Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: do aug 11, 2011 15:36 

Wat ik het allerergste vind is als iemand dom is. En dan ook niks anders kan doen dan dom reageren, oh daar word ik toch een potje agressief van.

Ook heel erg, een zweetlucht. Te vreselijk voor woorden en heeft ook geen verdere uitleg nodig.

Wat ik ook heel erg haat, en wat bij mij heel erg veel voorkomt. Ik ontmoet iemand, praat met diegene en het enige wat ik terug krijg is: Oh - Ja - Nee - Soms. Ik haat het als mensen kortaf reageren, dat haat ik echt.

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 28, 2013 15:32 

2daemon schreef:
Waar ik op afknap:
Sommige dingen liggen maar net hoe ze staan bij iemand, dan kan het altijd wel passen.
- Rokers
- Drinkers
Beide doen veel mensen nou eenmaal, het is niet erg als het gebruik niet teveel is.
- Drugsgebruikers
- Dikke mensen/te dun
- Littekens (ligt eraan/en waar)
- Kale meiden/vrouwen hoofden
- Lelijke/kras stem
- Parfum
- te veel of verkeerde make-up (of lijkt op clown of slet)
- Te kort/lang haar, zelfde met de kleur maar verschilt per persoon
- Wratten of dergelijke op bepaalde plekken
- Ringen of dergelijke dingen op bepaalde delen van het lichaam/of te veel.
- tatoeage's, ligt eraan hoe ze eruit zien en waar ze zitten/of te veel
- mooie meiden/vrouwen die zich verwaarlozen of iets aan het lichaam veranderen wat niet nodig is.-(sterren)


Poe, jij hebt wel veel dingen waar je op af knapt.

Grappig dat veel van jouw afknappers bij mij juist het omgekeerde effect hebben. Ik vind tatoeages tof, drankgebruik prima, kan allerlei haarstylen wel waarderen, veel make-up vind ik ook niet zo erg, en ik ben nog nooit afgeknapt op een litteken. Iedereen heeft littekens.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: ma sep 30, 2013 15:38 

Ach aan sommige dingen moet je je gewoon aanpassen kan ook niet anders.
Dus drinken hoort er gewoon bij, al doe ik het niet.
Ondertussen heb zijn er wel wat punten die wel wat veranderd zijn, me kijk is er wat op veranderd dus versoepel ik het meer.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo okt 06, 2013 7:15 

ik knap op door een boek te lezen of door met een vriendin te kletsen


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 21, 2013 16:16 

Ik knap af op mensen die altijd een rooklucht om zich heen hebben, omdat ik zelf astma heb. Om diezelfde reden heb ik liever dat je naar zweet ruikt dan dat je veel te veel parfum op hebt.
Ik knap er ook op af als je geen respect hebt voor de natuur, of als je heel arrogant bent. Verder vind ik alles wel prima, dik zijn is oke, als het maar niet komt doordat je je volvreet, maar bijv. doordat je een ziekte hebt waardoor je vocht vasthoud of weet ik veel wat.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: ma dec 23, 2013 19:04 

Ik probeer niet te vlug af te knappen op een bepaalde keuze of levensstijl van een persoon. Ik ben net iemand die zich aanpast aan de andere persoon terwijl dat eigenlijk ook niet altijd even goed is en dat heeft me ook altijd wel duur te komen staan, dus ik hoop dat wel te veranderen in de toekomst. Ik weet dat niemand perfect is en dat je toekomstige partner altijd wel negatieve puntjes heeft, maar zoiets als een tatoeage, piercing, veel make-up, etc, gaat me heus niet afremmen om iets te beginnen met die persoon.

Mijn vorige partner rookte bijvoorbeeld. Dat vond ik best afknappend maar ik heb het er uiteindelijk bijgenomen omdat ik wist dat hij niet ging stoppen voor mij of voor een ander. En na een tijdje werd ik er wel gewend aan. Maar als ik in de toekomst iemand tegenkom, dan toch liefst niet iemand die rookt. Ik vind het stinken en telkens om de twee uur buiten moeten gaan staan met je vriend(in) omdat die perse eentje moet roken wil ik niet meer.

De grootste afknapper blijft toch nog steeds onverzorgd zijn. Als een persoon zichzelf niet kan verzorgen en erg onhygiënisch is, of met een lijfgeur loopt dan zal die geen kans bij mij maken, tenzij die plots een ommezwaai maakt en zich wel begint te verzorgen. Ook iemand met een zeer arrogante, onrespectvolle houding tegenover andere mensen maken bij mij ook geen kans.

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme