Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 21:24 

Alice schreef:
Patricia schreef:
Lupos schreef:
Charlie schreef:
Excuses voor de dubbelpost, maar dan zien mensen ten minste dat ze nog kunnen stemmen. En kunnen ze een voorbeeld nemen aan moi, want dit is alweer...

Mijn vierde stem:

Afbeelding

Neville. Want het is een mooie crop, vooral hele mooie kleuren en hij viel me meteen op tijdens het scrollen dus dat is een instant go natuurlijk. Ja!


Mijn eerste stem gaat hier naar, ik vind hem echt zo enorm mooi, prachtige kleurtjes!


Ook mijn eerste stem gaat naar Neville


Mijn eerste stem gaat ook naar deze avatar van Neville.
Hele mooie kleuren, mooi scherp in het midden, aparte afbeelding. Mooi <3


Mijn eerste stem gaat ook naar Neville. Alle redenen zijn hierboven al genoemd :')



Om ook maar meteen mijn tweede stem uit te brengen...
Afbeelding
die gaat naar Patricia (: Omdat Blink een hele gave aflevering is en DW-icons gewoon leuk zijn. En 'Keep Calm and ...'-icons ook, dus dat maakt dit tot een perfecte icon <3

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 20:01 

Ik kom een vervelende mededeling brengen: de volgende avatar van Pottergirl is groter de toegestane 30 kb en kan dus niet meedoen met de wedstrijd.

Afbeelding


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 21:21 

Afbeelding

Mijn 3e stem gaat naar Lana. Want die blender is gewoon ontzettend evil. @@ En dat stripje is gewoon ontzettend hip.

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 30, 2011 11:16 

Reflex schreef:
Afbeelding

Mijn 3e stem gaat naar Lana. Want die blender is gewoon ontzettend evil. @@ En dat stripje is gewoon ontzettend hip.


Jaaa hier wilde ik ook al op gaan stemmen, maar ik was te lui xD Alsnog mijn eerste stem naar Lana, want ik zag dat stripje in King's Cross en het wat zo zielig Ă–

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 05, 2011 0:47 

En met 5 stemmen is de avatar van Neville deze maand de winnaar! Gefeliciteerd! Je prijs wordt meteen overgemaakt en een nieuwe wedstrijd wordt gestart.

Afbeelding

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme