Jessica schreef:
Laura2 schreef:
Jessica schreef:
@Gen: Ow, ja, wenkbrauwpotlood doe ik ook niet aan. Ik doe sowieso bijna niks aan mijn wenkbrauwen. Zo nu en dan trek ik er 3 haartjes uit xD Nee, ik ben tevreden met mijn wenkbrauwen ik zie soms meiden rondlopen met wenkbrauwen die totaaaal niet kloppen. Zo jammer is dat, want wenkbrauwen kunnen je hele gezicht vormen.
En werkt zo'n mascara echt, met zo'n wit ding erbij? Want ik had er slechte dingen over gelezen en dat het helemaal niet helpt.
En omg idd, wat je zegt. Mensen die zĂł vroeg opstaan om 2 producten make-up op te doen. Dat ga ik nooit snappen. Toen ik met school naar London was, heb ik de hele week gewoon geen make-up gedragen, want daar had ik toen helemaal geen zin in xD
Maar ook ik draag het meeste make-up die mijn ogen accentueren.
Ik moest een beetje lachen om jou zinnetje met de wenkbrauwen, niet iedereen kan er wat aan doen natuurlijk:P Doordat een meisje mij ooit met een waterpolo wedstrijd niet zo lief vond, besloot ze een stukje van mijn huid mee naar huis te nemen

Wat er in resulteerde dat ik altijd scheve wenkbrauwen heb, mn linkerwenkbrauw groeit gewoon niet verder, ik corrigeer dit het grootste gedeelte met wenkbrauw potlood, maarja, meer dan dat kan ook niet..
Ah haha, maar over zulke gevallen heb ik het dan niet. Ik bedoel echt van die meiden die splinterdunne streepjes trekken of die gewoon niet goed epileren. Ik weet dat sommige meiden gewoon minder geluk hebben gehad met hun wenkbrauwen, maar sommige meiden doen er ook gewoon domme dingen mee, vind ik. Sorry als ik iemand beledig, maar zo'n ultradun, veel te zwart streepje vind ik echt niet mooi xD
Ook heb ik weer een pony, dus niemand ziet mijn wenkbrauwen, nog makkelijker

Mijn moeder knipte vroeger mijn pony. Toen nam ze een stukje wenkbrauw en ooglid mee. Sindsdien heb ik een gat in m'n wenkbrauw :') Heel klein en redelijk onopvallend, maar hij zit er toch. En omdat je een vrijwel symmetrisch gezicht hebt, ziet zoiets er toch 'raar' uit. Maar ik doe alsnog niks aan m'n wenkbrauwen. Sowieso wat Jess zegt; ik heb toch een pony dus je ziet toch nauwelijks iets van m'n wenkbrauwen. Ik heb het een poosje ponyloos gehad, m'n haar, maar ik vind het toch wel lekker nu ik 't alweer een jaartje+ heb :p
Ik ben de laatste tijd veel meer aan het 'experimenteren' met 'rare' make-upjes. Ik heb een shitload aan oogschaduwkleurtjes ingeslagen en ben gaan proberen en doen. Ik merk dat hiervoor de natural look erg in trek was, maar sinds Gaga (en ik denk oprecht dat dit door haar ook komt) lijkt extravagante make-up en uitbundigheid en excentriciteit veel meer geaccepteerd te zijn, en zelfs een beetje hot te worden.
Maar misschien is dat ook wel omdat ik de laatste tijd veel in de buurt van uitbundig opgemaakte visagisten was, en als je een visagieopleiding hebt gehad ben je toch eerder geneigd wat specialere make-upjes te dragen...