Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 01, 2011 10:19 

Avatarwedstrijd


Welkom bij de avatarwedstrijd van Mei!

Wall of Fame
#1. Afbeelding #2. Afbeelding #3. Afbeelding

#1. Michelle
#2. Orpheus
#3. Elleaf


Thema
Het thema van deze maand is The Dark Side. Alle avatars die ook maar iets van het duister bevatten zijn toegestaan. Death Eaters, gevecht tussen kwaad en goed, maar ook alle non-HP avatars met een duister tintje vallen deze maand onder het thema!

Stemmen
Er kan gestemd worden op alle avatars. Thema-avatars krijgen meer punten toegekend dan normale avatars.

Stemmen doe je door de link van de avatar tussen img-tags te plaatsen. Je vermeldt de eigenaar van de avatar, hoeveelste stem het is en een korte toelichting bij je stem.

Voorbeeld:
Code:
Mijn xste stem gaat naar de thema-avatar *persoon*
[img]linkvanavatar[/img]

Omdat...


Regels
  • Er kan gestemd worden op alle avatars
  • Thema-avatars krijgen 2 punten per stem toegekend; die stemmen tellen dus dubbel
  • Iedereen kan maximaal 5 keer stemmen. Noot: stemmen op een thema-avatar kost je slechts Ă©Ă©n stem, het zijn dus geen 2 stemmen!
  • Je mag niet twee keer op dezelfde avatar stemmen
  • Je mag niet op jezelf of een door jou gemaakte avatar stemmen
  • De winnaar krijgt een prijs van 10 Sikkels

De ronde sluit op 31 Mei.

Veel stemplezier!

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 01, 2011 21:05 

Mijn eerste stem gaat naar Jessica

    Afbeelding

Want het is LOST. En het is Ben. En Ben is evil (dus tsjing tsjing, dark side!). En de icon is mooi en heeft mooie kleurtjes[/afgezaagd dingetje] dus verdient helemaal mijn eerste stem.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 01, 2011 21:12 

Charlie schreef:
Mijn eerste stem gaat naar Jessica

    Afbeelding

Want het is LOST. En het is Ben. En Ben is evil (dus tsjing tsjing, dark side!). En de icon is mooi en heeft mooie kleurtjes[/afgezaagd dingetje] dus verdient helemaal mijn eerste stem.


Aah. Ik ging naar dit topic om ook op deze icon te stemmen. Charlie beschrijft precies waarom. Ook mijn eerste stem gaat naar Jessica.

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: ma mei 02, 2011 22:32 

Mijn eerste stem gaat naar Pottergirl met:

Afbeelding

Hij viel me gewoon op toen ik aan het rondsnuffelen was. Hele mooie kleuren en goede animatie. Of het past bij de thema weet ik niet, omdat het natuurlijk The Dark Side is, maar opzich vind ik deze icon wel dark.

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 02, 2011 22:37 

Deianira~ schreef:
Mijn eerste stem gaat naar Pottergirl met:

Afbeelding

Hij viel me gewoon op toen ik aan het rondsnuffelen was. Hele mooie kleuren en goede animatie. Of het past bij de thema weet ik niet, omdat het natuurlijk The Dark Side is, maar opzich vind ik deze icon wel dark.



Mijn tweede stem gaat ook naar Pottergirl, want ik wou er ook al op stemmen toen ik 'm zag. En het is altijd handig als iemand je voor is en je gewoon moet quoten :') Dus bij deze.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: do mei 05, 2011 0:29 

Afbeelding

Mijn eerste stem: Charlie
Ik bedoel maar. Hoe badass is die vlinder om telkens weer kei-irritant op Pooh's neus te gaan zitten?
Definitely Dark Side! @@

Naaah, het is gewoon too cute :')

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 06, 2011 20:21 

Even een comment over onderstaande avatar; inderdaad misschien een randgevalletje, maar omdat Potter net op dat moment overgenomen is door Voldie, reken ik hem tot 'Dark Side'.

Charlie schreef:
Deianira~ schreef:
Mijn eerste stem gaat naar Pottergirl met:

Afbeelding

Hij viel me gewoon op toen ik aan het rondsnuffelen was. Hele mooie kleuren en goede animatie. Of het past bij de thema weet ik niet, omdat het natuurlijk The Dark Side is, maar opzich vind ik deze icon wel dark.



Mijn tweede stem gaat ook naar Pottergirl, want ik wou er ook al op stemmen toen ik 'm zag. En het is altijd handig als iemand je voor is en je gewoon moet quoten :') Dus bij deze.


En ik stem er gelijk op, want hij is heeeel mooi scherp, zeker voor een gif, en heel duister en gaaf xD

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 16:37 

Nog een weekje om te stemmen! Bovenstaande 3 icons staan in de top 3. xD

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 12:49 

Mijn eerste stem gaat naar Charlie. Niet evil, maar gewoon een mooie icon van Berlioz. :') De Aristokatten zijn gewoon hip.

Afbeelding

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 17:42 

Ik laat deze wedstrijd doorlopen tot het einde van deze maand. Je hebt de tijd om nog te stemmen tot 30 juni, dan open ik een nieuwe wedstrijd!

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 18:53 

Mijn derde stem gaat wederom naar Jessica.

Afbeelding

Mooie foto, vooral hippe kleuren en de inhoud is ook zeker niet mis natuurlijk. Hippe icon.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 7:35 

Excuses voor de dubbelpost, maar dan zien mensen ten minste dat ze nog kunnen stemmen. En kunnen ze een voorbeeld nemen aan moi, want dit is alweer...

Mijn vierde stem:

Afbeelding

Neville. Want het is een mooie crop, vooral hele mooie kleuren en hij viel me meteen op tijdens het scrollen dus dat is een instant go natuurlijk. Ja!

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 12:23 

Charlie schreef:
Excuses voor de dubbelpost, maar dan zien mensen ten minste dat ze nog kunnen stemmen. En kunnen ze een voorbeeld nemen aan moi, want dit is alweer...

Mijn vierde stem:

Afbeelding

Neville. Want het is een mooie crop, vooral hele mooie kleuren en hij viel me meteen op tijdens het scrollen dus dat is een instant go natuurlijk. Ja!


Mijn eerste stem gaat hier naar, ik vind hem echt zo enorm mooi, prachtige kleurtjes!

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 22:34 

Lupos schreef:
Charlie schreef:
Excuses voor de dubbelpost, maar dan zien mensen ten minste dat ze nog kunnen stemmen. En kunnen ze een voorbeeld nemen aan moi, want dit is alweer...

Mijn vierde stem:

Afbeelding

Neville. Want het is een mooie crop, vooral hele mooie kleuren en hij viel me meteen op tijdens het scrollen dus dat is een instant go natuurlijk. Ja!


Mijn eerste stem gaat hier naar, ik vind hem echt zo enorm mooi, prachtige kleurtjes!


Ook mijn eerste stem gaat naar Neville

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 20:46 

Patricia schreef:
Lupos schreef:
Charlie schreef:
Excuses voor de dubbelpost, maar dan zien mensen ten minste dat ze nog kunnen stemmen. En kunnen ze een voorbeeld nemen aan moi, want dit is alweer...

Mijn vierde stem:

Afbeelding

Neville. Want het is een mooie crop, vooral hele mooie kleuren en hij viel me meteen op tijdens het scrollen dus dat is een instant go natuurlijk. Ja!


Mijn eerste stem gaat hier naar, ik vind hem echt zo enorm mooi, prachtige kleurtjes!


Ook mijn eerste stem gaat naar Neville


Mijn eerste stem gaat ook naar deze avatar van Neville.
Hele mooie kleuren, mooi scherp in het midden, aparte afbeelding. Mooi <3

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme