Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za jun 25, 2011 9:48 

Ik kom hierop vanwege het einde van HP maar ook omdat ik toch heel wat dingen lees, en anderzijds topics of dingen tegen kom op forums. Uiteindelijk is het ook van alle leeftijden het geval, je hebt het over vroeger in je kindertijd. Maar later in je leven kom je dingen tegen, of herinner je ook weer bepaalde momenten van dit moment in je leven.
Je bent Nostalgies bezig dan, en hoewel iedereen vooruit wil kijk je toch terug naar beter tijden!

Je bent nu op deze leeftijd mijn vraag is dus:
Wat heb je nog van je kindertijd dat je bindt of hebt? In je leven of in je kamer. Wat zijn de laatste dingen die je misschien binnenkort of over een poosje loslaat! of stopt.

Ik bedoel dan dus niet van je tienertijd, op z'n minst voor je 10e. En je ouders tellen niet mee. ;)
Misschien is het veel maar dat is voor tieners vast het geval, maar voor de mensen daarboven meestal is het weinig.

Praat met elkaar erover en deel.

-Films en series tellen niet mee, die komen op tv terug of je kunt ze kopen. Bovendien zijn er andere topics waar je over deze dingen kan vertellen.
Tenzij de bepaalde serie nu nog steeds op tv is na al die tijd.
En dan bedoel ik niet een herhaling van de serie.


---
Wat ik nog heb zijn enkele dingen, en sommige daarvan eindigen binnenkort. Het zijn de laatste dingen die me nog binden met me kindertijd.
-Harry potter, heeft lang geduurd me intresse is overtijd wat minder geworden maar onderhand ook weer meer.
-Pokemon, geen idee hoe lang deze serie duurt, maar is al heel lang in me leven. En t enige constante op tv naast enkele die ik nog ken van vroeger.
-Mijn bed die me vader heeft gemaakt, hopelijk kan ik m nog lang houden maar ik weet ooit zal ik er afstand van moeten doen!
Ik kan er zoveel spullen op kwijt en eronder doen.

-Mijn playmobiel, ik heb het al zolang ik kan het gewoon niet wegdoen veel mee gedaan.
-Knuffel dieren, kan wel zonder maar heb ze ook al zo lang en het maakt het bed wat knusser!
-Donald duck blijf altijd fan en blijf t sparen.

Volgens mij kan ik nog iets vergeten zijn maar dat komt wel.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York
BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2011 13:20 

Ik heb nog steeds 90% van mijn kast volstaan met kinderboeken. Dat is niet overdreven. Alle boeken die ik op dit moment nog lees, staan op de bodem van de kast gepropt. De rest is allemaal Griezelbus, Hoe Overleef ik..., Hotel Rozebottel, Floortje etcetera. Misschien moet ik eens mijn kinderboeken gaan verkopen. Er zijn er natuurlijk een hoop waar ik nog waarde aan hecht, maar ook veel die ik niet zal missen. Ik heb ze met plezier gelezen, maar een extra zakcentje is ook niet mis ;).

Ik kijk ook nog steeds graag naar Cartoon Network en dat soort zenders. NO SHAME.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: vr jul 29, 2011 11:53 

Dat is best veel maar ook erg leuk, op den duur ga ik m'n jeugd kinderboeken ook kopen. Kom ze weleens tegen of denk er weleens aan en dan is het jammer dat ik ze niet heb. Vele zullen als ze het zien dan vast denken wat kinderachtig, maar wat boeit dat.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di sep 06, 2011 16:40 

Vind ik juist helemaal niet kinderachtig. Ik ben 30 en doe het nog.

Laatst was ik nog bij een of ander afgelegen boekhandeltje vlak bij Rhenen in de buurt en zag daar een boek wat mijn vriend als kind stuk heeft gelezen. 'Valco vos en zijn vrienden.' Het boek bleek een vooroorlogse 2e druk te zijn er er stond een naam en adres van een vrouw in en de datum waarop ze het heeft gekregen. Uiteraard meteen gekocht.
Kippenvel, en mijn fantasie sloeg meteen op hol. Wat zou er van die vrouw geworden zijn? Wat is er gebeurt dat ze het boek niet meer in haar bezit heeft? Heeft ze het moeten verkopen omdat ze geld tekort had? Enz enz enz....

Maar om eventjes OT te gaan. Ikzelf heb een sterke connectie met...David de kabouter en heb voor mijn verjaardag een prachtige tuinkabouter van David gekregen. Ben altijd al een Rien Poortvliet liefhebber geweest en heb die kabouter altijd al willen hebben, maar heb hem nergens meer te koop zien staan.
Van kinds af aan had ik al iets met die serie.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme