Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 29, 2012 14:11 

Stem 1
Inzending nummer: 9
Reden: Wow. Ik heb helemaal geen verstand van foto's, maar deze springt er voor mij echt torenhoog bovenuit! Prachtige kleuren en de auto's die over de weg razen.. wow xD

Stem 2
Inzending nummer: 4
Reden: Deze foto vind ik ook echt prachtig. Het vuur heeft al snel je aandacht, maar ik vind vooral de persoon in het midden interessant, omdat je alleen maar contouren ziet.

Stem 3
Inzending nummer: 2
Reden: Ten eerste: ik HAAT spinnen. That said, je hebt mooi gebruik gemaakt van de focus. Hij is mysterieus (en voor mij eng, maargoed.. xD) en het kleurgebruik past er ook helemaal bij.

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: ma apr 30, 2012 23:31 

Op de valreep!

Stem 1
Inzending nummer:
1
Reden: TheaterOperastoelen! Hoe simpel maar hip kan een foto zijn? Iedereen zou het kunnen bedenken maar de outcome is leuk. En het zijn gewoon hippe stoelen.

Stem 2
Inzending nummer:
2
Reden: Een stem omwille van het soort foto, en niet zozeer om wat erop staat. Ik hou ervan als er zo goed als alleen met licht en schaduw gewerkt wordt. Hip idee. Wat scherp moet zijn, is scherp. Dus well done.

Stem 3
Inzending nummer:
10
Reden: Ik twijfelde tussen deze en inzending 6 om verschillende redenen, maar het wordt dus 10. Omdat hij er heerlijk origineel (in de zin van onbewerkt) uit ziet en toch nog spreekt. Mocht naar mijn smaak nog een tikje verscherpt worden.

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 01, 2012 13:04 

Mag het nog? ^^


Stem 1
Inzending nummer: 4
Reden: Ik vind dit by far de interessantste foto die er bij zit. Hij viel me direct op. Het schimmige mannetje in het midden vind ik ook wel mysterieus. :') En dat vuur is gewoon hip.

Stem 2
Inzending nummer: 2
Reden: Mooi van kleur en niet zo standaard. Ik weet alleen niet zo goed of ik de boom op de achtergrond nou goed vind of juist een beetje storend. Daar ga ik nog over nadenken! xD Maar verder een mooie foto!

Stem 3
Inzending nummer: 6
Reden: Interessante compositie. Niet zo standaard als je er normaal van ziet. En de kleurtjes zijn mooi, mooie warme foto.

_________________
    Que sera, sera.


Laatst bijgewerkt door Reflex op di mei 01, 2012 17:38, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 01, 2012 17:29 

Ik geef jullie nog iets langer de tijd om te stemmen (: Stemmen is mogelijk tot zaterdag 5 mei.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 07, 2012 14:16 

Even voor de duidelijkheid, het stemmen is gesloten :') De uitslag volgt morgenochtend!

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 08, 2012 6:55 

Sorry voor de vertraging, maar hier volgt de uitslag! De makers van al deze prachtige foto's waren de volgende leden:

Inzending 1: Patricia
Inzending 2: Charlie
Inzending 3: Alice
Inzending 4: TheKimKommer
Inzending 5: Blijerd
Inzending 6: Lacrimosa
Inzending 7: Agenia
Inzending 8: Carrick_Fergus
Inzending 9: Lana
Inzending 10: San Riddle

De eerste plaats gaat naar Lana met maar liefst négen punten!
De tweede plaats wordt gedeeld door Charlie en TheKimKommer. Zij hadden beide zes punten.
En tot slot de derde plaats. Deze is voor Patricia met vijf punten.

Gefeliciteerd allemaal en de sikkels komen zo snel mogelijk naar jullie toe.
Bedankt voor jullie deelname en tot de volgende photochallenge!

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme