Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: za okt 27, 2012 0:19 

Ik vroeg me eigenlijk af of jullie nog andere forums hebben waar jullie actief op zijn. Ik ben namelijk zelf ook op zoek naar andere leuke - actieve - Nederlandstalige forums. (Vooral met Fantasy als hoofdthema, dus bijvoorbeeld GOT, The Hunger Games, LOTR etc.)

Maar buiten dat om leek het me ook leuk om een topic te hebben over wat jullie nog meer interesseert en of jullie dat ook leuk genoeg vinden om er actief mee bezig te zijn op een forum. Hier zou je het kwijt kunnen.


ps; sorry als dit verkeerd staat, ik weet niet waar ik het anders zou moeten posten.

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 05, 2012 19:39 

Nuja, ik weet niet hoe je een forum moet maken, maar heb wel geprobeerd om een beetje na te maken met een blog, dat is een blog voor extra RPGen, voor als je bijv. op dit forum geen RPG meer hebt waar je op kunt reageren en niemand stemt voor je RPG en je hebt al Sollicitaties gedaan maar niemand reageerd, en niemand laat je door (mijzelf als voorbeeld :P). Ik ben er nog mee bezig, maar ik heb nog hulp nodig ;) ;) ;) .

P.S. je hebt een wordpress account nodig om te kunnen helpen, maar om mee te doen met de RPG's hoef je geen account te hebben. Ik ga op deze RPG-blog reclame maken voor dít forum omdat ik hier van houd...

(als je wilt helpen klik dan even bij mijn onderschrift op fun en laat een berichtje achter)

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 13, 2013 18:12 

Ik heb wel een forum dat gewoon over het algemeen gaat, en niet over boeken enz. Maar ik vond het toch een leuk forum om te melden. En trouwens, waarom zou je een ander forum nodig hebben als je dit forum al kent!? Nou ja, het forum heet http://www.derpforum.nl/ Het is heel mooi opgemaakt en zo ingesteld dat je niet kan dubbelposten. Misschien kunnen de mensen van HPF dat ook instellen?!

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme