Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: vr mei 06, 2011 19:33 

Ik zag deze op HPF1 staan en dacht dat het leuk was om er weer een topic van te maken. Weet niet zeker of het hier moet staan bij Overig of bij Webspelletjes.

Het is heel simpel. Post jou ABC. Voor elke letter een woord dat bij je past.

Dan begin ik maar (a)

A van Ambitie... Het is gewoon echt mijn droom om iets te bereiken, misschien omdat ik ook mijn ouders trots wil maken.
B van Beleefd... Ik blijf altijd beleefd en ik kan er niet tegen als mensen zo aso gedragen.
C van CL... zij is een Zuid-Koreaanse artieste en mijn grote voorbeeld.
D van Did it on 'em... een nummer van Nicki Minaj, waar ik op dit moment naar luister.
E van Engels... een taal waarmee ik beter kan schrijven dan Nederlands.
F van Filipijnen... omdat ik half-Filipijns ben.
G van Gemeen... Ja, ik heb altijd van die gemene opmerkingen, die lief bedoelt zijn hoor ;)
H van Harry Potter... uiteraard, moet dat nog uitleggen?
I van iPod... die gestolen is en ik heel erg mis :cry:
J van Jeremy Scott... wat een badass merk is.
K van Koda Kumi... mijn favoriete Japanse artiest, die mijn leven vrolijker heeft gemaakt met haar muziek.
L van Lezen... iets wat ik graag doe.
M van Muziek... want ik kan niet zonder.
N van Nicole... want dat is mijn naam.
O van Overdrijven... daar ben ik heel goed in.
P van Problemen... die heb ik altijd xD
Q van Quotes... omdat er veel zijn die ik altijd in mijn gedachten bij draag.
R van Reviews... die ik graag ontvang op FF :D
S van Slytherin... want in die afdeling hoor ik thuis. ;)
T van Thuis... een plek die ik mis.
U van Uitgaan... iets wat ik graag doe.., als ik geld heb dan. :roll:
V van Vacansoleil... waar ik de opleiding van doe.
W van Waarheid... want aan liegen heb je niks.
X van Xbox 360... daar zit ik regelmatig op.
Y van Youtube... ben ik 5 keer van verbannen :')
Z van Zingen... iets wat ik graag doe.

Geen letter vergeten toch..?

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 07, 2011 13:31 

Leuk om een keer te doen (: Wel veel werk XD

Archeologie. Daar ben ik enorm in geí¯nteresseerd.
Boeken. Ik heb altijd een boek bij me.
Christelijk. Mijn levensovertuiging.
Darren Criss. Mijn obsessie van dit moment.
Engels. De taal die ik het liefst gebruik.
Fangirl. Want dat ben ik :')
Graphic Novels. Ik hou er van en ik wil er zelf nog een keer eentje maken.
Harry Potter. Maakt een groot deel van mijn leven uit.
Instrumentale muziek. Zowel klassieke muziek als filmmuziek vind ik heerlijk, het is mijn ideale werkmuziek.
Janneke. Ik associeer de letter J standaard met mezelf.
Kunstacademie. De opleiding die ik momenteel volg (:
Lionel Messi. Beste en schattigste voetballer ooit.
Mumford & Sons. Favoriete band.
Nieuw-Zeeland. Het land waarvan ik al jarenlang het gevoel heb dat ik daar thuis hoor, ook al ben ik er nog nooit geweest.
Onhandig. Je moet mij geen dure glazen in handen geven.
Praag. Van alle steden waar ik ben geweest verreweg de mooiste.
Quest. Mijn favoriete tijdschrift.
Regenboog. Ik hou van kleurtjes : D
Sushi. Lievelingseten (:
Tekenen. Wat ik het allerliefst doe.
Uiterlijk. Is voor mij een manier om mezelf uit te drukken, maar ik vind dat er teveel waarde aan wordt gehecht in de tegenwoordige samenleving.
Vuur. Heb ik een zwak voor - als ik een crimineel zou zijn, zou ik een pyromaan zijn.
Wonderland. Daar zou ik graag eens heen willen.
Xist In Christ. Het blad waarvoor ik elke zaterdag een weblog schrijf (:
YouTube. Een van mijn favoriete websites.
Zonnebril. Ik heb een zwak voor zonnebrillen.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: di jul 05, 2011 19:49 

Dat ik dit nog niet heb ingevuld. Lijkt me enorm leuk om te doen.

A van Ambitieus, eigenlijk altijd bezig om te leren, op wat voor vlak dan ook.
B van Bijzonder, dat zijn de mensen die echt wat voor mij betekenen. Ze hebben allemaal net dat ene. Waarschijnlijk trekken ze me zo aan, omdat ik zelf ook een hele eigen smaak heb ontwikkeld.
C van Creativiteit, geboren in een creatieve familie, kon het niet anders dan op mij overslaan.
D van Dansen, jong begonnen en nooit meer losgelaten. Als iets mij kan pakken en niet meer los kan laten dan is het dansen, met name improvisatiedans.
E van Eigenzinnig, ik laat mij niet zomaar leiden door anderen en heb duidelijk een eigen mening en dat maakt mij zeker koppig en eigenwijs.
F van Fysiotherapeut, wat ik uiteindelijk probeer te worden, op wat voor vlak dan ook.
G van Geduld, ze mij aan een ding vol knopen of iets dergelijks en ik ga er rustig een uurtje voor zitten.
H van Herinneringen, ik vind het leuk om herinneringen te sparen. Daarom wil ik ook een fotoboek maken met leuke en opmerkelijke gebeurtenissen en uitspraken in mijn leven.
I van Ierland, ik ben enorm fan van het land en daarnaast van de muziek.
J van Jacht, de jacht op talenten, ik heb ooit ingeschreven gestaan voor de eerste versie van de beste danser van Nederland.
K van Kaarsen, ik hou ervan om kaarsen aan te steken als het donker wordt. Kaarslicht heeft iets gezelligs en geruststellend.
L van Lost, naar mijn idee de beste serie die ooit gemaakt is.
M van Mike Boddé, leukste Nederlander, die ik nu al een aantal keer heb mogen ontmoeten.
N van Naveen Andrews, geweldig acteur en daarnaast prachtig mens.
O van Ontmoetingen, ik vind het geweldig om mensen te ontmoeten die iets voor mij betekenen of betekend hebben.
P van Psychologie, minor keuze, bovendien mijn tweede studiekeuze. Heb altijd veel affectie gehad met het menselijk gedrag.
Q van Quest, een verslaving die ik van een docent heb overgenomen. Die verslaving duurt nu al een jaar of zes.
R van Ringstaartmaki's, geweldige dieren, de liefde is ontstaan tijdens het bestuderen van die dieren voor een biologieopdracht.
S van Stokstaartjes, geweldige dieren, ik baal nog van de dood van Flower.
T van Twitter, lolligste medium ooit, begin bij bepaalde mensen al berucht te zijn. Krijg veel leuke reacties en heb inmiddels al toch een paar leuke mensen ontmoet.
U van Uitstellen, alwaar ik een haat-liefdeverhouding mee heb. Ik doe niet anders en ik kan er niet tegen.
V van Vuze, wat heb ik van dat programma al veel plezier gehad. Ze zeggen dat je als je download minder koopt, maar ik ben juist meer gaan kopen.
W van Whistles, ik bespeel zowel low als tin whistle.
X van Xenofiel, ik hou heel veel van andere culturen en vind het dus veel leuker om bij lokalen aan te schuiven dan in een luxe restaurant te moeten eten.
Y van YouTube, leuk medium, zowel films kijken als het plaatsen van filmpjes die ik tijdens festivals heb gemaakt.
Z van zingen, maar dan wel onder de douche. Ik vind het heerlijk om te zingen, maar er is maar weinig dat ik zuiver weet te zingen.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 15, 2011 9:51 

A van avontuurlijk ingesteld. Zo wil ik bijv. het avontuur aangaan genaamd emigreren. Anderen zien daar risico's van in, ik zie met name de kansen en de uitdaging!
B van beredeneren. Kan er zelf geen genoeg van krijgen en dat is waarschijnlijk ook de reden waarom ik de studie doe die ik doe. Ik hou er namelijk van om bij allerlei dingen het van allerlei kanten te beredeneren.
C van calculerend. Ik doe niet dikwijls spontaan dingen omdat ik te calculerend ben. Met veel dingen rekening houden is niet slecht, maar soms moet je het gewoon kunnen laten gaan.
D van drumstel. Ben op mijn 10e ermee begonnen en vind drummen nog steeds leuk.
E van eigenwijs. Ik ben nu eenmaal iemand die, eigenwijs als ik ben, dingen anders doe dan waar mensen mij voor waarschuwen. Om vervolgens erachter te komen dat, had ik er naar geluisterd, dat slimmer was geweest.
F van Franse taal. Mais oui bien sur je t'aime! Met mijn eigen achternaam kun je moeilijk anders ;)
G van gedachten. Ben vaak verzonken in gedachten omdat ik nu eenmaal een dromerig type ben. Overdenk vaak dingen, stippel dingen uit in mijn hoofd.
H van Harry Potter uiteraard. Harry Potter heeft toch zeker mijn halve leven centraal in het teken gestaan. Ben er mijn tijd van leerling <> scholier <> student mee doorgekomen. Dus Harry Potter blijft mij altijd bij.
I van improvisatie. Dat is niet iets waar ik prima mee uit de voeten kan als dingen niet gebeuren zoals ik ze in eerste instantie had verwacht.
J van Julian Joost. Mijn beide voornamen. Zal de J altijd associëren met mijzelf.
K van kans(rijk). Ik zie bij vele dingen eerder de kans in op succes en/of de uitdaging dan dat ik de risico's zie. Die komen t.z.t. ook wel in mij op. Maar ik benader veel dingen in kansen die je kunt pakken en uitdagingen die je aangaat.
L van lui. Ben liever lui dan dat ik moe ben.
M van muzikaal. Als je moeder/vader dat zijn pik je het automatisch op doordat je het met de paplepel ingegoten krijgt tijdens je opvoeding.
N van nieuwsgierig. Ik wil altijd weten waar iets over gaat, waar mensen over praten e.d. Automatisch ga ik mij dan altijd afvragen of men 't niet over mij heeft e.d.
O van ondernemend. Ben niet bang om op eigen benen te staan en zelf dingen te moeten doen. Als tiener trok ik er al zelf op uit. Ik vind zo mijn eigen weg wel.
P van pacifist. Ik zal niet degene zijn die als eerste naar de aanval grijpt o.i.d. En aan "de aanval is de beste verdediging" zal ik nooit gevolg geven. Mocht ik aangevallen worden, dan zal ik mijzelf hoogstens proberen te verweren v/d aanval. Maar tot de aanval overgaan / iemand aanvallen? Geen denken aan. Laat staan dat ik zou durven een vrouw te slaan. Ben daar zelfs falikant op tegen.
Q van que? / que'est-ce que le problème? Met name que is wel zo'n standaard stopwoordje geworden. Favoriet alternatief voor "huh?" / que? :P
R van romantisch. Ik voel wel voor de riddertijd waarbij de man de vrouw het hof moest maken e.d. Je gedragen als een gentleman richting de vrouw. Dit laat onverlet dat ik open sta voor welke rolverdeling dan ook.
S van sensitief. Ik ben iemand die niet met zijn gevoelens te koop loopt. Maar dat betekend niet dat ik niet sensitief ingesteld ben. Zo kunnen sommige dingen, ondanks dat sommigen het misschien niet realiseren mij enorm raken.
T van temperamentvol. En dan doel ik niet op Spaans temperament ofzo. Nee, gewoon meer opdat ik snel op mijn teentjes getrapt kan zijn ;) Slechte eigenschap, I know. Maar het hoort wel bij mijn ABC.
U van uitdaging. Als iets niet meteen lukt haalt dat de creativiteit en mijn improvisatievermogen in mij naar boven. Ik ben niet voor 1 gat te vangen, bovendien is een leven zonder hobbels/hordes op de weg ook zo saai.
V van verlegen. In een grote groep onbekenden trek ik mij eerder terug uit verlegenheid. Niet in letterlijke zin door mij fysiek af te zonderen. Wel door mijzelf in gedachten te laten gaan. Ik ben door mijn verlegenheid niet degene die de eerste stap zet.
W van wis en waarachtig. Eerlijkheid duurt het langst dus de waarheid vertellen daar doe je uiteindelijk iedereen een plezier mee. Maar dat laat onverlet dat de waarheid soms hard is.
X van xbox 360. Heb er thuis een staan en besteed er graag tijd aan. Want gamen is een van mijn hobbies.
Y van youtube. Fantastisch iets. Ik start sneller youtube op om een muzieknummer af te spelen dan dat ik in mijn eigen muziekcollectie op de PC ga snuffelen.
Z van Zweden. Mooie taal, mooi land en fijne cultuur. Is naast Frankrijk mijn favoriete vakantiebestemming.

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: di okt 25, 2011 20:03 

Oké, een nieuwe poging, na dat de eerste eindigde in een verdwenen post. :')

A - Afstandelijk. Zo word ik wel eens genoemd, ik ben het er niet helemaal mee eens, want ik zie het zelf meer als gesloten. Maar ik kan me wel indenken dat ik soms wat afstandelijk over kom...
B - Behendigheid. De sport die ik met mijn honden (fanatiek) doe en waarin ik ook wedstrijden loop.
C - Chaotisch. Ik doe vaak vele dingen tegelijk en kan zo nog wel eens wat chaotisch zijn.
D - Dromer/denker. Ja, ik leef heel erg in mijn hoofd. Ik denk heel veel, soms wat té. :')
E - Eerlijk. Ik zeg over het algemeen eerlijk wat ik denk, hoewel een heleboel mensen dat blijkbaar niet zo waarderen. xD
F - Frankrijk. Daar kom ik toch wel minimaal een keer per jaar en ik ga er graag naar op vakantie. Mooi land!
G - Grenzen zoeken. Ik heb nogal de neiging om bij mensen hun grenzen te zoeken van wat ik wel en niet kan doen. Het heeft veel leuks opgeleverd, maar het is ook wel eens ten koste gegaan van vriendschappen.
H - Honden. Tja, als ik er niet mee aan het sporten ben, dan ben ik wel aan het wandelen of zo. Veel van mijn tijd (in het weekend anyway) gaat in de honden zitten.
I - Italië. Dat vind ik een prachtig land en ik ben er heel vaak op vakantie naar toe geweest.
J - Jong. Ik ben 22, dat is nog jong. xD En jong wil ik ook nog wel eens als 'stopwoord' gebruiken.
K - Katten. Ik ben een echte dierenliefhebster en naast honden ben ik ook gek op katten.
L - Liefde. Nog op zoek. xD
M - Mijn eigen naam, Marlon. Dat is wel mijn eerste associatie bij de letter M.
N - Nieuwschierig. Oh, ik weet graag alles van iedereen.
O - Oma. Ik heb toen ik klein was bij mijn ene oma heel veel tijd door gebracht en ik mis haar nog altijd.
P - Psychologie. Dat vind ik heel interessant en studeer ik dan ook.
Q - Quotes. Ik vind het leuk om mooie quotes te zoeken op bijvoorbeeld Tumblr.
R - Romantisch. Haha, ja dat ben ik best wel. xD Ik ben wel geneigd om zoiets wat filmisch voor me te zien, of zo. :')
S - Stad. Daar woon ik doordeweeks. Ik ben verder geen stadsmens, ik breng mijn tijd liever op het platteland door. :')
T - Trouw. Ik ben wel trouw, als in, ik hou me aan mijn beloftes en ik zou niet snel mijn woord verbreken.
U - Uitstellen, van studiewerk voornamelijk. :')
V - Verantwoordelijkheidsgevoel. Ik vind dat wel een eigenschap die ik bezit, van jongs af aan.
W - Warmte. Ik heb een hekel aan kou, daar kan ik vrij slecht tegen. xD
X - X-Factor, ja, dat kijkt mijn pa graag. En dat kijk ik dan mee. :') Het is niet echt mijn favoriete programma, maar ik wist niets met een X. :')
Y - Y-as. Voor Statistiek. Niet mijn favoriete vak, maar helaas verplicht. :')
Z - Zee. Ik zou graag dicht bij de zee wonen, om strandwandelingen te kunnen maken. Dat vind ik heerlijk (zeker als het wat frisser is).

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 16, 2013 21:13 

Leuk, ik doe mee!

A is van Actie, iets wat ik vaak (overbodig) neem.
B is van Boeken, iets waardoor ik geobserveerd raak.
C is van Creatief, wat ik erug ben.
D is van Dom, iets wat ik soms ben, maar meestal niet.
E is van Ellen, mijn super lieve moeder!
F is van Fanatiek, dat ben ik over HP.
G is van Gestoord, wat ik ben in vertrouwde omgeving.
H is van Harry Potter, mijn grote fandom.
I is van Ik, een heel lief maar ook brutaal meisje.
J is van Joanne, mijn grote voorbeeld.
K is van Kamperen, iets wat ik vaak met mijn vader en broer doe.
L is van Laks, wat ik af aan toe wel eens ben...
M is van Minoes, mijn super schattige poes.
N is van Normaal, iets wat ik totaal niet ben.
O is van Observaties, LOTR, THG, TH, HP
P is van PinkPop, wat ik nu heel hard hoor, ik woon in de buurt.
Q is van Quote, waarvan mijn onderschrift de leukste is.
R is van Raar, iets wat iedereen wel is.
S is van Sarah, mijn naam XD.
T is van Tactloos, iets wat ik soms spijtig wel eens ben geweest...
U is van Uitmuntend, iets wat ik vaak zou hebben gehaald in de Toverwereld.
V is van Vandaag, iets waar je alles uit moet halen.
W is van Wekker, een irritant ding.
X is van Xbox 360, waarvoor ik ben aan het sparen.
Y is van YouTube, een heilig iets op internet.
Z is van Zoeken, iets wat ik vaak moet doen.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme