Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: vr maart 23, 2012 19:02 

Leuke topic..

ben nog steeds vrijgezel..er is afgelopen zomer wel iets in die richting gebeurd laat ik maar zeggen, maar dat liep op niks uit, helaas.

Val daarentegen ook op rood haar dus dan word het al vrij lastig xD


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 27, 2012 15:00 

Ik heb nu bijna 5 maanden met mijn vriend. :) Ik heb hem leren kennen op een feestje van mijn huisgenoot en het klikte meteen. Twee dagen later hadden we al een date en een maand later verkering. :') Hij is een jaar jonger dan mij, maar dat merk ik totaal niet. We kunnen heel goed met elkaar praten en lol hebben en het is gewoon leuk met z'n tweeën. We zien elkaar ongeveer drie keer per week en meestal blijf ik het hele weekend bij hem. De weekenden zijn het leukst, want dat zien we elkaar een paar dagen achter elkaar. :)

Jammer genoeg gaat hij in de zomer voor 2,5 maand naar Japan, want hij studeert Japans, dus dan moet ik hem voor een tijdje missen. Dat wordt dus e-mailen en skypen. Ik vind het vooral heel jammer dat we niet samen op vakantie kunnen, maar we gaan in ieder geval binnenkort een weekend kamperen en we willen ook nog een dagje naar de Efteling.

_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 27, 2012 15:14 

//

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


Laatst bijgewerkt door Jessica op wo jun 04, 2014 20:59, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 27, 2012 16:17 

Ik heb in het verleden wel vriendjes gehad maar ik ben inmiddels alweer zo'n 5 jaar single. Ik heb hier absoluut geen problemen mee. Begrijp me niet verkeerd: ik ben niet tegen het hebben van een relatie, maar ik zou het ook geen probleem vinden als ik alleen zou blijven. Ik vind mezelf prettig gezelschap en kan me prima redden in m'n eentje - sterker nog, ik ben vaak juist het gelukkigst als ik alleen ben (introvert FTW!). Als andere mensen een fijne relatie hebben vind ik dat fantastisch voor ze, maar ik moet zeggen dat ik het stiekem wel lekker vind dat ik met niemand rekening hoef te houden in mijn beslissingen. Als ik vanavond geen zin heb om te koken, doe ik dat gewoon niet. Als ik nu besluit om morgen op het vliegtuig naar New York te stappen, dan kan dat gewoon. Mocht ik ooit nog een relatie met iemand aangaan, dan is dat ook een van de punten waar ik mijn vrijheid op wil kunnen behouden.

That said, verliefd zijn is natuurlijk wat anders dan een relatie hebben. Ik heb sinds mijn 16e (de laatste keer dat ik een 'relatie' had) wel wat crushes hier en daar gehad maar echt verliefd ben ik al lang niet meer geweest. Ik heb op dit moment een enorm zwak voor een van mijn beste vriendinnen, maar dat weet ze niet. Dat klinkt erger dan het is, trouwens - aangezien mijn gevoelens voor haar meer in de categorie 'ik zou het geen probleem vinden om meer dan vrienden te zijn' vallen, en niet in de 'als ik je nu mijn eeuwigdurende liefde niet beken ga ik eraan onderdoor'-categorie vind ik het allemaal wel prima zoals het nu gaat. Zij zit ook niet op een relatie te wachten op dit moment dus ik geniet gewoon van de tijd die ik met haar kan doorbrengen.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Assiah.
BerichtGeplaatst: wo maart 28, 2012 1:29 

Naast de betekenisloze crushes die ik heb gehad, ben ik maar één keer verliefd geweest - en dat ben ik nu eigenlijk nog steeds. 2 juli ben ik al 3 jaar samen met mijn partner. Ik geloof dat ik mezelf gelukkig mag noemen. Dit is mijn eerste relatie en ik houd het al langer vol dan veel anderen. Helaas is het wel een lange afstand relatie (voor nu). Misschien dat het daarom ook makkelijker is om bij elkaar te blijven. Elke keer dat je elkaar ziet blijft dan toch speciaal. Toch zou ik liever met haar samenwonen. Het gemis is erg deprimerend en heeft invloed op mijn dagelijks leven. Dus ja. Ik denk wel dat zij de ware is, en ik hoop natuurlijk dat we nog lang samen blijven.

_________________
T S U N A G A R I


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 06, 2013 14:29 

Nou, ik moet eerlijk toegeven dat ik een ongelofelijke pesthekel begin te krijgen aan verliefd zijn.
Telkens als ik verliefd op iemand ben (en dat gebeurd nu ook weer niet zo denderend vaak), heeft die al een lief, of is die gewoon niet op mij verliefd, of is er iemand anders ook op verliefd die zo te zien altijd "beter" is.
Met dat laatste heb ik zoveel nog niet te kampen gehad, maar op het moment zit ik daar dus wel mee.
Dan zit ik met het probleem dat het dit keer iemand is (die is dus ook op hem verliefd), die ik per slot van rekening niet kán haten, en het zou veel makkelijker zijn moest ik dat wel kunnen.
Anyhows, ik zal het maar moeten accepteren denk ik.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 28, 2013 14:57 

Ik dacht vroeger dat ik erg vaak verliefd was geweest, maar sinds een paar maanden denk ik dat ik er naast zat. Nu denk ik dat ik eenmaal verliefd ben geweest, maar ik heb het toen niet echt doorgehad. Het voelde namelijk heel anders, meer een rustig blij gevoel, echt om iemand geven en veel aan iemand denken.

Hoe herkennen jullie verliefdheid bij jezelf? Voelt het elke keer hetzelfde of anders? Ik ben benieuwd.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 29, 2013 12:00 

Ik heb er eigenlijk ook geen idee van of ik al echt verliefd ben geweest. Ik heb al heel erg veel van iemand gehouden, maar of dat dan hetzelfde is als verliefd zijn weet ik niet. Ik heb, zeker als tiener, genoeg een enorme crush gehad op iemand, maar verliefd zijn kan volgens mij alleen als je die persoon ook echt kent. Dus als je ook de mindere kantjes kent, maar die er toch bij neemt.

Ik vraag me ook af hoe je eigenlijk verliefdheid herkent. Hoe kan je het weten? Geen idee. Ik denk wel dat ik er onlangs heel erg dichtbij zat, maar écht verliefd... dat weet ik niet zeker. Mensen zeggen het ook zo snel en ik vraag me af of dat dan echt verliefd zijn is of gewoon een crush.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo okt 09, 2013 17:10 

VERWIJDERD......

Sophie zegt: dit is spam, wil je in het vervolg iets meer aan je berichtje toevoegen?


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: zo jun 01, 2014 22:31 

Ik ben intussen alweer een tijdje single. Mijn relatie is ergens vorig jaar begin november officieel geëindigd na eerst een maand lang pauze te hebben genomen in onze relatie. (persoonlijk vond ik een pauze in onze relatie maar onzin omdat het wel duidelijk was dat het toch niet meer ging werken tussen ons, maar we hadden het dan toch maar gedaan) Uiteindelijk bleken we dan toch niet bij elkaar te passen en tijdens de pauze was hij verliefd geworden op iemand die hij op de hogeschool had leren kennen, dus het had echt niet meer gewerkt tussen ons hoe dan ook. En ik had ook geen verlangen meer om weer bij hem te zijn dus zo erg vond ik het niet om terug single te zijn.

Met hem te verliezen had ik het niet moeilijk. Ik weet niet of veel andere mensen dit hebben, maar ik heb het altijd moeilijker gehad met het feit dat mijn ex zich al zo snel iemand anders had gevonden. Tijdens onze pauze had hij zijn huidige vriendin leren kennen, gelukkig is hij zo netjes geweest om niets te beginnen vooraleer onze relatie zo goed als gedaan was maar het nieuws horen dat hij al een ander had gevonden viel mij zwaar. Mijn vorige ex had zo'n beetje hetzelfde gelapt, amper 3 weken na onze breuk had hij al het geluk gevonden bij een ander. Ik weet ook wel dat liefde spontaan komt en als je een persoon net op het goede moment tegenkomt dat verliefdheid dan ook snel kan gebeuren, maar wetend dat je ex al zo snel het geluk bij iemand anders heeft gevonden kwetst toch.. Ook al weet je goed genoeg dat jullie dan toch niet voor elkaar gemaakt waren. Op Facebook word je dan ook geconfronteerd met foto's of statusberichten van hoe dolgelukkig ze samen zijn en wat ze samen doen. Plots zijn ze op vakantie geweest of doen ze allemaal leuke dingen, en in jouw relatie ging dat allemaal niet. En dan vraag ik in mezelf af: 'Wat heb ik verkeerd gedaan?' en dan denk je soms zelfs: 'Was ik dan niet goed genoeg voor hem/haar?' ook al weet ik dat ik gewoon niet de juiste persoon was voor mijn ex partners. En toch wederkeert die jaloezie telkens als ik weer op de hoogte word gesteld van mijn exen hun relatie en welke leuke dingen ze samen allemaal doen, want in mijn relatie ging dat blijkbaar allemaal niet.. En het feit dat ik blijkbaar zo snel vervangbaar ben is ook geen fijn gevoel.

Het single leven is voor de ogenblik gemakkelijk omdat ik nu enkel rekening moet houden met vrienden en familie, maar ik begin stilaan toch weer te verlangen naar een relatie. Ik zit enkel met een groot probleem; ik word amper verliefd.
Het is me maar enkele keren in mijn leven overkomen dat ik echt dolverliefd ben geweest, ik ken een paar mensen die van de ene persoon op de andere verliefd kunnen worden maar dat ervaar ik nooit. Ik denk ook niet dat ik in het bijzondere veeleisend ben of hoge standaarden heb. De reden ligt misschien omdat ik van mezelf niet veel naar buiten ga, ik ga wel graag gaan winkelen, uit eten of naar de film maar ik ben niet iemand die gaat feesten of op kroegentocht gaat. En vind maar eens een persoon die ook niet graag gaat feesten, helaas zijn dat er niet zoveel. Ik weet niet, ik kan me wel voorstellen dat altijd maar verliefd zijn op verschillende personen ook niet leuk is maar dat verliefd zijn amper bij me voorkomt is ook best frustrerend. Op aanraden van een vriendin heb ik me eens ingeschreven op een datingssite maar die had ik na een paar dagen verwijderd omdat ik het toch maar niets vond.

Nouja, het is te hopen dat ik hopelijk binnenkort misschien toch iemand leer kennen via via of gewoon per toeval, ik merk veel voordelen op het single leven maar ik snak er opnieuw naar om verliefd te zijn, ook al is dat zeldzaam bij mij.

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di dec 09, 2014 16:20 

Sophie Weasley schreef:
Ik zit enkel met een groot probleem; ik word amper verliefd.
Het is me maar enkele keren in mijn leven overkomen dat ik echt dolverliefd ben geweest, ik ken een paar mensen die van de ene persoon op de andere verliefd kunnen worden maar dat ervaar ik nooit. Ik denk ook niet dat ik in het bijzondere veeleisend ben of hoge standaarden heb. De reden ligt misschien omdat ik van mezelf niet veel naar buiten ga, ik ga wel graag gaan winkelen, uit eten of naar de film maar ik ben niet iemand die gaat feesten of op kroegentocht gaat. En vind maar eens een persoon die ook niet graag gaat feesten, helaas zijn dat er niet zoveel. Ik weet niet, ik kan me wel voorstellen dat altijd maar verliefd zijn op verschillende personen ook niet leuk is maar dat verliefd zijn amper bij me voorkomt is ook best frustrerend.

...

Nouja, het is te hopen dat ik hopelijk binnenkort misschien toch iemand leer kennen via via of gewoon per toeval, ik merk veel voordelen op het single leven maar ik snak er opnieuw naar om verliefd te zijn, ook al is dat zeldzaam bij mij.


Well, dat is best herkenbaar. Ik heb zelf genoeg contacten en ik wordt zelf ook niet snel verliefd. Ik denk nu dat ik 1 keer verliefd ben geweest op iemand. De rest was gewoon... verliefd op een ideaalbeeld / INTENSE crushes.

Ik heb vorig jaar het toch geprobeerd toen ik mij voelde over zo-iemand. Ik heb toen heel strategisch steeds meer contact gezocht totdat we een hechte vriendschap hadden en ik wist dat hij me in elk geval aantrekkelijk vond. Een paar maanden was het intens, van alles uitgevroten, hechte vriendschap, hem verteld hoe ik mij voelde. Het resulteerde in echt de grootste shitstorm die je je kan voorstellen. Laat ik het erop houden dat hij een behoorlijke tik van het wiel had gehad waardoor hij aan de lopende band mensen keihard kwetste. Ik wist allang dat er sommige dingen niet klopten aan hem, maarja. Ik was nog nooit zo in vuur in vlam van iemand geweest.

Momenteel heb ik een heel kleine crush op een vriendin van mij, maar daar ga ik niets mee beginnen. Het is niet zo groot dat ik er echt iets mee wil denk ik. Een andere vriendin heeft mij verteld dat ze verliefd op me is en heeft allemaal gedichten over me geschreven... Erg vleiend maar ik hoop dat ik er maar goed mee omga. :S


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: wo dec 17, 2014 21:44 

Sweet Hermione schreef:
Well, dat is best herkenbaar. Ik heb zelf genoeg contacten en ik wordt zelf ook niet snel verliefd. Ik denk nu dat ik 1 keer verliefd ben geweest op iemand. De rest was gewoon... verliefd op een ideaalbeeld / INTENSE crushes.

Ik heb vorig jaar het toch geprobeerd toen ik mij voelde over zo-iemand. Ik heb toen heel strategisch steeds meer contact gezocht totdat we een hechte vriendschap hadden en ik wist dat hij me in elk geval aantrekkelijk vond. Een paar maanden was het intens, van alles uitgevroten, hechte vriendschap, hem verteld hoe ik mij voelde. Het resulteerde in echt de grootste shitstorm die je je kan voorstellen. Laat ik het erop houden dat hij een behoorlijke tik van het wiel had gehad waardoor hij aan de lopende band mensen keihard kwetste. Ik wist allang dat er sommige dingen niet klopten aan hem, maarja. Ik was nog nooit zo in vuur in vlam van iemand geweest.

Momenteel heb ik een heel kleine crush op een vriendin van mij, maar daar ga ik niets mee beginnen. Het is niet zo groot dat ik er echt iets mee wil denk ik. Een andere vriendin heeft mij verteld dat ze verliefd op me is en heeft allemaal gedichten over me geschreven... Erg vleiend maar ik hoop dat ik er maar goed mee omga. :S


Het is jammer dat het niet goed is afgelopen met die ene relatie, maar elke gebroken relatie is iets waar je al veel uit kunt leren. Ik heb intussen ook al drie serieuze relaties achter de rug en ik heb er ook serieus van bijgeleerd, het zijn goede levenslessen geweest en de volgende relaties kunnen hopelijk alleen maar beter zijn dan de vorige.
Over die vriendin, misschien moet je het een beetje afwachten? Die kleine crush kan weggaan maar ook toenemen, en wie weet zou het toch werken tussen jullie. Maar uiteraard moet je doen waar jij je het beste bij voelt.

Ik ben intussen al iets meer dan een jaar single en het bevalt me nog steeds. Ik ben een klein aantal weken erg eenzaam geweest en ik was ook wanhopig opzoek naar een relatie maar op een bepaald ogenblik bedacht ik me hoe gemakkelijk ik het nu heb. Ik hoef met niemand rekening te houden buiten mijn vrienden, ouders, etc. Ik kan me volledig focussen op mijn hobby's, school en werk, geen partner achter mijn rug die loopt te zeuren of niet volledig akkoord is met de keuzes die ik maak. Ik zie het misschien negatief maar dit is altijd in het verleden gebeurd met mijn vorige partners. Niet dat het nooit leuk was met hun maar nu ik op mijn eentje ben en totaal geen rekening hoef te houden met een wederzijdse helft is het een stuk gemakkelijker knopen door te hakken en hoef ik ook geen commentaar aan te horen. Helaas viel mijn tweede relatie onder emotionele mishandeling en was mijn laatste partner in een depressie gevallen, door beiden ben ik op dezelfde wijze aan de kant geschoven voor een ander waar beiden nog altijd gelukkig mee samen zijn. Dat heeft me erg gekwetst en tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds die denkwijze dat het me weer al overkomen als ik opnieuw iemand tegenkom en ermee in een relatie beland. En tja, ik voel mij nu prima zonder partner, ik voel me niet meer eenzaam, ik heb genoeg mensen waar ik bij terecht kan als het eens wat minder gaat. Als ik een koppeltje zie op straat of elders dan denk ik: 'Fijn voor hun.' zonder een greintje jaloezie te voelen opborrelen.

Ik erger mij nu wel aan commentaar van andere mensen die ik krijg over het feit dat ik single ben. Met reacties als 'Je zult nog wel iemand tegenkomen.' Of 'Ja als jij nooit buitenkomt dan kom je niemand tegen hoor!'. Mensen lijken niet te accepteren dat ik niet zoek naar een partner, en dat ik heus voor mezelf kan zorgen.
En dan krijg ik zelfs reacties zoals: 'Je moet wat meer op je strepen staan in een relatie, dan zullen ze wel blijven!' Like, dan gaan ze mij ook nog vertellen dat ik mijn persoonlijkheid moet aanpassen omdat ik "te braaf" ben in een relatie. Ik heb een beter idee, als mijn toekomstige partners mij zouden accepteren zoals ik ben met mijn fouten en gebreken erbij, dat zou pas fantastisch zijn, want uiteindelijk heb ik dat elke keer gedaan in een relatie maar mij zetten ze aan de kant omdat ik niet genoeg op mijn strepen sta blijkbaar. Als dat telkens het geval gaat zijn met mijn volgende relaties dan hoeft het niet voor mij, dan wil ik het zelfs niet proberen. Ik wil mensen de volle 100% accepteren hoe ze zijn met hun goede en foute kanten, maar als mijn toekomstige partners daar niet toe in staat zijn bij mij dan hoeft het niet.

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme