Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 30  Volgende

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 01, 2011 16:13 

Charlie schreef:
Jessica schreef:
Verder heb ik nog maar 2 episodes LOST te gaan. En aan de ene kant wil ik die HEEL snel gaan kijken, maar aan de andere kant wil ik het uitstellen, want ik wil niet dat het over is :').


Nooohz? Zit je al bij de finale? í– Wow, jij gaat snel zeg! Geniet ervan :'). En vergeet niet om een reactie te posten in het daarvoor voorzien topic, heah.


Ik zal er zo snel mogelijk posten. Wil ik wel uitgebreid doen, dus ik neem de tijd =) Maar ben echt vet depri nu T_T

Ik speur youtube af naar leuke LOST filmpjes, quotes, de 80.000 ''dudes'' van Hugo en ''Brotha's'' van Desmond. En ik ben moe en ik moet nog leren en ik moet morgen beginnen met werken en ik ben dinsdag vrijwilliger in het buurthuis. Maar dan moet ik tot 12 uur werken en meteen naar huis, spullen pakken, naar de metro fietsen, metro nemen en hup naar het buurthuis en k weet niet zeker of ik dat ga redden, dus ik ga misschien even vragen of mn pa me wil brengen met de auto (a) In ieder geval dat ik niet naar de metro hoef te fietsen.
Verder ga ik zo eten en daarna LOST-dingetjes doen en vooral veel studieontwijkend gedrag vertonen en dan de afdelingsquiz =D

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 02, 2011 9:46 

Nu zit ik in een duur hotel in Johannesburg Zuid Afrika. Dit hotel staat naast het appartement van mijn zwager's moeder waar we verblijven. Het internet is dan ook super duur. xD Ik wou even mijn twitter/mail e.d. bekijken voordat ik morgen weer thuis ben. Ik heb namelijk het gevoel dat ik veel gemist heb. xD Ik kan echt niet geloven dat we vanavond weer naar huis vliegen. Ik heb echt geen zin om weer uren in dat vliegtuig te zitten. Voornamelijk omdat het 's nachts is en iedereen waarschijnlijk toch ligt te slapen. Ik heb het echt naar mijn zin gehad in Zuid Afrika. De vakantie was echt awesomesauce! <3 Ik zie jullie allemaal morgen weer als ik thuis ben! Bye! *waves*

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do mei 05, 2011 10:40 

Nu ben ik me mateloos aan het ergeren aan het feit dat ik vandaag opgezadeld zit met een hevige reactie van hooikoorts. -.-"
Men ogen tranen constant en men neus loopt dat het haast onmenselijk wordt. X.X
Verder moet ik me eigenlijk dringend aankleden en klaarmaken, want ik moet binnen een half uurtje door naar de tandarts. Dubbel blah.
Heb.Geen.Zin.In.Tandarts.
Maar er is namelijk een stuk van een tand afgekraakt, en sigh. x(

En dat allemaal op een vrije dag, sarcasm much?


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In my cosy little bed

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 05, 2011 11:29 

@Trijn: Aaw :( *Knuf*

Ik ben ongeveer een halfuurtje terug van mijn eerste rijles.
Man man man man, men hart en men benen. Zoveel waar ge aan moet denken tegelijkertijd!
(En remmen... Ik rem te abrupt xD Dus niet te dicht achter me rijden? [A] )

Verder heb ik me nu in de zetel geploft in afwachting dat mijn mama terug thuis komt en ik samen met haar kan eten.

_________________
I want to be a monkey, be monkeys with you.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: do mei 05, 2011 16:58 

Op het moment ben ik me aan het vervelen @@

Ik heb niet zo veel te doen op het moment. Ik ben vrij, ik hoef niet naar school tot Oktober. Ik ga volgende week vrijdag naar mijn stage plek in Friesland, heb er opzich wel zin in. Geld verdienen :') ik ben zo blut door school... school is duur voor minderjarigen!

Maar goed, ik heb net maar even besloten dat de fles Vodka op moet voor stage :twisted: Ik ben echt erg... ik ben het Franse leven nog gewend :lol:

Verder ben ik nu officieel verslaafd aan energiedrank. Goed voor je tanden...

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr mei 06, 2011 15:54 

Net even geleerd! Yay!

Op dit moment kijk ik LOST, seizoen 2. Heb een tijdje niet meer gekeken, maar nu zit ik er weer helemaal in. Ik zal het niet heel snel afzien, omdat ik examens heb, maar daarna ga ik er weer voor ^^
Ik ga ook een beetje de tafel opruimen voordat mijn moeder thuiskomt en even een broodje smeren ofzo, ik heb trek! Fijne vrijdag iedereen :D


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za mei 07, 2011 12:41 

Nu zit ik op dit eigenste moment buiten in de tuin, met mijn liefje naast me. <3
Terwijl mijn vader druk bezig is met de barbecue, I love the smell!
Ik heb er dus hartstikke zin in. ^^
Een leuke ontspannen namiddag met het gezin, en dan is het morgen moedertjesdag. Wordt ook wel leuk.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: District 4

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 11, 2011 9:21 

Nu ben ik mijn Tumblr aan het volspammen met Klaine gifs. Yeah. xD En ik ben een nieuwe Icon aan het zoeken. Ik luister 'Not alone' van Darren Criss. En ik schrijf aan mijn Blaine Fanfic. Uhm, Blaine overloadxD

Ik moet vanmiddag weer werken, net als gisteren en, ja, ik heb er eigenlijk wel zin in^_^ Ik hoop dat het mooi weer is *Doet gordijnen open* correctie mooi weer blijftxD Ik ga zo denk ik nogmaals Glee Prom Queen kijken. En de promo van Bones, want tot Vrijdag ga ik die elke dag kijken<3

_________________
BONES <3


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: wo mei 11, 2011 20:45 

Net al mijn kleding ingepakt.., pff ik ga alweer bijna weg. Het is alsof ik pas net thuis ben, 7 maanden zijn snel voorbij gegaan. Mijn koffer..s zitten dus overvol, echt niet normaal.

Nu ben ik mijn nagels rood aan het lakken :D nadat ik eindelijk dat groen en zilver eraf kreeg.., de badkamer ruikt nu lekker naar aceton xD Ik luister op het moment naar Trust me van Yuya... *sigh* :love:

Ben nog niet zeker wat ik daarna ga doen.., het is behoorlijk dood in Slytherin. tsk tsk @@

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 13, 2011 10:24 

Ik ga nog 5 minuutjes achter de computer (om te kijken of iemand nog op Cruisesip stemt *hint, haha*) en daarna moet ik snel snel eten en mijn tas inpakken en mijn fiets buiten zetten, want dan is het tijd om naar school te gaan ): Ben benieuwd hoe lang de les vandaag gaat duren, want gister mochten we na 45 minuten gaan. Dat is de helft van de tijd die ik reis om op school te komen, dus dat was heel fijn *kuch*

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 13, 2011 18:22 

@ San: Wil je niet op jezelf gaan wonen?

Nu zit ik in mijn sportkleren, want ik ga zo even naar fitniss om m'n energie eruit te trappen. Ik doe these days niet veel behalve m'n scriptie schrijven en af en toe iets met een vriendin, dus er moet echt wat uit... Ik heb wel alweer een beetje honger, maar dat komt wel na het sporten. Ik wil een beetje bezuinigen dus dat wordt kijken wat ik nog in huis heb. xD
Daarna weer naar m'n oude dorpje toe. Er zijn dit weekend twee huisfeesten in mijn flat. Misschien ga ik zaterdagavond wel, maar ik moet zondag eigelijk toch echt gaan typen... hm, what to do, what to do...


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 15, 2011 21:55 

@ Plot: Mwa, in Rotterdam hebben ze niet echt iets van studentenwoningen en daarnaast vind ik het niet zo fijn om daar te wonen. Heb verhalen gehoord en daar word ik niet zo vrolijk van... En in theorie in het maar 20 minuten met de trein, maar de NS werkt helaas niet altijd mee. Nog iets meer dan 2 jaar, het laatste jaar is toch alleen maar stagelopen, dus dat moet vol te houden zijn.
Hoe is het leven in Leiden? (:

Pffff, ik zou nu eigenlijk moeten gaan slapen, want ik heb morgen rij-examen, maar ik durf niet XD Als ik in bed ga liggen wa ik waarschijnlijk alleen maar liggen denken aan alles dat verkeerd zou kunnen gaan, dus heb ik de hele avond al rondgehangen achter HPF en Voetbalvrouwen gekeken (die dvd heb ik voor 2,50 gekocht met Koninginnedag). Nu kijk ik met een half oog naar het einde van The Davinci Code, maar die heb ik al eens gezien. What to do, what to do? Ik ben zin om een Disney film te kijken, haha.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 16, 2011 17:13 

Ik ben nu echt doodmoe. Vandaag moest 1 van mijn afstudeerprojecten voor 80% af zijn, dus ik heb de afgelopen week heel hard gewerkt xD Gelukkig is t het allemaal waard geweest, want mn docent was heel positief :D Hopelijk krijg ik morgen bij de andere docent ook zo'n reactie. @@
Zometeen maar even afwassen, want met al dat schoolwerk wil t nog al eens ophopen @@

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 17, 2011 0:36 

Ik heb nu helemaal nog geen zin om te slapen, alhoewel ik wel moe ben. Ik had vandaag mijn laatste tentamens en ik heb niet echt het idee dat het lekker ging. Ik krijg volgende week de uitslag te horen. Als ik een onvoldoende heb, dan moet ik pas in september herkansen, dus voorlopig heb ik geen schoolwerk meer te doen en dat is wel een lekker gevoel. Maar ik wil mijn cijfers weten T_T
Anyway... ik ga nog een beetje muziek luisteren en dan toch maar slapen.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di mei 17, 2011 9:51 

Nu heb ik net de schrik van men leven gehad. *Drama queen*
Ik ging op zolder, omdat ik iets moest zoeken voor een medestudent van mij, en toen ik de zoldertrap naar beneden trok, viel er iets naar beneden.
Toen ik beter keek was het een hommel O.O nuja, wel een dode hommel.
Dus ik ga de zolder op, hoor ik daar een overdenderend gezoem, zie ik freaking 7 hommels rondvliegen op zolder, allemaal hysterisch aan het raam.

Ugh X.X vieze beesten.

Edit: Net er achter gekomen dat het geen freakin hommels zijn maar wel freakin bijen. -.-"


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 437 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 30  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme