Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: ma dec 17, 2012 18:18 

Dit bericht wil ik graag aan alle leden op HPF sturen :)

Het afgelopen jaar zijn er vee discussies geweest waar ik absoluut van heb genoten. Van sommigen is mijn mening zelfs wat veranderd. Zoals de discussie van de Fandom Wars. Het is het best als je ieders film gewoon respecteerd hoe het is en dat je ieders opinie van fanatiekisme respecteerd! Alleen als een andere Fandom jouw fandom beledigt of iets alleen dan is het nodig maar anders niet. De rot opmerkingen mogen wel eens stoppen. Want alle Fandom's bij elkaar weten hoe geweldig het is om in een andere wereld te leven naast Real-Life. En zo zijn er nog wel meer geweest.

daarvor wil ik mijn excuses aanbieden als ik mensen heb beledigt het afgelopen jaar, maar ook hoop ik dat in het nieuwe jaar interressante en nieuwe discussies zullen plaatsvinden. :) Voor iedereen op het forum wil je een gelukkig 2013 wensen!

Dennis zegt: laten we hier een algemeen topic van maken: Wat zijn jouw (HPF-)hoogtepunten en/of dieptepunten uit 2012? Heb je goede voornemens voor 2013? En wat wil je nog kwijt aan je mede-HPF'ers?


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 17, 2012 20:15 

2012 zit er weer bijna op. Een van mijn HPF-hoogtepunten was toch wel het organiseren van HPF-WIDM (startte in 2011, maar een groot deel speelde zich ook in januari 2012 af). Verder vond ik het supertof om te zien hoe iedereen toch regelmatig weer fanatiek meedoet aan zwerkbal, de afdelingsquiz, en alle andere dingen die we organiseren. Verder hadden we dit jaar natuurlijk het 10-jarig jubileum van HPF. Ik ben er supertrots op dat we de 10 jaar gehaald hebben. Natuurlijk heeft er een flinke pauze in gezeten, en zijn we nu veel kleinschaliger dan vroeger, toch denk ik dat we nog steeds het oude HPF-gevoel hier hebben. En daar word ik elke keer toch supervrolijk van.

Mijn voornemen voor het nieuwe jaar is om meer te gaan posten op HPF. Er zijn zat interessante topics waarin goede discussies gevoerd worden, en ik ben van plan om me daar meer in te mengen. Los van HPF is het mijn goede voornemen om in 2013 me wat meer met mijn toekomst bezig te gaan houden. Ik studeer af volgend jaar, en daarna moet ik een baan gaan zoeken en dus ineens weten wat ik wil doen! Dat wordt nog een hele opgave.

Ik wens iedereen alvast superveel plezier, op HPF en daarbuiten, in 2013!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme