, haha), dus lange duimnagels staan ook niet :')

Ik heb trouwens ook veel van Essence (goedkoop en goede kwaliteit!), Catrice, Hema en Barry M. :)

Qua wenkbrauwen betreft - ik doe er niet zoveel mee. Alleen tussenin en aan de zijkant een beetje en voor de rest laat ik het maar zo. Vroeger had ik echt een hekel aan mijn wenkbrauwen (ze zijn best - eh, aanwezig), maar nu vind ik ze best mooi gevormd. Ik heb ook niet zoveel zin om pijn te lijden en om ze nou zomaar opeens te gaan epileren, nah XD En m'n pony hangt er meestal overheen, dus waarom zou ik? xD

En ik kan ook nog steeds die bohemian vlechtjes niet. Ik heb echt superstijl en glad haar, dus niks blijft zitten, tenzij ik er tig speldjes insteek XD

@Nouk: Is goed! :D En anders kunnen we op elkaar oefenen haha XD

_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: za apr 09, 2011 13:49 

Woops, heb zelf nog niet in mijn eigen topic gereageerd! Eventjes verandering in brengen. : P

Zoals iemand hier al had gezegd was ik vroeger ook tegen make-up, ik zou het nooit van mijn leven dragen! XD Maar daar is intussen verandering in gekomen omdat ik vind dat ik er niet uitzie zonder make-up. Ik gebruik een beetje eyeliner, mascara en lippenstift. Heel af en toe gebruik ik concealer voor mijn donkere kringen onder mijn ogen te verbergen of moest ik nu een puistje hebben dat ik wil verbergen. Dingen zoals een blush heb ik eigelijk nog nooit gebruikt.
Wat ik wel tegenwoordig vaak zie in de apotheker is dat er mascara bestaat die je wimpers zogezegd langer maken. Had zoiets op TV gezien en het doet geen ene zak. Een klasgenote van me had hetzelfde product gekocht, ze zegt dat haar wimpers er niet langer op zijn geworden.
Op TV zie je ook reclames van mascaraproducten waardoor je wimpers ongelooflijk lang zijn, die doen ook niets natuurlijk. XD Heb van mezelf al lange wimpers en ze zijn er niet langer op geworden dan dat ze al zijn. XDD Lange wimpers hebben kan eerlijk gezegt soms ook lastig zijn, ze komen steeds tegen mijn brilglazen wat niet altijd fijn is.

Nu het over nagellak gaat, het is al heel lang geleden dat ik nagellak heb gebruikt. Mijn moeder heeft zowat alle kleurtjes van de regenboog, van gewone nagellak tot glitternagellak, maar die staan al jaren in de kast. XD Ben erg lui op dat vlak en heb ook nooit zin om ze te lakken dus vandaar dat ze ongeroerd blijven. Misschien neem ik ooit welleens valse nagels maar ik weet niet of dat zo handig is om te tekenen of te typen. ^^; Maar misschien ooit. : P

Verder nog een vraagje; zijn hier mensen met een bril? Ik draag demijne tegenwoordig altijd omdat het handiger is om te werken en ik merk dat ik er beter mee sta dan zonder bril. Natuurlijk verdwijnen mijn ogen achter mijn glazen en da's niet zo fijn. Iemand tips om ze extra te laten uitblinken achter glazen? Heb al naar tutorials gezocht op YouTube maar het zijn wel erg opvallende make-up tips en het duurt denk ik erg lang eer je klaar bent met je make-up op te doen terwijl ik er s'morgens liever niet zo lang aan bezig wil zijn. : S

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 09, 2011 13:54 

@Sophie Weasley: Ik heb een bril, en hij is vrij aanwezig in mijn gezicht (dik zwart montuur), waardoor mijn ogen inderdaad ook een beetje verdwijnen. Ik doe tegenwoordig wat meer mascara op, zowel op mijn wimpers als op die kleine wimpers aan de onderrand van je oog, zodat mijn ogen er wat meer uitspringen. Verder zou je natuurlijk een opvallend kleurtje kunnen gebruiken (oogschaduw is er natuurlijk in alle kleuren van de regenboog, maar ook mascara en eyeliner zijn er in verrassend veel kleurtjes) bij het opmaken van je ogen, zodat de aandacht daar naartoe wordt getrokken. Maar zelf doe ik het vooral door middel van mascara (:

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Hufflepuf spamtopic

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 09, 2011 18:08 

Dit is iets wat ik voor school moest doen, en omdat dit het make-up topic is, en dit met make-up gemaakt is plaats ik het hier. Hoop dat dat niet erg is ^^

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_________________
BAM! HUFFLEPUFF MODE!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 10, 2011 20:39 

Ik gebruik alleen make-up als ik uit ga, en heel soms op school als ik de eerste paar uur vrij ben, ik kan namelijk niet snappen dat mensen eerder uit bed komen om make-up en zo op te doen, hoe langer ik in bed kan blijven liggen, hoe liever :P en als ik make-up op heb, is het niet heel overdreven: mascara, foundation en lipgloss.. ik heb ook gemerkt dat als ik een paar dagen non stop make up op heb, ik pukkels krijg, dus dat is ook een reden.. mijn reden om geen make-up op te doen is dus eigenlijk luiheid ;)

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 13:15 

Ik draag ook niet erg vaak make-up. Tenminste, niet heel uitgebreid. Als ik wegga vaak nog wel mascara, om mijn ogen wat mooier uit te laten komen, maar verder niet, zeker niet als ik naar mijn studie ga. Alleen als ik er tijd en zin in heb doe ik een ooglijntje en foundation. En dat is dus maar zelden, want net als mijn voorganger heb ik vaak geen zin om er voor uit bed te komen o.i.d.

Dus ik draag niet veel make-up en oogschaduw bijvoorbeeld eigenlijk zo goed als nooit. Lipgloss nog wel eens, maar ook geen lippenstift. Wat dat betreft ben ik dus behoorlijk saai en lui. Heb er vaak gewoon geen zin in. xD Met mijn wenkbrauwen doe ik al helemaal niets, maar ik vind ze ook best wel okay. Dus ik vind ook niet dat het hoeft.

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: vr mei 27, 2011 10:10 

*schopt topic omhoog*

YAY!! ik heb wat gevonden!! :D
Ik heb de maybelline superstay 24 hour

Goed, 24 uur blijft het niet zitten maar bij mij toch een uur of 2. Pas dan vervaagt het iets.
De meeste houden het bij mij dus 10 minuten uit dus 2 uur is al heel wat.

De meeste kleurtjes zijn me te fel maar een aantal kan ik echt wel hebben.

Verder heb ik de Dream matte mousse kleur nr 010. Dat is gewoon de lichtste die ze hebben.
Ik moet wel zeggen dat je er niet te hard over heen moet wrijven. doe je dat wel dan is het weg.

De mascara heb ik ook van dat merk :P
De watervaste.

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: zo nov 20, 2011 14:59 

Ik heb geloof ik vier of vijf verschillende mascara en geen van alle is echt fijn. Ofwel klontert het verschrikkelijk, of het vaagt uit, of het blijft lang nat. Volgens mij zijn mijn handen inmiddels zo gedreven dat ik in vijf minuten alle make-up erop heb, maar vervolgens nog 10 minuten bezig ben om de mascara er gewenst op te zetten.
Misschien moet ik toch ook maar eens een wat beter merk uitproberen dan de huismerken van verschillende onbenullige winkels.

Ik zag laatst trouwens een hele reportage over het feit dat de Nederlandse vrouw heel weinig moeite neemt om zichzelf op te maken. Een beetje oogpotlood en dan is het wel weer best.
Is het werkelijk zo bedroevend? Er werd namelijk ook gespeculeerd dat de mannen het maar niets zouden vinden wanneer we niet genoeg tijd aan ons uiterlijk besteden...

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme