Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo jul 17, 2011 7:33 

Wie heb jij weleens ontmoet voor bekende ster, bn-er, muziek band etc...

Voorwaarden ervoor zijn wel: Je moet diegene op zich van dichtbij hebben gezien, bij hem/haar gestaan hebben, gesproken, of hand geschud hebben.
Anders zou je natuurlijk een hele waslijst hebben o.a in een show gezien hebben.

-Leuk is als je er zelfs een foto van kan plaatsen.

Vond het ook een mooie gelegenheid om te posten nu het einde van HP er is.



----
Degene die ik heb ontmoet zijn:

-Emiel ratelband eens gezien hier in arnhem bij de bios.
En laatst
-Bassie-(bas van toor) waar ik naar een van z'n show's ben gegaan. Hij kwam hier vlakbij arnhem mooie kans dus.
Afbeelding

Op de Elf fantasy fair 2008:
-vincent regan van de film 300

Afbeelding

-shane rangi van lotr en narnia

Afbeelding

-Ian whyte van aliens vs predator 1,2 en de losse films.

Afbeelding

Zo ging ik op de foto met hun met de cape, ik had ook een toverhoed maar die werd telkens afgeblazen, en een masker maar deed het zo om een beetje van mezelf te zien.

En OMNIA 8) bij de gothic fantasy beurs ;D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Op de elf fair 2009

Tal van schrijvers in 08/09 die ik niet ken, stond in hun buurt en elkaar gezien

Met james masters. 8)
Afbeelding

Mark ferguson beide dagen. :lranger:
Afbeelding
Afbeelding

Ik ben naar Beat the heat in Utrecht geweest:

Do
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding


Deze is zo mooi
Afbeelding

Anna drijver
Afbeelding
Deze is ook best mooi.
Afbeelding
Grappig hé
Afbeelding

Candy Dulfer
AfbeeldingAfbeelding

Kasper van kooten
AfbeeldingAfbeelding

_________________
Support Joyce @ WIDM


Laatst bijgewerkt door 2daemon op za maart 17, 2012 9:13, in totaal 6 keer bewerkt.

 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: zo jul 17, 2011 9:56 

Genoeg mensen in het echt gezien, met veel inmiddels ook gesproken. Jammer genoeg van lang niet iedereen een foto.
Het heeft me wel geleerd dat artiesten ook mensen zijn, maar soms ook verschrikkelijk omhoog gevallen kunnen zijn. Dat ze een enorme air over zich hebben die je het liefst uit de weg gaat.
Mijn lijst is overigens erg lang, maar dat komt eigenlijk voornamelijk omdat ik het altijd erg leuk vond om mijn idolen te spotten en in ieder geval een keer van dichtbij mee te maken.

Mijn eerste hoogtepunt was toch wel toen ik op 12 jarige leeftijd een handtekening vroeg aan Herman van Veen. Ik als klein meisje, groot fan. De foto die mijn vader ervan gemaakt heeft, hangt al jaren boven mijn bed.

Daarna heb ik de mannen van de Lama's een aantal keer van dichtbij meegemaakt. Zelfs twee keer bij ze op het podium gestaan. Daarna heb ik ooit heel kort met Ruben Nicolai en Tijl Beckand gesproken. Wauw, Ruben is in het echt ook zo'n schat. Heel vrolijk en open.

Mijn tweede hoogtepunt kwam op mijn 18e toen ik Michael Flatley van heel dichtbij heb mogen zien en hem een handtekening heb gevraagd. Ook hiervan heb ik nog ergens een foto.

Ondertussen heb ik de bandleden van Rapalje en Omnia meer dan eens gesproken. Ik kom ze dan ook op de gekste plekken tegen. Maar ja, ik heb les gehad van een van de danseressen van Rapalje. Bovendien leer je de mensen van Omnia ook snel genoeg kennen.

Mijn derde hoogtepunt was vorig jaar op mijn 22e toen ik Mike Boddé sprak. En daarvan kan ik zeggen dat ik hem ook echt gesproken heb. 4 uur lang samen met nog wat mensen en met hem in een café gehangen, gekletst en gelachen. Na die tijd heb ik Mike nog twee keer ontmoet, het blijft gezellig.
Bij de laatste voorstelling met Mike heb ik ook Hadewych Minis ontmoet, dat is echt een topwijf. Ik zal nooit het moment vergeten dat we met de eerste rij op het podium gevraagd werden en zij mij als dansmaatje uitkoos en me na afloop bedankte omdat ik zo graag mee wilde doen.

Onlangs heb ik Skottie van Scrum ontmoet en gesproken op KMF. Het was erg kort, dus er valt weinig over te zeggen. Het was in ieder geval erg gezellig en hij is een geweldig man. Precies zoals ik hem verwacht had.

Ik kan nog gaan lopen verhalen over al die andere mensen; leden van Anúna, ALSK en weet ik veel wie. Niet echt mensen waar ik specifiek mee zou praten op dat moment, maar wat wel enorm leuk was.

Overigens moet ik wel bekennen dat ik in mijn Twitterlijst zo hier en daar ook bekende mensen heb staan. En waar ik met een aantal ook oprecht contact heb: Mike Boddé & Skottie. Daarnaast word ik gevolgd door het algemene Scrum-account en John McGlynn (zanger van Anúna, broer van Michael).

Ergens leef ik er wel van, maar sommigen zijn behoorlijk per ongeluk op mijn pad gekomen. En dat maakt het misschien nog wel veel leuker, in ieder geval een stuk oprechter.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


Laatst bijgewerkt door Aisling op wo jul 20, 2011 17:51, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 18, 2011 13:00 

Ik heb inmiddels al wel een aantal beroemdheden gezien, al kun je Adlicious nog niet echt beroemd noemen dan alleen dat ze bekend zijn van X Factor en X Factor UK. Helaas heb ik nog nooit iemand gesproken of ook maar een handtekening gekregen dus het bleef gewoon echt bij gezien.

Maar beroemdheden die ik dus heb gezien Adlicious meegerekent zijn:
- Adlicious
- Westlife
- Flogging Molly
- Muse
- K-otic
- Omnia
- Moya Brennan
- 30 Seconds To Mars (op TMF Award)
-Nick&Simon (op TMF Awards en een keer door een uitnodiging van een vriendin)
en dan nog wat artiesten die er bij de TMF Awards waren
- Jake Gyllenhaal
- Emmy Rossum en de rest van de cast van The Day After Tomorrow :D


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Eersel
BerichtGeplaatst: di jul 19, 2011 22:50 

Ik heb de cast van Het Huis Anubis: De Vijf van het Magische Zwaard mogen interviewen, dus die staan op mijn lijstje. Daar houdt het mee op, vrees ik.

~ Jennifer Welts
~ Alex Molenaar
~ Roel Dirven
~ Juliann Ubbergen
~ Sanne-Samina Hanssen


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 20, 2011 10:04 

Euhm.. Even denken. Wie heb ik al tegengekomen. Eigenlijk niet zoveel. De personen die ik nu opnoem zijn de die dat ik mij herrinner. Er veel te veel gaten in mijn geheugen. Ik moet daat echt iets aan doen.
Wel hier zijn ze dan:
- Geert Hoste

- Chris Cauwenberghs, kabouter lui (in nieuwpoort)

- Koen Wouters, Zanger Clouseau (die kwamen we tegen in Zaventem. Mijn zus staat met hem op de foto terwijl ik de foto trek. Ik vind het zo stom dat ik er niet zelf bij sta)

- Mark Tijsmans, Flikken (heb ik ontmoet op de boekenbeurs in Antwerpen. Ik had een boek gekocht van hem en ik had al voordat ik een boek had gekocht een handtekening gevraagt aan hem)

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York
BerichtGeplaatst: vr jul 22, 2011 20:55 

Ik was bij het HP7.2 première event in Londen, dus ik heb daar alle acteurs gezien. Ik heb daar ook een handtekening gekregen van Evanna Lynch, mijn favoriete HP actrice :). Dat telt eigenlijk niet echt als ontmoeten, maar ik vond het toch heel cool.

Ook heb ik John Green ontmoet :D. Dat was echt fakking badass. Het was zo'n handtekeningen event. De nerdfighters (dat is de naam voor een deel van de fanbase) gingen bij elkaar zitten. Na de handtekeningen kwam hij er ook bij. Dat was echt heel erg gaaf :D.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Best
BerichtGeplaatst: vr jul 22, 2011 20:59 

Ik heb voor mijn radioprogramma 3 jaar geleden op het bevrijdingsfestival in Haarlem Gabriella Cilmi geïnterviewd! Ze was knetterstoned en daardoor gaf ze echt vage antwoorden... :lol: Ze zei dat ze een keer een moddergevecht heeft gehouden met een fan!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za jul 23, 2011 5:57 

Billy schreef:
Ik was bij het HP7.2 première event in Londen, dus ik heb daar alle acteurs gezien. Ik heb daar ook een handtekening gekregen van Evanna Lynch, mijn favoriete HP actrice :). Dat telt eigenlijk niet echt als ontmoeten, maar ik vond het toch heel cool.

Die telt mee. ;)
Je hebt iedereen gezien dat is cool! maar wie van dichtbij (zie voorwaarden).

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 24, 2011 10:05 

Eens zien... ik heb er wel redelijk wat gezien, maar niet op een bijzondere manier o.i.d. De mensen waren ook niet zozeer bijzonder. Toen ik nog klein was kwam mijn moeder vaak in de stamkroeg van Wolter Kroes. Ik heb nog een foto ergens in een stoffig album dat ik op zijn schoot zit als klein meisje.

Verder heb ik veel mensen ontmoet omdat ik in Amstelveen woon, en er toch aardig wat celebs wo(o)n(d)en. Zo kom je Gerard Joling vaak genoeg joggend tegen in het Amsterdamse bos, of Gordon bij Special Sports.

Het koppel Erik de Vogel en Caroline de Bruin (GTST, Ludo en Janine) fietsen dagelijks door onze straat om hun kinderen naar school te brengen, die op de basisschool waar ik op heb gezeten en mijn zusjes nu zitten les krijgen. Dan staan ze gewoon in de gang doodleuk een praatje te maken met andere ouders. Niets bijzonders aan. Ik heb nog bij de zoon van Erik in de klas gezeten. Snotjong :') Trok altijd aan m'n haar :') En bovendien ben ik cassière bij de buurt Appie, en heb ik Erik en Caroline dagelijks als klant. Ik heb dan ook niet een foto ofzo van ze dat ze hun boodschapjes bij me af komen rekenen :')

Ik vind naar-concerten-gaan-van niet echt meetellen als een celeb ontmoeten, maar à la, in dat geval heb ik Sharon den Adel en haar band (van Within Temptation) tweemaal ontmoet. Eenmaal bij een liveuitzending op de radio, in dat gebouwtje naast Artis, Amsterdam, en eenmaal op een concert in Carré. Ik ben ook naar Lily Allen geweest, was héél erg leuk :0

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo jul 24, 2011 10:54 

Leintje schreef:
- Mark Tijsmans, Flikken (heb ik ontmoet op de boekenbeurs in Antwerpen. Ik had een boek gekocht van hem en ik had al voordat ik een boek had gekocht een handtekening gevraagt aan hem)

O mijn god. Hierop ben ik zó jaloers. Ik ben een enorme fan van Flikken, er staat hier momenteel ook een aflevering op.

Ik heb de leden van Di-rect allemaal wel eens van vrij dichtbij gezien en hun handtekeningen verzameld. Alleen die van Marcel heb ik niet. De eerste keer dat ik ze van dichtbij zag was bij de voorstelling van Di-rect doet Tommy. Hier was hij nog geen leadzanger en was hij dus ook niet bij de signeersessie. Van Tim Akkerman heb ik wel een handtekening. Met Spike ben ik ongeveer anderhalf jaar geleden op de foto geweest én heb ik een enorme hoop doodles van hem op de rug van een t-shirt.

Verder heb ik ook een van mijn Racoon albums laten signeren, dus ook hen heb ik van aardig dichtbij gezien.

Oh! En ik heb op het podium gestaan bij STEREO. De pianist daarvan (en dat was mijn favoriet) heeft toen nog een arm om me heen geslagen. Helaas zijn de foto's hiervan verloren gegaan. :( Ook heb ik nog een workshop bijgewoond die werd gegeven door de zangeres en gitarist van deze band.

Ik heb denk ik nog wel meer mensen gezien, maar dat stelde voor mij niet half zoveel voor als de bovenstaande ontmoetingen.

_________________
It does not do to dwell on dreams and forget to live, remember that.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 02, 2011 22:50 

Jason Mraz, The Noisettes, Janne Schra van (toen nog) Room Eleven en Billy Bushwalla heb ik bij concerten gesproken. Janne Schra gaf me een compliment voor mijn jurk en Bushwalla vroeg ik met wie hij nog eens wilde samenwerken en toen begon hij een lang verhaal te houden.

Jason Mraz en The Noisettes waren beide als een droom. Jason was ontzettend beleefd en ik heb voornamelijk gerant tegen hem... best wel genant. The Noisettes heb ik twee keer ontmoet - 1 keer in de plee van de Melkweg, toen de zangeres haar haar aan het doen was. Er waren ongeveer 25 bezoekers gekomen naar hun concert, ze was zenuwachtig en ik had eigelijk geen idee hoe ze eruit zagen, dus vroeg ik maar onhandig wie ze was. Ze zei hoe ze heette en dat ze de zangeres was en toen riep ik: ''O my God, can I hug you?'' en dat mocht en ze deed heel blij. Toen heb ik gevraagd naar de betekenis van een nummer en zei ze dat ze zenuwachtig was en toen zei ik dat ik heel hard zou roepen voor haar. En toen droegen ze het desbetreffende nummer waarover ik het had, The Count of Monte Christo aan mij op. Twee jaar later mocht ik bij That's Live bij 3fm langskomen voor een miniconcert en aangezien ik de enige was die vragen had ingestuurd, mocht ik deze vragen op de radio. Ik zei dat ze mij vast niet meer herkenden, maar dat ik de zangeres toen in de Melkweg, lang geleden...? Ze wisten nog mijn naam, mijn outfit en de kleur van mijn lipstick. Echt ongelofelijk. Eén van mijn vragen was of de zangeres liever nooit meer veren zou dragen of nooit meer goud en daar moest ze hard over nadenken maar ze kon geen keuze maken. xD

Voor mijn werk als journalist heb ik de gitarist en zanger van Airship, de drummer van The Plain White T's en de band Go Back To The Zoo geïnterviewt.
Airship was vorige week, zij zijn van het nummer Kids die je nu af en toe op de radio hoort. Ik was echt stikzenuwachtig want ik interview meestal organisatoren of regionale bandjes en ik vind hun album heel erg goed. Het liep niet allemaal even gesmeerd (één vraag over hun nieuwe album? seriously?) maar ik kon ze aan het lachen maken en sommige vragen vonden ze heel leuk om over na te denken. Bovendien had ik het lievelingsboek van de zanger ook gelezen en toen moest ik opletten dat we niet afdwaalden. xD Aan het einde vroeg de zanger wat ik verder vandaag ging doen en schudde ze mijn hand, echt heel beleefd allemaal.
Plain White T's heb ik alleen telefonisch gedaan, dus ik weet niet of dat geldt. Hij klonk behoorlijk verveeld en pas bij de laatste vraag kwam hij eigelijk op dreef. ^^
Back To The Zoo kon ik toevallig spreken omdat ik backstage bij Bevrijdingspop aan het werk was - er was geen interview geplant, maar ze liepen rond en ik wilde een mooie recensie. Ik vond ze heel maf en aardig en ze gaven direct geweldige quotes. (:

O ja, ik heb ook nog Heleen van Royen gesproken omdat ze mijn boek ging signeren en Bies van Ede omdat hij jurylid was van een lokale gedichtenwedstrijd. Heleen was beleefd en Bies was verbaasd dat ik tegen hem aan begon te ranten dat hij mijn jeugd zo mooi had gemaakt met zijn boeken. Hij deed echt alsof ik zwaar overdreef. Ik vond gewoon dat ik het moest delen. xD En de schrijver John Green heeft naast mij gezeten, maar ik te zenuwachtig om eigelijk iets te zeggen.

Er zijn nog wel meer bekenden geweest, maar ik weet ze niet allemaal meer uit m'n hoofd. Ik vraag trouwens soms wel een handtekening, maar nooit een foto. Ik hecht eigelijk alleen waarde aan de herrindering, denk ik.

Ik zou nog heel graag Darren Shan, Anne Rice, J.K. Rowling, Jack White en Laura Marling willen ontmoeten. En Amy Winehouse, maar dat gaat niet meer.

Trouwens, een vriendin van mij kwam een keer Nick en Simon tegen... in IJsland.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: District 4

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 03, 2011 14:41 

Niet zo veel geloof ik, een paar BN-ers, zoals Piet Paulusma op HP2 premiere(YAYAYAYAY :')) en ik heb op de EFF Stan Ianavski gezien. Verder Thea Beckman toen ik what- 4 was ofzo. En Carry Slee toen ik 6 was ofzo in de boekhandel. Oh en Guus Meeuwes liep laasts in Groningen.

Op Glee live heb ik ongeveer naast Riker Lynch(Jeff Warbler in Glee) gelopen, omdat hij langs liep en ik het eerst helemaaal niet door had en hij toen al weer weg was.

En in de 10 meter range contact hebben gehad met Chris Colfer omdat we met z'n 20-en op de restricted view zaten bij Glee and we hem backstage zagen voor hij op moest en we gingen juichen en hij ging zwaaien en heel enthousiast HI zei. Yeah. But it was awesome!

Yeah vast wel meer maar niet die zoveel indruk hebben gemaakt :')

_________________
BONES <3


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: do aug 11, 2011 13:16 

Bassie en Adriaan
Ik was nog een halve peuter en toen zijn we naar een circus van ze geweest. Ik weet er nauwelijks nog wat van, was te jong.

Nicolette van Dam
Het was tijdens de opkomst van de jeugdserie ZOOP en ik was helemaal weg van haar. Dus we zijn een keer naar Almere gegaan waar zijn handtekeningen zou laten zetten. Ik heb toen een handtekening in een ZOOP boek gekregen en ik ben met haar op de foto gegaan. Ik was echt nog heel jong.

Tommie Christaan
Gezien in begin augustus 2011. Bij de musical Zorro in Rotterdam. Hij stond vlak naast me dus je kan wel begrijpen dat ik dolblij met die plaats was.

De hele cast van GTST
Ga ik zien op 27 augustus in het Vredenburg in Utrecht.

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 11, 2011 20:22 

Ooh ik heb eigenlijk best wel wat mensen gezien en gesproken. Ik weet het echt allemaal niet meer :P

Ik heb Kim-Lian van der Meij een aantal keer gezien, omdat mijn tante de musicals Doe Maar! en Kunt U Mij De Weg Naar Hamelen Vertellen, Meneer? heeft gedaan (als lichttechnicus). Ook Loeki Knol. Verder heb ik even kort gesproken met Freek Bartels (wat ik superawesome vond - hij was allemaal handtekeningen aan het uitdelen en keek heel verbaasd toen ik meer tegen hem zei dan 'Dankjewel' en 'Mag ik op de foto?', haha), Henk Poort en wat ensembleleden uit Footloose waarvan ik schandalig genoeg de namen niet uit mijn hoofd weet.

In de artiestenfoyer heb ik heel erg lang, met mijn zusje, met Alfred van den Heuvel (vooral bekend van Kinderen Geen Bezwaar denk ik). We hebben zelfs foto's gezien van zijn huis in Spanje :') Hij zat ook naast mijn zusje met de musical zelf. Ik heb toen ook Lenette van Dongen gesproken.

Verder heb ik Jason Mraz ontmoet, wat echt geweldig was. Samen met Charlotte/Sweet Hermione, boven mij. We stonden vooral te shaken en te ranten en ik kon niet eens meer mijn naam spellen - fail. Maar het was awesome en hij was superlief.
Ook heb ik Billy Bushwalla gesproken, die ook heel leuk was en vooral grapjes stond te maken. En ook nog Ingrid Michaelson, die ontzettend lief was en mijn album van haar met naam gesigneerd heeft.

Oooh en ik heb ook nog met de jongens van Di-rect gepraat. Dan bedoel ik de oude samenstelling: Bas, Jamie, Tim en Spike. Vooral met Jamie eigenlijk, omdat ik stond te wachten en hij steeds heel grappig zat te doen en steeds keek of ik wel lachte :')

Bij mijn werk heb ik al een heleboel castleden van Soldaat van Oranje gezien, maar echt gepraat heb ik vooral met Ad-Just Bouwman, die heel erg aardig is, en kort met Matteo van de Grijn.

En verder weet ik het zo even niet :P

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 21:47 

Euhm...

Niet veel mensen eigenlijk.
Ik heb al een Hans Peter Jansen uit Dans der Vampieren gezien. En, Ben Crabbé, uit Blokken, maar meer eigenlijk niet.

Of ik weet het gewoon niet meer. :P

x.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme