Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: vr jun 07, 2013 16:09 

De titel verraad zichzelf wel, wat ben je nu momenteel aan het doen? Laat het hier los!

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 07, 2013 16:21 

Ik ben nu muziek aan het luisteren, lekker buiten aan het zitten met een waterijs en op de iPad op HPF en nog wat spelletjes aan het spelen.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: ma jun 10, 2013 17:21 

Momenteel zit ik beneden achter de laptop, ik ben verplicht om beneden te zitten. De voordeur is geschilderd en die is nog niet droog dus we hebben geen voordeur :') Dus ik zit beneden om te zorgen dat er geen mensen binnen komen XD Verder kijk ik TLC en hou ik mijn facebook in de gaten. Daarnaast ben ik nog erg blij met het feit dat ik verschillende (belangrijke) vakken heb gehaald.

Ik ga zo nog maar een kop thee voor mezelf zetten (:

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za jun 15, 2013 23:05 

Nu, ben ik erg emotioneel. Ik heb net clockwork princess uitgelezen en ik ben nog steeds helemaal overdonderd. Wat een einde. Ook ben ik nu nog steeds uitstel gedrag aan het vertonen want ik moet nu toch echt gaan leren.

_________________
"to love is to destroy, and that to be loved is to be the one destroyed."


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 17, 2013 11:01 

Nu, ik ben met een meisje uit mijn klas op HPF. We zitten op school, eigenlijk mag dit niet XD. Niemand merkt het! :roll:

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 28, 2013 10:54 

Nu ben ik blij, omdat ik een A-attest heb op school :)

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 28, 2013 22:07 

Lilly schreef:
Nu ben ik blij, omdat ik een A-attest heb op school :)


Proficiat!

Zelf ben ik naar seizoen 6 van Dexter aan het kijken. Als deze aflevering gedaan is, lees ik waarschijnlijk nog wat verder in m'n boek tot ik ga slapen. Ik heb vandaag mijn resultaten gekregen van het eerste deel van m'n bibopleiding en die waren uitstekend, dus daar ben ik wel blij om. Morgen moet ik m'n ouders helpen in de tuin en daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in, omdat het gewoon nooit ophoudt.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: zo jun 30, 2013 23:52 

Aan alle mensen met een A-attest, proficiat! : )

Nu is het middernacht en ik probeer mezelf wakker te houden aangezien de taxi ons om 3u s'nachts komt halen. Ik en de rest van het gezin blijven nu wakker aangezien we allemaal groggy zouden zijn met amper een paar uur slaap, dus we hebben ons voorgenomen gewoon allemaal wakker te blijven totdat de taxi er is. Maar ik ga me toch straks nog wat op de zetel proberen rusten, sowieso val ik wel in slaap maar ookal is het maar een uurtje, als ik maar iets geslapen heb. Op het vliegtuig slapen is niet zo iets waar ik goed in ben helaas.

Maar verder kijk ik uit naar deze trip! Ik ga naar Turkije voor 11 dagen en ik heb er wel veel zin in. : ) Alles is gepakt en gezakt, heb 5 boeken mee om te lezen, een tekenblok en mijn Nintendo DS om me te amuseren, genoeg om me mee te amuseren denk ik. : D

Nu ga ik mijn computer afsluiten en naar beneden gaan zodat ik nog een uur en drie kwartier nog wat kan proberen rusten vooraleer de taxi eraan komt. Bye!

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 01, 2013 19:26 

Nu ben ik net aangekomen in Italië, San Baronto. Het is hier super gezellig met mijn moeder, vader, broer en zusje. Ik heb net gezwommen, en het water hier is zoo fijn! Het is hier ook (te) heet, en ik moet nu stoppen omdat het internet geld kost... Groeten uit Italië!

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 16, 2013 16:50 

Ben net weer terug uit Italië. Heb heel veel souvenirs (waaronder een officiële HP movie box, kijk bij Mechanisme voor uitgebreid verslag) gekocht en ben naar heel leuke dingen als Pisa, Lucca, Pistoia, enz. geweest. Ben wel blij dat ik weer terug ben!

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 17, 2013 15:03 

Ik ben nu nog even wat websites aan het afgaan voor ik naar buiten ga om wat te lezen. Het bijna-lief van mijn zus komt straks langs, geheel onverwacht, dus is zij nu heel hard aan het stressen. Ik geniet er verder van dat ik eens een dagje niet moet werken en dus thuis ben 's avonds.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: crappy student room with a book closet~!
BerichtGeplaatst: za jul 20, 2013 10:32 

NU... ben ik dus dit bericht aan het tikken. Wat eigenlijk betekent dat ik aan het uitstellen ben, want ik moet eigenlijk echt even aan de naaimachine anders valt mijn kleding volgende week uit elkaar wat niet zo charmant is als je staat te dansen terwijl er naar je gekeken wordt. Of als je aan het wegrennen ben van een berg af of op met mensen achter je aan.
NU... ben ik dus al aan het dagdromen over Drachenfest~!!! (Groots opgezette larp in Duitsland, xD)

_________________
in creative progress


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 20, 2013 21:37 

NU ben ik aan het chatten met mijn super lieve vriendinnen Renske, Frida en Lisa. Alleen is het niet echt gezellig. Waarom niet? Da's privé. We gaan NU over op mijn feestje, ook al ben ik pas over 150 dagen ofzo jarig. Ik houd dus een Hunger Games Party (Party's be ever in your favor!) enzo omdat die film dan uitkomt. NU is de Sims eindelijk gedownload en ik ga dat NU spelen!

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: di jul 23, 2013 14:27 

Ik ben niet zo heel veel aan 't doen omdat het gewoon veel te warm is. Mijn kamer is net een sauna (en normaal waardeer ik die echt wel XD) en het is gewoon te warm om iets te doen. Zelfs een boek lezen is te warm XD De tv staat aan op Masterchef Australia en ik ga zo weer op bed liggen met de ventilator op me gericht en niets meer doen.

Ik kan niet wachten op een goede onweersbui...

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 23, 2013 16:12 

Nu ben ik deels kwaad omdat mijn boek een stom einde had...

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme