Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Ik vind Spotify...
Handig 50%  50%  [ 1 ]
Onhandig 0%  0%  [ 0 ]
Mwa. 0%  0%  [ 0 ]
Super! 50%  50%  [ 1 ]
Stom. 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 2

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 16, 2013 21:35 

Spotify is een service waarbij je elk liedje offline (premium) kan luisteren. Hier volgen de abonnementen:
Spotify Open is het gratis abonnement. Hierbij kan de gebruiker maximaal 10 uur gratis luisteren per maand. Op 29 maart 2012 is aangekondigd dat de beperking van het 5 keer beluisteren per nummer voor de Nederlandse abonnees is opgeheven. Bij deze versie zitten reclameonderbrekingen.
Spotify Unlimited is een betaald abonnement. Voor € 4,99 per maand krijgt de gebruiker onbeperkt toegang tot de database van muziek zonder reclame en tijdslimiet.
Spotify Premium kost € 9,99 per maand. Deze dienst biedt betere geluidskwaliteit, gebruik via mobiele apparaten en de optie om muziek offline te beluisteren.
Kijk hier voor info over Spotify. Maar mijn algemene vraag is: Wat vindt je van Spotify en over welke versie heb je het dan?

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


Laatst bijgewerkt door Sarah op ma sep 16, 2013 22:56, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 17, 2013 15:05 

Ik heb het wel staan, maar ik gebruik het eigenlijk niet. De muziek die ik graag beluister heb ik op cd of op computer staan. Als dat niet zo is, luister ik gewoon op YouTube. Ik heb ook geen zin om te gaan betalen voor de mobiele app als ik het op m'n gsm wil beluisteren, vooral aangezien ik vooral muziek beluister via m'n iPod.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: wo jul 17, 2013 15:52 

Omdat ik een muzieksmaak heb die niet iedereen deelt, is spotify wel handig. Artiesten zorgen vaak zelf dat hun albums erin verkrijgbaar zijn en dan kun je er in ieder geval toch even van genieten.
Over het algemeen heb ik de meeste van mijn cd's op mijn laptop gezet, of luister ik het gewoon door de stereo. Maar heel af en toe is een medium als spotify best fijn. Maar, zodra ik ervoor zou moeten betalen, dan zou ik er ook direct mee stoppen. Er zijn nog genoeg legale en illegale manieren om aan je muziekvitamientjes te komen.
Daarbij zou ik nooit geheel van het glimmende schijfje af kunnen komen, al is het alleen maar vanwege het boekje met de teksten en de plaatjes.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme