Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 30  Volgende

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 11:47 

Momenteel lig ik in de tuin op een veredeld dekentje (wel nog altijd in de schaduw, maar ik vrees niet meer voor lang) in de veronderstelling dat het hier minder vervelen is dan binnen en ben ik stiekem, heel stiekem eigenlijk wel zwaar voorstander voor een optionele zomer-layout voor HPF :'D *ideetje? xD*
Verder... doe ik niks.

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 16:01 

Ik zit nu op mijn kamertje in Groningen. Vanmorgen ben ik naar Leeuwarden geweest, daar is vandaag de paas(honden)show en daar ben ik gaan kijken. Even wat bekenden aanmoedigen en rond kijken bij verschillende rassen. Ook ben ik er de kraampjes afgegaan, om te kijken wat voor leuks ze hadden. Ik heb een leuke riem gezien, maar daarvoor moet ik eerst even naar een winkel in Dld om een tuigje te kopen, zodat ik de kleuren wel kan matchen. :')
Daarna hebben mijn ouders me naar hier gebracht, zodat ik morgenochtend niet hierheen hoef of vanavond nog. Hoef ik niet met de trein en zo. En de weg naar huis is toch via Groningen.

Ik zit te overwegen wat ik nu eens zal gaan doen. Film kijken? Inleiding opnieuw schrijven (dat moet voor 5 uur morgenmiddag)? Of even een oogje dicht doen, ik ben mooeeee. Of ik blijf gewoon een beetje rondhangen op verschillende fora. Ik moet ook nog een keer koken.

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 26, 2011 10:56 

Ik zit nu in een internetcafe in Kaapstad, Zuid Afrika. Dit is de eerste keer dat ik achter de computer/internet kan sinds vrijdagmorgen dus ik ben erg excited. Ik heb internet echt zo erg gemist. Ik kijk nu even op twitter en op andere websites waar ik normaal dagelijks op kijk. Ik heb tegen mijn zus gezegd dat ik hier een half uur zou blijven al is het half uur wel zo om dus ik denk dat ik zo maar even stop en ga winkelen ofzo. Ik ben allang blij dat ik in ieder geval even achter internet ben geweest. Het is hier toch goedkoop. Kaapstad is echt super mooi trouwens. Gisteren zijn we naar Kaap de Goede Hoop geweest en daar hebben we pinguins en bavianen enzo gezien. Echt super hip. xD Daarbij gaan we nog naar winefarms e.d. We zijn ook elke avond uitgenodigd bij de familie van mijn zwager om te eten enzo dus dat is ook al heel erg leuk. We gaan vandaag winkelen. Ik hoop dat ik deze week nog een keer achter de computer kan. Zo niet tot volgende week dan! <3

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: di apr 26, 2011 11:43 

@Eva, oh, klinkt leuk, nog veel plezier in Kaapstad!

Ik ben net even... heen en weer gegaan van voorne-putten naar Breda... voor school. Snel even een toetsje gemaakt voor Frans - het ging vreselijk, maar dat maakt niks uit X'D Maar goed, ik heb nu dus vrij en hoef niet meer naar school tot Oktober. Ah, dat klinkt lekker. :mrgreen:

Toen ik thuis kwam heb ik even mijn stageplaats opgebeld, het was een behoorlijk snel telefoontje. Ik haat bellen.., ik haat achter de receptie zitten @@ maar goed...

En nu begin ik heimwee te krijgen.. :cry: .. als je het dat kan noemen. Het nummer Manila van Amber Davis staat op en ik wil gelijk terug naar de andere kant van de wereld... zucht... Ik moet nog 2 jaartjes wachten! Ik heb er nou al zin in haha, het is alweer 3 jaar geleden dat ik er geweest ben...

Ik ga maar is naar buiten, genieten van het laatste beetje zon... het was een paar dagen geleden toch een heel stuk warmer. Het word steeds kouder @@

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 27, 2011 23:25 

Op dit moment zou het waarschijnlijk verstandig zijn om naar bed te gaan, maar ik ben mentaal nog klaarwakker (fysiek is een ander verhaal, maar daar hebben we het nu niet over haha).

Ik heb vandaag lekker op school gewerkt, ijs gegeten, door de stad gelopen, gefrisbeed op de binnenplaats, heerlijk gegeten bij een vriend in de tuin onder het genot van een witbiertje en een lezing bijgewoond die ontzettend inspirerend werkte. En ik heb net Glee gekeken <3 All in all: FABULOUS DAY IS FABULOUS.

Omdat ik nog helemaal niet moe ben in m'n hoofd ben ik ontzettend geneigd om nu nog een aflevering Queer As Folk erachteraan te gooien, maar ik ga dat niet doen want ik moet nu verstandig zijn :') Morgen heb ik weer een hele lange dag (inclusief nogal fysieke theaterrepetitie) dus ik heb m'n rust wel nodig. Dus ik ga NU mijn laptop uitdoen, m'n bed opzoeken en slaaaaaaaaaaaaaaaapen. Zo.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo apr 27, 2011 23:55 

Op dit moment zit ik een beetje naar het beeldscherm <3 te staren. Zit half op Twitter, waar ik ineens heel actief ben weer. xD
Heb ook een geweldig gesprek met m'n nichtje, dus dat houdt me nog wel even wakker.

Ik ga nog even niet naar bed denk ik. Ik heb morgen vrij (#jeujroosterexamentraining) en hoef vrijdag pas weer naar school. Moet nog wel even iemand mailen over de examentraining zodat ik niet naar Engels hoef, want dat is niet nodig imho. :)
Maar dat doe ik morgen. Het staat ook zo raar als je om een uur nog een mailtje naar je decaan/teamleider (lol, ik weet z'n functie niet eens. misschien heeft hij geen functie...) gaat mailen.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 28, 2011 0:03 

Ik ga nu afsluiten, want ik ga morgen lunchen met een vriendin om 11 uur (dat is voor mij niet echt laat) en ik wil morgen nog even typen aan mijn bachelorproject. Het is echt 1 drama, ik heb geen idee wat ik doe en mijn begeleidster wilt voor vrijdag een perfecte analyse hebben en dat is onmogelijk, blablabla, maar goed.
Vandaag kwam mijn broer langs om mijn kamer te bekijken/dingen te installeren op mijn Toshiba/te profiteren van de pedagogische kennis van mijn huisgenoot. Hij heeft een programma gemaakt waarmee kinderen kunnen realistisch tekenen, het is echt zo vet, en hij moest nog even wat praktische dingen weten. Ik ben best wel trots op hem. Het is sowieso heel bijzonder dat hij langskwam en dat alles goed ging (familiesituatie is al jarenlang erg ingewikkeld), dus ik ben wel een beetje blij en opgelucht.


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do apr 28, 2011 14:35 

Nu ga ik me klaarmaken om straks te vertrekken naar de Saturn om nieuwe oortjes te gaan kopen voor mijn Ipod.
Die kleredingen gaan echt veel te snel kapot. @@
Gelukkig dat ik een vrije dag heb op donderdag. :)
Anders overleefde ik het morgenochtend niet op weg naar school. (Ik kan echt niet zonder muziek. -.-")


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 13:58 

Nu zit ik de tijd te doden totdat ik weg moet. En dat is nog ongeveer een half uurtje, dus ik hang nog wel even. Heb net mijn spullen bij elkaar gezocht en mijn kamer is nu weer een beetje leefbaar. Wat een troep had ik er deze week van gemaakt. Verder zit ik te bedenken dat ik wel proefpersonen voor mijn onderzoek moet gaan zoeken dit weekend. Want we hebben er niet heel lang de tijd voor (err, nog anderhalve week geloof ik). Dus van het weekend maar eventjes daar naar kijken.
Verder vraag ik me af of mijn pa me vanavond naar mijn training zou willen brengen. Ik weet het niet... Normaal train ik niet op vrijdag, maar nu wel, omdat het morgen koninginnedag is en ik over iets meer dan een week een wedstrijd heb. Daarom wil ik nog zoveel mogelijk trainingen mee pakken met één van de hondjes. Maar mijn vader is een groot X Factor (en alle andere zangwedstrijden) fan en ik weet niet of hij daar zin in heeft om dat te missen. Besides, het is nu maar één uur, dus op en neer is ook niet echt een optie daardoor. Hmmm.

Als laatst ben ik Grey's Anatomy aan het klaar zetten, zodat ik thuis gewoon kan kijken, ook als ik daar geen internet heb. Anders zou het pas weer maandag worden. Neeh. Hmmm.

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 15:39 

Nu ben ik al lekker thuis. Ik had verwacht dat ik rond een uur of 6 thuis zou zijn, dus dat valt weer reuze mee (: Dus nu ga ik even een broodje maken en het huwelijk van William & Kate even terugkijken, want precies toen ze elkaar het ja-woord gingen geven moest ik weg. En daarna heb ik rijles. Joepie :')

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 16:31 

Nu heb ik pijn in mijn hand, want die heb ik tegen een gloeiendhete strijkijzer gestoten. Ja, fail. I know, maar ik heb wel mijn moeder geholpen door te strijken.
Verder heb ik nog maar 2 episodes LOST te gaan. En aan de ene kant wil ik die HEEL snel gaan kijken, maar aan de andere kant wil ik het uitstellen, want ik wil niet dat het over is :'). Verder ga ik zo nog even wat leren, want tentamens staan voor de deur. En ik ga uitvinden hoe laat ik vanavond mijn vrienden zie :)

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 16:34 

Jessica schreef:
Verder heb ik nog maar 2 episodes LOST te gaan. En aan de ene kant wil ik die HEEL snel gaan kijken, maar aan de andere kant wil ik het uitstellen, want ik wil niet dat het over is :').


Nooohz? Zit je al bij de finale? í– Wow, jij gaat snel zeg! Geniet ervan :'). En vergeet niet om een reactie te posten in het daarvoor voorzien topic, heah.

Verder luister ik naar 'For Good' uit de musical Wicked (ook al hoort dit in een ander topic) en probeer ik mijn draaiboek en grondplan af te krijgen (want ik moet een talkshow regisseren voor school en bladiebla). Ik heb net wat decormateriaal in orde gemaakt, maar ik heb geen zin om verder te doen. Al moet dat wel, want mijn studiomeester en assistent wachten er een beetje op.

En daarna ga ik mijn tanden poetsen en richting theater vertrekken. Jaja. En ik ben veel te moe en wil eigenlijk het liefste slapen, maar helaasch. En nu draai ik ondertussen As If We Never Said Goodbye, de nieuwste Chris Colfer-solo ofzo. Het is zo verschrikkelijk prachtig.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 17:25 

Charlie schreef:
En nu draai ik ondertussen As If We Never Said Goodbye, de nieuwste Chris Colfer-solo ofzo. Het is zo verschrikkelijk prachtig.


Die staat bij mij ook al drie dagen op repeat. Echt zó mooi.

Ik ben net terug van de stad, waar ik een cadeautje heb gekocht voor mijn zus en een heleboel make-up heb ingeslagen (50% korting, fyeah! Ik vind vooral m'n Dalton!blauwe nagellak leuk :')).

Nu heb ik ook zin in morgen, want dan is het Koninginnedag en dan ga ik met sis naar de rommelmarkten in Amsterdam. Dat doen we al jaren en elk jaar is het weer superleuk <3 En ik ben aan het bedenken wat ik ga eten, maar ik heb geen zin om te koken, dus dat wordt lekker iets makkelijks.

_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: za apr 30, 2011 1:27 

Ja, het is half 3 snachts, maar dat boeit me niet, want ik heb vakantie :mrgreen:

Ik zit nog steeds achter de computer, om precies te zijn, mijn nieuwe laptop (a) alleen dat Windows 7 bevalt me eigenlijk niet... ik heb toch liever Vista...

Lekker net energiedrank gemorst over m'n dekbed.., ja, heel slim :-| Verder verveel ik me dood... misschien moet ik toch maar gaan slapen X'D

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: guarding the Gryffindor Common Room with the fat lady
BerichtGeplaatst: zo mei 01, 2011 13:59 

ik ben nu bezig de uitslagen van voetbal te volgen
radio 1 aan twitter en teletekst, en ja het is spannend!!!!

_________________
Gryffindor...
Bold, Brave,
Loyal, True,

What else can I say?
We'll
never turn our back on you,


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 437 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 30  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme