Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2

Onderwerp voor de volgende challenge:
Poll eindigt op zo jan 01, 2012 9:19
Portretten 33%  33%  [ 3 ]
Kleur 33%  33%  [ 3 ]
Stock 0%  0%  [ 0 ]
Bloemen/Planten 11%  11%  [ 1 ]
Landschappen 22%  22%  [ 2 ]
Eigen keuze 0%  0%  [ 0 ]
Ander idee? Stuur even een PB! 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 9

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 28, 2011 12:39 

Stem 1
Inzending nummer: 5
Reden: Mooie kleuren en een origineel diertje gekozen voor de foto! Ook vind ik de focus erg mooi.

Stem 2
Inzending nummer: 10
Reden: Op het juiste moment genomen. Ik vind het gewoon een schattige foto met een leuke focus, maar het witte is inderdaad wat overheersend.

Stem 3
Inzending nummer: 6
Reden: 'T is een kitten in een doos. Wat moet ik nog meer zeggen xD?

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 28, 2011 13:29 

Stem 1
Inzending nummer: 5
Reden: Niet alleen een technisch mooie foto, maar het onderwerp is ook leuk! Weer eens wat anders ^^ Insecten zijn ontzettend moeilijk, vind ik toch altijd, dus petje af. :')

Stem 2
Inzending nummer: 10
Reden: Schattig! Mooie foto, maar ik vind de kleuren iets te hard, maar dat is smaak. Het witte stoort mij niet zo heel erg, hoewel er misschien inderdaad wat meer detail in had mogen zitten. Maar de compositie is leuk en die oogjes zijn om van te smelten.

Stem 3
Inzending nummer: 11
Reden: Gewoon een geinige foto. Schapen zijn ook zo leuk om te fotograferen! xD

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 28, 2011 18:20 

Stem 1
Inzending nummer: 7
Reden: Heel jammer dat de foto niet wat kleiner is gemaakt zodat hij wel gewoon te zien is op het forum, want ik vind het echt een hele mooie foto. De kat heeft een aparte blik en het lijkt een beetje een duistere foto. I like!

Stem 2
Inzending nummer: 5
Reden: Ook al jaagt dit beest me de stuipen op het lijf, het is een hele mooie foto. Ik heb het idee dat 'ie wat bewerkt is en zo, maar hey, dat is niet tegen de regels, dus who cares!

Stem 3
Inzending nummer: 10
Reden: Wat een cutie! Hele mooie scherpte-diepte, beetje te scherpe kleuren naar mijn zin, maar zoals Reflex ook al zei, dat is smaak.

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Hufflepuf spamtopic

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr dec 30, 2011 17:14 

Stem 1
Inzending nummer: 5
Reden: Het is gewoon een mooie foto. Ook vind ik het altijd onwijs lastig om insecten goed in beeld te krijgen. En dat is hier wel goed gelukt.

Stem 2
Inzending nummer: 6
Reden: Het is gewoon zo schattig. En katten in dozen zijn altijd leuk. Ook vind ik het leuk dat de kat niet recht in de camera kijkt maar er net onder.

Stem 3
Inzending nummer: 11
Reden: Origineel dier. Het is een scherpe foto en het feit dat het schaap lijkt te knipogen maakt het gewoon grappig

_________________
BAM! HUFFLEPUFF MODE!


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 14:22 

Stem 1
Inzending nummer: 5
Reden: Veel redenen zijn al vernoemd voor deze foto, het is weer wat anders, het is origineel, de focus is hier heel goed en het is gewoon kort samen gevat een unieke foto

Stem 2
Inzending nummer: 10
Reden: Het is een hele mooie scherpe foto en wat al vaker word vermeld je aandacht word er echt naar toe getrokken, echt heel mooi gedaan.

Stem 3
Inzending nummer: 6
Reden: Aww echt schattig deze kat in een doos en daarbij staat het katje er gewoon heel goed op.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 14:30 

Stem 1
Inzending nummer: 10
Reden: Wat een prachtige pose van die kat, mooie kleurcombinatie, mooie werking van scherp en onscherp. Daar wordt je gewoon helemaal vrolijk van.

Stem 2
Inzending nummer: 5
Reden: Vooral het kleurenpalet is erg mooi, zeker in combinatie van de dieptewerking. En bovendien een heel origineel dier.

Stem 3
Inzending nummer: 6
Reden: Wat een dotje, echt een kat met een dozencomplex. Hoewel, welke kat heeft dat niet. Vooral mooi omdat de kat een hele andere kant op kijkt, heel natuurlijk.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 15:28 

Stem 1
Inzending nummer: 5
Reden: Perfecte kleuren, scherpte en scherptediepte, alleen vind ik persoonlijk dat de rups een beetje in het niet valt, de foto had misschien net wat meer van de zijkant genomen kunnen worden of de rups had wat groter in beeld gemogen, of iets anders waardoor hij meer opvalt. Verder is het natuurlijk technisch een goede foto en een leuk onderwerp, dus daarom een eerste plek.

Stem 2
Inzending nummer: 6
Reden: Niet de optimale scherpte en compositie (meestal is het beter om bij mensen/dieren meer ruimte open te laten aan de kant waarnaar gekeken wordt, in dit geval dus rechts ipv links), maar zĂł schattig en goed getimet, zeker met zoiets beweeglijks als een kitten.

Stem 3
Inzending nummer: 11
Reden: Supercool onderwerp xD Leuk schaap, leuke kleuren, leuke achtergrond. Als de compositie wat beter had geweest, dus niet het schaap zo pal in het midden, had het waarschijnlijk op de tweede plaats gestaan, maar ik vind hem nu net wat te gewoontjes, maar alsnog een leuke foto dus vandaar de derde plek.


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 01, 2012 12:49 

Mag ik nog stemmen?

Stem 1
Inzending nummer: 10
Reden: Superstrakke foto. Ik vind het kleurencontrast, in tegenstelling tot anderen, net wel werken. Hij is heerlijk scherp en de compositie is ook gewoon heel goed. Zoals ik zei: superstrak.

Stem 2
Inzending nummer: 6
Reden: Ik volg hierin Moniek haar commentaar. Vooral qua compositie niet ideaal en de focus kan dan ook weer wat beter - maar superschattig en alsnog een leuke foto binnen het onderwerp.

Stem 3
Inzending nummer: 11
Reden: Hier vind ik vooral de kleuren opmerkelijk. Alleen de compositie stoort mij, maar verder is het wel een hele fijne foto. Dat schaap is geniaal.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 01, 2012 15:15 

Jullie hebben nog tot middernacht de tijd om te stemmen op deze prachtige dierenfoto's!

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 02, 2012 17:50 

Nog even heeeeeeeel snel mijn stemmen (en ze zijn eigenlijk te laat - sorry!):

Stem 1
Inzending nummer: 10
Reden: Wat een prachtige foto! Het gezicht van het katje staat er heel mooi scherp op, terwijl de rest juist onscherp is. Mooi contrast en ik zou er de hele avond naar kunnen kijken.

Stem 2
Inzending nummer: 9
Reden: Ik vind dit een hele interessante foto door het perspectief dat je gekozen hebt. Ook vind ik het contrast tussen de kleurige kom en de zwarte rest van de foto goed gekozen. Als het allemaal kleurig was geweest, was het misschien een beetje te druk geweest.

Stem 3
Inzending nummer: 5
Reden: Ik probeer al jaren insecten goed op de foto te krijgen en het is jou gelukt! Mooie kleuren, mooie scherpte. Helemaal mooi.

De uitslag volgt later op de avond.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 02, 2012 19:39 

Goede avond allemaal,

Natuurlijk willen jullie weten door wie al deze dierenkiekjes gemaakt zijn:

Inzending 1: Andreya
Inzending 2: Darren
Inzending 3: San Riddle
Inzending 4: Changetje
Inzending 5: Charlie
Inzending 6: Catie
Inzending 7: Carrick_Fergus
Inzending 8: Aisling
Inzending 9: Caitlina
Inzending 10: Moniek
Inzending 11: Indian Violet

En naar aanleiding van het stemmen is de uitslag als volgt:

Eerste plaats voor Charlie. Hij heeft maarliefst 23 punten ontvangen.
Tweede plaats voor Moniek; zij heeft 19 punten.
En tot slot de derde plaats voor Catie, want zij kreeg 12 punten.

Gefeliciteerd allemaal en jullie ontvangen je sikkels allemaal zo snel mogelijk (: Ik wil nog eens benadrukken hoe ontzettend blij ik ben met alle inzendingen die ik heb ontvangen! Heel erg bedankt voor jullie deelname ^_^

De volgende Photochallenge kunnen jullie in de loop van de week verwachten. Ik hoop dat jullie dan weer meedoen!

Tot dan!

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme