Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 14, 2011 9:51 

We hebben altijd al zo'n topic gehad op HPF en FFF als ik het me goed herinner en ik dacht dat het wel leuk was om weer het topic te openen.

Plaats alle vreugde, verdriet en vragen hier over verliefd zijn :).

-----------------------------------

Ikzelf zit nu in een relatie van 8 maanden en we wonen net samen, nadat we 5 weken op vakantie zijn geweest in Australie om de andere helft van mijn familie aan hem voor te stellen en als een soort van test xD.

En we zijn gewoon ontzettend blij samen en op dit moment willen we echt serieus een toekomst opbouwen samen. Waarschijnlijk gaan we over een of twee jaar ook emigreren naar Australie.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di jun 14, 2011 10:16 

Ik ben al 3 jaar en 4 maand samen met mijn allerliefste schat, en ondertussen zijn we ook al verloofd. :) Dus dat wil zeker zeggen dat we nog altijd zeer veel van elkaar houden.
Ik zou ook niet weten wat ik zonder haar zou moeten doen.

Ik ben momenteel bezig aan mijn laatste jaar school, zij is al aan het werk, dus in juli zal het een weekje Berlijn worden, in augustus 2 weken vakantiewerk en dan ga ik gelijk ook hard op zoek naar werk zodat we alleen kunnen gaan wonen. :)

@Sjar: Wow, gaan wonen in Australië? Heftig. :) Ik zou eigenlijk ook graag het Belgenlandje willen verlaten. (Heel dit land is gewoon fucked up. -.-") Maar ik vrees dat mijn ouders er minder akkoord zullen mee zijn, aangezien mijn zus aan de andere kant van België woont en we haar weinig zien...Heeft mijn moeder nog meer de verlatingsangst te pakken gekregen. -.-"


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 18:23 

Ik ben nog nooit echt verliefd geweest. Ik heb wel eens jongens leuk gevonden, maar niet echt meer dan dat. Ik heb dan ook nog nooit een relatie gehad. Ik heb wel een tijdje ''iets'' gehad, maar dat noem ik geen relatie.

Nu ben ik absoluut wel gek op een jongen. Maar ik ben meestal meer een zorgeloze vrijgezel en laat ik de jongens meer op mij afstappen. Want ik ben stiekem wel een beetje een schijterd en op jongens afstappen vind ik eng :') Maar nu ben ik dus wel een beetje bezig meer contact met deze jongen te krijgen. Ik ga hem waarschijnlijk van het weekend wel weer zien. En ik heb hem net gesms't, maar ik heb nog niets terug @@

Ik ben ook wel erg kieskeurig en misschien te veeleisend. Maar ja, ik kan mezelf ook niet dwingen iemand leuk te vinden, toch? Soms dan baal ik wel eens dat ik niemand speciaal heb en dan krijg ik meestal te horen dat ik dan niet zo kieskeurig moet zijn.
En ik ben ook sowieso niet iemand die snel en hard valt, ook al heb ik een jongen ontmoet die ik echt wel leuk vind. Bij mij heeft zoiets gewoon tijd nodig.

Soms dan zie je van die stelletjes die iedere dag bij elkaar zijn. Pff... ik word er al gestoord van als ik er aan denk. Dat zou ik veel te beklemmend vinden. Ik heb gewoon tijd voor mezelf nodig. xD

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 20:50 

Jessica schreef:
Ik ben ook wel erg kieskeurig en misschien te veeleisend. Maar ja, ik kan mezelf ook niet dwingen iemand leuk te vinden, toch? Soms dan baal ik wel eens dat ik niemand speciaal heb en dan krijg ik meestal te horen dat ik dan niet zo kieskeurig moet zijn.
En ik ben ook sowieso niet iemand die snel en hard valt, ook al heb ik een jongen ontmoet die ik echt wel leuk vind. Bij mij heeft zoiets gewoon tijd nodig.

Soms dan zie je van die stelletjes die iedere dag bij elkaar zijn. Pff... ik word er al gestoord van als ik er aan denk. Dat zou ik veel te beklemmend vinden. Ik heb gewoon tijd voor mezelf nodig. xD


Bovenstaande dingen heb ik ook gehad. XD Enorm kieskeurig zijn en bang zijn om beklemmerd te worden etc. Ik heb echt lang rondgelopen met de gedachten: 'De volgende gaat een heel goede moeten zijn om mijn hart te veroveren!' en dat was ook zo want ik zou echt nooit zomaar even iemand om het even wie uitpikken en er iets mee beginnen. Die persoon moet op zijn minst toch al dezelfde interesses hebben zoals ik en zo iemand vind je maar moeilijk. En ik word ook niet snel verliefd wat ook niet zo leuk is. Maar het is toch gelukt.

Ik ben sinds enkele weken samen met een jongen waar ik het erg goed mee kan vinden, heel erg goed zelfs. We hebben op heel erg veel vlakken dezelfde gedachten en interesses wat het erg aangenaam maakt. Hij zit ook bij mij op school en wij doen ongeveer dezelfde richting wat ook wel leuk is.

Nuja, samen op school zitten betekend wel elkaar veel zien. In het begin wou ik nooit iets beginnen met iemand op school omdat ik dacht dat het erg beklemmend ging zijn maar ik heb dat gevoel helemaal niet nu. En ook al zitten we niet in dezelfde klas, onze klassen delen soms samen de computerklas op de kunstschool en ik vind het helemaal niet erg als we in hetzelfde klaslokaal zitten, integendeel zelfs. Het is ook niet dat we elkaar echt voortdurend zien aangezien oftewel zijn klas op de kunstschool zit en mijn klas op de gewone school en omgekeerd, soms hebben we geluk dat onze uren juist op elkaar vallen en we in hetzelfde schoolgebouw zitten. Maar zoals ik al zei, ik voel me echt niet beklemmerd ofzo, vind het zelfs heel handig dat we elkaar zoveel zien maar dat zal niet gelden voor volgend jaar aangezien hij dit jaar afstudeert en volgend jaar naar de hogeschool gaat. Zie ik al bijzonder tegenop maar wie weet is het wel beter.

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 11:55 

@ Trijn: ja het is heftig, maar als het goed aanvoelt en als er een goede toekomst ligt daar, waarom niet? Zelfs als we niet bij elkaar blijven kunnen we allebei veel bereiken in Australië.

@ Jessica: ik vind je helemaal niet kieskeurig. Je zou toch niet met iemand willen zijn waarmee je voor gesettled bent? Dat lijkt me niet prettig. Dus gewoon je ding doen en je vind vanzelf wel iemand waar je helemaal gek op bent xD.

En ik geloof niet dat je allemaal dezelfde interesses moet hebben als je bij iemand bent, zolang je maar dezelfde principes hebt. Dat is heel belangerijk in mijn ogen. Natuurlijk moet je wel wat interesses gemeen hebben, anders werkt het ook niet xD.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 13:35 

Sjar schreef:

En ik geloof niet dat je allemaal dezelfde interesses moet hebben als je bij iemand bent, zolang je maar dezelfde principes hebt. Dat is heel belangerijk in mijn ogen. Natuurlijk moet je wel wat interesses gemeen hebben, anders werkt het ook niet xD.



Haha, ja, mijn vriendin en ik hebben wel een paar zelfde interesses (niet echt veel xD) en zijn ook héél sterk uiteenlopend van karakter.
Maar ik geloof dat dat net er voor zorgt dat we elkaar goed aanvullen.


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 22:00 

Jessica schreef:
Soms dan zie je van die stelletjes die iedere dag bij elkaar zijn. Pff... ik word er al gestoord van als ik er aan denk. Dat zou ik veel te beklemmend vinden. Ik heb gewoon tijd voor mezelf nodig. xD


Wacht maar. Wacht maar tot je een vriend hebt. xD Nah, ik kan natuurlijk niks garanderen. Maar seriously. Ik heb altijd een bloedbloedblóédhekel gehad aan die irritant verliefde stelletjes waar je kotsneigingen van krijgt omdat ze zo zoetsappig en cheesy en whatnot zijn. You know? Zo ben ik nu dus. xD Om maar even aan te geven hoezeer je kan veranderen door verliefd-zijn xD

Ik ben dus sinds woensdag 2 weken in een relatie, en zoooo super happy. Het klinkt heel erg weird, maar het voelt heel erg vertrouwd. Alsof we al veel langer iets hebben. We vragen ons ook serieus af waarom we elkaar niet eerder hebben gevonden :')

En nja, ik heb veel mensen er al dood over gehyperd, maar maar maar- yay Cenk xD <3

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 9:24 

Agenia schreef:
Jessica schreef:
Soms dan zie je van die stelletjes die iedere dag bij elkaar zijn. Pff... ik word er al gestoord van als ik er aan denk. Dat zou ik veel te beklemmend vinden. Ik heb gewoon tijd voor mezelf nodig. xD


Wacht maar. Wacht maar tot je een vriend hebt. xD Nah, ik kan natuurlijk niks garanderen. Maar seriously. Ik heb altijd een bloedbloedblóédhekel gehad aan die irritant verliefde stelletjes waar je kotsneigingen van krijgt omdat ze zo zoetsappig en cheesy en whatnot zijn. You know? Zo ben ik nu dus. xD Om maar even aan te geven hoezeer je kan veranderen door verliefd-zijn xD

Ik ben dus sinds woensdag 2 weken in een relatie, en zoooo super happy. Het klinkt heel erg weird, maar het voelt heel erg vertrouwd. Alsof we al veel langer iets hebben. We vragen ons ook serieus af waarom we elkaar niet eerder hebben gevonden :')

En nja, ik heb veel mensen er al dood over gehyperd, maar maar maar- yay Cenk xD <3


Dat had ik wel van jou verwacht, Sade!
You cheezy little bastard! XD


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 10:10 

Jessica ik heb eigenlijk precies hetzelfde als jij, zo ook hoe je de dingen wilt.

Ik ben een groentje en zelfs nog geen 1e kus gehad.
Ik ben nu ook op een leeftijd dat je het anders moet doen dan op school denk ik zo? dus dan wordt het nog lastiger.
Ik heb alleen maar gezien hoe mensen uit elkaar gaan en hoe t uitgaat. Maar nooit hoe t aangaat of hoe je het kan doen. Ja oke heb genoeg info erover kijk zat films maar het is anders.
Ik had op een gegeven moment een systeem maar dat werkte niet, ben een keer op iemand afgestapt en via n papiertje het gevraagd. Maar dat werd niks en misschien ook de leeftijd moeten vragen want ik zag r nog een keer maar dat verliep niet goed.
Ben ook enorm veel gekwetst en vernederd en de verkeerde meiden tegen gekomen, dus het is al erg moeilijk. Terwijl ik juist een meidenvriend ben.
En er speelt wel meer bij wat ik meegemaakt heb, en voor handicap heb.

Ben een ouderwetse romantische ziel, en zou op zich als eerst op iemand moeten afstappen maar wacht eigenlijk tot er iemand komt.
Weet onderhand wel dat er geen ware is ofzo, maar ik wacht wel op een speciaal iemand aangezien ik al veel meiden heb gezien. Maar niet het ''gevoel'' heb gekregen behalve dan voor bn-er katja schuurman.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: vr jul 01, 2011 21:34 

nou ... ik baal dus als een stekker

Paar maanden geleden iemand leren kennen via een spel dat ik speel en we bleven steeds vaker en langer chatten (via dat spel)
Ik vond 'm wel aardig maar verder niks.
De teksten die hij schreef spraken mij wel enorm aan ... tot hij mij in het echt wilde zien. Toen kreeg ik het benauwd maar ik heb 'm toch ontmoet. Die ontmoeting ging héél goed.
Hij is nog een keer bij mij geweest en daarna kreeg hij wat persoonlijke tegenslagen.
Hij zei wel dat hij me leuk vond maar niet verliefd was.

Nu krijg ik die gevoelens dus wel .... maar hij vertelde me net dat hij verliefd aan het worden is op een collega. :cry:

Heb ik na jaren iemand gevonden, gaat hij al weg voordat het ook maar een relatie is.

Ik voel me dus nu vrij ... K en verdrietig.

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 04, 2011 22:07 

///////

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


Laatst bijgewerkt door Arianna op vr jun 27, 2014 22:00, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: zo nov 20, 2011 15:04 

Het is alweer lang geleden dat de vlindertjes werkelijk zijn blijven hangen bij mij. Daarna heb ik mezelf ook een tijd lang voorgenomen om geen relatie met een jongen aan te gaan. Gewoonweg door de dingen die ik had meegemaakt. De leugens en het verdriet hebben me doen twijfelen.
Toen ik goed en wel over het liefdesverdriet was, was ik zelf eigenlijk nauwelijks nog bezig met de liefde.
Maar nu het beter gaat, merk ik dat het ook weer leuk begint te worden om naar jongens/mannen te kijken, ze te observeren enzo. En ik merk dat nu ik er zelf weer meer open voor sta, vrolijker ben en er beter uit zie, ik ook weer meer gezien wordt. Als ik even een avondje mijn best doe, wordt ik door veel leeftijdsgenoten begroet en nagekeken.
En stiekem maakt dat al weer heel wat goed. Dus wie weet komen de vlindertjes binnenkort ook wel weer terug. :love:

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: do nov 24, 2011 0:32 

Agenia schreef:
Jessica schreef:
Soms dan zie je van die stelletjes die iedere dag bij elkaar zijn. Pff... ik word er al gestoord van als ik er aan denk. Dat zou ik veel te beklemmend vinden. Ik heb gewoon tijd voor mezelf nodig. xD


Wacht maar. Wacht maar tot je een vriend hebt. xD Nah, ik kan natuurlijk niks garanderen. Maar seriously. Ik heb altijd een bloedbloedblóédhekel gehad aan die irritant verliefde stelletjes waar je kotsneigingen van krijgt omdat ze zo zoetsappig en cheesy en whatnot zijn. You know? Zo ben ik nu dus. xD Om maar even aan te geven hoezeer je kan veranderen door verliefd-zijn xD

Ik ben dus sinds woensdag 2 weken in een relatie, en zoooo super happy. Het klinkt heel erg weird, maar het voelt heel erg vertrouwd. Alsof we al veel langer iets hebben. We vragen ons ook serieus af waarom we elkaar niet eerder hebben gevonden :')

En nja, ik heb veel mensen er al dood over gehyperd, maar maar maar- yay Cenk xD <3


Woehh!! Over precies een week hebben we een halfjaartje. Ik ben nog steeds supergelukkig!!

En sja, dat wou ik gewoon even kwijt :3 Ja ik ben nog steeds even klef als 6 maanden geleden, even squee-erig en aanstellerig als ik niet bij 'm ben. En ik ben er fucking damn proud op :')

Afgelopen weekend hebben we mijn verjaardag gevierd. Als verassing had hij een weekendje weg geboekt. Ik wist er niets vanaf tot we er daadwerkelijk naar toe reden! Zo romantisch!! Mannen, hier kunnen jullie nog een puntje aan zuigen ;)

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do nov 24, 2011 11:29 

Agenia schreef:
Agenia schreef:
Jessica schreef:
Soms dan zie je van die stelletjes die iedere dag bij elkaar zijn. Pff... ik word er al gestoord van als ik er aan denk. Dat zou ik veel te beklemmend vinden. Ik heb gewoon tijd voor mezelf nodig. xD


Wacht maar. Wacht maar tot je een vriend hebt. xD Nah, ik kan natuurlijk niks garanderen. Maar seriously. Ik heb altijd een bloedbloedblóédhekel gehad aan die irritant verliefde stelletjes waar je kotsneigingen van krijgt omdat ze zo zoetsappig en cheesy en whatnot zijn. You know? Zo ben ik nu dus. xD Om maar even aan te geven hoezeer je kan veranderen door verliefd-zijn xD

Ik ben dus sinds woensdag 2 weken in een relatie, en zoooo super happy. Het klinkt heel erg weird, maar het voelt heel erg vertrouwd. Alsof we al veel langer iets hebben. We vragen ons ook serieus af waarom we elkaar niet eerder hebben gevonden :')

En nja, ik heb veel mensen er al dood over gehyperd, maar maar maar- yay Cenk xD <3


Woehh!! Over precies een week hebben we een halfjaartje. Ik ben nog steeds supergelukkig!!

En sja, dat wou ik gewoon even kwijt :3 Ja ik ben nog steeds even klef als 6 maanden geleden, even squee-erig en aanstellerig als ik niet bij 'm ben. En ik ben er fucking damn proud op :')

Afgelopen weekend hebben we mijn verjaardag gevierd. Als verassing had hij een weekendje weg geboekt. Ik wist er niets vanaf tot we er daadwerkelijk naar toe reden! Zo romantisch!! Mannen, hier kunnen jullie nog een puntje aan zuigen ;)


Haha, Sade, leuk voor je! :D

Bij mij is ondertussen ook veel gebeurd de afgelopen weken.
Hierboven had ik vermeld dat ik bijna 4 jaar samen was met mijn vriendin en dat we ook verloofd waren...Maar ja, wegens omstandigheden is dit toch anders uitgelopen en zijn we uit elkaar.
De gevoelens waren er niet meer echt, en het viel gewoon op dat we ons irriteerden aan de kleinste dingetjes. Alsook was het nu ongeveer de tijd om samen te gaan wonen maar zelfs dat verliep niet goed. Ik woon in West-Vlaanderen, zij in Antwerpen... En tja, geenéén van de twee wou hun thuis opgeven, dus dat zegt ergens ook wel genoeg.
Samen hebben we dan ook maar besloten om een stap terug te zetten en uit elkaar te gaan. Het is nu bijna twee weken...En tja, het is wennen.


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: za nov 26, 2011 18:33 

@Trijn Ai, da's ook niet zo prettig. : S Maar zeker niet bij de pakken blijven zitten, jullie hebben beiden een punt gezet achter een relatie die niet zo goed meer ging en waar ook niet echt een oplossing voor was, uitmaken lijkt mij dan ook de beste keuze in zo'n situatie. Als je het moeilijk krijgt dan kun je nog steeds denken aan waarom het nu ook alweer uit is, dan zul je het sneller kunnen verwerken. ; ) Ik begrijp zeker dat dit nu moeilijk is te accepteren (zeker na 4 jaar samen, da's een zeer lange tijd) maar het komt wel goed. ; ) Zeker niet bij de pakken blijven zitten!
@Agenia Proficiat!! : D

Ik ben nu ook al een halfjaartje samen met mijn vriend en dingen lopen nog steeds zeer goed. We hebben nog geen discussies of ruzies gehad wat ik wel goed vind maar dat betekend niet dat dat altijd zo zal blijven. Dit komt omdat we eigelijk niet veel meningsverschillen hebben en we hebben ongeveer dezelfde hobbies, dus veel valt er niet over te ruzieën denk ik. We zien elkaar nu wel iets minder aangezien we het beide druk hebben met school wat wel jammer is maar dat maakt het elkaar weer terugzien dubbel zo leuk. : )

En ik beschouw hem ergens ook wel als mijn beste vriend. Hij is echt een persoon waar ik alles tegen kan zeggen zonder dat ik vervelende commentaar van terug krijg. Wat het ook is, hij zal altijd eerlijk zijn zonder grof te zijn en als ik een probleem heb of ik voel me even slecht, hij zal mij er altijd doorhelpen. Dat doet hij niet alleen bij mij maar ook voor anderen, hij is er werkelijk voor iedereen. En we zijn ook eigelijk nooit uitgepraat, we hebben elkaar altijd iets te vertellen. En ookal herhaal ik steeds dingen of stel ik dezelfde vragen, hij heeft daar nog nooit over lopen zeuren. Mijn allereerste vriend was nooit een steun geweest voor mij als ik een probleem had en als ik met iets zat en ik vertelde het verhaal opnieuw dan was het altijd van: 'We hebben het er al over gehad...' Mijn huidige vriend doet dit gelukkig niet.

Kan zo wel eeuwig doorgaan maar ik voel me nog altijd goed bij hem en ik vind dat we elkaar aanvullen. Hij accepteert me zoals ik ben en hij steunt me als dat nodig is, ben echt bijzonder blij dat ik hem heb als vriend.

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme