Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30  Volgende

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Grimboudplein 12

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 30, 2013 10:08 

Op dit moment ben ik lekker hier aan het HPF-en. Heb dochterlief met de auto naar school gebracht, want het regent hier pijpestelen. Heb mijn mailtjes (spam) allemaal afgehandeld. Ga zometeen nog even mijn facebook checken. En hopen dat het nog droog wordt vandaag.

_________________
Met een glimlach op zijn gezicht viel hij achterover.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mijn wonderlijke wereld

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 30, 2013 15:59 

Ik ga zo mijn tanden poetsen want ik moet naar de orthodontist. :(
En vanavond moet ik Duits leren, heb morgen een toets. :(

_________________
Volg je gevoel, recht naar je doel


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 30, 2013 16:08 

Nu ben ik thee aan het drinken, muziek aan het luisteren, koekjes aan het eten, op de pc, op deze site en op een spelletje aan het spelen. Ik zou eigenlijk voor school moeten werken... ;)

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 03, 2013 15:50 

Nu ben ik wat werk aan het doen voor de uni. Ik werk voor een wetenschapper daar, ik doe basically de klusjes waar zij geen zin in heeft. Het leuke is dat ik haar eerste assistent ever ben, waardoor ze alles eigelijk heel relaxed vind wat ik voor haar doe. Nu ben ik stock foto's aan het uitzoeken van mannen en vrouwen met een witte achtergrond. Nouja, het is wel relaxed. Gisteren moest ik een questionnare vertalen in Qualtrics, dat was wat minder, maar wel heel leerzaam.
Morgen ga ik beginnen met stage... heel spannend, maar de afgelopen weken heb ik wat contact gehad met het team, waardoor ik al een beetje weet wat ze van mij verwachten. Er zit waarschijnlijk veel brainstormen bij, dat vind ik heerlijk.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mijn wonderlijke wereld

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 03, 2013 16:06 

Ik zit op Pottermore een drankje te brouwen, maar nu moet ik 70 minuten wachten dus ga ik maar even lezen.

_________________
Volg je gevoel, recht naar je doel


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Grimboudplein 12

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 06, 2013 10:35 

Wat is Pottermore?

Ik zit hier nu lekker over te kijken en eventueel te reageren. Heb net mijn mailtjes bekeken. Lekker luisteren naar Q-Music. Is een lekker nummer van Pink: Just give me a reason. Heerlijk nummer vind ik dat.

_________________
Met een glimlach op zijn gezicht viel hij achterover.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mijn wonderlijke wereld

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 06, 2013 16:54 

Kijk hier maar eens, dit is de site van Pottermore. www.pottermore.com

Ik ga nu Frans leren @@

_________________
Volg je gevoel, recht naar je doel


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 18:03 

Nu ben ik even mijn mail aan het checken na mijn muur op mijn kamer een make-over te geven. Heb mijn prikbord van mijn muur gehaald en mijn beste werkjes waar ik altijd heel tevreden over was die ik op school heb gemaakt op mijn muur gehangen. : ) Wou ik altijd al heel lang doen maar de meeste werkjes lagen nog op school vanwege inspectie, gelukkig hebben ik en mijn klasgenote die een paar weken geleden eindelijk teruggekregen. Er zijn nog een paar werkjes die nog op school liggen maar die zullen opgehangen worden voor de opendeurdag, hopelijk krijg ik die ook nog ooit terug te zien. :') In ieder geval, ben erg tevreden met het resultaat van mijn muur. : D

Verder ben ik erg moe nu, wou stiekem dat ik wat langer geslapen had vanmorgen. Heb vier dagen achter elkaar gewerkt, het hele weekend plus maandag en dinsdag ook en moest elke keer ook weer vroeg uit mijn bed dus ik weet ook alweer waarom. :') Anderzijds heb ik helemaal geen zin om te slapen want anders zit ik straks bij het eten helemaal groggy aan tafel en daar heb ik geen zin in. XD Achja ik kruip wat vroeger in mijn bed vanavond dan.

Nu ga ik mijn laptop even opzij zetten om Pokémon White 2 te spelen, kan eindelijk naar de Pokémon League maar ik moet mijn Pokémon nog heel wat bijtrainen vooraleer ik daar naartoe ga. XD En anders lees ik nog wat verder in een boek ofzo, ik zie wel.

Nog een fijne avond gewenst aan iedereen. : )

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mijn wonderlijke wereld

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 14, 2013 14:11 

Nu zit ik lekker te HPF'en en te balen dat het hier sneeuwt @@
Ik pak er even wat koekjes bij en ik ga misschien zo nog eventjes wat leuke HP plaatjes maken.

_________________
Volg je gevoel, recht naar je doel


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo feb 20, 2013 18:54 

Nu - moet ik eigenlijk biologie leren, maar na lange tijd vond ik HPF toch weer een bezoekje waard. Ook ben ik nu aan het koukleumen en aan het verlangen naar de zon en de zomer. zucht...

_________________
"to love is to destroy, and that to be loved is to be the one destroyed."


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mijn wonderlijke wereld

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 04, 2013 19:00 

Nu ben ik iets heel saais aan het doen; jaartallen uitknippen om te leren voor een geschiedenis toets...
Ben al bijna klaar!
Ik knip ze dan uit en leg ze dan in de goeie volgorde, want zo moeten we dat kennen. En dan maak ik er zo'n dom verhaaltje van, waardoor ik het wel onthoud :')

_________________
Volg je gevoel, recht naar je doel


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 28, 2013 22:07 

Zojuist the passion gezien op NL1. En het roept bij mij alleen maar meer vragen op richting het christendom als zodanig dan daarvoor. :S

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: do maart 28, 2013 22:44 

Ik heb net de Passion zitten kijken, maar in tegenstelling tot mij bovenposter vond ik het echt prachtig. Mooi gezongen, mooie beelden en een mooie uitwerking van het lijdensverhaal van Jezus. Voor mij extra interessant, omdat ik van het weekend de musical Jesus Christ Superstar heb gespeeld en ik dingen zeker wel herkende (En het niet kon laten om keihard JCS teksten te zingen op momenten die overeen kwamen. XD)

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 29, 2013 0:17 

Ik doel met mijn vorige bericht niet op de uitvoering, want die werd mooi opgevoerd. Nee, ik heb meer bij diverse aspecten van het lijdensverhaal vraagtekens over het hoe en wat. Maar dat kan ook evenwel goed komen omdat ik dit nu eenmaal niet volledig van huis uit mee gekregen heb. Bepaalde delen zijn mij wel bekend geworden, maar nu ik de volledige uitvoering heb gezien roept dat bij mij dus meer vragen op over het verhaal op zichzelf. Dat is wat ik bedoelde te zeggen in mijn vorige bericht. Want het is mooi om te zien hoe een van de grote religies zoiets belangrijks als het verhaal is zo modern weten op te voeren. :)

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: za maart 30, 2013 18:15 

Nu heb ik officieel een verschrikkelijke verkoudheid opgevat. XD Ik loop al de hele dag met hoofdpijn rond en een snotneus, geweldige manier om je paasvakantie te doen starten zo. XD Ik denk dat ik me straks weer een heet bad ga nemen in de hoop dat het dan iets beter is straks, heb ook ooit eens gelezen dat een doorgesneden ui op je nachtkastje leggen terwijl je slaapt ook wel eens kan helpen.. Als er uien in huis zijn ga ik die truc welleens proberen denk ik. :')

Verder ben ik RPG aan het spelen met een vriendin en bekijk ik al mijn vaste websites. En straks ook maar eens Smartschool checken om te zien of er nu eindelijk feedback is op mijn eindwerk, mijn logo is nog niet eens af en begin juni moet ik mijn eindwerk voorstellen, er is nog heel wat werk aan de winkel helaas. Maargoed, ik hoop verder dat die verkoudheid snel weggaat want ik heb echt een hekel aan ziek zijn. XD

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 437 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme