Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 25, 2013 15:46 

Ik vroeg me af of iemand hier een blog op wordpress heeft? & als je die hebt, heb je dan een grotere dan normale kennis van dat systeem?

Ik vroeg me namelijk af of je de datums kunt 'manipuleren', ik heb namelijk te lang gewacht met het uploaden met mijn berichten - heb die blog voor school - en volgens mijn leraar bloggen is het geen blog als je in een keer alles post, waar hij natuurlijk wel gelijk in heeft XD Zit mijn eigen al twee weken voor te nemen om elke dag een blog te posten maar ik ben het steeds vergeten en nu heb ik nog maar een weekend om dat te doen :roll:

Hopelijk kan iemand me helpen!

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: za okt 26, 2013 22:09 

Als je je posts uploadt, kan je die nadien één voor één wijzigen. Bij elke post klik je op 'bewerken'. In de rechterkolom zie je de datum van je post. Die kan je daar ook gewoon aanpassen.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 27, 2013 0:13 

Dat meen je niet, wat stom, dat heb ik goed zien staan XD Dankjewel voor je hulp, ik ga het gelijk proberen!

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: di dec 17, 2013 20:35 

Lily_flower schreef:
Zit mijn eigen al twee weken voor te nemen om elke dag een blog te posten maar ik ben het steeds vergeten en nu heb ik nog maar een weekend om dat te doen.


Je kunt ook een alarm op je telefoon zetten dat je weer een blogje moet schrijven. Ik heb zo het idee dat ik vandaag maar weer eens een nieuw blogje ga maken. Heb er al een stuk of 5/6, maar je kunt er nooit genoeg hebben. Niet dat ik ze gebruik, maar oke.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme