Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: wo mei 09, 2012 13:33 

Nu ben ik echt ongelooflijk dom geweest. Normaal gezien ging ik na schooltijd naar de VAB voor mijn theoretisch rijexamen af te leggen, ben eerst even bij mijn grootvader langsgeweest om te eten en om mijn leerstof nog eens na te kijken aangezien ik vorige keer veel fouten had gemaakt op voorrang geven. Na een hele poos besefte ik dat ik mijn paspoort nodig heb als ik mijn theoretisch wil afleggen. Je kunt misschien al raden wat ik dan besefte: paspoort ligt nog thuis.
Ja, ik weet dat je je pas altijd moet meenemen en ja, ik weet dat je een giant boete kunt opspelen als de politie je tegenhoud en je pas vraagt, maar ik verlies mijn spullen gauw en ik heb mijn pas al eens kwijtgespeeld, heb geen zin om het nog een keer te beleven. Mijn stiefpa wou me wel even wegbrengen maar die zit zelf onder teveel werk en mijn moeder komt pas om 16:25u ofzo thuis van te werken. De VAB is nog open tot 17:00u, ik weet niet echt of dat nog de moeite is om er dan nog naartoe te rijden, hangt ervan af of mijn moeder nog zin heeft om helemaal naar daar te rijden of niet.
Ik heb wel twee voordelen nu, het regent momenteel superhard en ik ben ergens we heel blij dat ik daar nu niet in rij. En ik heb nog extra tijd om mijn leerstof nog even in te oefenen. Beter het langs te positieve kant te bekijken dan te lopen zagen (wat ik nu eigelijk zo'n beetje doe XD)

Nu ga ik wat aan mijn GIP werken, moet tegen morgen twee tekeningen van het hoofdgebouw en het bijgebouw afhebben. Ga zometeen de juiste foto's afprinten zodat ik die kan natekenen.
Fijne namiddag nog. : )

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 11, 2012 12:31 

Ik heb nu net boodschappen gehaald en het laatste deel in de trilogie van the Hunger Games meegenomen. Tijd voor lunch en daarna beginnen aan het laatste deel. Wat mij nu al op valt is dat alle drie de boeken 27 hoofdstukken kennen. Is dat met opzet zo gekozen door Suzanne Collins? :P

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 29, 2012 11:50 

Ik ben nu op de academie en heb net een fortuin uitgegeven aan plastic steunen om mijn eindexamenboeken op te exposeren. Het moet er toch een beetje mooi uitzien... Verder heb ik het nog een beetje warm van een voetbalpartij net op de binnenplaats en heb ik honger dus ik ga zo even een appel eten.

Vandaag moet ik nog een heleboel doen dus ik mag nog lang niet naar huis... Maar goed dat ik 'm laptop heb meegenomen haha.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 30, 2012 1:20 

Ik heb net mijn deel van de bachelorproef afgewerkt. Sinds 21 uur aan één stuk door gewerkt: preface, introduction en conclusion schrijven en dan nog eens alle bijlages gaan toevoegen met tonnen sectie-eindes. Echt iets van 130 à 140 pagina's bijlages en de lay-out is een nachtmerrie, maar dat is de taak van L. Ik heb een beetje medelijden met haar. Een beetje maar, want zij moet GE VS4 niet studeren tegen volgende week.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Maze
BerichtGeplaatst: wo mei 30, 2012 1:39 

Beetje op het internet aan het rondneuzen, en HPF (opnieuw) aan het verkennen, alweer zo lang geleden! Bij sommige topics is er echt al een half jaar niks gezegd en dan wil ik heel graag reageren, maar dan lijk ik misschien zo'n engerd, alsof ik alles aan het controleren ben, haha. En natuurlijk genieten van een 3 maanden langdurende zomervakantie! <33

_________________
I love you
for all that you are
all that you have been
and all that you're yet to be


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: za jun 02, 2012 20:30 

Nu heb ik juist terug internet. :') Internet heeft de hele dag niet gewerkt maar mijn vader heeft het probleem kunnen oplossen. : D

Vandaag ben ik naar de drukker geweest om mijn GIP (mijn eindwerk) af te drukken. Ben heel blij dat dat al achter de rug is aangezien ik al een paar dagen liep te stressen om het allemaal netjes afgedrukt te krijgen, alles moet namelijk dinsdag worden opgehangen omdat woensdag de jury al komt. Het papier waar alles opstond van welk bestand in welk formaat bedrukt moest worden lag nog thuis dus heb ik een keer over en weer kunnen rijden voor dat ene papier... Niet goed voor de stressmeter. D: Nouja, de man achter de balie garandeerde me dat alles klaar zou liggen tegen maandag dus da's toch al een pak van mijn hart. :') Hetgeen dat me nu alleen zorgen baart is of alles wel op de juiste formaten is afgedrukt, en of die mensen ook wel mijn portfolio en paper zullen inbundelen. Maar stond allemaal op mijn blad dus hopelijk volgen ze dat ook op.

Daarna ben ik op een paar plaatsen gaan kijken voor een job aangezien ik nog altijd geen vakantiejob heb... De mensen van randstad hadden mij een keitoffe job beloofd dat heel dicht bij mij in de buurt was en bij mijn profiel paste maar hoogstwaarschijnlijk is die job naar iemand anders uitgegaan. Eergisteren randstad gecontacteerd om te vragen of ze het nu al wisten of niet maar ik krijg een mail terug dat ze "het niet zeker wisten", wat ook wel betekend "Helaas pindakaas, die job hebben we aan iemand anders gegeven ookal hadden we die aan jou beloofd omdat we zo'n leugenaars zijn, volgende keer beter hoor!"
Pfff, op die interiems moet ik niet meer rekenen, vanalles beloven maar je moet echt heel veel geluk hebben als ze je echt aan een job kunnen helpen. :/
Dusja, de hele middag lang zoveel mogelijk fabrieken, café's, winkels, etc. bezocht, er was een Cafébaas dat geinteresseert was maar hij leek mij nou eerlijk gezegd maar een creepy vent en toen hij ontdekte dat ik Maes heette begon hij ook meteen over dat gratis vat bier (de bierbrouwerij Maes doet nu een actie waarbij elke persoon die Maes heet een gratis vat bier krijgt :') Maar ik ben geen bierdrinker en dan moet je eerst 20 vrienden verzamelen op FB vooraleer je werkelijk dat gratis vat krijgt). Dusja, ik voelde mij nu niet echt op mijn gemak bij die vent maarja, hij en nog een ander bedrijf zijn mijn laatste kansen om toch iets te doen.
Toen ik op het punt stond het gewoon op te geven na de zoveelste neeschuddende baas van het zoveelste bedrijf heb ik toch nog een privébedrijf gevonden. De vrouw leek heel enthousiast en ze zocht toevallig iemand of toch allesinds hulp om haar afslankingsdrankje of iets dergelijks te promoten, aangezien ik toch Publiciteit doe leek ze heel geinteresseert. Ze heeft mijn gegevens gevraagt en ze zei dat ze me zeker nog ging contacteren dusja, hopelijk doet ze het ook werkelijk, ik probeer er niet al mijn hoop in te steken maar ik zou toch heel erg blij zijn moest ze me contacteren zoals beloofd. : )

En er is reeds een hele tijd voorbij gegaan sinds ik dit bericht begon te schrijven en intussen heb ik nieuwe ep van Legend of Korra gekeken en het enige wat ik daarover kan zeggen is ALL MY FEELS ADSKJLKAMHEMTKJZ. That is all.

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jun 04, 2012 10:40 

Ik heb net de hele ochtend liggen solliciteren om nieuw werk te vinden.
Ik heb het zooooo gehad met werkloos te zijn en de hele tijd thuis te zitten en op te letten met je geld zodat het niet in één keer op is. -.-'
En ook gewoon het feit dat het merendeel van die stomme bedrijven/werkgevers gewoon niet antwoorden of achteraf na een gesprek niets laten weten. Ugh.

Maar goed, ik heb het nu echt gehad met de hele tijd vacatures te zoeken, dus ga ik vanmiddag iets leukers doen ook al weet ik niet meteen wat. :')
Misschien maar weer eens een nieuwe serie zoeken, want Sons of Anarchy en The walking dead zijn er compleet doorgejaagd. X.X


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 04, 2012 11:55 

Ik heb vanochtend de nieuwe Game of Thrones gekeken, boodschappen gedaan en een drukker gebeld voor onze eindexamencatalogus (waarna ik werd aangeraden te mailen, waarop ik nog geen reactie heb gehad @@). Ik heb net m'n lunch op en een aflevering van Earth's Mightiest Heroes gekeken dus nu moet ik er maar aan geloven - ik moet m'n essay afmaken.

Ik hik echt al tijden tegen dat ding aan en daarom typ ik nu ook een post in dit topic XD Alles om het schrijven van dat stomme ding te kunnen uitstellen. Maar goed, ik ben bang dat het er toch echt van moet komen. Ik ga nog even een nieuw kopje koffie maken en dan ga ik m'n browser sluiten en schrijven. Ugh.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 09, 2012 10:51 

Nu ben ik bezig aan een paper over hersenactiviteit bij depressie in de amygdala en prefrontale cortex. Ik moet een discussie gedeelte schrijven, wat eigelijk het leukste deel is wat mij betreft, omdat je dan kritisch mag zijn. Ik kon gisteren weinig doen omdat m'n poes besloot om een muis in huis te nemen, om daar urenlang (!) mee te spelen en toen durfte ik dus de woonkamer niet in. xD Uiteindelijk toch maar de laptop mee naar boven genomen. Meestal eet ze 'm binnen een kwartier op en blijft er geen haartje over, dus dat had ik niet verwacht.

M'n moeder ligt nog uit te brakken in bed van het dorpsfeest, want ja, wij hebben een dorps feestweek. Ze was al om half twee thuis, wat wel 'n beetje vroeg was. Ik hoop dat het toch nog leuk is geweest.

De postbode is net langs geweest en ik heb een brief van 'n penvriendin binnen, wat heel leuk was. Beetje korte brief maar er zat een Pokémon kaart bij - EEN GLIMMENDE. Helaas speel ik het spel al tien jaar niet meer, anders had ik 'm bij m'n deck gedaan. Misty's Tentacruel trouwens.

Ik heb m'n ontbijt net achter m'n kiezen en ga nu verder met m'n paper. Vanmiddag om kwart over drie moet ik alweer naar m'n werk, voor de derde keer deze week. Ik werk ook nog eens met m'n minst favoriete collega, waarvan mijn strategie is - vriendelijk blijven en indien nodig negeren.

Edit: En ik heb net een kaartje gekocht voor Scissor Sisters, yay! Als er iemand mee wilt, let me know ^^


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 09, 2012 13:19 

Ik heb nu net de finale van TVD gekeken. Ja, nogal laat... Maar omg waarom laat die serie me toch iedere keer weer janken. Echt niet normaal xD
Anyways, ik heb vakantie! Donderdag vertrek ik naar Kreta en ik heb er veel zin in. Nu ben ik gewoon lekker aan het luieren. Ik denk dat ik zo eens wat ga opruimen en kijken wat ik allemaal nog nodig heb voor mijn 2 weken zon, zee en zaligheid <3

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 09, 2012 23:56 

@JESSICA: voor mij hoort een goed boek zeker bij een leuke vakantie :')

Nu ben ik nog wat aan het klooien op het internet. Ik check m'n tracked tags op tumblr, ben een aantal boeken op m'n Kindle aan het zetten en heb ook net een website gevonden met heel wat mooie tumblr themes, dus is het misschien tijd voor verandering (maar ik hou eigenlijk teveel van m'n huidige theme om te gaan veranderen). Ik ben ook een episode van CRIMINAL MINDS aan het kijken. Ik ben het eerste seizoen bijna afgekeken. Als dat gebeurd is, ga ik nog de vier episodes van seizoen vijf die ik gemist heb kijken, en dan ook nog de laatste twee episodes die niet meer getoond werden op tv kijken.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 10, 2012 0:20 

Momenteel lig ik even bij te komen van een gezellige middag/avond. Laptop op schoot in bed, met het raam open en een glas water (: Ik heb voetbal gekeken bij een vriendin (en ik baal nog steeds van de uitslag, hopelijk gaat dat woensdag beter) en daarna hebben we Death Proof en Planet Terror back to back gekeken, dus ik moet even alle bloederigheid uit mijn hoofd verdrijven voordat ik ga slapen :')

Dus nu ben ik even wat aan het internetten. Mail checken, Tumblr checken, hier een forum, daar een forum... Lekker hoor (: Heerlijk weekend zo.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 10, 2012 6:13 

Nu ben ik op Schiphol aan het wachten voor mijn vlucht naar New York. Ik ben net even langs de Starbucks geweest en ben nu aan het genieten van een grande Strawberries & Cream en een bakje aardbeien die ik van huis mee heb gebracht.

Ik heb prachtig uitzicht op een Airbus A330-200 van de KLM en natuurlijk ook op vele toeristen. Ah... I love my life (:

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jun 11, 2012 11:14 

Ik ben net even supergeconcentreerd bezig geweest met het schrijven van een scenario, voor het vak scenarioschrijver op school. Ik heb me er het hele weekend niet toe kunnen zetten en het ging echt met een slakkentempo (vooral omdat het een nogal depressief scenario moet zijn ^^") maar ik heb net een uur lang aan een stuk door kunnen werken. Het moet voor een korte film van 10 minuten zijn en ik ben op driekwart van m'n 7e pagina, dus nog iets meer dan 2 pagina's te gaan =D En dan als ik straks nog zin heb, ga ik nog een shooting script erbij schrijven ^^
Dat is dan weer een vak minder en dan heb ik er nog maar drie te gaan! Gauw weer aan het werk dus.

_________________

    "Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

    "Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di jun 12, 2012 17:54 

Ik heb net mijn kamer schoongemaakt en opgeruimd en wat eten gekookt. Nu wacht ik af tot mijn bezoek (groot deel van mijn familie) mijn kot komt bewonderen :)


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 437 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme