Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 31, 2012 19:01 

Stem 1
Inzending nummer: 1
Reden: Wat ik hier heel erg mooi aan vind, is de blurry onderkant. Alsof hij uit een auto of trein is genomen. Ik vind het een heel mooi effect meegeven aan de foto, en ik vind het gras prachtig, zo half-wit/half-groen.

Stem 2
Inzending nummer: 7
Reden: De kleuren van deze foto zijn zo levendig! Van deze foto krijg ik echt zin om op een strand te gaan liggen bakken, aahh. Hele leuke foto van een schattig klein strandje.

Stem 3
Inzending nummer: 8
Reden: deze foto heeft zulke mooie zachte kleuren. Het mooiste aan de foto vind ik de bloemen aan de onderkant (is het lavendel?) Het heeft een beetje een Bob Ross-uitstraling deze foto :')

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 01, 2012 9:04 

In vergelijking met de inzendingen is er nog relatief weinig gestemd, dus ik heb besloten om de stemronde open te houden tot 3 februari. Het zou echt tof zijn als je je stem nog uitbrengt!

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 05, 2012 13:40 

Deze maand zijn er veel inzendingen binnengekomen, maar er is vrij weinig gestemd. Ik zal even kijken hoe dit zo komt. Maargoed, dat is voor nu niet belangrijk: hier is de uitslag!

Natuurlijk willen jullie eerst weten wie deze prachtige foto's hebben gemaakt:
Inzending 1: Zvatochna
Inzending 2: Changetje
Inzending 3: Agenia
Inzending 4: Chambers
Inzending 5: Andreya
Inzending 6: Darren
Inzending 7: San Riddle
Inzending 8: Blijerd
Inzending 9: Carrick_Fergus

En naar aanleiding van het stemmen is de uitslag als volgt:
De eerste plaats is voor Agenia met 8 punten!
De tweede plaats is voor Changetje met 7 punten en de derde plaats is voor San Riddle met 6 punten.

Gefeliciteerd allemaal en jullie ontvangen je sikkels allemaal zo snel mogelijk (:Heel erg bedankt voor jullie deelname ^_^ De volgende Photochallenge kunnen jullie in de loop van de week verwachten. Ik hoop dat jullie dan weer meedoen!

Tot dan!

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme