Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mijn wonderlijke wereld

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 27, 2013 16:28 

Mmm eten en drinken topic!

Wat ik graag eet: gehaktballetjes in tomatensaus, macaroni, friet, shoarma, pizza, hutspot, wraps....

Qua drinken ben ik best wel kieskeurig. Ik drink namelijk (bijna) altijd ice tea met perziksmaak en absoluut zonder prik, want dat lust ik niet. Vruchtensap vind ik ook wel lekker, en warme chocomel met slagroom ^^
Bij het avondeten drink ik altijd water.

Ik krijg nu toch wel heel erg honger van dit topic, gelukkig eten we vandaag macaroni met balletjes in tomatensaus :love:

_________________
Volg je gevoel, recht naar je doel


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 22, 2013 19:34 

Ow heb net een lekkere Chinese tomatensoep op met mie en lenteui erin, heerlijk! Ook vind ik gehaktbrood, pizza, hutspot, worstenbroodje etc. lekker! Ik ben niet zo'n heel grote liefhebber van vlees en vis, maar ik eet het wel. Wat drinken betreft; ik drink eigenlijk bijna alles, behalve Roos-Vicee, dat vind ik gewoon vies. Aanleng is wel lekker, maar dat merk is echt xP

EDIT: Ik ben sinds oktober 2013 vegetarisch :cool:

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


Laatst bijgewerkt door Sarah op zo apr 06, 2014 20:20, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: do okt 10, 2013 13:50 

Sommige mensen vinden dat ik nogal kieskeurig ben qua eten, maar zelf vind ik dat niet echt :') Maar dat komt vooral omdat ik van mezelf gewend ben wat ik wel lust en niet lust. Het komt ook vooral dat hetgeen wat ik niet lekker vind veel gerechten aan de kant zet.

Ik kan het bijvoorbeeld echt niet waarderen als iemand een pizza voor mijn neus zet of pasta met bolognese saus. En wat die twee dingen gemeen hebben is de basis van tomatensaus die ik niet lekker vind. Het is te sterk en de combinatie staat me niet aan. Een pasta met tonijn, feta, olijfolie en wat peper en zout vind ik weer heerlijk. Maar dat komt dus gewoon vanwege de saus.

Verder ben ik wel echt een liefhebber van vlees en vis. Ik lust vele soorten vlees en mijn voorkeur gaat vooral uit naar iets als biefstuk (en dan niet doorgebakken, maar medium-rare. Rood is goed voor je XD) Eendenborstfilet, cordon bleu, schnitzel etc. Qua vis ben ik vooral fan van Tonijn en Zalm en het liefste zo gebakken dat het net niet helemaal gaar is, mooi rosé van binnen. Of vis rauw vind ik ook erg prettig, ben een grote fan van sushi. Ook salades doen het meestal erg goed bij mij.

Wat ik overigens absoluut niet kan waarderen is patat. Ik vind het zo goed als niet lekker (dit komt doordat ik 5 jaar in een cafetaria heb gewerkt) Ik eet het af en toe, maar ik eet het toch liever niet. Ook ontwijk ik liever de standaard Chinese gerechten omdat ik de kruiden niet zo'n succes vind. Maar Chinees eten in NL is heel anders dan Chinees eten in China zelf en daar heb ik er wel van genoten :')

Qua drinken ben ik toch wel een fan van suiker. Ik drink het liefste Coca Cola (of First Choice) maar absoluut geen Pepsi. Drinken met een zuurmaker erin zoals Bitter Lemon doet het ook erg goed en als ik siroop drink doe ik toch wel meer siroop dan staat aangegeven [A] Bittere dingen zoals koffie ontwijk ik, ik vind het gewoon niet lekker (nooit leren drinken) En water vind ik ook niet echt bijzonder. Vruchtensappen vind ik overigens wel erg prettig en ook smoothies doen het goed.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme