Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 30  Volgende

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 10:36 

Hahaha, deze grap is echt het geniaalst bij mensen zoals ik, die met hun duffe kop inloggen en gewoon helemaal niet mee hebben gekregen welke datum het vandaag is. xD Ik zat echt even van... o_O Voordat er dus een lichtje ging branden. ^^"

Anyway, ik ga nu maar eens even douchen om wakker te worden, en dan even wat eten. En daarna mezelf klaar maken om te gaan werken... Oh joy. :'D Fijne zondag allemaal!

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 22:09 

Ik heb maar een paar woorden te zeggen over HPF; Wat een transformatie! XD Het Voldie forum klinkt eigelijk nog wel leuk als ik heel eerlijk mag zijn. : P

Vandaag ben ik naar Made In Asia geweest in Brussel, ben nu de foto's aan het uploaden op mijn PC samen met de foto's van Wenen, en intussen laad de batterij van mijn camera dan weer ook op, komt dan ook weer goed uit.
En ik heb vandaag verrassend genoeg mijn ex-leerkracht Zedenleer op TV gezien, dezelfde leerkracht die ook mee is geweest op schoolreis naar Wenen. Vandaag waren er in Brussel blijkbaar Vredeprotesten en juist mijn ene leerkracht werd geïnterviewd waarom hij heeft meegedaan. De mensen die hadden geprotesteerd waren opgepakt dus ik ga ervanuit dat hij nu nog steeds op het politiebureau zit, maar stiekem hoop ik dat hij weer gewoon thuis zit. Nouja, ik was wel verbaasd toen ik hem plotseling zag op TV.

Volgende week woensdag heel vroeg in de morgen zit ik op het vliegtuig richting Barcelona. Ik weet niet of ik er wel zin in heb of niet, ik vind op reis gaan heel leuk maar ik ben nog maar net terug van Oostenrijk en ik zit binnen enkele dagen alweer op het vliegtuig. Ik had eigelijk liever een weekje thuis gerelaxed maar ach, Barcelona zal wel leuk zijn. : P

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 02, 2012 7:38 

Ik zit nu in mijn pyjama aan de achterkamertafel bij mijn ouders te wachten tot mijn Game of Thrones download binnen is want ADFJKL;ASJDF nieuwe aflevering! Ik hoef vanmiddag pas om 15:00 op de academie te zijn dus ik kan nog even een beetje bijkomen van het afgelopen weekend. Mijn broertje was vrijdag jarig en ik was zaterdag jarig dus het was weer lekker druk met visite en alles (: Wel heel gezellig, en ik heb echt toffe cadeaus gekregen.

Verder drink ik nu een kop koffie en zit ik om de haverklap de torrent te checken om te kijken of de aflevering al binnen is :') [/ongeduldig]

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 02, 2012 7:58 

Nu probeer ik een beetje te bevatten dat ik niet meer bang hoef te zijn om bijvoorbeeld de muur te raken als ik ook maar iets naar achter schuif met mijn stoel. Ik ben namelijk verhuisd naar een drie keer zo grote kamer. Alle spullen zijn al over en ingericht, en het enige wat nog moet worden gedaan is een whiteboard en een paar posters ophangen, en de paar laatste handige dingen kopen. Komt goed :) . Ben nu dus best blij ^^.

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 02, 2012 22:25 

Nu ben ik nog een laatste keer langs mijn sites aan het gaan voor ik in bed kruip om mijn boek uit te lezen. Ik wacht ook even op een antwoord op een mail. Ik heb iemand leren kennen - nu goed, ik kende ze al een tijdje, maar het is pas recent meer geworden - maar het probleem is dat ze nu dus op lange stage naar Amerika vertrokken is en het tijdsverschil is 7 fucking uren, waardoor we haast nooit kunnen Skypen. En ik wist het wel op voorhand, maar het blijft gewoon balen.

Verder bedenk ik wat ik morgen ga doen. Best wat aan m'n thesis werken en zo snel mogelijk The Borgias afkijken zodat ik aan het tweede seizoen van Game of Thrones kan bekijken. En ik wil ook het einde van een fic schrijven.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 07, 2012 16:24 

Nu heb ik eindelijk The Hunger Games Trilogy als ebooks gedownload, dus ik ga nu snel het eerste boek lezen, zodat ik mee kan doen met het fandom de film kan gaan zien =3 Ik heb namelijk al maanden geleden gezegd dat ik de film niet ga zien voordat ik het boek heb gelezen. Ik ga dus maar opschieten, voordat de film de bios weer uit is xD

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 07, 2012 23:37 

Eens met Alice ^^. Ik kan nu ook eindelijk mijn eigen uitspraak werkelijk nakomen nu ik sinds vandaag gisteren alweer :O (gezelligheid kent geen tijd :mrgreen:) in het bezit ben van deel 1 van de trilogie. Mede mogelijkheid gemaakt door Hufflepuff ;) Iets met nog lang niet jarig zijn enzo (a) Afijn, belofte maakt schuld: de film wil ik pas zien als ik het boek gelezen heb. Welnu, tijd om die belofte maar eens in te lossen :') Niet nu though, eerst het bedje eens opzoeken!

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 19:44 

Ik heb net mijn boek uitgelezen en ga dat dus zo gaan toevoegen aan mijn lijstje in het topic. Verder wil ik vanavond nog een paar dingen van mijn Kindle verwijderen en er andere opzetten. Ik hoop ook nog The Borgias te kunnen afkijken (het eerste seizoen), maar ik vrees dat ik niet tot de laatste zal raken.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 20:26 

Ik kijk momenteel The Ultimate Dance Battle en ik weet gewoon dat er straks iemand geruild wordt en ik wil weten wie XD Verder heb ik net een rough-draft van mijn essay over Doctor Faustus naar een vriendin gestuurd en gevraagd of ze naar een paar punten kan kijken.

Verder ga ik morgen verder aan die essay, heb hem vandaag gemaakt en er de hele tidj aan gezeten dus mijn brain wilt niet meer helemaal. Ik ben nu wel de naam Mephastophilis helemaal zat XD

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

1e jaars



Offline
BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 10:45 

Nu ligt mijn Japanse boek naast mij maar ik zit koffie te drinken en sigaretjes te roken terwijl ik wat bijklets met een vriend~
The Beatles luisteren en niet studeren is somehow veel leuker ;_; Maar vanavond moet ik weer werken en ik moet nog wat mailtjes sturen voor MJP, dus misschien toch maar productief worden... ^^'


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 22:50 

Ik ben nu aan het nagenieten van een fijn Paasweekend en een hele leuke avond terwijl mijn laptop langzaam maar zeker oververhit raakt. Ik ga 'm zo uitzetten en dan ga ik m'n oortjes zoeken zodat ik nog even Bon Iver kan luisteren voordat ik ga slapen. Verder hoop ik dat het morgen een beetje fatsoenlijk weer is want anders kan ik waarschijnlijk de motivatie om naar de academie te lopen niet opbrengen.

Welterusten (:

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 11:17 

Sinds gisterenavond terug van Barcelona, ben amper 6 dagen weggeweest maar ik heb precies het gevoel alsof ik een hele maand ben weggeweest. Oh well, ben nu alle updates en berichtjes aan het checken, bij Tumblr heb ik nog een hele waslijst af te scrollen vrees ik. XD
Ik wou ook mijn Hotmail checken maar blijkbaar is die geblokkeerd, hoogstwaarschijnlijk gehackt. -_- Het goeie nieuws is dat ik mijn email wel kan terugkrijgen maar Hotmail doet het even niet vrees ik. Heb al een paar pogingen ondernomen maar er is altijd een fout ofzoiets. : S Nouja ik probeer straks opnieuw, zo dringend is het nu ook weer niet, t'is alleen wel heel vervelend thuis te komen van vakantie en zien dat je bent gehackt door een één of andere pipo.

Verder zou ik heel dringend de lader van mijn GSM moeten vinden, hij zit in 1 van de 5 koffers die we hebben moeten meesleuren. :') Als hij nog op de hotelkamer ligt heb ik wel een gigantisch probleem maar hij zou normaal gezien in wel in een van die koffers moeten zijn, ben er zeker van dat ik niets heb achtergelaten op het hotel.

Over een uurtje heb ik bezoek, nieuwe ep van A:LOK en GOT zullen voor morgen zijn vrees ik.

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 12, 2012 7:53 

Sophie Weasley schreef:

Ik wou ook mijn Hotmail checken maar blijkbaar is die geblokkeerd, hoogstwaarschijnlijk gehackt. -_- Het goeie nieuws is dat ik mijn email wel kan terugkrijgen maar Hotmail doet het even niet vrees ik. Heb al een paar pogingen ondernomen maar er is altijd een fout ofzoiets. : S Nouja ik probeer straks opnieuw, zo dringend is het nu ook weer niet, t'is alleen wel heel vervelend thuis te komen van vakantie en zien dat je bent gehackt door een één of andere pipo.


Ik had het laatst ook en toen kwam ik erachter dat ik tegelijkertijd een virus via e-mail liep te verspreiden... kan toeval zijn maar ik denk dat dat ermee te maken had. Ik kon mij niet voorstellen dat iemand m'n e-mailadres wilde hacken, er staat echt niks bijzonders in. Uiteindelijk moest ik alleen een nieuw wachtwoord instellen. Is het goed gekomen?


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: do apr 12, 2012 10:37 

Sweet Hermione schreef:
Sophie Weasley schreef:

Ik wou ook mijn Hotmail checken maar blijkbaar is die geblokkeerd, hoogstwaarschijnlijk gehackt. -_- Het goeie nieuws is dat ik mijn email wel kan terugkrijgen maar Hotmail doet het even niet vrees ik. Heb al een paar pogingen ondernomen maar er is altijd een fout ofzoiets. : S Nouja ik probeer straks opnieuw, zo dringend is het nu ook weer niet, t'is alleen wel heel vervelend thuis te komen van vakantie en zien dat je bent gehackt door een één of andere pipo.


Ik had het laatst ook en toen kwam ik erachter dat ik tegelijkertijd een virus via e-mail liep te verspreiden... kan toeval zijn maar ik denk dat dat ermee te maken had. Ik kon mij niet voorstellen dat iemand m'n e-mailadres wilde hacken, er staat echt niks bijzonders in. Uiteindelijk moest ik alleen een nieuw wachtwoord instellen. Is het goed gekomen?


Ik heb gemerkt dat dit bij veel mensen is gebeurd, een vriendin vanuit Engeland is hetzelfde overkomen. En net zoals bij vele andere mensen, is Hotmail gehackt ofzoiets? Wel, ik kan mij ook niet voorstellen dat iemand mij zou willen hacken, er staat ook niets bijzonders in mijn mail.
Voor mijn wachtwoord opnieuw in te stellen moet ik een bepaalde code naar een bepaald emailadres sturen maar nu staat er dat ik die al heb overschreden.
Hotmail zegt wel dat mijn email is geblokkeerd en dat er geen spam etc meer kan gestuurd worden naar al mijn contacten maar volgens sommigen worden er nog steeds spammailtjes gestuurd onder mijn email. Dusja ik moet wel op mijn account zien te geraken om mijn wachtwoord te veranderen, alleen weet ik niet hoe (ik ben geen held als het op dit soort dingen aankomt). Ik vraag het wel aan een vriend hoe het moet want dit is echt wel vervelend.

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

1e jaars



Offline
BerichtGeplaatst: ma mei 07, 2012 20:47 

Nu heb ik net een nieuwe icon ingesteld. Credit goes to Smalofski, voor wie zich haar nog herinnerd :') Titel van het werk is "Bill groet 's ochtends de dingen"
Verder neem ik aantekeningen over van colleges die ik gemist heb en chat ik ondertussen met Shir.

En ik luister naar de genialiteit die Jack White is met Blunderbuss ♡


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 437 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 30  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme