Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2012 13:29 

Ik zag dat er nog geen Halloween topic is!
Heb jij wel eens Halloween gevierd? Ben je van plan om dit jaar naar een Halloween feest te gaan of zelf iets te organiseren? Wat voor outfit wil je aantrekken en wat heb je in het verleden aangetrokken? Floto's zijn altijd leuk =D


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2012 13:47 

Leuk topic! : D

Ik ben ooit samen met twee vrienden snoep gaan vragen aan deuren heel wat jaren geleden, toen was ik 12/13 ofzo. XD Ik was verkleed als Buffy van BTVS (hoewel ik de show nog nooit had gezien) omdat die ene vriendin vond dat dat wel leuk zou zijn aangezien zij en die andere vriend als vampieren gingen. Dusja, wij met zen drieeën op stap, deur voor deur langsgegaan voor snoep, met succes! Een paar mensen hadden de deur voor onze neus kwaad dichtgegooid, die vonden het niet zo leuk dat een stel verklede kinderen voor de deur om snoep kwam vragen vrees ik. Gelukkig waren er ook vriendelijke mensen die het wel grappig vonden en die ons ook wat snoep gaven. Alleen was een van de koekjes die een van die mensen ons had gegeven al 3 jaar overtijd, die vriendin had me op tijd verstuurd die meteen weg te gooien. XD Was erg leuk, vind het jammer dat het hier in Belgïe niet zo in trek is. Als ik in Amerika woonde zou ik hier zeker aan meedoen, maar ik zie mezelf nu niet meer verkleed op straat lopen op zoek naar snoep, tenzij ik een partner in crime kan vinden die het samen met mij wil doen. :')

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 26, 2013 1:51 

*steekt hand op*

Is dat niet gebruikelijk dan :P ? Ik doe er elk jaar aan mee, gewoon een pruik, hoed, en jurk aantrekken en je bent een heks TADAAA! Ik heb na afloop altijd super veel snoep XD. Maar ik vind het vreselijk jammer dat héél weinig mensen aan Halloween meedoen want nou kijken mensen heel verbaasd als je aanbelt. "Wat? Is het Halloween? Helemaal vergeten!" "Maar, ik heb helemaal geen snoep. Hier is €1,- dan kan je daar wat lekkers van kopen." Haha maar het is wel gezellig!

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme