Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

1e jaars



Offline
BerichtGeplaatst: wo okt 12, 2011 15:06 

Ik heb uhm die vrouw die in de tweede auditie van Idols tweede werd, Maud geloof ik dat ze heet, ontmoet, en ook Xander de Buisonje. Toevallig omdat ze beide optraden op een schoolgala van mij (toch alweer een paar jaar terug). Richard Krajicjek (of hoe je zijn achternaam ook spelt) een keer op een event voor het Nationaal Epilepsiefonds (ten minste ik dacht dat het dat was). Ik heb ook een aantal voetballers en hockeyers ontmoet.

Oh ja natuurlijk Sander Lantinga en z'n kameraad tijdens 3FM Serious Request in de McDonalds in Eindhoven.

Het mooie is, het zijn ook maar hele gewone mensen als je ze spreekt.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: do okt 13, 2011 6:01 

Een update:
Elf fair Arcen.
Professor Rotherham ontmoet. Een geweldige grappige aardige man (al vaker eigenlijk, maar nu eindelijk op de foto gegaan).
Afbeelding

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: di jun 11, 2013 14:58 

Zaterdag bij 'The Eye' geweest en Georgina Verbaan ontmoet!

Het was echt een hele ervaring, net 2 mooie films gezien en het is heel winderig.
Ik loop de pond op en ik zie iemand die ik herken, ik vraag het voor de zekerheid of ze het echt is. Georgina: Ik ben het echt dat mag ik toch hopen van wel. Even gevraagd om op de foto met haar te mogen, en heel even gekletst te hebben.
Het rare is ik heb andere beroemdheden ontmoet zoals je weet, maar nog nooit zoiets meegemaakt! Ik stond te knikken met me knieen en was heel zenuwachtig? denk ook een beetje te bazelen. Kwam het door wat ik in m'n 1e zin zei of dat dit een totale verrassing was?

Afbeelding

_________________
Support Joyce @ WIDM


Laatst bijgewerkt door 2daemon op ma jul 15, 2013 20:27, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 17, 2013 15:26 

2daemon schreef:
Een update:
Elf fair Arcen.
Professor Rotherham ontmoet. Een geweldige grappige aardige man (al vaker eigenlijk, maar nu eindelijk op de foto gegaan).
Afbeelding

2daemon schreef:
Zaterdag bij 'The Eye' geweest en Georgina Verbaan ontmoet!

Het was echt een hele ervaring, net 2 mooie films gezien en het is heel winderig.
Ik loop de pond op en ik zie iemand die ik herken, ik vraag het voor de zekerheid of ze het echt is. Georgina: Ik ben het echt dat mag ik toch hopen van wel. Even gevraagd om op de foto met haar te mogen, en heel even gekletst te hebben.
Het rare is ik heb andere beroemdheden ontmoet zoals je weet, maar nog nooit zoiets meegemaakt! Ik stond te knikken met me knieen en was heel zenuwachtig? denk ook een beetje te bazelen. Kwam het door wat ik in m'n 1e zin zei of dat dit een totale verrassing was?

Afbeelding


Dubbelposts zijn niet toegestaan XD

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 17, 2013 21:33 

@Sarah: zoals je kan zien bovenaan de posts, zit er anderhalf jaar tijd tussen de twee berichten. Het is alleen een dubbelpost als meerdere berichten kort achter elkaar gepost worden. Bovendien: als je iets ziet wat tegen de regels is, hoef je niet te posten: je kan op het knopje met het uitroepteken (rechtsboven de post) drukken. Nu is je post spam en off-topic.


On-topic: Ik geloof niet dat ik echt beroemdheden heb ontmoet. Ik heb wel een aantal bekende Nederlanders bij mij in de winkel gehad, zoals Chantal Janzen, Ruud de Wild, Wendy van Dijk, Danny de Munk, Beau van Erven Dorens en zeker nog meer. Ik ga die mensen dan niet aanspreken: ten eerste zijn die daar ook voor hun rust, en ten tweede ben ik op dat moment aan het werk en is het onprofessioneel om dan iemand aan te spreken. Dus ik doe dan gewoon net alsof ik ze niet ken, zeg netjes meneer/mevrouw zoals tegen alle andere klanten.


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 19, 2013 12:31 

Dennis Krauwel schreef:
@Sarah: zoals je kan zien bovenaan de posts, zit er anderhalf jaar tijd tussen de twee berichten. Het is alleen een dubbelpost als meerdere berichten kort achter elkaar gepost worden. Bovendien: als je iets ziet wat tegen de regels is, hoef je niet te posten: je kan op het knopje met het uitroepteken (rechtsboven de post) drukken. Nu is je post spam en off-topic.


On-topic: Ik geloof niet dat ik echt beroemdheden heb ontmoet. Ik heb wel een aantal bekende Nederlanders bij mij in de winkel gehad, zoals Chantal Janzen, Ruud de Wild, Wendy van Dijk, Danny de Munk, Beau van Erven Dorens en zeker nog meer. Ik ga die mensen dan niet aanspreken: ten eerste zijn die daar ook voor hun rust, en ten tweede ben ik op dat moment aan het werk en is het onprofessioneel om dan iemand aan te spreken. Dus ik doe dan gewoon net alsof ik ze niet ken, zeg netjes meneer/mevrouw zoals tegen alle andere klanten.


Ik keek niet naar de jaartallen en sorry,

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: ma sep 30, 2013 15:44 

Deze heb ik afgelopen weekend bij elf fair arcen ontmoet!

Andrew herd, uit de film reeks star wars (de ewok), en uit Harry potter (een van de goblins uit de geldbank).
AfbeeldingAfbeelding

Alan flyng van star wars (een van de witte pak mannen)
AfbeeldingAfbeelding

En ik heb weer iemand ontmoet, vorige zondag in A-dam bij de laatste film.
Beau van erven dorens
Afbeelding

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo okt 06, 2013 6:48 

Ik heb een handtekening van Paul van Loon
en van Michael Reefs (de schrijver van de Bieb Bende)
verder kan ik me niks meer herinneren.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: vr nov 01, 2013 19:32 

Afgelopen weekend was Ilse de lange voor een signeer sessie bij de media markt hier in Arnhem. Gratis een aantal foto's kunnen nemen en handtekening, maar cd'tje was wel 10 euro.
En wat ik hier mee gedaan heb zie je bij de andere topic in t fotoalbum.


Ik heb nog meer foto's.
Afbeelding

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: di maart 31, 2015 19:27 

Dutch comic con, waar ik deze aardige gezellige acteurs tegen kwam!

Michael Cudlitz
Afbeelding

Costas mandylor.
Toen ie de foto zag en andere, zeiden ze dat ik ''Crazy eyes'' had XD
Afbeelding

Giancarlo Esposito
Afbeelding

Christopher atkins
Afbeelding

Spencer wildling. 1e foto was niet goed gegaan, volgende dag mocht ik gratis overdoen gaat meneer dansen terwijl de foto genomen wordt! XD
Afbeelding

De Delorean auto, en James tolkan & Claudia wells
Afbeelding

De Batman auto's
Afbeelding

De Ghostbuster auto
Afbeelding

En verder nog:

Stanislav Ianevsk
Julian glover
Osric chau
---
Emiel ratelband z'n zoon in de stad.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme