Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2  Volgende

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 19:14 

Morgen vieren we met z'n allen weer de verjaardag van de Koningin (ookal is ze morgen stiekem helemaal niet jarig. xD) Wat gaan jullie doen morgen? Ga je helemaal in het oranje of in je gewone kloffie? Vrijmarkt, feesten, of thuis voor de buis?


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 19:55 

Euhm ... ik moet werken :s
Mijn moeder aka de baas is morgen jarig en zodoende werk ik ipv zij.
's avonds naar haar verjaardag en dan is de dag alweer voorbij.
Geen stad of vrijmarkt voor mij dus.

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 21:51 

Eigenlijk doe ik stiekem bijna nooit iets aan koninginnedag. xD Hier in het dorp is een vrijmarkt (die echt maar heel klein is, maar ach) en daar ga ik dan meestal wel even kijken.
Al is die ook echt alleen maar tot 12 uur 's middags, dus soms is de boel al opgeruimd tegen de tijd dat ik daar aankom. :p

Ik heb gewoon niet zo heel veel met koninginnedag, dus ik vind het nogal onzin om er veel aan te doen. xD

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 22:05 

Bij ons in de familie is het traditie om op Koninginnedag met z'n allen over de vrijmarkt bij m'n opa en oma in het dorp te struinen, nutteloze dingen te kopen, tussen de middag oma's kippensoep te eten en tussen het geloop door voor de tv te hangen en de hoedjes van de koningin van commentaar te voorzien (:

Dit jaar ga ik voor het eerst iets anders doen, dus dat is héél raar XD Ik blijf in Zwolle, en ga daar samen met een klasgenoot en mijn nicht een beetje door de stad wandelen. Waarschijnlijk gaan we de vrijmarkt wel even bij langs, en als we er zat van zijn gaan we bij die vriendin van mij op het dakterras vooraf gemixte mojito's drinken, als het weer dat toestaat (en zoals het er nu uitziet is dat wel het geval). Dus een beetje anders dan anders, maar ik vind het wel erg leuk (: Ik vind Koninginnedag sowieso wel een leuke dag, ik hou wel van al dat oranje (ook al is het totáál mijn kleur niet haha). Lekker vrolijk (:

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Arnhem
BerichtGeplaatst: za apr 30, 2011 13:10 

Ik ga vandaag lekker het bos in, daar is het nu hopelijk heerlijk rustig. (a)
Ik houd niet van koninginnedag, al die drukte, die massa.... Nee, hoor, absoluut niet aan mij besteed. Na een half uur in de stad ben ik dan al zwaar uitgeput. Dus we doen het lekker rustig aan hier.

_________________


"Heaven isn't a place. Heaven is perfection. Wouldn't you think? And we don't go there, as much as we express it. Does that sound true to you?"


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: za apr 30, 2011 15:01 

Ik ben ziekjes.., kga zowat dood van de pijn *even zielig doen*
Dit jaar dus maar geen koninginnedag vieren.. urgh, ik heb zin om uit te gaan... niet dat ik geld heb :lol:

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 30, 2011 15:40 

Ik heb vanochtend/vanmiddag in de stad rondgelopen. Optredens gekeken en de markt afgegaan. In het zonnetje wat gedronken en vooral veel gelopen. Was erg gezellig. Vanavond ga ik gewoon uit en rond half 11 is er vuurwerk, waar ik met mijn vrienden heen ga.
Ik houd niet zo van oranje, dus ik heb niks oranjes aangedaan. Ik heb mijn nagels rood/wit/blauw gelakt en ik kreeg een giga vlag op mijn wang geschminkt door een vriendin xD
Ik vind Koninginnedag vooral leuk door de vrolijke sfeer en de gezelligheid. Verder heb ik er weinig mee.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 30, 2011 17:04 

Ik wou vandaag eigenlijk even naar de Vrijmarkt gaan, maar ik had gehoord dat die in Den Bosch nu bij het station is omdat de winkels liepen te miepen dat ze die kraampjes niet voor hun winkel wilden hebben. En ik had niet zo'n zin om naar het station te gaan, dus ik ben maar thuis gebleven.
Normaal gesproken doe ik ook niks op Koninginnedag.

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The dark side of SPSS
BerichtGeplaatst: za apr 30, 2011 19:06 

Ik ben lekker thuis gebleven met familie; er was hier vrij weinig te merken van koninginnedag eigenlijk. De meesten die het willen vieren gaan toch wel naar de grote steden denk ik...Volgend jaar wil ik ook weer. Gezellig kijken naar de kinderen in het Vondelpark. Zo schattig xD

ik heb overigens wel een oranje t-shirt aan merk ik net :")

_________________
EFFYEAHPATRICIAWINT


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 30, 2011 20:32 

Ik ben vandaag de stad in geweest. Eerst door het Vondelpark, waar alleen kinderen mogen zitten. Dat was echt leuk. Er zijn ook altijd kinderen die aan het optreden zijn of een of ander spelletje doen, dus dat was wel grappig. Daarna zijn we door de Jordaan gegaan, waar het gezellig en druk was. We hebben eigenlijk de hele dag een beetje door de stad gezworven. Uiteindelijk hebben we nog even gekeken bij het Museumplein, maar dat was nog extreem veel drukker dan normaal, dus toen zijn we rond 6 uur maar naar huis gegaan.

Het viel me op dat mensen dit jaar minder oranje aanhadden dan normaal. Ik vind dat toch een beetje jammer. Ik snap dat niet iedereen van oranje houdt, maar doe dan op z'n minst een oranje bloem in je haar, vlaggetjes op je wangen of neem een oranje lintje. Anders komt het zo chagrijnig over. xD


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: HPF
BerichtGeplaatst: zo mei 01, 2011 8:47 

Ik ben gister overdag met mijn moeder de Vrijmarkt en de braderie over gegaan. Het was echt heel gezellig, veel leuke spulletjes gezien en veel kienders die blokfluit speelde of iets dergelijks. Hier hadden veel mensen gelukkig wel oranje aan, maakt het gelijk wat feestelijker.

Gisteravond ben ik met een groep vrienden uit gegaan. Er waren wat leuke optredens en daarna zouden we doorgaan naar ons stamcafé. Maar het was zo ongelooflijk druk en er stonden onwijs grote boxen die je trommelvlies lieten breken in een ontzettend kleine ruimte, dat ik er echt misselijk van werd. Je voelde die bas gewoon dreunen in je borstkas. En toen ook nog die hitte erbij. Ik ging bijna over m'n nek dus ben ik maar naar huis gegaan, helaas.

Verder vond ik het wel weer erg gezellig. ^^

_________________
    An expert in anything was once a beginner


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 01, 2011 10:10 

Ik ben gisterenochtend met mijn zus naar Amsterdam geweest om de rommelmarktjes af te gaan :) Dat doen we al jaren en elk jaar is het weer superleuk. We gaan altijd supervroeg, zodat er nog veel leuke dingen zijn en we de menigte voor zijn. In totaal heb ik een wollen vest met bloemenprint, sleehakken, een rokje, twee leren handtasjes en een yukata (dat is een zomerkimono en ja, het is een echte en hij was maar 15 euro! *_____*) gescoord. :D Rond 1 uur zijn we teruggegaan naar mijn kamer en hebben we hier in de stad nog wat rondgelopen over de markt.

En nee, ik had lekker helemaal niks oranjes aan, want ik vind oranje een lelijke kleur. :3

_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Far Far Away

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 01, 2011 21:24 

Ik ben vrijdag avond naar Den Haag geweest. Was superleuk met al die bandjes op de pleinen. Verder ben ik overdag naar Delft geweest. Daar was het megadruk in de straatjes en overal waren kraampjes. Was erg gezellig! :D

_________________
Proud to be a Hufflepuff!^^
We are the Harry Potter generation!


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: zo mei 01, 2011 23:15 

Om heel eerlijk te zijn heb ik weinig van Nacht van Oranje en Koninginnedag meegekregen. Heb nog wel een stukje van Weert op tv gekeken. Kon het niet laten. Maar daarnaast ben ik een keer niet de stad in geweest om naar concerten te gaan en kleedjes af te struinen.
In plaats daarvan heb ik heerlijk van het zonnetje genoten en in de tuin muziek gespeeld. En daarnaast naar de achterburen geluisterd waar iemand oranje nummers op de piano speelde.
Hopelijk is er volgend jaar in Groningen weer folk, dan ben ik er zeker bij.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 04, 2011 12:30 

Ik heb dit jaar niks met Koninginnedag gedaan omdat ik in Zuid Afrika zat. Ze hadden trouwens wel een Koninginnedagfeest voor alle Nederlanders in Kaapstad waar wij zaten, maar op die dag gingen we net Johannesburg dus die hebben wij ook gemist. Het is wel weird om Koninginnedag te missen dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik vind Koninginnedag namelijk wel heel erg gezellig. Al was er dit jaar in mijn dorp niks te doen aangezien het Oranje Comité op is gestapt. xD Al deed ik normaal ook niks in mijn dorp op Koninginnedag. xD Ik ben wel een paar keer met o.a. Patricia naar Amsterdam geweest. Dat vind ik altijd wel gezellig. Dat is wel the place to be op Koninginnedag vind ik.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme