Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 29, 2012 18:51 

Stem 1
Inzending nummer: 6
Reden: Dit is echt zonder twijfel mijn favoriet! Ik vind de foto technisch supergoed, mooie kleuren, mooie dieptewerking, goed scherp, en je ziet geen irritante slechte-kwaliteits-pixels. En daarbij vind ik het onderwerp heel leuk; zo'n leuk vrolijk kindje. Ik snap eerlijk waar niet waarom hier nog niet op gestemd is!

Stem 2
Inzending nummer: 3
Reden: Ik vind deze mooi, ja, vanwege het zwartwitte en de compositie. Maar wat me echt heel, héél erg stoort, is de pixeligheid. Dat vind ik echt een enorme afknapper bij een mooie foto.

Stem 3
Inzending nummer: 2
Reden: Ik moet zeggen dat ik erg twijfel tussen deze en nummer 1, maar uiteindelijk heb ik gekozen voor nummer 2. Ik vind de tweede glimlach wat natuurlijker overkomen, die uit foto 1 komt wat geforceerd over.

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 02, 2012 10:13 

Aaaah te laat, maar er is nog geen uitslag, dus mag het nog? Zat druk met tentamen, sorry!

Stem 1
Inzending nummer: 6
Reden: Ik vind hem zo schattig, het kindje lacht lief, de kleuren zijn leuk en het is een aparte invalshoek.

Stem 2
Inzending nummer: 3
Reden: Heel apart, deze viel ook meteen op, maar het gaf een beetje een depressed feeling, dus daarom staat hij niet op 1. Leuk dat er voor zwart-wit is gekozen, en de houding is ook erg mooi.

Stem 3
Inzending nummer: 1
Reden: Omdat de kleuren heel mooi uitkomen en het gewoon echt een origineel portret is. Leuk! :)

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 03, 2012 18:38 

Voordat ik de uitslag bekend maak willen jullie natuurlijk eerst weten wie deze prachtige portretfoto's hebben gemaakt:

Inzending 1: Blijerd
Inzending 2: Darren
Inzending 3: Chambers
Inzending 4: Indian Violet
Inzending 5: Sophie Weasley
Inzending 6: Charlie

De eerste plaats is voor Chambers met 14 punten!
De tweede plaats is een gedeelde plaats voor zowel Blijerd als Charlie met 6 punten.
En de derde plaats is voor Darren met 4 punten.

Allemaal weer ontzettend bedankt voor jullie deelname aan de photochallenge en de sikkels komen er zo snel mogelijk aan! De challenge van de volgende maand komt er direct aan ^_^

Tot de volgende keer!

Edit: De stem van Indian Violet was eigenlijk te laat, maar omdat ik zelf ook te laat was met de uitslag heb ik deze wel meegerekend. Dit is een uitzondering, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat volgende maand iedereen zijn of haar stem te laat instuurt ;)

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme