Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 19, 2013 20:25 

Zoals er in de titel al staat is deze vraag voor mijn GIP-opdracht. Voor het deel van Psycho moet ik een ervaringsverslag maken over een zelf gekozen onderwerp. Ik heb gekozen voor mijn twee passies: Muziek en schrijven. Voor de mensen die niet weten wat een GIP is: een Geïntegreerde proef. Het is een werk dat de meeste mensen in hun laatste jaar van het middelbaar moeten maken.

Wat is nu eigenlijk de bedoeling van deze topic? Ik zou graag van jullie weten wat Muziek in jullie leven betekend en hetzelfde voor schrijven. Met deze 'getuigenissen kan ik dan verder werken. Zet de twee wel een beetje apart, dat is gemakkelijker voor mij... ;) Je kan me ook altijd een mp sturen, als je dat liever doet. Als je de getuigenis liever niet openbaar maakt, zal ik er ook voor zorgen dat niemand ze leest (buiten ik dan...)

Verder zou ik ook graag hebben dat je even in een korte introductie zegt wat voor jou nou precies een passie is. Je kan daarin misschien ook zetten wat jou passie(s) is(zijn) of als je helemaal geen passie hebt, kan je dat daar ook in zetten.

Concreet dus:
Code:
[b]Wat betekend het woord 'passie' voor jou en heb jij zelf een passie?[/b]

[b]Wat betekend muziek in jou leven of wat heeft het betekend in je leven?[/b]

[b]Wat betekend schrijven in jou leven of wat heeft het betekend in je leven?[/b]

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme