Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 12:23 

Ik zag dat dit topic er nog niet was! @@ Hier kan je je wallpaper posten, zo leer je elkaar toch een klein beetje beter kennen (a)

Voor degene die niet weten hoe je je wall post: druk op printscreen. Ga naar paint en druk op plakken. Sla je afbeelding op en upload hem op imageshack of photobucket (of zelfs nog een andere site)

http://img683.imageshack.us/img683/7201/wallhe.jpg

Dit is mijn wall, ik moet echt is een keertje opruimen @@ Een Nederlands presentatie die ik binnen 5 minuten in elkaar heb geflanst. Flock, want internet explorer gebruik ik eigenlijk niet meer. Stepmania is baas, ookal speel ik het bijna niet meer. Een film die ik nog moet kijken en verder documenten van mijn fanfics (a)

Verder vond ik deze wallpaper gewoon mooi en iets hebben. Links, heb ik altijd mijn klokje staan, die heb ik gewoon nodig, ookal staat het ook onderin X'D het weer, altijd fijn om te weten. De geld koers.., omdat ik veel op het internet koop en dan is het wel handig hoeveel dollar nou hoeveel eurotjes is. Verder heb ik ook een leuke CPU usage monitor, altijd fijn om te weten hoeveel je computer nog aan kan haha X'D

Zo, genoeg over mij. Vertel is wat over jullie wall (a)

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 12:31 

Ja, leuk topic! Vroeger wisselde ik echt iedere dag van Wallpaper, maar tegenwoordig heb ik altijd wel een tijdje een bepaalde en wissel dan eens een keer. Ik heb nu deze.

Het zijn Sawyer en Michael op het vlot ^^ Ik wilde een wat donkerdere wallpaper en Sawyer moest erop staan en ja... Michael is niet zo interessant xD Of iig niet interessant genoeg om op mijn wallpaper te staan, maar goed. Ik vind het wel best zo.

Ook ik heb het weer, vind ik gewoon handig en ook leuk om te zien hoe het nu steeds warmer wordt! Je ziet mijn Van Dale Elektronisch woordenboek dat kuren heeft @@ En mijn Longman Dictionary. Allebei heel hard nodig voor school. Ik surf altijd op Firefox. En Bittorrent <3 Kan niet meer zonder :P En imgBurn gebruik ik om films op DVD te branden. En dan PSP en Animation Shop. Ook niet onbelangrijk ^^

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 12:59 

@Jessica: Yay LOST <3 Mooie wallpaper (: De scenes van Michael en Sawyer samen op dat vlot vond ik btw echt helemaal geweldig. "You got a band-aid?"

Mijn huidige bureaubladachtergrond kan eventueel spoilerig zijn voor mensen die Glee volgens het Nederlandse uitzendschema volgen. Hierbij bent u dus gewaarschuwd (: Rainbow portal!

Ja, dat is 'm dus (: De wallpaper spreekt wel voor zich, denk ik - die scene maakte me zo blij en gelukkig dat ik 'm eigenlijk wel graag constant op m'n computer te zien wilde hebben XD Vandaar.
Verder staan er niet zoveel interessante dingen op mijn wall. Ik stop eigenlijk al m'n bestanden in mappen, behalve dingen die ik óf heel vaak nodig heb óf waar ik op dit moment mee bezig ben staan op mijn wall (zoals in dit geval bijv. m'n Scrapbook en wat kladblokbestandjes met memes). Qua programma's is er ook niet zoveel boeiends aan de hand - Firefox, Spotify, Skype, Paint.NET en Total Commander, yaay XD Oh en The Sims 2 <3 De rest staat allemaal in m'n mapje 'Overig' (joh?).

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 13:17 

Ooh blij dat dit topic er weer is! : P
Dit is momenteel mijn achtergrond. Foto zelf getrokken, was een opdracht voor Fotografie. Ik was opzoek naar een nieuwe achtergrond en ik was random door foto's aan het kijken tot ik deze tegenkwam, vond hem nog wel mooi. Alleen zijn de kleuren een beetje flauw, had ze bewerkt met PS maar die wilt het niet doen als achtergrond. Maar met deze ben ik ook tevreden. : D

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 15:25 

Dit is mijn huidig bureaublad. Zoals je ziet mot ik al die icoontjes-troep niet op mn bureaublad, dus t is mooi schoon @@ Alles wat ik nodig heb staat in mijn taakbalk die alleen verschijnt als ik er met de cursor overheen ga. Verder staat winamp altijd open en de skin van winamp pas ik aan aan de achtergrond. Momenteel heb ik een achtergrond van Shoujo Kakumei Utena, met daarop Wakaba en Saionji.

Kheb nu nog windows vista, maar vandaag of morgen ga ik over naar windows 7 @@

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 16:02 

Aawh, ik heb toevallig na lange tijd gisteren mijn achtergrond veranderd.
En dit is 'm :')

Haha, toevallig heb ik gisteren ook mijn bureaublad opgeruimd, want mijn scherm stond van links tot rechts en boven tot onder vol met icoontjes.
En toch staan er nog veel icoontjes/applicaties op. De helft ervan gebruik ik niet eens en stonden er al op toen ik 'm kocht of staan er nog op van toen mijn zus nog geen laptop had en ze die van mij altijd claimde. Ik laat die altijd staan, just in case, you never know. Uit schrik dat ik ze niet terugvindt als ik ze nodig heb. Maar ik heb ze echt nog nooit nodig gehad.
Ik zou die Limewire-applicatie eigenlijk eens moeten wegdoen xD

Mijn achtergrond is een tekening van Tangled die ik gevonden heb op Deviantart. Want ik had daar zin in. En ik hou van kleurtjes. Jack Sparrow had ik al lang genoeg aangezien :P

En rechts staat een klein vakje met het weer op het moment. Van tijd update zichzelf dat eens :P Een leeg notitieblokje, want ik kijk toch meer op pijn pc dan in mijn agenda, een processormeter (srsly, daarmee kan ik op voorhand al inschatten of mijn pc dreigt in overdrive te gaan xD), en een hippe bloemetjesklok :P

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 16:09 

Ik heb zoooooo'n saaie Wall xD. Sinds ik deze Dell heb, heb ik gewoon de Standaard-achtergronden die reeds in het Windows-pakket zitten :'). Het leuke is wel dat ze om de x-aantal minuten veranderen. En ik vind sommige stiekem echt gewoon leuk, dus ik heb ze maar behouden.

Momenteel is het deze btw. Niet de leukste, maar oke. Iedereen die Windows 7 heeft weet wel welke reeks nu dus is ingesteld bij mij. En vraag me niet waarom ik niet een leuke persoonlijke-wall heb. Ik zoek er gewoon niet meer naar, het maakt me ook echt niet veel uit. Deze vind ik leuk, dus oke, dan blijven ze maar staan :').

En Windows 7 heeft ook zo'n heel hippe van-Apple-afgekeken Dok. Die vind ik wel handig. Ook al is het gewoon een tweede statusbalk (of hoe heet die balk onderaan?). In ieder geval geen icoontjes op het Bureaublad zelf, want dat vind ik dan weer lelijk en irritant.

@Jessica: OEEEEH! Nice one! :'D
@Pottergirl: OMG OMG OMG OMG <3. Ik zou de hele tijd mijn laptop/pc aaien XD.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 17:44 

@Lana: Wow, dat is een mooie wall *_____* Ik vond die scene echt zooo mooi en lief <3
@Jan: ksladksa;dks;la KLAINE.

Ik heb nu deze wall :D Blaine/Kurt dus. Want ze maken me blij en ik vind de lay-out zo mooi. Mooie warme kleuren en de letters <3 Dit is overigens de eerste keer sinds drie jaar dat ik een wallpaper heb waar geen Japanner op staat. XD

Ik moet trouwens nodig eens m'n desktop opruimen xD Als ik dingen unzip, doe ik dat meestal op m'n bureaublad en laat ik het vervolgens drie weken staan. En er staan allemaal onnodige icoontjes op, maar van de helft weet ik niet eens wat het is. Stond er al op toen ik mijn laptop kocht xD

_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 10:26 

Zo, nu ben ik de tweede die een Lost achtergrond heeft, alleen heb ik toch voor Sayid gekozen. Een van mijn favoriete personages dus.
Heeft wel tijd gekost voor ik de perfecte foto had gevonden. Want natuurlijk zijn er een heleboel mooie foto's van Naveen Andrews, ze moeten ook leuk zijn als achtergrond.
Ik hou niet echt van die hele drukke achtergronden, dat is de reden waarom ik voor foto's kies. Deze dus perfect, omdat hij mysterieus is en er weinig gebeurd aan contrast in kleuren.

Hiervoor had ik trouwens een foto van Captain Slow op een omgebouwde Dodger. Of voor Top Gear-leken onder ons: James May op een auto die tot boot was omgeturnd. Ik vond die foto wel hip, omdat het behoorlijk retro was. Als je niet beter wist zou je denken dat de foto in de jaren zeventig was genomen. Bovendien was de achtergrond lekker zonnig, en dat klaarde je humeur ook behoorlijk op.

Anywayz, jullie zien dat mijn bureaublad weinig inhoud heeft behalve een prullenbak. Ik heb het merendeel dan ook in de balk weggestopt. Anders heb ik het gevoel dat ik beter voor een witte achtergrond met iconen had kunnen kiezen, dan voor een leuke foto.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik aan de linkerkant vaak een rijtje heb staan met de laatste dingen die ik voor school gebruik. Dit scheelt een hoop zoekwerk, want ik ben een chaoot in categoriseren.

Programma's die ik heb weggestopt en veel gebruik: Vuze, WMP, internet en Free Studio (handig om filmpjes in mp3 bestanden om te zetten).

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 18, 2011 17:19 

Ik heb nu al een hele tijd deze wall, een afbeelding van Róisí­n Murphy. Hoewel ik m'n wall niet vaak zie omdat er altijd wel programma's openstaan en ik ze haast nooit sluit, vind ik het toch wel belangrijk om een mooie te hebben. Het duurt meestal ook een tijdje voor ik er één gevonden heb die ik echt mooi genoeg vind en ik raak ze ook niet snel beu.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: District 4

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 11, 2011 12:44 

@Pottergirl: KLISS<33

Ik heb nu Deze Wall. Well, Darren, dusxD Ik vond het echt een mooie foto en hij was groot genoeg om erop te passen. Ik had even geen zin in een fancy wallpaper ofzo. En och eigenlijk stata word toch altijd on top dus ik zie mijn wallpaper nauwelijksxDD
Ja, er staan dus Sims3 op, en wat standaard programmatjes, verder niks interessants, want ik gebruik mijn pictogrammen toch nooit daar :')

_________________
BONES <3


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 11, 2011 13:24 

@Aisling: Oeh, die is ook mooi zeg. Sayid is luv <3

Ik ben nu een beetje aan het afwisselen tussen Johnny Depp (Jack Sparrow) en Josh Holloway (Sawyer).

Afbeelding

En

Afbeelding

Ze zijn clickable en pretty <3 Ze wisselen elkaar af en ik heb Malou's goede raad opgevolgd en ik de iconen van mijn bureaublad gesmeten ^^ En ik vind het eigenlijk wel mooier zo, dus het blijft zo.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 10:23 

Ik heb al een tijdje een nieuwe wallpaper:

http://i53.tinypic.com/iylxub.jpg

't is een fanart van Archer uit FMA, door Yuri van OtherSide
Vind het echt een supermooi plaatje <3 en Archer is natuurlijk gewoon awesome.
En ik heb inmiddels Windows 7 @@

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: za aug 13, 2011 17:33 

Vandaag weer deze wallpaper in gebruik genomen. Vanwege mijn grote voorliefde voor uilen. Ik verander mijn wallpaper best vaak maar het is vrijwel altijd een uil.

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


Laatst bijgewerkt door Kim op di aug 16, 2011 19:20, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 13, 2011 21:54 

Ik heb gisteren deze mooie nieuwe wallpaper ingesteld: KLIK! Ik ben er heel erg trots op want ik heb hem zelf gemaakt :') En ik heb niet eens Photoshop! Go me, lol. Anyway - John en Sherlock, met een quote van Sherlock. Ik vind 'm mooi en rustig en stylish en ik heb ook wat minder icoontjes op m'n wallpaper op dit moment en dat vind ik ook wel prettig.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme