Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 17, 2013 23:19 

Dennis Krauwel schreef:
@Jalf: Als je tijdens het fruit schillen, ook je handen schilt, zou ik toch niet beweren dat je fruit kan schillen. xD Levensgevaarlijk!


Ik kan ook geen ballonnen opblazen. Daarin ben ik dus blijkbaar niet de enige. Verder kan ik ook totaal geen vliegtuigjes vouwen. Ik bedoel, ze zien er wel uit als vliegtuigjes, maar ze vliegen niet... :(


@Ballonnen opblazen: Je moet dus je wangen een beetje bol maken en dan moet je blazen.. Toen lukte het bij mij opeens ook!

@Vliegtuigjes vouwen: Ik heb precies hetzelfde probleem, alleen ben ik er achter gekomen dat mijn vliegtuigjes werken als boomerang...

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: do jul 18, 2013 17:43 

Sarah schreef:
Serieus, je tong vouwen?


Dat kan ik ook!

Eens denken, simpele dingen die ik niet kan..

- De maaltafels en andere simpele rekensommetjes. Ik heb nu wel dyscalculie dus bij mij zijn er een paar hersenkronkels die verkeerd liggen en ervoor zorgen dat ik totaal niets kan als het op vlak van cijfers aan komt maar ik ken verscheidene mensen die ook moeite hebben met de maaltafels terwijl die geen dyscalculie hebben, dus zo ongewoon is het niet. En ik loop zelfs al te denken over bv: 0 x 10 ofzo, zo erg is het gesteld met mij. XD

- Een kaart lezen. Heeft ook met dyscalculie te maken, het zorgt ervoor dat oriënteren heel moeilijk word voor mij. Zet mij niet ergens op een plaats waar alles hetzelfde lijkt want ik raak sowieso verdwaald. Tenzij ik al eerder op die plaats ben geweest en er dingen zijn die ik herken, dan is oriëntatie geen probleem.

- DT-spelling. Normaal gezien is spelling nooit een probleem voor mij geweest maar ik heb al jaren geen Nederlands meer gehad op school en dat merk je wel. En denk over mij wat je wilt maar ik snap echt niet wat het nut is van -DT, als ik minister was en ik kon de regels rond spelling veranderen had ik allang die -DT spelling afgeschaft. XD Ik weet dat -DT fouten veel mensen ergert maar ik vind het persoonlijk niet erg als ik het ergens zie (deze post, eigelijk al mijn posten die ik maak hier op het forum, zal waarschijnlijk -DT fouten hebben, daar ben ik zeker van). Ik zou het erger vinden als ik het in een boek of tijdschrift zie maar aangezien dit een forum is kan de -DT spelling mij echt gestolen worden.

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: crappy student room with a book closet~!
BerichtGeplaatst: za jul 20, 2013 10:08 

Sarah schreef:

Serieus, je tong vouwen?


Yua, van die rolletjes en mn jongste broertje kan haast een bloemetje vouwen, meerdere rolletjes dus. En ik.... noppes~!!

Sophie Weasley schreef:
- DT-spelling.


Daar is dus helemaal niks makkelijks aan he. Ik heb altijd pakken met bijles stencils in mijn kast gehad, maar werkte voor mij echt niet. Meerdere keren getest op dyslexie, maar dat heb ik dus weer niet. Btw, mijn stem heb je als je de DT-spelling laat vallen~!!!

Wat ik me laatst weer herinnerde: het herinneren waar ik bijvoorbeeld mijn sleutels heb gelaten. Dan laat ik ze op een plek achter die heel logisch is en dan nog haal ik mijn kamer helemaal overhoop. De dag erop vind ik het meestal pas en dit geldt zo'n beetje voor alles; van sleutels tot pasjes en van kleding stukken tot dikke boeken. grrrr

_________________
in creative progress


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme